Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 12:38 

Hardtraxx Elite

Mystyle schreef:
Ik lees dat Heroine en Coke het schadelijkst is, hoe zit dat met speed dacht altijd dat coke beter was dan speed omdat er in Speed vaak meer rommel zit.

Over het algemeen word speed versneden met ofwel caffeïne of inactieve stoffen die meestal niet schadelijk zijn, dus dat valt gelukkig ook nog wel mee. Maar uiteraard gaat men niet uit van de vervuilingsgraad maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 12:41 

Donateur

Gelukkig zijn mcpp pillen bijna niet meer in omloop ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 12:42 

Donateur

Mol schreef:
Gelukkig zijn mcpp pillen bijna niet meer in omloop ;)

Ze zijn er nog wel, toevallig vorige week testresultaten binnen gehad van witte bentleys, oook McPP
en 2 weken daarvoor roze mitsu's met mcpp :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 12:44 

Donateur

Tijd om een andere handelaar te zoeken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 12:47 

Donateur

Mol schreef:
Tijd om een andere handelaar te zoeken :whistle:

Ik heb goede handelaar goeie vriend MOL :D haha, groene canadezen/q-dance/dollars/olifanten

er werd me alleen van andere mensen goedkoop aangeboden, dus gelijk ff testen die handel :thumbup: om ook gelijk andere mensen uit de buurt te waarschuwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 12:51 

Donateur

Oooh dan heb je het nog niet zo slecht voor elkaar nee :D
Goed dat je meerdere dingen laat testen; gebruikers moeten elkaar altijd helpen met waarschuwen :)
Er zijn nog teveel mensen die alles maar gewoon naar binnen gooien zonder te weten wat het is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 12:53 

Hardtraxx Addict

Mol schreef:
Goed dat je meerdere dingen laat testen; gebruikers moeten elkaar altijd helpen met waarschuwen :)
Er zijn nog teveel mensen die alles maar gewoon naar binnen gooien zonder te weten wat het is.

Kswoosh :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 12:56 

Donateur

pepepe schreef:
Mol schreef:

Kswoosh :x

ouwe geile spammer dat het is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 13:06 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Ik heb goede handelaar goeie vriend MOL :D haha, groene canadezen/q-dance/dollars/olifanten

Lijkt wel ERG veel op het aanbod van een van mijn vorige handelaren.. :D Maar volgens mij is die opgepakt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 13:10 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Lijkt wel ERG veel op het aanbod van een van mijn vorige handelaren.. :D Maar volgens mij is die opgepakt :(

omg. leiden was het ;) maar ik heb wss iemand gevonden uit delft! :clap: die ong hetzelfde aanbod heeft voor dezelfde prijs! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 13:18 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

omg. leiden was het ;) maar ik heb wss iemand gevonden uit delft! :clap: die ong hetzelfde aanbod heeft voor dezelfde prijs! :clap:

oeh nice :drool: ...hier in omstreek hebben ze helemaal niet zulk goed aanbod :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 13:20 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:

Utrecht bij mij, maar voor een euro of 25 bracht hij het even allemaal hier naar mij :drool: Nieuw contact is van Amsterdam maar komt ook wel eens in Limburg :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 13:25 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:

omg. leiden?
Waarom weet ik daar niets vn?
Dat is zo dichtbij haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 13:50 

ik zag laatst een documontaire over Methamfetamine
wist je dat je dat 1x gebruikt op welke manier dan ook je gelijk verslaafd bent :P
zo'n stelletje (in die documontaire) gingen het voor de 1e x gebruiken,, die kerel is dood gevroren en die vrouw is van een klifje afgevallen ook dood.. >.<
en het erge is ook nog dat je het met legalen producten kunt maken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 13:52 

Donateur

Die had ik ook gezien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 13:53 

skitzo drug is dat zeg.. :P
gaat er bij mij niet in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 14:04 

Donateur

DarkSymphony schreef:
ik zag laatst een documontaire over Methamfetamine
wist je dat je dat 1x gebruikt op welke manier dan ook je gelijk verslaafd bent :P
zo'n stelletje (in die documontaire) gingen het voor de 1e x gebruiken,, die kerel is dood gevroren en die vrouw is van een klifje afgevallen ook dood.. >.<
en het erge is ook nog dat je het met legalen producten kunt maken :/

jaa had ik ook gezien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 14:04 

Hardtraxx Elite

dat ligt er volgens mij echt aan hoe sterk je in je schoenen staat hoor
lijkt me niet dat iedereen die het 1x gebruikt er gelijk aan verslaafd raakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 14:09 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 14:10 

Rickie schreef:
dat ligt er volgens mij echt aan hoe sterk je in je schoenen staat hoor
lijkt me niet dat iedereen die het 1x gebruikt er gelijk aan verslaafd raakt

dat zeiden ze in die documontaire en ik denk niet dat ze daar uit hun nek lopen te lulle :P
+ dat als je de 1e x gebruikt zo fijn gevoel moet geven dat je meer wil en dat gevoel komt in steeds mindere maten terug.. dan ga je meer gebruiken omdat je dat fijne gevoel weer terug wilt alleen dat gevoel die je de 1e x hebt krijg je nooit weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 14:13 

Donateur

Dat is echt verslavend spul, kijk chukkels maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 14:14 

en 92% van de Methamfetamine gebruikers die aan het afkicken zijn en die dan ''Clean'' zijn valt terug in hun oude situatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 14:14 

roberttt schreef:
Dat is echt verslavend spul, kijk chukkels maar

hoop voor hem dat dat niet zo is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 14:15 

Hardtraxxer

Je wordt er niet meteen verslaafd aan maar wanneer je het eenmalig hebt gedaan is de drempel heel laag om het nog een keer te doen maar wanneer je er verstandig mee omgaat dus niet super vaak gebruiken hoeft het helemaal niet verslafend te wezen. Ik heb het nu dan wel vooral om normale speed en niet over crystal meth maar dit kun je denk ik wel met elkaar vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 14:17 

Mystyle schreef:
Je wordt er niet meteen verslaafd aan maar wanneer je het eenmalig hebt gedaan is de drempel heel laag om het nog een keer te doen maar wanneer je er verstandig mee omgaat dus niet super vaak gebruiken hoeft het helemaal niet verslafend te wezen. Ik heb het nu dan wel vooral om normale speed en niet over crystal meth maar dit kun je denk ik wel met elkaar vergelijken.

speed en Crystal meth zijn totaal niet met elkaar te vergelijken.. het ziet er alleen het zelfde uit.. ik zal wel even rondkijken voor die documonataire.. dan moet je m maar kijken
Vorige  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen