Geen dip aanwezig hierwrote:En jahoor!Een minimale dinsdagdip is aanwezig. Gelukkig niet zo erg als normaal, maar ik voel me best wel dood en heb nergens zin in
maarja nu maar werken
Jaa ik ook, stront verkouden, hoesten enzowrote:Geen dip aanwezig hierwrote:En jahoor!Een minimale dinsdagdip is aanwezig. Gelukkig niet zo erg als normaal, maar ik voel me best wel dood en heb nergens zin in
maarja nu maar werken
Maar wel strontverkouden, de tering...
gehe ben al druk bezige met vitamine c en weerstands pillen alleen de vitamine c is op vnadaag maar is even nieuw halen 
Ja ik blijf ook lekker mijn vit c en e nemen, 5-htp is niet meer nodig voor mij nu aangezien er geen dip is zit dat wel weer snorwrote:gehe ben al druk bezige met vitamine c en weerstands pillen alleen de vitamine c is op vnadaag maar is even nieuw halen
Ik heb dat nog nooit geslikt.. Toch wel verstandig om te doen want voel me niet goed nu :')
Ik zeg yessss!!! Geen dip aanwezig, verstandig snoepen werkt toch echt beter haha, wel klein beetje hoofdpijn maar thats it. Binnenbinnenkort ook maar eens een pot vit c halen, ben ik nog verstandiger bezig 
@ mensen met een dip
Wees niet al te down vandaag, het komt allemaal wel goed. En bedenk je in, de eerst komende 6-8 weken heb je dit gevoel niet, dus probeer daar de positieve energie uit te halen!
Wees niet al te down vandaag, het komt allemaal wel goed. En bedenk je in, de eerst komende 6-8 weken heb je dit gevoel niet, dus probeer daar de positieve energie uit te halen!
Last edited by Chukkels on , edited 1 time in total.
Mooi gezegd chris!wrote:@ mensen met een dip
Wees niet al te down vandaag, het komt allemaal wel goed. En bedenk je in, de eerst komende 6-8 weken heb je dit gevoel niet, dus probeer daar de positieve energie uit te halen! : thumbsup:
idd ,alleen moet ik wel zeggen dat ik me kip lekker voel vandaag.Maar dat zal later wel komen.Laatste 3 keer heb ik wel last van een dip gehad.Hoop dat ie nu weg blijft.wrote:Mooi gezegd chris!wrote:@ mensen met een dip
Wees niet al te down vandaag, het komt allemaal wel goed. En bedenk je in, de eerst komende 6-8 weken heb je dit gevoel niet, dus probeer daar de positieve energie uit te halen! : thumbsup:
Toen heb je je wel niet zo goed aan je je supplementen gehouden als nuwrote:idd ,alleen moet ik wel zeggen dat ik me kip lekker voel vandaag.Maar dat zal later wel komen.Laatste 3 keer heb ik wel last van een dip gehad.Hoop dat ie nu weg blijft.
Zo dan, spierpijn in me kaak is er nog steeds 
Net wakker, alleen zondagmiddag een 5htp gehad, maar wel flink wat Vitamine C en multivit 
Zondagavnd en gisteravond gewoon aan t bier gezeten
En ben op zich best fit, beetje suf, niet chaga
Benieuwd hoe dat later op de middag gaat zijn
Zondagavnd en gisteravond gewoon aan t bier gezeten
En ben op zich best fit, beetje suf, niet chaga
Benieuwd hoe dat later op de middag gaat zijn
Ik merk gelukkig helemaal niks, ook niks van extra vitaminepillen genomen oid... wel een mandarijntje op Loudness zelf die ik had meegenomen (die was lekker gek)
Om de blauwe bomen wat op te vrolijken komen er groene eekhoorntjes aan, spreiding: 170-200mg

Om de blauwe bomen wat op te vrolijken komen er groene eekhoorntjes aan, spreiding: 170-200mg

Er zijn nog geen testresultaten dus dat zijn nog maar speculaties. Anyway, dubbele breeklijn is wel mooiwrote:Ik merk gelukkig helemaal niks, ook niks van extra vitaminepillen genomen oid... wel een mandarijntje op Loudness zelf die ik had meegenomen (die was lekker gek)![]()
Om de blauwe bomen wat op te vrolijken komen er groene eekhoorntjes aan, spreiding: 170-200mg![]()
Holy!wrote:Ik merk gelukkig helemaal niks, ook niks van extra vitaminepillen genomen oid... wel een mandarijntje op Loudness zelf die ik had meegenomen (die was lekker gek)![]()
Om de blauwe bomen wat op te vrolijken komen er groene eekhoorntjes aan, spreiding: 170-200mg![]()
Jaa mandarijnen! kreeg ik ook van iemand een stukje!
Op hardbass neem ik gewoon 2 zakken mandarijnen mee, voor in me kluisje!
en dan lekker uitdelen aan wauze mensen & mezelf natuurlijk!
G
haha, met zulke hoeveelheden is in 4e delen wel handig ja 
maar half blijft toch et beste
btw: mandarijnen?
doet dat niet verschrikkelijk pijn als je bek helemaal kapot is?
Die eekhoorntjes zien er heerlijk uit, proberen eentje te regelen voor Qountdown 
Ik heb alleen nooit wondjes, hoogstens een paar krasjes op m'n tong 
En tijdens het feest is het niet handig want druivensuikers werken de werking van mdma tegen heb ik me laten vertellen
maar naderhand is het heilig
Brandt vast wel lekker jawrote:haha, met zulke hoeveelheden is in 4e delen wel handig ja
En tijdens het feest is het niet handig want druivensuikers werken de werking van mdma tegen heb ik me laten vertellen
maar naderhand is het heilig
Last edited by Inno on , edited 1 time in total.
Nee joh. Ik had hem eigenlijk meegenomen voor de terugweg maar ik dacht: nu sta ik strak dus nu smaakt dat vast veel lekkerder, dus ik stopte een stukje in mijn mond en op het moment dat de sappen eruit spoten voelde het als een smaakorgasme
heerlijk 
Zijn nu ook bruine boompjes, godverdomme wat zijn dat tering dikke pillen
Heb er 2 testertjes van gekregen maar die ga ik toch niet zelf naar binnen gooien, teringjantje. (eigen fotos)

oeh die wil ik wel eens naar binnen gooien:P...een die Q ook wel haha:Pwrote:Zijn nu ook bruine boompjes, godverdomme wat zijn dat tering dikke pillenHeb er 2 testertjes van gekregen maar die ga ik toch niet zelf naar binnen gooien, teringjantje. (eigen fotos)
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Die zijn dik gast (letterlijk
)!!!!
En dan moet je bedenken dat die Q's al niet van de minsten zijnwrote:Die zijn dik gast (letterlijk)!!!!
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Precieswrote:En dan moet je bedenken dat die Q's al niet van de minsten zijnwrote:Die zijn dik gast (letterlijk)!!!!
Ik moet voor Hard Bass wel even opzoek gaan naar wat goeie chemicaliën
Ik denk 'n stuk of 3, 4 meenemen a 140mg.
Dan komen ze lekker binnen, laatste keer was op Q-Base!