Over het algemeen word speed versneden met ofwel caffeïne of inactieve stoffen die meestal niet schadelijk zijn, dus dat valt gelukkig ook nog wel mee. Maar uiteraard gaat men niet uit van de vervuilingsgraad maarwrote:Ik lees dat Heroine en Coke het schadelijkst is, hoe zit dat met speed dacht altijd dat coke beter was dan speed omdat er in Speed vaak meer rommel zit.
Gelukkig zijn mcpp pillen bijna niet meer in omloop 
Ze zijn er nog wel, toevallig vorige week testresultaten binnen gehad van witte bentleys, oook McPPwrote:Gelukkig zijn mcpp pillen bijna niet meer in omloop
en 2 weken daarvoor roze mitsu's met mcpp
Ik heb goede handelaar goeie vriend MOLwrote:Tijd om een andere handelaar te zoeken
er werd me alleen van andere mensen goedkoop aangeboden, dus gelijk ff testen die handel
Oooh dan heb je het nog niet zo slecht voor elkaar nee
Goed dat je meerdere dingen laat testen; gebruikers moeten elkaar altijd helpen met waarschuwen
Er zijn nog teveel mensen die alles maar gewoon naar binnen gooien zonder te weten wat het is.
Goed dat je meerdere dingen laat testen; gebruikers moeten elkaar altijd helpen met waarschuwen
Er zijn nog teveel mensen die alles maar gewoon naar binnen gooien zonder te weten wat het is.
Kswooshwrote:Oooh dan heb je het nog niet zo slecht voor elkaar nee![]()
Goed dat je meerdere dingen laat testen; gebruikers moeten elkaar altijd helpen met waarschuwen![]()
ouwe geile spammer dat het iswrote:Kswooshwrote:Oooh dan heb je het nog niet zo slecht voor elkaar nee![]()
Goed dat je meerdere dingen laat testen; gebruikers moeten elkaar altijd helpen met waarschuwen![]()
Lijkt wel ERG veel op het aanbod van een van mijn vorige handelaren..wrote:Ik heb goede handelaar goeie vriend MOLhaha, groene canadezen/q-dance/dollars/olifanten
omg. leiden was hetwrote:Lijkt wel ERG veel op het aanbod van een van mijn vorige handelaren..wrote:Ik heb goede handelaar goeie vriend MOLhaha, groene canadezen/q-dance/dollars/olifanten
Maar volgens mij is die opgepakt
oeh nicewrote:omg. leiden was hetwrote:Lijkt wel ERG veel op het aanbod van een van mijn vorige handelaren..wrote:Ik heb goede handelaar goeie vriend MOLhaha, groene canadezen/q-dance/dollars/olifanten
Maar volgens mij is die opgepakt
maar ik heb wss iemand gevonden uit delft!
die ong hetzelfde aanbod heeft voor dezelfde prijs!
Utrecht bij mij, maar voor een euro of 25 bracht hij het even allemaal hier naar mijwrote:omg. leiden was hetmaar ik heb wss iemand gevonden uit delft!
die ong hetzelfde aanbod heeft voor dezelfde prijs!
wrote:
omg. leiden?
Waarom weet ik daar niets vn?
Dat is zo dichtbij haha
D
ik zag laatst een documontaire over Methamfetamine
wist je dat je dat 1x gebruikt op welke manier dan ook je gelijk verslaafd bent
zo'n stelletje (in die documontaire) gingen het voor de 1e x gebruiken,, die kerel is dood gevroren en die vrouw is van een klifje afgevallen ook dood..
en het erge is ook nog dat je het met legalen producten kunt maken
wist je dat je dat 1x gebruikt op welke manier dan ook je gelijk verslaafd bent
zo'n stelletje (in die documontaire) gingen het voor de 1e x gebruiken,, die kerel is dood gevroren en die vrouw is van een klifje afgevallen ook dood..
D
skitzo drug is dat zeg..
gaat er bij mij niet in
gaat er bij mij niet in
jaa had ik ook gezienwrote:ik zag laatst een documontaire over Methamfetamine
wist je dat je dat 1x gebruikt op welke manier dan ook je gelijk verslaafd bent![]()
zo'n stelletje (in die documontaire) gingen het voor de 1e x gebruiken,, die kerel is dood gevroren en die vrouw is van een klifje afgevallen ook dood..![]()
dat ligt er volgens mij echt aan hoe sterk je in je schoenen staat hoor
lijkt me niet dat iedereen die het 1x gebruikt er gelijk aan verslaafd raakt
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011

D
dat zeiden ze in die documontaire en ik denk niet dat ze daar uit hun nek lopen te lullewrote:dat ligt er volgens mij echt aan hoe sterk je in je schoenen staat hoor
+ dat als je de 1e x gebruikt zo fijn gevoel moet geven dat je meer wil en dat gevoel komt in steeds mindere maten terug.. dan ga je meer gebruiken omdat je dat fijne gevoel weer terug wilt alleen dat gevoel die je de 1e x hebt krijg je nooit weer
Dat is echt verslavend spul, kijk chukkels maar
D
en 92% van de Methamfetamine gebruikers die aan het afkicken zijn en die dan ''Clean'' zijn valt terug in hun oude situatie
D
hoop voor hem dat dat niet zo iswrote:Dat is echt verslavend spul, kijk chukkels maar
Je wordt er niet meteen verslaafd aan maar wanneer je het eenmalig hebt gedaan is de drempel heel laag om het nog een keer te doen maar wanneer je er verstandig mee omgaat dus niet super vaak gebruiken hoeft het helemaal niet verslafend te wezen. Ik heb het nu dan wel vooral om normale speed en niet over crystal meth maar dit kun je denk ik wel met elkaar vergelijken.
D
speed en Crystal meth zijn totaal niet met elkaar te vergelijken.. het ziet er alleen het zelfde uit.. ik zal wel even rondkijken voor die documonataire.. dan moet je m maar kijkenwrote:Je wordt er niet meteen verslaafd aan maar wanneer je het eenmalig hebt gedaan is de drempel heel laag om het nog een keer te doen maar wanneer je er verstandig mee omgaat dus niet super vaak gebruiken hoeft het helemaal niet verslafend te wezen. Ik heb het nu dan wel vooral om normale speed en niet over crystal meth maar dit kun je denk ik wel met elkaar vergelijken.