Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 11:14 

Hardtraxx Elite

NandoHS schreef:
Oke nice! Maar ik denk dat een rode dollar perfect voor mij is, ik weeg net iets meer dan 60kg en die dingen zijn rond de 130mg, dus 2 halfjes moeten het wel goed doen neem ik aan! En met capsules is volgensmij wel een heel gedoe, of valt dat wel mee? :P

Een capsule is net hetzelfde als een pil pakken hoor :D Ik heb een lekker precies weegschaaltje op 1mg nauwkeurig. Enige waar je rekening mee moet houden met ze af te wegen is dat de maximale puurheid van mdma kristallen 83.1% is, dus voor een 100mg goede mdma kristallen heb je maar een 80mg wat ook echt 'xtc' is. Maar eens in het in de capsule zit is het gebruiksklaar, even gemakkelijk als een pil.

Rode dollartjes zijn trouwens rond de 120mg, er zijn er ook lichtere getest (tot zo licht als 96mg) en ook wat zwaarder (129mg). Althans wat ik er zo direct van terugvind. Je kan dus geluk hebben en een zware hebben wat dan net genoeg is, maar de meeste zitten rond de 120mg geloof ik, en dan kan het toch wat licht zijn. Het is alleszins zeker niet zo dat je van een 70a80mg pilletje te hard gaat gaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 11:22 

Hardtraxx Veteran

Misschien groene canadazen? Lees net dat die rond de 140mg zijn. En ik zie dat Q-dance pillen rond de 180mg zijn, dus ik denk dat 90mg wel een beetje te veel van het goede is voor mijn gewicht haha. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 11:40 

Hardtraxx Elite

NandoHS schreef:
Misschien groene canadazen? Lees net dat die rond de 140mg zijn. En ik zie dat Q-dance pillen rond de 180mg zijn, dus ik denk dat 90mg wel een beetje te veel van het goede is voor mijn gewicht haha. :P

180mg zijn die niet, die hebben een spreiding van 160a170mg. Dus 80a85mg ;) Canadezen zijn inderdaad wel goed. Zitten gemiddeld rond de 130a140mg.

(Zo goed als alle test reports komen terug onder de 170mg trouwens, zijn er een paar die hoger vermelden, maar ik betwijfel of die de waarheid spreken.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 11:44 

Donateur

DarkBeatz schreef:
NandoHS schreef:

180mg zijn die niet, die hebben een spreiding van 160a170mg. Dus 80a85mg ;) Canadezen zijn inderdaad wel goed. Zitten gemiddeld rond de 130a140mg.

Mijn Q-dance was getest op 182 mg :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 11:45 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
DarkBeatz schreef:
NandoHS schreef:

en ik voelde er geen ene klote van na 2 q-dance pillen zelfs niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 11:46 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:

Heb jij geluk, want dat zijn echt de uitschieters er tussen, waarschijnlijk zijn alle andere van je een stukje lichter :P Maar ja als die er echt tussen zitten zo zwaar dan is daar een halve van misschien toch wel net wat te zwaar voor de eerste keer. Volgens mij niet maar aangezien hij zich er niet echt veilig bij voelt lijkt het me niet verstandig om dat dan te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 11:52 

Donateur

jaa larss, dat was echt vaag :/
Want kijk hoe nick jarno en jus erbij liepen! :D
en ik trouwens ook! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 11:55 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
jaa larss, dat was echt vaag :/
Want kijk hoe nick jarno en jus erbij liepen! :D
en ik trouwens ook! :lol:

ja weet het ook niet, metholyne 2 q-dance pillen en een capsule mdma kristallen en ik had alleen veel energie, en op een gegeven moment kon ik ook mijn smsjes etc. niet meer lezen maar had geen lekker gevoel totaal niet was aardig zenuwachtig,
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 12:06 

Hardtraxx Elite

Lars55 schreef:
ja weet het ook niet, metholyne 2 q-dance pillen en een capsule mdma kristallen en ik had alleen veel energie, en op een gegeven moment kon ik ook mijn smsjes etc. niet meer lezen maar had geen lekker gevoel totaal niet was aardig zenuwachtig,

In die capsule zat ook nog aardig genoeg trouwens (120mg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 12:11 

Chukkels schreef:
Vik schreef:
Ik zal de volgende keer maar wat magnesium nemen voordat ik weer ga pakken op een feestje. De spierpijn (of wat het ook is) in mijn kaak is vrij pijnlijk en irritant. :$

Succes, bij mij werkte het in ieder geval niet. Hoewel ik 900mg MAGNESIUM in heb genomen, stond ik nog steeds te kaakschaatsen als ik weet niet wat. En dat terwijl ik nog veel minder op had dan normaal. Dus volgens mij versterkt het het schaatsen alleen maar xd

ik heb jou tbh nog nooit zo zien schaatsen als robert :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 12:34 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Lars55 schreef:

In die capsule zat ook nog aardig genoeg trouwens (120mg)

ja daarom ik snapte er niets van
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 12:38 

Donateur

KSwoosh schreef:
ik heb jou tbh nog nooit zo zien schaatsen als robert :P

ik schaats nooit :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 13:38 

Donateur

Lars55 schreef:
en ik voelde er geen ene klote van na 2 q-dance pillen zelfs niet

Ik ook na 3 niet op Qlimax. Was wel vrolijk en energiek enzo maar heb me nooit echt super gevoeld ofzo.
Nja, soms zit het mee en soms niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 13:40 

Donateur

Ojaa heb nog een flinke fout gemaakt :$ waar ik best spijt van heb, had 2 capsules 2c-c bij me, daarna ruilde ik een rode dollars met reinaldo voor een capsule kristalle, Ik had zelf niet zo trek in kristalle omdat ik al genoeg op had. Dus iemand wilde hem kopen, alleen gaf ik per ongeluk een capsule 2c-c aan diegen :/ die voor darkbeatz waren bedoeld :(

Naa die goser zat in een hoekje te space heel de avond, 2c-c + een aantsal olifanten die die zelf op had.

maarja was niet de bedoeling, gelukkig is het niet fout gegaan.

Ojaa had 1 van jullie ook die gast gezien rond half 5 ofso, in de rooktruimte die helemaal fout ging.
Had GHB & xtc op, ging niet zo lekker met hem :/
Hij had alles ondergekotst, sinas of wat dan ook ging er niet in, want hij kostte het gelijk weer uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 13:58 

Hardtraxx Veteran

Niks van meegekregen, das behoorlijk heftig dan. GBH + XTC, lijkt me sowieso geen geweldige combo voor op een feest :P Maar gelukkig dat het goed afliep met die gozer met 2c-c.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 14:02 

Donateur

zijn genoeg mensen die dat doen, zijn meestal ook de genen die out gaan op een feest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 14:09 

Hardtraxx Veteran

Wel beter dat het zo is afgelopen met die gast die 2c-c van je had gehad, had denk ik ook wel fout kunnen aflopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 14:09 

Donateur

Idd, kijk er ook niet meer van op.
Kijk daar nooit zo naar, is het probleem van die mensen en niet van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 14:18 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Precies, als iemand als een idioot met drugs wilt omgaan mag hij ook zelf de gevolgen er van dragen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 15:20 

Donateur

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:

Precies, als iemand als een idioot met drugs wilt omgaan mag hij ook zelf de gevolgen er van dragen :thumbsup:

dit ja, meestal lach ik er om. Want hoe dom kun je zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 15:32 

Hardtraxx Veteran

De mensen die XTC en GHB combineren denken er volgensmij idd echt niet bij na. Gewoon een gedachte van: Oh misschien is dat wel een goede combo, kom we doen het! Waarom niet?! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 15:35 

Donateur

NandoHS schreef:
De mensen die XTC en GHB combineren denken er volgensmij idd echt niet bij na. Gewoon een gedachte van: Oh misschien is dat wel een goede combo, kom we doen het! Waarom niet?! :woot:

robertt en chukkelz proberen ook de meest gekke combi's, en hopen dat dat het perfecte gevoel geeft. Ik had zaterdag de combi methylone en xtc, maar vond het zelf niks. Dus volgende keer hou ik het bij alleen X :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 15:36 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
NandoHS schreef:

robertt en chukkelz proberen ook de meest gekke combi's, en hopen dat dat het perfecte gevoel geeft. Ik had zaterdag de combi methylone en xtc, maar vond het zelf niks. Dus volgende keer hou ik het bij alleen X :thumbup:

Oke, beter! Maar volgensmij is XTC en GHB samen wel echt 1 van de domste combo's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 15:38 

Donateur

NandoHS schreef:
Kevin-Raw schreef:
NandoHS schreef:

Oke, beter! Maar volgensmij is XTC en GHB samen wel echt 1 van de domste combo's.

Jaa ik heb werkelijk geen idee, geen ervaring met GHB, nog nooit gebruikt. -.-
ik wil het opzich wel proberen, maar je hoort er zulke negatieve dingen over, maarja ben nog jong :thumbup: kan allemaal nog komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 15:39 

Donateur

je hoort wel van veel mensen dat die combi chill, die gebruiken het dan om te slapen na X gebruik.
ik zal het in ieder geval nooit gebruiken.
Vorige  1 ... 240, 241, 242, 243, 244, 245, 246 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen