Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:25 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
3. niet mee kunnen schreeuwen? onzin :P meer dat ze et gewoon missen omdat ze em helemaal aan et spacen zijn :P

Oh oke. Dan zal dat het wel zijn. Ben misschien de zoveelste die dit vraagt maar weet iemand het verschil tussen nuchter en onder invloed qua helderheid en het onthouden enzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:28 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
NandoHS schreef:
Ik begin nu toch wel echt te twijfelen of ik er wel mee moet beginnen. Ik zou het wel graag willen proberen, maar ik wil er niet aan vast zitten. En ik lees hier toch van iedereen dat ze wel ieder feest weer gebruiken. Ik ben bang dat als ik eenmaal gebruik dat ik dan geen een feest meer zonder kan, en dat kan wel gevolgen hebben voor later. XTC is misschien niet slecht voor je als je het weinig gebruikt, maar ik denk dat 1x in de 2 maanden non-stop wel schadelijk kan zijn, misschien helemaal op mijn leeftijd (17). Ik weet dus echt niet of ik er mee moet wachten of niet. En ik twijfel ook over het effect zelf, soms zie ik mensen aan de drugs die bv niet mee kunnen schreeuwen omdat ze zo lopen te schaatsen met hun bek, en het lijkt soms alsof ze maar gewoon los gaan maar niet weten op welk nummer enzo. Voor mij is 1 van de belangrijkste dingen op een feest dat ik echt alles mee maak en juist dat ik lekker kan meeschreeuwen etc.

Als je zulke dingen belangrijk vindt, dan is de kans wel groot dat jij er juist 1 bent die er meer van houdt om maar een beetje te doen en dan ook best zonder kan (zoals ik). Eens in de paar maanden een kleine hoeveelheid is vrijwel niet schadelijk, vooral als je genoeg vitamines neemt etc. Als je nu nuchtere feesten hartstikke leuk vindt, dan blijf je dat ook wel vinden en kun je in de tussentijd ook gewoon prima zonder. Je moet wel verwachten dat je na een maand ofzo niet gebruiken wel echt zin krijgt in de volgende keer, maar dat is gewoon omdat het zo leuk is. Als je iemand bent die normaal makkelijk nee kan zeggen tegen verleidingen dan moet het wel goed komen.

Oke, thanks voor de info! Ik denk dat ik het gewoon een keer moet proberen en kijken hoe het is, ik ben namelijk wel heel nieuwschierig. Ik was/ben dus alleen bang dat ik er echt verslaafd aan raak en er later kapot aan ga, maar aan verschillende reacties hier is te zien dat XTC niet echt verslavend is en niet schadelijk mits je niet te vaak gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:28 

Donateur

NandoHS schreef:
KSwoosh schreef:
3. niet mee kunnen schreeuwen? onzin :P meer dat ze et gewoon missen omdat ze em helemaal aan et spacen zijn :P

Oh oke. Dan zal dat het wel zijn. Ben misschien de zoveelste die dit vraagt maar weet iemand het verschil tussen nuchter en onder invloed qua helderheid en het onthouden enzo?

is maar net hoeveel je neemt:P als je gewoon normale dosis neemt onthoud je het meeste wel.(heb ik dan)
Heb soms wel zwarte gaten, maar dat is meestal na de inslag van een pil. dat moment weet ik meestal niet meer.
Voor de rest weet ik vrijwel alles nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:33 

Hardtraxx Veteran

Gisteren ook gedaan, 2 fout :cry:

Terwijl ik ze achteraf wel wist, maar vaagheid he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:42 

Hardtraxx Veteran

NandoHS schreef:
Oke, thanks voor de info! Ik denk dat ik het gewoon een keer moet proberen en kijken hoe het is, ik ben namelijk wel heel nieuwschierig. Ik was/ben dus alleen bang dat ik er echt verslaafd aan raak en er later kapot aan ga, maar aan verschillende reacties hier is te zien dat XTC niet echt verslavend is en niet schadelijk mits je niet te vaak gebruikt.

hoho je moet niet denken dat XTC niet verslavend/schadelijk is, het is heel schadelijk/verslavend maar als je er gewoon op een normale manier mee omgaat en niet teveel/te vaak gebruikt dan is er niet veel loos ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:55 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Ow dat is wel heftig. Wat had je precies dan, kan er weinig info over vinden in het Nederlands over brainzaps. Heb je dat dan alleen op bepaalde momenten, zoals bij veel licht/strobes, of echt gewoon op willekeurige momenten? Lijkt me zwaar kut.

Ja dat was steeds als zo'n strobe in m'n gezicht stond te flitsen. Die hing boven de dj en ik stond toen steeds helemaal vooraan. Dat was zo irritant, als ik dan even de andere kant op keek ging het weer over. Soort van epilepsie ofzo? Was wel blij toen het voorbij was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:57 

NandoHS schreef:
KSwoosh schreef:

nou, als je pillen op hebt, tenminste dit is dan naar mijn ervaring, focus je je veel minder op de show, waardoor je vanzelf wel minder mee krijgt
maar je weet alles (waar je je dan wel op gefocust hebt) wel nog :P
mooi voorbeeld:
mijn 1e keer was in de hardcore zaal in Thrillogy dit jaar, en daar waren allemaal strobe lampen, en lompe show en keihard raggen
de rust stukjes waarbij we met zn alle meezongen enzo weet ik dan nog wel, maar tussendoor was ik zo bezig met spacen dat ik verder nog weinig ervan weet (en daar is ook een foto uit voort gekomen, met iemand die ik totaal niet ken, en ook niet weet waarom of wanneer ik met hem op de foto sta xd)
maar in principe doet het niks met je geheugen

btw: ik heb ook een bagger slecht geheugen, dus daar zal et ook wel aan liggen bij mij xd

en ook wat sidespinnars zegt: het is natuurlijk verslavend, maar alleen als je et dus heel veel gebruikt.
gebruik het verstandig, gebruik het met mate
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 23:00 

Hardtraxx Addict

Citaat:

Tijd voor een Heiniken pill? enjoy responsibly :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 23:06 

Donateur

Deeltjesversneller schreef:
Chukkels schreef:
Ow dat is wel heftig. Wat had je precies dan, kan er weinig info over vinden in het Nederlands over brainzaps. Heb je dat dan alleen op bepaalde momenten, zoals bij veel licht/strobes, of echt gewoon op willekeurige momenten? Lijkt me zwaar kut.

Ja dat was steeds als zo'n strobe in m'n gezicht stond te flitsen. Die hing boven de dj en ik stond toen steeds helemaal vooraan. Dat was zo irritant, als ik dan even de andere kant op keek ging het weer over. Soort van epilepsie ofzo? Was wel blij toen het voorbij was.

Niks ernstigs iig, hebben meer mensen last van met stroboscopen (zelfs nuchter).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 23:07 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
NandoHS schreef:
KSwoosh schreef:

nou, als je pillen op hebt, tenminste dit is dan naar mijn ervaring, focus je je veel minder op de show, waardoor je vanzelf wel minder mee krijgt
maar je weet alles (waar je je dan wel op gefocust hebt) wel nog :P
mooi voorbeeld:
mijn 1e keer was in de hardcore zaal in Thrillogy dit jaar, en daar waren allemaal strobe lampen, en lompe show en keihard raggen
de rust stukjes waarbij we met zn alle meezongen enzo weet ik dan nog wel, maar tussendoor was ik zo bezig met spacen dat ik verder nog weinig ervan weet (en daar is ook een foto uit voort gekomen, met iemand die ik totaal niet ken, en ook niet weet waarom of wanneer ik met hem op de foto sta xd)
maar in principe doet het niks met je geheugen

btw: ik heb ook een bagger slecht geheugen, dus daar zal et ook wel aan liggen bij mij xd

en ook wat sidespinnars zegt: het is natuurlijk verslavend, maar alleen als je et dus heel veel gebruikt.

Het beste wat ik doen is het gewoon proberen, kijken hoe het is. En als ik voor mijn gevoel te weinig herinner of zoiets, dan zie ik dan wel of ik het nog vaker wil gebruiken. Sowieso de beste manier om erachter te komen is het zelf proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 23:59 

NandoHS schreef:
Het beste wat ik doen is het gewoon proberen, kijken hoe het is. En als ik voor mijn gevoel te weinig herinner of zoiets, dan zie ik dan wel of ik het nog vaker wil gebruiken. Sowieso de beste manier om erachter te komen is het zelf proberen.

Het is wel een van de rendenen dat ik Hard Bass sowieso nuchter doe, dat wil ik gewoon honderdduzend procent meemaken!
Dat wordt zoooo vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 00:07 

Hardtraxx Elite

NandoHS schreef:
Ik begin nu toch wel echt te twijfelen of ik er wel mee moet beginnen. Ik zou het wel graag willen proberen, maar ik wil er niet aan vast zitten. En ik lees hier toch van iedereen dat ze wel ieder feest weer gebruiken. Ik ben bang dat als ik eenmaal gebruik dat ik dan geen een feest meer zonder kan, en dat kan wel gevolgen hebben voor later. XTC is misschien niet slecht voor je als je het weinig gebruikt, maar ik denk dat 1x in de 2 maanden non-stop wel schadelijk kan zijn, misschien helemaal op mijn leeftijd (17). Ik weet dus echt niet of ik er mee moet wachten of niet. En ik twijfel ook over het effect zelf, soms zie ik mensen aan de drugs die bv niet mee kunnen schreeuwen omdat ze zo lopen te schaatsen met hun bek, en het lijkt soms alsof ze maar gewoon los gaan maar niet weten op welk nummer enzo. Voor mij is 1 van de belangrijkste dingen op een feest dat ik echt alles mee maak en juist dat ik lekker kan meeschreeuwen etc.

Zoals al aangehaald is xtc op zichzelf niet verslavend, de verslaving die sommige ondervinden is dezelfde als die je kan oplopen bij een computerspel (puur geestelijke afhankelijkheid en geen lichamelijke). Als je voor jezelf regels stelt en die niet gaat doorbreken kan er echt niets kwaad bij xtc. Als je op een feest rondloopt zie je zat mensen die er slecht mee omgaan maar dit zijn ook steeds de mensen die eigenlijk zowat niets afweten over de schadelijkheid ervan bij misbruik. Je moet je dus er vooral niet zo druk overmaken, je maakt je erg veel druk door de verhalen die je hier leest van sommige die er gewoon wat onverstandiger mee omgaan als een ander weer. Ik vind het heerlijk om op een feestje te gebruiken, en echt heel nuchtere feestjes pak ik niet zo heel veel maar xtc gebruik ik toch echt maar max 1x per maand. Maar als je een avondje gaat drinken dan zie ik het ook als drugsgebruik omdat het dat gewoon ook is :thumbup:

KSwoosh schreef:
Het is wel een van de rendenen dat ik Hard Bass sowieso nuchter doe, dat wil ik gewoon honderdduzend procent meemaken!

Jij bent wel een van de weinige die klaagt van zwarte gaten bij xtc, tenzij men combineert met alcohol, dan is het normaal en slecht uiteraard. Ik kijk juist uit naar mijn volgende keer spacen op Hard Bass, nu pauze tot dan dus dat gaat mooi worden! Het maakt een feest zoveel mooier voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 00:13 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:

ik vind stroboscopen juist heel mooi met xtc :love: miste ze een beetje op Qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 00:14 

DarkBeatz schreef:
Jij bent wel een van de weinige die klaagt van zwarte gaten bij xtc, tenzij men combineert met alcohol, dan is het normaal en slecht uiteraard. Ik kijk juist uit naar mijn volgende keer spacen op Hard Bass, nu pauze tot dan dus dat gaat mooi worden! Het maakt een feest zoveel mooier voor mij.

klopt, was ook alleen bij thrillogy zo, vvan qlimax weet ik alles nog.
maar nuchter feesten is ook niks mis mee :P

@Djenz: idd :P ik miste sowieso de hele show een beetje op qlimax :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 01:22 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:

Niks ernstigs iig, hebben meer mensen last van met stroboscopen (zelfs nuchter).

Yup me. Heb het soms ook wel, echt totaal random als ik een avondje ging stappen in Kampen en dan nuchter of onder invoed van drank, maar toch. Heb dan ook wel eens een (schijnbaar) epileptische aanval gehad. Maar verder alleen meegemaakt op Thrillogy op methylone, maar ik denk dat dat kwam omdat ik gewoon té hard ging. Want toen sloeg net de 2e bom van 200mg in (2 uur na inname van eerste, 180) en dat terwijl ik van de eerste nauwelijks wat voelde, dus dat was mijn verklaring, dacht ik. Was een geweldig gevoel, maar wist niet hoe snel ik me om moest draaien toen ze die strobes in de HC zaal aanzetten xd

Maar dat heet dus een brainzap? En dat komt alleen maar van strobescopen, of wellicht andere felle lichten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 01:42 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Ik zal de volgende keer maar wat magnesium nemen voordat ik weer ga pakken op een feestje. De spierpijn (of wat het ook is) in mijn kaak is vrij pijnlijk en irritant. :$

Succes, bij mij werkte het in ieder geval niet. Hoewel ik 900mg MAGNESIUM in heb genomen, stond ik nog steeds te kaakschaatsen als ik weet niet wat. En dat terwijl ik nog veel minder op had dan normaal. Dus volgens mij versterkt het het schaatsen alleen maar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 01:46 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Ja maar er zit wel een hoop verschil tussen 170 en 900 mg. :P
Ik ga het de volgende keer gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis! :D

900mg Magnesium! Denk niet dat ik het had overleeft als ik 900mg aan iets anders waar jij aan denkt had ingenomen :lol:
Heb ff toevoeging gedaan in de post hierboven om duidelijkheid te schappen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 01:52 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Lol, my bad. xd
Ik begon me al bijna zorgen te maken over je. :innocent:

Haha, nee gisteren heb me aardig gedragen qua hoeveelheid :) En heb me ook uitermate vermaakt ondanks het kauwen. Maar daar erger ik me allang niet meer aan, hoort er een beetje bij. heb gelukkig dan wel nu niet enorm last van m'n wangen, dat scheelt wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 09:45 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
NandoHS schreef:

Ik ga het op XQ proberen, als het me daar niet bevalt blijf ik nuchter op Hard Bass.

@ DarkBeatz:
Alweer bedankt voor de informatie! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 09:48 

Donateur

Zo heb beste spierpijn in me kaken! :lol:
Hongergevoel begint eindelijk weer terug te keren :D
wat een nacht, wat een nacht! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 10:07 

Hardtraxx Elite

NandoHS schreef:
Ik ga het op XQ proberen, als het me daar niet bevalt blijf ik nuchter op Hard Bass.

@ DarkBeatz:

Ben op XQ ook aanwezig met een klein groepje, dus dan moeten we maar ff meeten :thumbsup: Kan ik je daar nog wel wat advies geven of als je nog met vragen zit ;) Weet je al welke pilletjes je gaat proberen?

Kevin-Raw schreef:
Zo heb beste spierpijn in me kaken! :lol:
Hongergevoel begint eindelijk weer terug te keren :D
wat een nacht, wat een nacht! :yay:

Nu pas? Haha ik heb gewoon volgens mij de helft van James zn pak stroopwafels bijna lopen opeten in de trein naar Eindhoven sochtends al. :$ Thuis sochtends wel niets meer gegeten op een lekker slagroomsoes van de bakker na :D En savonds gewoon een lekker grote friet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 10:26 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
NandoHS schreef:

@ DarkBeatz:

Ben op XQ ook aanwezig met een klein groepje, dus dan moeten we maar ff meeten :thumbsup: Kan ik je daar nog wel wat advies geven of als je nog met vragen zit ;) Weet je al welke pilletjes je gaat proberen?

Ja is goed, moeten we zeker doen! :thumbsup: Ik ga denk ik rode dollars proberen als ik eraan kan komen. En dan gewoon 2 halfjes over de hele nacht. Denk dat ik dan ook niet meer mee neem dan 1 pil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 10:31 

Donateur

Kwam zaterdag ook 2 gasten tegen die ook voor het eerst gebruikte.
Volgens mij ook van hardtraxx, ik vond ze er best jong uitzien :$ hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
En volgens mij wezen ze op me shirt aan dat ze kersjes ophadden,
wie waren dit? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 11:02 

Hardtraxx Elite

NandoHS schreef:
Ja is goed, moeten we zeker doen! :thumbsup: Ik ga denk ik rode dollars proberen als ik eraan kan komen. En dan gewoon 2 halfjes over de hele nacht. Denk dat ik dan ook niet meer mee neem dan 1 pil.

Ja ik zou inderdaad gewoon net meenemen wat je van plan bent te gebruiken. Weeg je maar 60kg of minder? Anders moet je er wel rekening mee houden dat die dollartjes misschien toch wat aan de lichte kant zijn voor jou.

Wat ook trouwens perfect kan is een capsule mdma nemen als je die afweegt, dan kan je altijd een perfecte dosis klaarmaken in de plaats van een te zware of te lichte pil. Heb ik op Loudness ook zo gedaan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 11:04 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
NandoHS schreef:

Ja ik zou inderdaad gewoon net meenemen wat je van plan bent te gebruiken. Weeg je maar 60kg of minder? Anders moet je er wel rekening mee houden dat die dollartjes misschien toch wat aan de lichte kant zijn voor jou.

Wat ook trouwens perfect kan is een capsule mdma nemen als je die afweegt, dan kan je altijd een perfecte dosis klaarmaken in de plaats van een te zware of te lichte pil. Heb ik op Loudness ook zo gedaan :cool:

Oke nice! Maar ik denk dat een rode dollar perfect voor mij is, ik weeg net iets meer dan 60kg en die dingen zijn rond de 130mg, dus 2 halfjes moeten het wel goed doen neem ik aan! En met capsules is volgensmij wel een heel gedoe, of valt dat wel mee? :P
Vorige  1 ... 239, 240, 241, 242, 243, 244, 245 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen