Maar op een feest drink je niet 1 redbulletje weg hoor.wrote:Als je caffeïne bedoelt, zit er niet meer in dan enkele kopjes koffie hoor of cola..wrote:Zoveel is ongezond..
Z
Artist
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Bomhard gaan!wrote:Volgens mij had daan er minstens 5 op!
Daar heb je wel gelijk in:Pwrote:Maar op een feest drink je niet 1 redbulletje weg hoor.wrote:Als je caffeïne bedoelt, zit er niet meer in dan enkele kopjes koffie hoor of cola..wrote:Zoveel is ongezond..
Maar het is niet de caffeïne dat het zo ongezond maakt
Das wel veel hehe:P volgens mij staat op het blikje zelf dat je er niet meer dan 2 moet nemen per dag Xdwrote:Volgens mij had daan er minstens 5 op!
Zoiets inderdaad, en 6 pils ofzo en wat frisdrankwrote:Volgens mij had daan er minstens 5 op!
Tering, dat hij niet neer is gegaan Xdwrote:Zoiets inderdaad, en 6 pils ofzo en wat frisdrankwrote:Volgens mij had daan er minstens 5 op!
Z
Artist
last seen Aug 2025
Hoezo zou je neer gaan van 5 redbull, 6 bier en wat frisdrank? :')wrote:Tering, dat hij niet neer is gegaan Xdwrote:Zoiets inderdaad, en 6 pils ofzo en wat frisdrankwrote:Volgens mij had daan er minstens 5 op!
klopt, ik krijg meestal ook last van hartkloppingen bij teveel red bullwrote:nou dat kan wel.. overdosis cafeïne
ben er ooit echt verslaafd aan geweest, dronk 4 blikjes bullit per dag, kon gewoon niet zonder.
maar naar minderen nu volledig met dat spul gekapt, want me hart werd steeds erger
ik ben er wel verslaafd aan
op de ochtend standaard blik bullit met peukie
en daarna aan de koffie. dan tussen de middag blik bullit, en daarna weer koffie. dan loop ik te stuiteren op stage 
http://www.smh.com.au/news/national/man ... 34956.htmlwrote: Hoezo zou je neer gaan van 5 redbull, 6 bier en wat frisdrank? :')
Weliswaar 8 Red bull, maar hij zat er niet ver vanaf
Kdenk dat ik er ook verslaagd aan benwrote:ik ben er wel verslaafd aanop de ochtend standaard blik bullit met peukie
en daarna aan de koffie. dan tussen de middag blik bullit, en daarna weer koffie. dan loop ik te stuiteren op stage
Betrap mezelf nog wel eens eentje te kopen op het station.
Merken jullie trouwens verschil tussen red bull met tekst erop dat ie gekoeld is en gewoon red bull zonder die tekst
wrote:ik ben er wel verslaafd aanop de ochtend standaard blik bullit met peukie
Ik hou het gewoon verstandig bij xtc
die groene eekhoorntjes zijn lievvvv
die wil ik wel hebben
en die bruine bomen zien er best wel vies uit
waren de andere kleurstoffen op ofzo..
die wil ik wel hebben
en die bruine bomen zien er best wel vies uit
Z
Artist
last seen Aug 2025
Smaken toch allemaal het zelfdewrote:die groene eekhoorntjes zijn lievvvv![]()
die wil ik wel hebben
en die bruine bomen zien er best wel vies uitwaren de andere kleurstoffen op ofzo..
gewoon tegelijk nemen
, dat de eekhoorn in de boom kan spelen in je buik.
Waarom showen jullie die hoge knallers? Ik had net 2 dagen het idee dat ik nog helemaal niet uitkeek naar de volgende keer X en nu heb ik zo'n gevoel dat ik erna uitkijk om het eekhoorntje een nestje te voelen maken in de bruine boom die in m'n lichaam zit 
maakt me ook vrij weinig uit hoor
gaat om het effect en dat zal bij die bomen zeker wel in orde zijn
gaat om het effect en dat zal bij die bomen zeker wel in orde zijn
Deze moet je anaal innemenwrote:die groene eekhoorntjes zijn lievvvv![]()
die wil ik wel hebben
en die bruine bomen zien er best wel vies uitwaren de andere kleurstoffen op ofzo..
Nou als ik het zo lees ben ik aan de dood ontsnapt ofzo.
Voortaan alleen nog maar aan de pillen
Voortaan alleen nog maar aan de pillen
Ja de eerste 3 dagen na drugs denk je altijd dat je er voorlopig ff klaar mee bent, maar na een weekje ofzo begint het toch altijd weer te kriebelen.wrote:Waarom showen jullie die hoge knallers? Ik had net 2 dagen het idee dat ik nog helemaal niet uitkeek naar de volgende keer X en nu heb ik zo'n gevoel dat ik erna uitkijk om het eekhoorntje een nestje te voelen maken in de bruine boom die in m'n lichaam zit
Gewoon niet doen en niet teveel aan denken. Bij mij hielp het iig wel mee dat ik recent 2 feestjes leuker had met mn redbull dan menig feestje met pillen op, dat heeft me definitief het gevoel gegeven dat ik mij niet steeds hoef te laten verleiden om aan de shit te gaan.
Nee hoor, normaal heb ik het zondag al nadat ik wakker word en wakker ben 
nou ik ben er nog steeds klaar mee, en ik heb nu ook iemand die me verbied te gebruiken