Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 241, 242, 243, 244, 245, 246, 247 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 15:39 

Donateur

Mensen nemen meestal een dopje G omdat ze zich dan extreem chill voelen. Bovendien vult GHB je serotonine weer aan dus het zou tegen de kater kunnen helpen :P
Mja, grote gevaar van G is natuurlijk doseren dus dat kan ook gauw mislopen. Alleen als je out gaat is dat voor jezelf meestal niet zo heel erg, behalve dat je de volgende dag geen fuk meer weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 15:43 

Hardtraxx Veteran

En aangezien die gozer die Kevin zag ook lag te kotsen lijkt het me geen super combo. :P Sowieso is GHB zelf volgens mij best gevaarlijk. Ik ken iemand en die kreeg laatst bij het stappen GHB in z'n drinken, zonder dat ie het wist. En die begon helemaal te trippen en hallicuneren etc. Best wel ernstig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 15:50 

Hardtraxx Elite

NandoHS schreef:
En aangezien die gozer die Kevin zag ook lag te kotsen lijkt het me geen super combo. :P Sowieso is GHB zelf volgens mij best gevaarlijk. Ik ken iemand en die kreeg laatst bij het stappen GHB in z'n drinken, zonder dat ie het wist. En die begon helemaal te trippen en hallicuneren etc. Best wel ernstig.

Zal wel wat anders zijn, van ghb ga je niet hallucineren, je krijgt er ongeveer hetzelfde effect van als met alcohol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 15:52 

Donateur

Xtc + heel veel alcohol ga je wel hallucineren :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 15:53 

Hardtraxx Veteran

Oh oke, vaag. Dan zal het idd wel wat anders geweest zijn. Wat zou het nog meer kunnen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 15:55 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
NandoHS schreef:
De mensen die XTC en GHB combineren denken er volgensmij idd echt niet bij na. Gewoon een gedachte van: Oh misschien is dat wel een goede combo, kom we doen het! Waarom niet?! :woot:

robertt en chukkelz proberen ook de meest gekke combi's, en hopen dat dat het perfecte gevoel geeft. Ik had zaterdag de combi methylone en xtc, maar vond het zelf niks. Dus volgende keer hou ik het bij alleen X :thumbup:

Hoezo de meest gekke combi's? Wat versta jij onder een gekke combo? :P Verder is het denk ik dat je óf te weinig methylone heb gehad, of dat je het gewoon niet door had dat je zó lekker vind, omdat je met methylone pas na 2-2,5 uur na inname op je top zit. En toen had je alweer een Q achter je kiezen ;) Maar methylone + X zou naar horen zeggen sowieso niet de beste combi zijn, aangezien het meer van hetzelfde is. Het vult elkaar niet aan zeg maar, zoals 4FMP + methylone of XTC wél doet.

Maar goed, was ook de laatste keer dat ik methylone heb gehad, heb nog ongeveer 2 gram thuis liggen, maar geen idee wat ik ermee ga doen. Ik hoef het in ieder geval niet meer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 15:56 

Donateur

Ik neem het graag van je over haha. Ga het dan op hardbass proberen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 16:14 

Hardtraxx Elite

NandoHS schreef:
Oh oke, vaag. Dan zal het idd wel wat anders geweest zijn. Wat zou het nog meer kunnen zijn?

Waarschijnlijk 2c-b
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 16:16 

dawasiknie schreef:
Ik neem het graag van je over haha. Ga het dan op hardbass proberen ;)

idd, maar dan op xqlusive :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 16:36 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
NandoHS schreef:
De mensen die XTC en GHB combineren denken er volgensmij idd echt niet bij na. Gewoon een gedachte van: Oh misschien is dat wel een goede combo, kom we doen het! Waarom niet?! :woot:

robertt en chukkelz proberen ook de meest gekke combi's, en hopen dat dat het perfecte gevoel geeft. Ik had zaterdag de combi methylone en xtc, maar vond het zelf niks. Dus volgende keer hou ik het bij alleen X :thumbup:

Ik combineer nooit :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 17:06 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:
NandoHS schreef:

Hoezo de meest gekke combi's? Wat versta jij onder een gekke combo? :P Verder is het denk ik dat je óf te weinig methylone heb gehad, of dat je het gewoon niet door had dat je zó lekker vind, omdat je met methylone pas na 2-2,5 uur na inname op je top zit. En toen had je alweer een Q achter je kiezen ;) Maar methylone + X zou naar horen zeggen sowieso niet de beste combi zijn, aangezien het meer van hetzelfde is. Het vult elkaar niet aan zeg maar, zoals 4FMP + methylone of XTC wél doet.

Maar goed, was ook de laatste keer dat ik methylone heb gehad, heb nog ongeveer 2 gram thuis liggen, maar geen idee wat ik ermee ga doen. Ik hoef het in ieder geval niet meer ^^

oeh ik wil dat nog wel eens proberen:P...verkoop je :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 17:07 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
NandoHS schreef:

Waarschijnlijk 2c-b

2c-b is echt heerlijk:P..heb het nu 2x gedaan en heb er erg goeie ervaringen mee gehad :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 17:31 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
verkoop je

Het is hier geen openbare dealersplek hé :P Voor info, PM maar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 17:35 

Donateur

dealer
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 17:36 

Hardtraxx Veteran

junk
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 18:01 

Hardtraxx Veteran

Heel klein beetje speed (kwart over 12 laatste restje genomen) en 1 blauwe boom en heb tot 6 uur energie en plezier :D Kater was minimaal en was gister en vandaag hardstikke vrolijk :)

Lijkt me minder schadelijk dan 4 170'ers naar binnen kiepen op een avond, dus/en ik vond dat echt een goede combo :D

Edit: Oh en had voor ik binnen was ook nog een liter bier op en daar nog 2 biertjes :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 19:57 

Hardtraxx Veteran

Had ik ook, paar biertjes in de trein van Rik en Julius (waarvoor dank!:D) en een biertje in de Fabriek. Daarna over gegaan op (veel) water en een enkele Fanta :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:24 

Hardtraxxer

Ja had voor loudness ook een biertje gedronken bij centraal in de buurt.Toen voor de ingang van fabriek 100 mg 4-fmp genomen.Binnen om 12 uur begonnen met een canadeesje.Toen heb ik mijn capsule met mdma kristal geruild voor een dollartje met kevin.Ging al met al dus lekker vooruit :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:25 

Hardtraxx Elite

Haha te grappig gewoon, nog een foto tegen gekomen uit de oude doos (Black 2010 van Reinaldo en mij, 9 maandjes geleden dus :D ). En uiteraard allebij lekker wappie (eerste keer op een feest)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:27 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Haha te grappig gewoon, nog een foto tegen gekomen uit de oude doos (Black 2010 van Reinaldo en mij, 9 maandjes geleden dus :D ). En uiteraard allebij lekker wappie (eerste keer op een feest)

Afbeelding

:worship:
Heb met jullie beiden nog ff gepraat, echt respect!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:30 

Donateur

De tering :P , kijk die bolle kop van je :lol: zag het al in de welkoms topic,
maar goh wat zit er een verschil in! :woot:

dikke dikke DUNNE respect :D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:34 

Hardtraxx Veteran

Zeau! Jij bent inderdaad flink afgevallen :huh: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:37 

Hardtraxx Veteran

die enge blik is hetzelfde gebleven :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:39