Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:14 

Hardtraxx Elite

Nikkel schreef:
Precies :D

Ik moet voor Hard Bass wel even opzoek gaan naar wat goeie chemicaliën :P
Ik denk 'n stuk of 3, 4 meenemen a 140mg.
Dan komen ze lekker binnen, laatste keer was op Q-Base! :P Hele lange pauze.

Ben wel benieuwd, donderdag zou er normaal een testresultaat van het lab moeten binnenkomen van die bruine bomen. Er word beweerd +200mg, nou zou me niks verbazen aangezien die Q's al 170mg bevatten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:15 

Donateur

Damn dat zijn flinke jetsers die bomen! Ben benieuwd naar de testresultaten, waarschijnlijk zullen die bomen binnenkort beschikbaar zijn voor mij. Maar heb eerst nog wat Q-dance om op te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:18 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Nikkel schreef:
Precies :D

Ik moet voor Hard Bass wel even opzoek gaan naar wat goeie chemicaliën :P
Ik denk 'n stuk of 3, 4 meenemen a 140mg.
Dan komen ze lekker binnen, laatste keer was op Q-Base! :P Hele lange pauze.

Ben wel benieuwd, donderdag zou er normaal een testresultaat van het lab moeten binnenkomen van die bruine bomen. Er word beweerd +200mg, nou zou me niks verbazen aangezien die Q's al 170mg bevatten.

Ik denk dat er nog behoorlijk wat mensen de fout in gaan om zo'n hele pil te pakken, denk je niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:19 

Hardtraxxer

Wanne knoeperts :woot:

Nikkel schreef:
Ik denk dat er nog behoorlijk wat mensen de fout in gaan om zo'n hele pil te pakken, denk je niet?

Klopt, maar het is wel handig om mee te nemen, want de politie telt ze maar als 1 pil terwijl het er eigenlijk 2 in 1 zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:21 

Hardtraxx Addict

Deeltjesversneller schreef:

Nikkel schreef:

Klopt, maar het is wel handig om mee te nemen, want de politie telt ze maar als 1 pil terwijl het er eigenlijk 2 in 1 zijn.

Daar heb je zeker 'n punt mee.
Je mag er toch drie gedoogt bij hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:22 

Donateur

Als ik die bomen zou hebben doe ik er absoluut niet meer meenemen dan 2, en dat is eigenlijk al veel te veel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:24 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Als ik die bomen zou hebben doe ik er absoluut niet meer meenemen dan 2, en dat is eigenlijk al veel te veel :P

Beter te veel dan te weinig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:25 

Donateur

Nikkel schreef:
Deeltjesversneller schreef:

Nikkel schreef:

Daar heb je zeker 'n punt mee.
Je mag er toch drie gedoogt bij hebben?

Tegen woordig niet meer, bewakers nemen het soms alleen in en dan mag je doorlopen, politie neme je gelijk mee als ze het vinden, vriend van me had op qlimax 350 euro boete voor 3 pillen bij zich :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:26 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Tegen woordig niet meer, bewakers nemen het soms alleen in en dan mag je doorlopen, politie neme je gelijk mee als ze het vinden, vriend van me had op qlimax 350 euro boete voor 3 pillen bij zich :/

Hoe was hij gepakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:26 

Hardtraxx Addict

Dat is niet mis, krijg je dan ook strafblad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:30 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Hoe was hij gepakt?

Door een hond :( , die ging kwispelend voor hem zitten, hup mee naar achtere met ze billen bloot, maar hij had het al gelijk gegeven maar toch nog een check voor als die meer had :')
Daarna naar speciale kamer voor gegevens enso te doen, uiteindelijk mogt hij om 4 uur alsnog naar binnen,
:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:36 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Door een hond :( , die ging kwispelend voor hem zitten, hup mee naar achtere met ze billen bloot, maar hij had het al gelijk gegeven maar toch nog een check voor als die meer had :')
Daarna naar speciale kamer voor gegevens enso te doen, uiteindelijk mogt hij om 4 uur alsnog naar binnen,

Had hij het niet goed ingepakt enzo? Wat ik me vooral afvraag dan is of ze ook heel intensief alle kleding checken voor bv verborgen compartimenten enzo :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:38 

Donateur

Vast wel. Als je mee wordt genomen naar zo'n hokje ben je gewoon de sjaak ;)
350 euro boete voor 3 pillen lijkt me trouwens stug, per pil was toch slechts 60 euro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:38 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Had hij het niet goed ingepakt enzo? Wat ik me vooral afvraag dan is of ze ook heel intensief alle kleding checken voor bv verborgen compartimenten enzo :whistle:

Hij had et gewoon in een sluitbaar zakje zitten onder ze balletjes :innocent:

dawasiknie schreef:
350 euro boete voor 3 pillen lijkt me trouwens stug, per pil was toch slechts 60 euro?

Hij heb het op een geelbriefje staan :P dus of de politie moet het verkeerd hebben :/

er wordt gelukkig niet door officier vna justitie bepaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:54 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Dat weet ik niet, ze moeten het natuurlijk wel nog eerst vinden... En dan hangt het er maar net vanaf hoe uitgebreid ze je checken. Verborgen compartimenten heten niet voor niets verborgen, dat vind men alleen als men niet enkel in zakken voelt maar elk kledingstuk gewoon volledig onderzoekt. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:54 

Hardtraxx Addict

Dus geen strafblad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:55 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:

Dat weet ik niet, ze moeten het natuurlijk wel nog eerst vinden... En dan hangt het er maar net vanaf hoe uitgebreid ze je checken. Verborgen compartimenten heten niet voor niets verborgen, dat vind men alleen als men niet enkel in zakken voelt maar elk kledingstuk gewoon volledig onderzoekt. :whistle:

haha als ik iets mee naar binnen neem doe ik het altijd in mn boxer:P...vind ik zelf beste plek...of bommetje tussen mn tenen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 16:06 

Hardtraxx Veteran

Mmm... Heeel klein beetje suf toch vandaag en heb soms een licht pijnlijke druk op de borst :P Maar het valt allemaal reuze mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 16:13 

Donateur

Die druk op mn borst heb ik al dagen en ik heb niks gebruikt.
Wel teringveel caffeïne van de Red Bull, heb daardoor ook moeilijk kunnen slapen na Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 16:20 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Wel teringveel caffeïne van de Red Bull, heb daardoor ook moeilijk kunnen slapen na Loudness.

Ongeveer zelfde effect als speed dan gok ik. Dat is ook écht rotzooi hoor :P Volgens mij kan je nog beter aan de drugs :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 16:25 

Hardtraxx Addict

Bohh, echt een vieze dinsdag dip te pakken terwijl ik maar 1 rood duifje gehad heb zaterdag.
Pak op qountdown nog een blauwe boom en een stukje fast forward en dan ben ik er ff klaar mee tot hardbass.
Die 2 maanden pauze beginnen er steeds beter uit te zien :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 16:27 

Donateur

Inno schreef:
dawasiknie schreef:

Ongeveer zelfde effect als speed dan gok ik. Dat is ook écht rotzooi hoor :P Volgens mij kan je nog beter aan de drugs :/

Het enige verschil is dat je hersens vrijuit gaan met cafeïne, maar je lichaam gaat alsnog helemaal naar de klote. Denk niet dat al die redbull goed is voor je bloedvaten haha. Maar goed, zo ernstig is het nou ook weer niet allemaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 16:31 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:

Volgens mij is Taurine de boosdoener van de pijn in je borst :P
Taurine is een aminozuur die je hart stimuleert.
Njah technisch gezien ook weer geen aminozuur, mjah :P
Maar tis gewoon een stof dat je lichaam ook maakt.
Niet dat de rest wat erin zit gezond is =/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 16:35 

Artiest

Zoveel is ongezond.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 16:38 

Hardtraxxer

Zirkumflex schreef:
Zoveel is ongezond.. >.<

Als je caffeïne bedoelt, zit er niet meer in dan enkele kopjes koffie hoor of cola..;)
Vorige  1 ... 244, 245, 246, 247, 248, 249, 250 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen