Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 20:00 

Hardtraxx Elite

NandoHS schreef:
Dus kort samengevat is het niet goed dat je zoveel zout verliest als je pillen op heb? Dan kan je ook een patatje gaan eten ofzo toch? Tenminste ik weet niet of je wel normaal kan eten met pillen op maar goed. xd

Het klopt dat je inderdaad geen zout meer binnen krijgt, iets 'trachten' te eten is de beste oplossing. Die sportdrankjes etc zit veel te veel suiker in. Nu dat probleem van teveel drinken is echt pas aan de orde dat het gevaarlijk word als je echt SUPER veel loopt te drinken waardoor je ook nog watervergiftiging kan oplopen. Gewoon 1 flesje per uur max en niks is aan het handje :)

Vik schreef:
Hehe :innocent:
Darkbeatz was toch degene die een fotocamera bij had? Ik denk niet dat ik die foto's wil zien. :P

Die zien er inderdaad lekker waus uit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 20:17 

Hardtraxx Elite

Zelf trouwens om 21u10 ongeveer op weg naar de ingang 100mg 4-FMP genomen, duurde wel een dik uurtje eer die lekker begon te werken. Bleef er vrij nuchter onder maar als je dan gaat beginnen te dansen krijg je echt een heerlijke rush over je af met tintelingen overal. Om 24u was het tijd voor het eerste capsuletje mdma, die ging wel lekker maar eigenlijk helemaal niet hard, terwijl ik om 02u45 de 2e nam (had misschien toch beter mijn gewoonlijke 3u gewacht) samen met Bostjan en die na een half uur keihard insloeg, voor de eerste maal een lichte misselijkheid zelfs. Was na een kwartiertje ofzo wel ver over en toen ging het gewoon erg lekker tot 06u door :thumbsup: Daarna op het gemak de Factory 010 verlaten samen met Vik, Wesley, James, Mandi, Reinaldo & Bostjan. Was een topfeest, en weer een heerlijke ervaring. Uiteraard weer niets last van een kater, voor me zelfs nog beter als gewoonlijk de dag na een feest. Viel me wel weer op aan de foto's dat ik er toch weer een partij waus bij liep :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 20:24 

Donateur

Zo gister weer een raar avondje gehad.

Het begon allemaal vrij rustig op een mooie zaterdag avond, lekker bier aan het drinken met wat maten van me.
nou ja dat de hele nacht door tot uurtje of 6 toen was ik ook al behoorlijk smoor, echt smoor gewoon.
Ook al tijden niet meer geweest.
Was allemaal wel gezellig enzo, tot dat iemand met het idee kwam om een olifantje te droppen. >.<

Dus ja je raad het al wij om 6 uur in de ochtend een olifantje droppen, met onze dronken koppen.
niet echt het slimste wat je kan doen :huh:

nou wij naar buiten toe strompelen na dat we het snoepje hadden genomen, beetje rond lopen en naar het station gegaan om daar wat chillen.
daar aangekomen, wat lekker zitten. beetje dronken zijn xd
tot op een geven moment het olifantje insloeg.
Nou ik heb nog nooit zo klap gehad, was gewoon niet meer normaal.
Moest gewoon perse zitten anders kwam het niet goed, alles werd wazig zag allemaal dingen die er niet waren.
was op zich wel grappig, maar wel behoorlijk heftig.

nou ja wij wat spacen op het station, beetje raar doen daar xd ging echt nergens meer over.
beetje op de bankjes zitten allemaal onzin uitkramen, en behoorlijk hallucineren.
Toen dacht ik van laat ik PNXMRX even bellen hoe het met hun was XD even gezellig met pnxmrx gepraat en met darkbeatz en Kevin-raw. Misschien nog meer maar geen idee meer :P

toen werd het ook alweer licht en kwam de eerste trein ook al. Dus besloten we maar om daar weg te gaan, en richting het bos te gaan om daar verder te spacen.

toen we daar aankwamen was het inmiddels alweer half 8. nou heb nog nooit zo raar door het bos gelopen, was echt vaag.zag alles wazig, alles bewoog zag overal dingen. was wel mooi xd
En een maatje van me dacht dat ie onzichtbaar was :lol: dat ging echt nergens meer over, nog nooit zo gelachen :P liep ie daar heel stiekem rond met het idee dat niemand hem zag, alleen dat we hem hoorden :)

Daar hebben we nog tot half 9 rond lopen spacen, en toen kregen we wel weer dorst op zich, dus wij weer na huis toe lopen, om daar te chillen en verder te spacen. daar eenmaal aangekomen, weer verder met bier drinken, dat viel allemaal niet echt lekker :P werd alleen maar vager in me kop. Helder nadenken wou toen echt niet meer.

Rond een uurtje of 10 begon het ook alweer wat af te nemen, alleen het hallucineren was nog wel erg, maar zal wel door de combi van heel veel drank en xtc komen.
Toen maar besloten om naar huis te fietsen, was wel leuke fietstocht xd leuke dingen onderweg tegengekomen.

