Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 22:47 

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:
NandoHS schreef:
Hmmm.. zit nog te twijvelen of ik op XQ of op Hard Bass wil nemen, of beide. Eerste keer lijkt me wel het best om uit te proberen op XQ, dan kan ik kijken hoe het is enzo, aangezien Hard Bass toch iets belangrijker voor me is. En anders gebruik ik bij beide en haal ik wat vitamines in huis.

ik zou XQ doen, dat gaat toch wel lekker hard daar, en een goede mogelijkheid om te testen ^^

haha ja :P je kan laten testen bij chukkels doe ik ook altijd, laat ik hem eerst nemen. Als het bij hem goed gaat ken ik ook nemen. Kswoosh is ook wel leuik test persoon. Die neemt ook alles aan van vreemden :whistle:

true, true... ik ben erg goedglovig xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 22:47 

Donateur

ja kan je beter met dat spul niet zijn... je nam ook zomaar van mij aan, is eigenlijks niet slim :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 22:48 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:
NandoHS schreef:
Hmmm.. zit nog te twijvelen of ik op XQ of op Hard Bass wil nemen, of beide. Eerste keer lijkt me wel het best om uit te proberen op XQ, dan kan ik kijken hoe het is enzo, aangezien Hard Bass toch iets belangrijker voor me is. En anders gebruik ik bij beide en haal ik wat vitamines in huis.

ik zou XQ doen, dat gaat toch wel lekker hard daar, en een goede mogelijkheid om te testen ^^

haha ja :P je kan laten testen bij chukkels doe ik ook altijd, laat ik hem eerst nemen. Als het bij hem goed gaat ken ik ook nemen. Kswoosh is ook wel leuik test persoon. Die neemt ook alles aan van vreemden :whistle:

Ja idd, snap nog steeds niet hoe ik zo slim kon zijn om een hele FF te droppen om half 6 's middags. Toen kon jij inderdaad goed kijken hoe hij werkte en kon je beslissen de hele avond met halfjes te werken. Werd wel de vetste avond ooit. Hekken en bankjes waren top midden in de zaal! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 22:49 

roberttt schreef:
ja kan je beter met dat spul niet zijn... je nam ook zomaar van mij aan, is eigenlijks niet slim :whistle:

ach ja, uiteindelijk allemaal goed afgelopen :P en je zei dat je et had laten testen enzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 22:50 

Donateur

hahah ja geniaal was dat :P jij mooi hele fast forward naar binnen werken (was ook mijn advies :whistle: )
toen besloot ik maar halfjes te nemen :P en een hele canadees .. poe wat waren we toen ver heen :P

Darkbeatz daar ontmoet en rcm te geniaal gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 22:54 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, tegen een uur of 12 zat ik met hun in de dubstep/softtechno zaal of whatever de fuck dat was. Geniaal was dat om te zien, maar niet echt mijn muziek. Volgens mij zat ik toen al op 2 FF of 2,5, maar zelfs toen koen ik daar nog niet op losgaan xd

Volgens mij waren op Q-Base vanaf 5 uur 's nachts ook de enige dingen die we tegen elkaar zeiden "Wat?" en "Huh"? Want mensen verstaan, begrijpen en een zinnig antwoord teruggeven ging totaal niet meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 22:56 

Donateur

haha nee klopt :P ik kon op een geven moment ook niet meer praten :lol: en ik was de hele avond iedereen kwijt.. op een geven moment was ik in die terror/industrial bunker, waar ik altijd beland als ik de weg kwijt ben xd en daar rond gelopen XD tot ik jullie weer vond na 6 uren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 22:59 

Hardtraxx Veteran

Wij waren de hele tijd in de bunker. 1 keer bij A² en Ran-D in de Scantraxx bunker volgens mij. Zelfs B-Front niet gezien op Open Air, omdat het gewoon té vet was in de Bunker. En ook te druk eigenlijk op de Open Air. Ow damn! Ik wil Q-Base opnieuw beleven! Ow die geile herinneringen! Hopelijk zijn de Fast Forwards dan ook weer terug! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:06 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
NandoHS schreef:

Je hebt er nu al genoeg over getwijfeld denk ik :D
Gewoon eerst volgende feest een halve droppen (niet te vroeg) en gewoon afwachten wat het wordt. Je vooral niet te druk maken om allerlei zaken :thumbup:

Haha. Nee maar ik twijfel nu niet over het gebruiken zelf maar waar. ;) Maar ik ben eruit, het word XQ.

@ roberttt:
Lol ik ga beginnen met een halve canadees @ XQ. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:09 

Donateur

oke ;) ikke niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:10 

Donateur

Lijkt me een goed plan dat robert na het stoppen met drugs ook gaat stoppen met het geven van adviezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:11 

Donateur

dawasiknie schreef:
Lijkt me een goed plan dat robert na het stoppen met drugs ook gaat stoppen met het geven van adviezen :P

oke is goed daan.. :cry: hou me wel stil hier voortaan .
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:13 

Hardtraxx Veteran

Robert en stoppen? HOAX! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:16 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
oke ;) ikke niet

Haha nee i know, maar je zei paar posts terug dat je helemaal vdk was van 1 canadees, en die ga ik dus ook nemen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:17 

Hardtraxx Veteran

NandoHS schreef:
roberttt schreef:
oke ;) ikke niet

Haha nee i know, maar je zei paar posts terug dat je helemaal vdk was van 1 canadees, en die ga ik dus ook nemen. xd

Hij is al helemaal vdk zonder dat hij wat neemt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:18 

Donateur

Chukkels schreef:

Paar dagen lukt altijd wel hehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:29 

Chukkels schreef:

hij heeft zn redenen :P liefdesredenen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:39 

Hardtraxxer

Heb wel weer zin in een mooi nachtje aan de droeks, nog 3 nachtjes slapen :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:42 

Hardtraxx Veteran

Ik zit op dit moment alweer aan de drugs en dat terwijl ik moet leren, slecht hé :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:42 

Chukkels schreef:
Ik zit op dit moment alweer aan de drugs en dat terwijl ik moet leren, slecht hé :(

ik zit op Hardtraxx terwijl ik voor school moet werken.
verschil moet er zijn :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:44 

Chukkels schreef:

Alcohol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:47 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Chukkels schreef:

Alcohol?

Ik gok op een stick (jointje). :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:48 

Hardtraxx Veteran

NandoHS schreef:
Almighty schreef:
Chukkels schreef:

Alcohol?

Ik gok op een stick (jointje). :P

Lucky Strike :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2010 23:51 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Lucky Strike :$

Gold strike?
Zoiets bewaar je toch voor op een zaterdag joh!! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2010 00:02 

Donateur

2 glazen alcohol zijn goed voor de hersens dus wellicht is dat een leuke optie :P
Vorige  1 ... 250, 251, 252, 253, 254, 255, 256 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen