Methylone is iets heel anders dan Crystal Meth. En ik ben ook afgekickt op Methylone, dus jullie hebben niks meer om te zeiken

roberttt schreef:
Wie het snelst 1000 mg mdma in ze lichaam heeft, en door kan stampen

Dat is toch geen probleem, gezien onze hoeveelheden op Qlimax?
Maar de uitdaging staat! Ik ben wel de 'nuchtere' scheidsrechter!
Kevin-Raw schreef:
Mijn max ooit is 1250mg mdma poeder// was wel kutkwaliteit, maar dat is alweer een jaar geleden, en dat doe ik nooit meer.
maar het was wel is gaaf om echt HEEL HEEL HEEL erg te hallucineren, ik zat gewoon te praten tegen dingen die er niet waren, dat vrienden de kamer in kwamen lopen die er helemaal niet waren. We gingen toen naar buiten toe, heb ik wel 100 rondjes gerend omdat ik dacht dat er 100 honden achter me aan zaten, overal zag ik mensen lopen. En als ik in de spiegel keek leek ik wel een travestiet met overal make up.
Gewoon dronken worden, dan ben je van 150mg al enorm aan het hallucineren. Is een stuk gezonder.

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:
omg. leiden was het

maar ik heb wss iemand gevonden uit delft!

die ong hetzelfde aanbod heeft voor dezelfde prijs!

Utrecht bij mij, maar voor een euro of 25 bracht hij het even allemaal hier naar mij

Nieuw contact is van Amsterdam maar komt ook wel eens in Limburg

Amsterdam!

Geweldig spul komt daar vandaan. Heb ook wel wat rond lopen in m'n home-town, maar dat is lagere hoeveelheden MDMA. Max hier te verkrijgen is Oranje Sterretjes, 130-140mg.