Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 00:06 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Kettingzaag schreef:
Haha ja maar een halfje een uur later is wel heel snel hoor... Als ik dit doe dan raak ik in een trip en na ongeveer 4 uur ben ik nog niet uitgespaced... Halfje voor mij zal wel paar uur later komen dan :) . Denk dat jou tolerantie ook wat hoger ligt :P Maar toch die klap is zo heerlijk..

mijn tolerantie ligt niet hoger denk ik, ik ben 60kg msischien wat meer :P als ik een halve canadees neem ben ik al vdk, :lol:

Hehe ik ben zelf bijna 100 kilo bij 1,91. (wel een laag vetpercentage :P) Mja die canadezen voelde ik ook goed, waren ook goede dingen :P Ach ik zie het wel, nog ff tijd om over te denken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 00:13 

Hardtraxx Veteran

Ik ben de laatste periode 5 kilo afgevallen dankzij drugs, dus het is niet alleen maar slecht voor je. Nu weeg ik 70450000mg :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 00:16 

Donateur

Door de drugs komt dat denk ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 00:23 

Hardtraxx Veteran

Nee, komt vooral door het stampen, wat ik extra lang en hard doe als ik aan de drugs ben. En het feit dat ik gewoon veel minder zuip, want indirect ook komt dankzij drugs, omdat ik niet 2x zo slecht voor m'n lichaam wil zorgen. Dus ja, eigenlijk komt het wel door drugs dat ik wat duizenden mg ben afgevallen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 00:31 

Chukkels schreef:
Nee, komt vooral door het stampen, wat ik extra lang en hard doe als ik aan de drugs ben. En het feit dat ik gewoon veel minder zuip, want indirect ook komt dankzij drugs, omdat ik niet 2x zo slecht voor m'n lichaam wil zorgen. Dus ja, eigenlijk komt het wel door drugs dat ik wat duizenden mg ben afgevallen :D

en dat je niks eet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 00:38 

Hardtraxx Veteran

Juistem, jij snapt hem! En waarom denk je dat Robert maar 60kg is? Vorig jaar rond deze tijd toen hij nog niet aan het snoepen was, woog hij 90kg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 00:43 

Hardtraxx Veteran

De populairste drugs van de winter is... Jawel, strooizout!

En welk genie heeft bedacht dat het gratis weggeven van strooizout een goed idee is? Brood uit een vrachtwagen smijten in Darfur levert minder hectische taferelen op. Mensen hamsteren voor strooizout alsof het stamcellen zijn en ze allemaal AIDS hebben. Heeft iemand ontdekt dat als je strooizout snuift je dan een acid trip krijgt van het niveau Fear & Loathing in Las Vegas of zo? Wachten is op de eerste strooizoutripdeal. Allemaal beschaafde burgers die zich ineens ontpoppen tot strooizoutplunderaars bij de woordcombinatie "gratis" en "afhalen". Met de nodige veldslagen en bloedbaden tot gevolg. Al wekenlang gaat het helemaal los in de Strooizout Charityscene. Maassluis heeft zelfs een heuse 'foei mensen' moeten plaatsen op hun infopagina. Eén emmertje wit poeder max per strooitzoutjunk en dan oprotten. En dus niet je Opel Astra of Volkswagen Golf tot aan het dak volscheppen en vervolgens te koop aanbieden op de internetz! Stelletje pedante strooizouthosselaars. Strooizout is nu al schaarser dan bloembollen tijdens de Hongerwinter. Dus op rantsoen en niet bij de eerste dwarrelende sneeuwvlokjes met emmers tegelijk naar buiten mieteren. Elke keer dat zo'n strooizoutsjacheraar zijn siertegelpad, bedrijventerrein of oprijlaan laat O.D.'en op strooizout, wordt er zout verspild dat ook op openbare wegen had kunnen liggen voor uw veiligheid. Egostrooien, heet dat. Onthoudt dat als u ergens deze winter ongevraagd Mercedessterren Dansen Op Het A20-ijs deelnemer wordt. Bijvoorbeeld morgen. Succes!

Verder in het nieuws:

Alcohol & tabak schadelijker dan XTC & LSD!
Citaat:
Alcohol en tabak zijn schadelijker dan cannabis en xtc. Dit blijkt uit een Brits onderzoek dat is gepubliceerd in de jongste editie van het medisch tijdschrift The Lancet, meldden Britse media vrijdag.

