Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 17:34 

Donateur

ik haal ook niet meer :P
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 18:31 

Hardtraxx Veteran

Hoeft ook niet, Kasper is m'n nieuwe spacemaatje al ^^
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 18:52 

Hardtraxx Veteran

Trouwens zoals ik me nu realiseer had ik best wel wat zwarte gaatjes de volgende dag na de eerste keer op Loudness.. met nadruk op gaatjes want het waren niet echt hele uurtjes die uit me geheugen waren gewist de volgende dag, maar gewoon wat momenten en details die ik me de volgende dag niet meer helemaal kon herinneren. Dat vond ik wel jammer opzich.. had net voor de eerste te nemen wel 3 biertjes op in een half uurtje, maar dat was dan ook meteen alles van alcohol. Zou het daardoor gekomen zijn? Lijkt me sterk normaal, maarja is best jammer herinner me bijvoorbeeld niet meer veel meer van de eerste momenten nadat hij begon in te slaan, of heeft iedereen hier gewoon last van. :P
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 18:54 

Hardtraxx Veteran

Je was met andere dingen bezig die je volledige aandacht hadden, de rest er om heen onthoud je dan niet, das logisch :)
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 19:08 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Waarom showen jullie die hoge knallers? Ik had net 2 dagen het idee dat ik nog helemaal niet uitkeek naar de volgende keer X en nu heb ik zo'n gevoel dat ik erna uitkijk om het eekhoorntje een nestje te voelen maken in de bruine boom die in m'n lichaam zit :(

Zal ik je de boom alvast sponseren dan :lol:
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 19:09 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Je was met andere dingen bezig die je volledige aandacht hadden, de rest er om heen onthoud je dan niet, das logisch :)

Dat zal de muziek dus wel geweest zijn :P
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 19:10 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Waarom showen jullie die hoge knallers? Ik had net 2 dagen het idee dat ik nog helemaal niet uitkeek naar de volgende keer X en nu heb ik zo'n gevoel dat ik erna uitkijk om het eekhoorntje een nestje te voelen maken in de bruine boom die in m'n lichaam zit :(

Mag ik ook gesponsord worden op qountdown? :loving:
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 19:10 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Kan ik ook zaadjes planten? Duurt nog 2 maanden voordat ik weer ga :P
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 19:12 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:

+1 Ik heb ook zoveel staan ouwehoeren met mensen tussendoor dat ik ook dingen mis. Ging ik even aan James vragen of Chris One zn nieuwste plaat al had gedraaid, was dat dus net een nummer eerder, en ik had echt geen fucking idee hoe dat nummer nu was :')
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 19:22 

Hardtraxx Veteran

Ach, dat soort dingen hou je altijd. Het gaat erom dat je een super vette avond heb gehad ;)
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 19:29 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Ach, dat soort dingen hou je altijd. Het gaat erom dat je een super vette avond heb gehad ;)

Precies :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 19:34 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Inno schreef:

+1 Ik heb ook zoveel staan ouwehoeren met mensen tussendoor dat ik ook dingen mis. Ging ik even aan James vragen of Chris One zn nieuwste plaat al had gedraaid, was dat dus net een nummer eerder, en ik had echt geen fucking idee hoe dat nummer nu was :')

Ja ik ben dan ook meer bezig met praten dan met de muziek, best jammer achteraf maar op het moment zelf vond je het geweldig wat je ook aan het doen was :D
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 19:40 

Hardtraxx Veteran

Robert die pest mij. Hij wil niet meer een psychedelic drug doen en ook niet meer spacen op de spacemeeting. Moet dus iemand anders vinden :(
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 19:47 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Robert die pest mij. Hij wil niet meer een psychedelic drug doen en ook niet meer spacen op de spacemeeting. Moet dus iemand anders vinden :(

Ik ga een placebo pil halen ergens, en dan doe ik er een druppel vloeibare lsd in voor hem :loving: Maar is misschien wel beste dat robert eventjes niet aan de psychedelica gaat, althans tot hij van zijn dipjes af is. Psychedelische drugs laat je heel erg fel naar je eigen kijken en dat kan soms helemaal niet zo leuk zijn als je af en toe een dip hebt.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 20:56 

Hardtraxx Veteran

Robert, van jou avatar krijg je dus echt Brain Zaps :')
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 20:56 

Donateur

valt wel mee toch
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 21:07 

DarkBeatz schreef:
Zijn nu ook bruine boompjes, godverdomme wat zijn dat tering dikke pillen :oh: Heb er 2 testertjes van gekregen maar die ga ik toch niet zelf naar binnen gooien, teringjantje. (eigen fotos)

*dikke pillen*

dan zal ik ze maar es voor je testen :P
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 21:08 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

OMG, je maakt je met de minuut belachelijker :lol: :lol:

:')
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 21:09 

Hardtraxx Veteran

roberttt ga please slapen ofzeau
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 21:09 

Donateur

haha,weet ik :P

maar geniale pil gevonden
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=20094
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 21:11 

Hardtraxx Veteran

Ow nee, je hebt eigenlijk gelijk. Het is verboden op je avatar om "No" tegen drugs te zeggen! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 21:12 

Hardtraxx Veteran

Obama is dus toch niet zo goed bezig voor de volksgezondheid in Amerika :huh: Piperazine :/

:P
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 21:12 

Donateur

Chukkels schreef:
Ow nee, je hebt eigenlijk gelijk. Het is verboden op je avatar om "No" tegen drugs te zeggen! :thumbsup:

ja goedzo :P maar chukkels we moeten naar VS zo te zien ;)

dj-rico01 schreef:
roberttt ga please slapen ofzeau

:huh: zo wel hoor.
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 21:15 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

ja goedzo :P maar chukkels we moeten naar VS zo te zien ;)

Als ik 21 ben ja, ik wil legaal alles kunnen doen. Ik heb al een slaapplek en ik weet al een dealer ergens in Sacramento. :yay:
Bericht Geplaatst op 14 dec 2010 21:47 

darkbeatz, hoeveel zit dr eigenlijk in die bruine bomen?
Vorige  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen