ik haal ook niet meer 
Hoeft ook niet, Kasper is m'n nieuwe spacemaatje al 
Trouwens zoals ik me nu realiseer had ik best wel wat zwarte gaatjes de volgende dag na de eerste keer op Loudness.. met nadruk op gaatjes want het waren niet echt hele uurtjes die uit me geheugen waren gewist de volgende dag, maar gewoon wat momenten en details die ik me de volgende dag niet meer helemaal kon herinneren. Dat vond ik wel jammer opzich.. had net voor de eerste te nemen wel 3 biertjes op in een half uurtje, maar dat was dan ook meteen alles van alcohol. Zou het daardoor gekomen zijn? Lijkt me sterk normaal, maarja is best jammer herinner me bijvoorbeeld niet meer veel meer van de eerste momenten nadat hij begon in te slaan, of heeft iedereen hier gewoon last van. 
Last edited by Inner Creativity on , edited 1 time in total.
Je was met andere dingen bezig die je volledige aandacht hadden, de rest er om heen onthoud je dan niet, das logisch 
Zal ik je de boom alvast sponseren danwrote:Waarom showen jullie die hoge knallers? Ik had net 2 dagen het idee dat ik nog helemaal niet uitkeek naar de volgende keer X en nu heb ik zo'n gevoel dat ik erna uitkijk om het eekhoorntje een nestje te voelen maken in de bruine boom die in m'n lichaam zit
Dat zal de muziek dus wel geweest zijnwrote:Je was met andere dingen bezig die je volledige aandacht hadden, de rest er om heen onthoud je dan niet, das logisch
Mag ik ook gesponsord worden op qountdown?wrote:Zal ik je de boom alvast sponseren danwrote:Waarom showen jullie die hoge knallers? Ik had net 2 dagen het idee dat ik nog helemaal niet uitkeek naar de volgende keer X en nu heb ik zo'n gevoel dat ik erna uitkijk om het eekhoorntje een nestje te voelen maken in de bruine boom die in m'n lichaam zit
Kan ik ook zaadjes planten? Duurt nog 2 maanden voordat ik weer gawrote:Zal ik je de boom alvast sponseren danwrote:Waarom showen jullie die hoge knallers? Ik had net 2 dagen het idee dat ik nog helemaal niet uitkeek naar de volgende keer X en nu heb ik zo'n gevoel dat ik erna uitkijk om het eekhoorntje een nestje te voelen maken in de bruine boom die in m'n lichaam zit
+1 Ik heb ook zoveel staan ouwehoeren met mensen tussendoor dat ik ook dingen mis. Ging ik even aan James vragen of Chris One zn nieuwste plaat al had gedraaid, was dat dus net een nummer eerder, en ik had echt geen fucking idee hoe dat nummer nu was :')wrote:Je was met andere dingen bezig die je volledige aandacht hadden, de rest er om heen onthoud je dan niet, das logisch
Ach, dat soort dingen hou je altijd. Het gaat erom dat je een super vette avond heb gehad 
Precieswrote:Ach, dat soort dingen hou je altijd. Het gaat erom dat je een super vette avond heb gehad
Ja ik ben dan ook meer bezig met praten dan met de muziek, best jammer achteraf maar op het moment zelf vond je het geweldig wat je ook aan het doen waswrote:+1 Ik heb ook zoveel staan ouwehoeren met mensen tussendoor dat ik ook dingen mis. Ging ik even aan James vragen of Chris One zn nieuwste plaat al had gedraaid, was dat dus net een nummer eerder, en ik had echt geen fucking idee hoe dat nummer nu was :')wrote:Je was met andere dingen bezig die je volledige aandacht hadden, de rest er om heen onthoud je dan niet, das logisch
Robert die pest mij. Hij wil niet meer een psychedelic drug doen en ook niet meer spacen op de spacemeeting. Moet dus iemand anders vinden 
Ik ga een placebo pil halen ergens, en dan doe ik er een druppel vloeibare lsd in voor hemwrote:Robert die pest mij. Hij wil niet meer een psychedelic drug doen en ook niet meer spacen op de spacemeeting. Moet dus iemand anders vinden
Robert, van jou avatar krijg je dus echt Brain Zaps :')
G
dan zal ik ze maar es voor je testenwrote:Zijn nu ook bruine boompjes, godverdomme wat zijn dat tering dikke pillenHeb er 2 testertjes van gekregen maar die ga ik toch niet zelf naar binnen gooien, teringjantje. (eigen fotos)
*dikke pillen*
OMG, je maakt je met de minuut belachelijker
:')
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
roberttt ga please slapen ofzeau
Ow nee, je hebt eigenlijk gelijk. Het is verboden op je avatar om "No" tegen drugs te zeggen! 
Obama is dus toch niet zo goed bezig voor de volksgezondheid in Amerika
Piperazine 

ja goedzowrote:Ow nee, je hebt eigenlijk gelijk. Het is verboden op je avatar om "No" tegen drugs te zeggen!
wrote:roberttt ga please slapen ofzeau
Als ik 21 ben ja, ik wil legaal alles kunnen doen. Ik heb al een slaapplek en ik weet al een dealer ergens in Sacramento.wrote:ja goedzowrote:Ow nee, je hebt eigenlijk gelijk. Het is verboden op je avatar om "No" tegen drugs te zeggen!maar chukkels we moeten naar VS zo te zien
![]()
G
darkbeatz, hoeveel zit dr eigenlijk in die bruine bomen?