Alcohol zou slechts iets minder gevaarlijk zijn dan heroïne en cocaïne. Net als xtc is ook lsd volgens de onderzoekers een relatief veilig middel. Cannabis zou gevaarlijker zijn dan xtc, lsd en de partydrug GHB, maar minder schadelijk dan tabak.

Wetenschappers van de Universiteit van Bristol gebruikten drie factoren om vast te stellen hoe gevaarlijk een drug is: lichamelijke schade, de kans op verslaving en de sociale effecten van het drugsgebruik. Experts werd gevraagd twintig verschillende soorten drugs op deze punten te beoordelen.

Heroïne en cocaïne kwamen als meest schadelijk naar voren, gevolgd door het slaapmiddel barbituraat en straatmethadon. Alcohol staat op nummer vijf, tabak op negen en cannabis op elf. Xtc staat bijna onderaan de lijst. Alcohol en tabak zijn in Groot-Brittannië verantwoordelijk voor 90 procent van de drugsgerelateerde overlijdensgevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 08:36 

Hardtraxx Veteran

WTF strooizout? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 10:02 

Chukkels schreef:
Juistem, jij snapt hem! En waarom denk je dat Robert maar 60kg is? Vorig jaar rond deze tijd toen hij nog niet aan het snoepen was, woog hij 90kg xd

serieus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 10:08 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
De populairste drugs van de winter is... Jawel, strooizout!

En welk genie heeft bedacht dat het gratis weggeven van strooizout een goed idee is? Brood uit een vrachtwagen smijten in Darfur levert minder hectische taferelen op. Mensen hamsteren voor strooizout alsof het stamcellen zijn en ze allemaal AIDS hebben. Heeft iemand ontdekt dat als je strooizout snuift je dan een acid trip krijgt van het niveau Fear & Loathing in Las Vegas of zo? Wachten is op de eerste strooizoutripdeal. Allemaal beschaafde burgers die zich ineens ontpoppen tot strooizoutplunderaars bij de woordcombinatie "gratis" en "afhalen". Met de nodige veldslagen en bloedbaden tot gevolg. Al wekenlang gaat het helemaal los in de Strooizout Charityscene. Maassluis heeft zelfs een heuse 'foei mensen' moeten plaatsen op hun infopagina. Eén emmertje wit poeder max per strooitzoutjunk en dan oprotten. En dus niet je Opel Astra of Volkswagen Golf tot aan het dak volscheppen en vervolgens te koop aanbieden op de internetz! Stelletje pedante strooizouthosselaars. Strooizout is nu al schaarser dan bloembollen tijdens de Hongerwinter. Dus op rantsoen en niet bij de eerste dwarrelende sneeuwvlokjes met emmers tegelijk naar buiten mieteren. Elke keer dat zo'n strooizoutsjacheraar zijn siertegelpad, bedrijventerrein of oprijlaan laat O.D.'en op strooizout, wordt er zout verspild dat ook op openbare wegen had kunnen liggen voor uw veiligheid. Egostrooien, heet dat. Onthoudt dat als u ergens deze winter ongevraagd Mercedessterren Dansen Op Het A20-ijs deelnemer wordt. Bijvoorbeeld morgen. Succes!

geenstijl.nl :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 10:20 

Donateur

Citaat:
Alcohol & tabak schadelijker dan XTC & LSD!

Dit was toch al ontzettend lang bekend :/

Citaat:
@robinHS

Zo op loudness ging jij aardig hard he, :P omdat je een hele had genomen die keihard aankwam :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 10:21 

Hardtraxx Veteran

Harde Snoepert Robin :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 10:31 

Donateur

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

serieus?

Jij bent echt te goed gelovig :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 10:43 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:

:yes: Oud nieuws inderdaad, moeten er natuurlijk wel een kanttekening bij plaatsen dat het niet betekent dat xtc of lsd gezond is :D Want dat lijken mensen er soms uit te willen af leiden. Ik merk bij mezelf geen schadelijke effecten op van xtc maar ik zie wel bij anderen die overmatig gebruiken en hun dosering steeds verhogen om toch het effect van de eerste paar keren achterna te jagen dat die wel degelijk zware katers ondervinden en waarschijnlijk ook op lange termijn schade zullen ondervinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 10:47 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

:yes: Oud nieuws inderdaad, moeten er natuurlijk wel een kanttekening bij plaatsen dat het niet betekent dat xtc of lsd gezond is :D Want dat lijken mensen er soms uit te willen af leiden. Ik merk bij mezelf geen schadelijke effecten op van xtc maar ik zie wel bij anderen die overmatig gebruiken en hun dosering steeds verhogen om toch het effect van de eerste paar keren achterna te jagen dat die wel degelijk zware katers ondervinden en waarschijnlijk ook op lange termijn schade zullen ondervinden.

Mijn kater dit keer, was niet maximaal.. maar ik was dinsdag wel verrot. Gister maar ff 5-htp gekocht voor volgende keer, :thumbup:
en ben na het feest ook verkouden geworden, wss omdat me weestand gewoon helemaal poep was :(
gister voelde ik me nog steeds niet maximaal, maar vandaag wel! :D op naar het volgende feest! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 11:07 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
en ben na het feest ook verkouden geworden, wss omdat me weestand gewoon helemaal poep was :(

Dit heb ik ook wel, na het feest in je bezwete kleren een uur in de kou staan wachten op een metro helpt ook wel niet waarschijnlijk :thumbup: 5-HTP heeft dit keer echt wel perfect gewerkt volgens mij, Reinaldo heeft de laatste 3 keer altijd een redelijke dip gehad (hij neemt nooit zijn supplementen tegoei in) en nu hij dit wel heeft gedaan niks last van een dip :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 11:10 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Dit heb ik ook wel, na het feest in je bezwete kleren een uur in de kou staan wachten op een metro helpt ook wel niet waarschijnlijk :thumbup: 5-HTP heeft dit keer echt wel perfect gewerkt volgens mij, Reinaldo heeft de laatste 3 keer altijd een redelijke dip gehad (hij neemt nooit zijn supplementen tegoei in) en nu hij dit wel heeft gedaan niks last van een dip :cool:

Had dan ook een taxi genomen. 10 euro en je was bij het station met z'n 4-en of als je even wachtte 15 euro voor 7 :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 11:13 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:

Citaat:
@robinHS

Zo op loudness ging jij aardig hard he, :P omdat je een hele had genomen die keihard aankwam :yay:

Robin vreet er als het moet wel 7 weg dus ik doop hem om tot de nieuwe robert! :p verschilt ook niet zoveel kwa letters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 11:20 

Donateur

Daag ik hem uit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 11:24 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Daag ik hem uit xd

Wie het laatst ligt te schuimbekken op de grond wint =)

Kword flink nieuwsgierig naar xtc als ik dit zo allemaal lees :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 11:47 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Daag ik hem uit xd

Ahahaha dat moet ik zien!
Ik doe zelf ook wel mee :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 11:54 

Donateur

Wie het snelst 1000 mg mdma in ze lichaam heeft, en door kan stampen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 12:04 

Donateur

roberttt schreef:
Wie het snelst 1000 mg mdma in ze lichaam heeft, en door kan stampen >.<

haha :P
Mijn max ooit is 1250mg mdma poeder// was wel kutkwaliteit, maar dat is alweer een jaar geleden, en dat doe ik nooit meer.
maar het was wel is gaaf om echt HEEL HEEL HEEL erg te hallucineren, ik zat gewoon te praten tegen dingen die er niet waren, dat vrienden de kamer in kwamen lopen die er helemaal niet waren. We gingen toen naar buiten toe, heb ik wel 100 rondjes gerend omdat ik dacht dat er 100 honden achter me aan zaten, overal zag ik mensen lopen. En als ik in de spiegel keek leek ik wel een travestiet met overal make up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 12:17 

Hardtraxxer

Ik lees dat Heroine en Coke het schadelijkst is, hoe zit dat met speed dacht altijd dat coke beter was dan speed omdat er in Speed vaak meer rommel zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 12:20 

Donateur

Mystyle schreef:
Ik lees dat Heroine en Coke het schadelijkst is, hoe zit dat met speed dacht altijd dat coke beter was dan speed omdat er in Speed vaak meer rommel zit.

In die testen van de wetenschappers worden volgens mij zuivere drugs gebruikt, want XTC zal ook veel hoger staan als er tyvuszooi als McPP inzat!
Vorige  1 ... 251, 252, 253, 254, 255, 256, 257 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen