Pak een punt... het is tijd om te snuiiiivuhhhwrote:zo veel pep gebruikt zeker
(Nee nee nooit gedaan, nog niet tenminste
Pak een punt... het is tijd om te snuiiiivuhhhwrote:zo veel pep gebruikt zeker
nog niet nee :p wacht maar tot de snuifduif ehh post duif langs komt van mijwrote:Pak een punt... het is tijd om te snuiiiivuhhhwrote:zo veel pep gebruikt zeker![]()
(Nee nee nooit gedaan, nog niet tenminste)
Nou, aan de linker te zien heeft die zeker wel wat gebruikt! :')wrote:Ik zou zo echt niet zeggen dat 1 van hun iets gebruikt zou hebben hoor. Maar ik zou je niet herkend hebben!
Echt he, deeltjesversneller heeft niet goed naar mn mooie dopjes gekekenwrote:Nou, aan de linker te zien heeft die zeker wel wat gebruikt! :')
Nou als ie zelfs ook wat op heeft vliegt ie waarschijnlijk direct door naar spanje hehe.wrote: nog niet nee :p wacht maar tot de snuifduif ehh post duif langs komt van mij
Hahaha zijn m'n een beste ogen inderdaad!wrote:Echt he, deeltjesversneller heeft niet goed naar mn mooie dopjes gekekenwrote:Nou, aan de linker te zien heeft die zeker wel wat gebruikt! :')
Je zit er een beetje mee ofniet?wrote:trouwens iemand nog pillen hebben? moet je ff in riool in sneek zoeken. Heb namelijk alles doorgespoeld
best welwrote:Je zit er een beetje mee ofniet?wrote:trouwens iemand nog pillen hebben? moet je ff in riool in sneek zoeken. Heb namelijk alles doorgespoeld![]()
hehe
Vol blijven houden!wrote:best welwrote:Je zit er een beetje mee ofniet?wrote:trouwens iemand nog pillen hebben? moet je ff in riool in sneek zoeken. Heb namelijk alles doorgespoeld![]()
hehe
WATwrote:trouwens iemand nog pillen hebben? moet je ff in riool in sneek zoeken. Heb namelijk alles doorgespoeld
Nou misschien een klein beetje grote pupillen maar dat krijg je sowieso in het donker, hoop dat je ouders er hetzelfde over denken als ze die foto zienwrote: Echt he, deeltjesversneller heeft niet goed naar mn mooie dopjes gekeken
Ergens in de metro in Rotterdam liggen er ook nog 2 in een zakjewrote:trouwens iemand nog pillen hebben? moet je ff in riool in sneek zoeken. Heb namelijk alles doorgespoeld
Precies wat ik zeg:P als je ze moet hebben moet je ff zoeken in riool hier, ligt wel aardig wat.wrote:WATwrote:trouwens iemand nog pillen hebben? moet je ff in riool in sneek zoeken. Heb namelijk alles doorgespoeld
Had mij dan een PM gestuurdwrote:Precies wat ik zeg:P als je ze moet hebben moet je ff zoeken in riool hier, ligt wel aardig wat.wrote:WATwrote:trouwens iemand nog pillen hebben? moet je ff in riool in sneek zoeken. Heb namelijk alles doorgespoeld
zonde geld maarja nu weetje wel zeker dat je je aan je pauze houdwrote:sorry nu te laat.
Was allemaal prima in orde bij Qlimax. Door dat gebullshit ben ik het laatste uur totaal naar de klote gegaan, omdat ik niet meer bijpakte op Loudness. Vink niet leuk...wrote:Door je gemoedstoestand, vermoeidheid, maaginhoud, etc etc
Ik ging deze zaterdag van 1 snoepje ook 10x beter dan op qlimax van 3.5wrote:Ik heb er 2 dagen over na kunnen denken, maar ik ben er nog steeds niet over uit. What the heck heeft ervoor gezorgd dat ik op Qlimax met een ultieme overdosis bij lange na niet aan m'n top zat en afgelopen zaterdag bij een minimale hoeveelheid harder dan OOIT ging. Want ja, dat gevoel had ik. Komt dat puur door de sfeer, de muziek, of ligt het aan hele andere dingen? Ik snap er nog steeds geen knarsepit van.
alcohol gedronken?wrote:Ik heb er 2 dagen over na kunnen denken, maar ik ben er nog steeds niet over uit. What the heck heeft ervoor gezorgd dat ik op Qlimax met een ultieme overdosis bij lange na niet aan m'n top zat en afgelopen zaterdag bij een minimale hoeveelheid harder dan OOIT ging. Want ja, dat gevoel had ik. Komt dat puur door de sfeer, de muziek, of ligt het aan hele andere dingen? Ik snap er nog steeds geen knarsepit van.
Ik leef met je mee!wrote:En jahoor!Een minimale dinsdagdip is aanwezig. Gelukkig niet zo erg als normaal, maar ik voel me best wel dood en heb nergens zin in
maarja nu maar werken