Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
roberttt wrote:zo veel pep gebruikt zeker ;)
Pak een punt... het is tijd om te snuiiiivuhhh :lol:

(Nee nee nooit gedaan, nog niet tenminste :$)
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Ik zou zo echt niet zeggen dat 1 van hun iets gebruikt zou hebben hoor. Maar ik zou je niet herkend hebben! :thumbsup:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
DarkBeatz wrote:
roberttt wrote:zo veel pep gebruikt zeker ;)
Pak een punt... het is tijd om te snuiiiivuhhh :lol:

(Nee nee nooit gedaan, nog niet tenminste :$)
nog niet nee :p wacht maar tot de snuifduif ehh post duif langs komt van mij ^^
Z
Artist
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Deeltjesversneller wrote:Ik zou zo echt niet zeggen dat 1 van hun iets gebruikt zou hebben hoor. Maar ik zou je niet herkend hebben! :thumbsup:
Nou, aan de linker te zien heeft die zeker wel wat gebruikt! :')
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Zirkumflex wrote:Nou, aan de linker te zien heeft die zeker wel wat gebruikt! :')
Echt he, deeltjesversneller heeft niet goed naar mn mooie dopjes gekeken :D
Hardtraxxer
154 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Haha we zien der inderdaad anders uit de tering :P en je ziet inderdaad niet dat we wat gebruikt hebben.
En hij heeft inderdaad nog steeds een enge blik(grapje)
roberttt wrote: nog niet nee :p wacht maar tot de snuifduif ehh post duif langs komt van mij ^^
Nou als ie zelfs ook wat op heeft vliegt ie waarschijnlijk direct door naar spanje hehe.
Last edited by rcm010 on , edited 1 time in total.
Z
Artist
last seen Aug 2025
DarkBeatz wrote:
Zirkumflex wrote:Nou, aan de linker te zien heeft die zeker wel wat gebruikt! :')
Echt he, deeltjesversneller heeft niet goed naar mn mooie dopjes gekeken :D
Hahaha zijn m'n een beste ogen inderdaad! ;)
Donateur
last seen Sep 2014
trouwens iemand nog pillen hebben? moet je ff in riool in sneek zoeken. Heb namelijk alles doorgespoeld >.<
Z
Artist
last seen Aug 2025
roberttt wrote:trouwens iemand nog pillen hebben? moet je ff in riool in sneek zoeken. Heb namelijk alles doorgespoeld >.<
Je zit er een beetje mee ofniet? :aww:
hehe
Donateur
last seen Sep 2014
Zirkumflex wrote:
roberttt wrote:trouwens iemand nog pillen hebben? moet je ff in riool in sneek zoeken. Heb namelijk alles doorgespoeld >.<
hehe
best wel :cry:
Z
Artist
last seen Aug 2025
roberttt wrote:
Zirkumflex wrote:
hehe
best wel :cry:
Vol blijven houden! :thumbup:
Hardtraxx Addict
1154 posts member since 2009
last seen Jun 2013
WAT :huh:
Hardtraxxer
last seen Mar 2013
DarkBeatz wrote: Echt he, deeltjesversneller heeft niet goed naar mn mooie dopjes gekeken :D
Nou misschien een klein beetje grote pupillen maar dat krijg je sowieso in het donker, hoop dat je ouders er hetzelfde over denken als ze die foto zien :P
Ergens in de metro in Rotterdam liggen er ook nog 2 in een zakje :whistle:
Donateur
last seen Sep 2014
jeone wrote:
Precies wat ik zeg:P als je ze moet hebben moet je ff zoeken in riool hier, ligt wel aardig wat.
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2013
roberttt wrote:
jeone wrote:
Precies wat ik zeg:P als je ze moet hebben moet je ff zoeken in riool hier, ligt wel aardig wat.
Had mij dan een PM gestuurd :cry:
Donateur
last seen Sep 2014
sorry nu te laat.
Hardtraxx Addict
last seen Jun 2013
roberttt wrote:sorry nu te laat.
zonde geld maarja nu weetje wel zeker dat je je aan je pauze houd
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ik heb er 2 dagen over na kunnen denken, maar ik ben er nog steeds niet over uit. What the heck heeft ervoor gezorgd dat ik op Qlimax met een ultieme overdosis bij lange na niet aan m'n top zat en afgelopen zaterdag bij een minimale hoeveelheid harder dan OOIT ging. Want ja, dat gevoel had ik. Komt dat puur door de sfeer, de muziek, of ligt het aan hele andere dingen? Ik snap er nog steeds geen knarsepit van.
Hardtraxxer
last seen Mar 2013
Door je gemoedstoestand, vermoeidheid, maaginhoud, etc etc ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Deeltjesversneller wrote:Door je gemoedstoestand, vermoeidheid, maaginhoud, etc etc ;)
Was allemaal prima in orde bij Qlimax. Door dat gebullshit ben ik het laatste uur totaal naar de klote gegaan, omdat ik niet meer bijpakte op Loudness. Vink niet leuk...
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Robertt heb je nou serieus spul doorgespoeld? Ik had t persoonlijk opgehaald deze vakantie voor een vergoeding :/
Chukkels wrote:Ik heb er 2 dagen over na kunnen denken, maar ik ben er nog steeds niet over uit. What the heck heeft ervoor gezorgd dat ik op Qlimax met een ultieme overdosis bij lange na niet aan m'n top zat en afgelopen zaterdag bij een minimale hoeveelheid harder dan OOIT ging. Want ja, dat gevoel had ik. Komt dat puur door de sfeer, de muziek, of ligt het aan hele andere dingen? Ik snap er nog steeds geen knarsepit van.
Ik ging deze zaterdag van 1 snoepje ook 10x beter dan op qlimax van 3.5 :D

Natuurlijke blijheid en energie gok ik :)
G
Chukkels wrote:Ik heb er 2 dagen over na kunnen denken, maar ik ben er nog steeds niet over uit. What the heck heeft ervoor gezorgd dat ik op Qlimax met een ultieme overdosis bij lange na niet aan m'n top zat en afgelopen zaterdag bij een minimale hoeveelheid harder dan OOIT ging. Want ja, dat gevoel had ik. Komt dat puur door de sfeer, de muziek, of ligt het aan hele andere dingen? Ik snap er nog steeds geen knarsepit van.
alcohol gedronken?

@inno: ja dat heeft ie :(
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ja swoosie, maar niet veel en dat had ik op Qlimax ook. Dus dat is het ook niet. Maar goed, wil me er verder ook niet meer druk om maken. Tis gebeurd, methylone kan van het lijstje worden geschrapt met dingen die ik ooit nog wil doen, hou het voortaan gewoon bij XTC eens in de zoveel tijd. Ben benieuwd hoe deze lange (hard)drugsloze periode gaat worden :)
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
En jahoor! :( Een minimale dinsdagdip is aanwezig. Gelukkig niet zo erg als normaal, maar ik voel me best wel dood en heb nergens zin in :cry: maarja nu maar werken :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Kevin-Raw wrote:En jahoor! :( Een minimale dinsdagdip is aanwezig. Gelukkig niet zo erg als normaal, maar ik voel me best wel dood en heb nergens zin in :cry: maarja nu maar werken :thumbdown:
Ik leef met je mee! :aww:

Gelukkig heb ik er zelf geen last van, gisteren en zondag ook al hartstikke fit en nu naast een beetje wakker, ook totaal geen problemen. Laat ik alleen niet te snel juichen, want na Qlimax had ik een woensdagdip, maar daar ga ik nu niet vanuit! :yay:

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 17 hours ago