Toen eenmaal thuis aangekomen, waren me ouders ook blijkbaar al wakker.
Was ik niet echt blij mee >.< heb ze maar beetje proberen te ontlopen, en maar gezegd dat ik nog dronken was.
Even broodje na binnengewerkt met pijn en moeite en toen maar lekker op bed gaan liggen, maar dat was ook niet zo'n succes. Omdat alles nog draaide, leek net of ik in de 7de hemel was. alles was wit met sterretjes, en mooie kleurtjes. Best wel geniaal was dat.
Toen toch uiteindelijk in slaap gevallen, en om 1500 weer wakker geworden.
en dat was mijn laatste space ervaring van de komende paar maanden, leuk om het zo af te sluiten.

Het was een rare maar best wel geniale avond.
Wat een combi van te veel drank en xtc wel niet met je kan doen niet best.

+ hallucineren, was gewoon geniaal.
+ dood gelachen om maten van me.
+ combi veel drank + xtc

- had toch liever op loudness gestaan
- soms last van angstaanvallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 20:35 

Hardtraxx Addict

Hahahahaha jou xtc pauze heeft wel lang geduurd he. Goed bezig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 20:59 

Donateur

Citaat:
en dat was mijn laatste space ervaring van de komende paar maanden, leuk om het zo af te sluiten.

Ik zeg over paar weken weer toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:01 

Donateur

dawasiknie schreef:
Citaat:

Nee, heb nu samen met chukkels afgesproken dat we NU ECHT pauze houden, aangezien het toch wel wat te vaak gebeurd :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:03 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Hahahahaha jou xtc pauze heeft wel lang geduurd he. Goed bezig...

Maar ik geef hem eigenlijk wel groot gelijk. Want die ervaring die hij beschreef, zo is het precies zoals ik hem een maand geleden heb meegemaakt en dat was gewoon echt gruwelijk vet (misschien breng ik hem op slechte ideeën :x ). Echt alles is geniaal, je bedenkt je dingen die er niet zijn en je komt op de meest onlogische ideeën. Maar het is zeker wel de beste ervaring die je mee kan maken en ik ben benieuwd of LSD er aan kan tippen. Want niks is genialer dan met een maat buiten zitten in het park/bos en onder het hallucineren over de gekste dingen praten. Mooiste is ook nog, dat je doordat je eigenlijk maar zo weinig XTC hebt gebruikt, je serotonine niet té erg aantast en je de meeste dingen, zo niet alles, nog kan herrinneren, in tegenstelling tot wanneer je meer dan 600mg MDMA dropt op 1 avond.

Maar ga nou niet denken dat ik dit iedereen aanraad om te doen, want hoewel ik dit persoonlijk de meest geniale trip ervaring ever vond, is het natuurlijk nog steeds enorm schadelijk, omdat de alcohol de werking van XTC enorm versterkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:17 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:
Citaat:

Nee, heb nu samen met chukkels afgesproken dat we NU ECHT pauze houden, aangezien het toch wel wat te vaak gebeurd :whistle:

Ja inderdaad en ik ga hem helpen zich eraan te houden :) Want het is eigenlijk ook niet goed. Want hoewel ik zelf eigenlijk altijd wel die 6 weken pauze tussen XTC gebruik hou (een enkele uitzondering daar gelaten, zie post hierboven), merk ik wel dat ik andere mildere stoffen zoals methylone als alternatief ben gaan gebruiken. En dat is natuurlijk absoluut niet goed. Dus nu gewoon even van al het spul af blijven, want anders krijgen we er later alleen maar problemen van :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:23 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
NU ECHT pauze houden

Zaterdag zeker weer? :nono:
Waarom roept iedereen steeds dat ze pauze houden en nog geen week later zitten ze weer aan de rommel.
Zeg dan niks, want je houdt alleen jezelf voor de gek.

Ook roepen de meeste hier dat xtc niet eens zo schadelijk is, maar ondertussen gebruiken ze 3 keer per maand op 1 nacht speed, xtc, alcohol, nog wat reseach chemicals en roken ze daarna een paar joints om in slaap te vallen :')

Dat is wel weer genoeg gezeik voor vandaag :thumbsup:
Komende zaterdag zelf ook aan de speed + alcohol, en neem ook een groen olifantje mee, die gaat er misschien ook nog in :lol:
Maar dan ga ik ook niet zeggen dat ik gezond bezig ben, of pauze's ga houden :P

Gebruik sowieso al niet vaker dan 1 keer in de 6 weken drugs, en dan nog kleine hoeveelheden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:34 

Hardtraxxer

Wat een avond, ging echt lekker :D Alleen op het einde zat ik er helemaal doorheen, en kreeg ik last van brainzaps wat erg irritant was :/ Terwijl ik niet meer dan 220mg mdma en 2 biertjes op had op de hele avond.

Dat was wel erg vaag, alsof ik een seconde in slaap was gevallen en dan ineens wakker werd terwijl ik nog gewoon stond op de dansvloer. Had ook moeite met m'n evenwicht bewaren bij zo'n wakkerschrikmoment.

Spierpijn kwam ook al aan het einde van B-Front, volgende keer maar wat later eindigen.

Maar verder was het een topavond :D Kevin wat krijg jij nog van mij voor die canadees?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:38 

Hardtraxx Addict

Brainzaps zijn gevaarlijk kerel.. Dan moet je je gebruik serieus even minderen.Wordt veroorzaakt door te veel schommelingen in je serotonine hoeveelheid, goed kans dus dat je SSRI niet meer gaat werken zoals het hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:39 

Donateur

dat heb ik gelukkig nog nooit gehad. lijkt me niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:45 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Brainzaps zijn gevaarlijk kerel.. Dan moet je je gebruik serieus even minderen.Wordt veroorzaakt door te veel schommelingen in je serotonine hoeveelheid, goed kans dus dat je SSRI niet meer gaat werken zoals het hoort.

SSRI?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:48 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Kevin wat krijg jij nog van mij voor die canadees?

Kevin heeft gisteren een heel jaarsalaris verdient met de zaken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:50 

Donateur

Wat een avond, ging echt lekker :D Alleen op het einde zat ik er helemaal doorheen, en kreeg ik last van brainzaps wat erg irritant was :/ Terwijl ik niet meer dan 220mg mdma en 2 biertjes op had op de hele avond.

Dat was wel erg vaag, alsof ik een seconde in slaap was gevallen en dan ineens wakker werd terwijl ik nog gewoon stond op de dansvloer. Had ook moeite met m'n evenwicht bewaren bij zo'n wakkerschrikmoment.

Spierpijn kwam ook al aan het einde van B-Front, volgende keer maar wat later eindigen.

Maar verder was het een topavond :D Kevin wat krijg jij nog van mij voor die canadees?

haha heb je een canaadeesje van mij gehad! :D Ik weet echt niet meer wie alleen hebbe gehad :P
Volgens feesie lust ik wel een lekker biertje van je! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 21:51 

Hardtraxx Veteran

Nou, gisteren voor t eerst pep geprobeerd... of beter gezegd, proberen te proberen :P
Was schijnbaar redelijk slechte kwaliteit, maar we dachten toch alsnog genoeg bij te hebben. Bleek dus lang niet zo te zijn. 1e capsule voelde ik amper wat van, 2e had ik af en toe wel t gevoel dat ik iets op had, vooral net nadat ik de 3e dropte. Als iemand dezelfde hoeveelheid in mn drinken had gegooid of wat dan ook dan had ik t niet doorgehad, zo zwak was het effect nog na een uur. Tijdens Frontliner begon het wel een beetje op te komen, maar veel meer dan een klein beetje extra energie zat er niet echt in.

De 3e (laatste) capsule had ik dus al vrij vroeg op, om een uur of 1. Tijdens Crypsis ging t wel ff redelijk lekker, maar ook niet bijzonder ofzo. Voelde me wel iets energieker en echt veel oplettender dan normaal. Heb echt een kwartier lang minstens met elk geluidje mee zitten bewegen ofzo :P Had het sowieso wel meer naar m'n zin op dat moment dan volledig nuchter. Ik voelde m'n benen nog steeds wel een beetje, maar had er niet echt last van ofzo.

Het probleem was alleen dat het effect tijdens AVIO al begon af te nemen en zelfs al om kwart voor 3 gewoon weg was. Voelde m'n benen echt super erg ineens, omdat ik natuurlijk los had staan gaan als iemand die drugs op had. Als je dan halverwege het feest ineens weer nuchter wordt, dan zit je lekker zonder je pijnstillers :-/ Kwart over 3 ongeveer voelde ik me echt ff rot, geen zin meer in de rest van het feest zo, geen zin in de terugreis, geen zin om aan m'n presentatie voor dinsdag te moeten gaan werken enzo. Ging ook wel weg, maar was wel een beetje naar. Als dat een soort van voorproefje was van de kater die je van 'genoeg' pep krijgt, dan weet ik eigenlijk niet of ik dat wel wil.

Mja goed, na een uur uit te rusten tijdens Zatox ging het wel weer... had ik iig genoeg energie voor de vetste plaatjes van Bob en Chris One. Was alleen wel een heel stuk beter geweest als ik wat had kunnen eten :-/

Samenvatting: Als je ooit pep wil proberen, zorg er dan voor dat je sowieso genoeg bij hebt. Ik weet niet of ik ooit nog een 2e poging doe met een redelijke dosis. Denk eigenlijk van wel, want het voegde zeker wel iets toe terwijl het nog een beetje werkte. Waarschijnlijk zal het wel ff duren iig. Heb er niet zo'n haast mee, en er zijn geen feesten de komende tijd waar ik het zou willen gebruiken. Zit zelf aan Defqon 2011 te denken, maar dat zien we dan wel weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:00 

Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:

Ik gebruik niet vaker dan 1x per 2 maanden en dan ook nooit echt meer dan 200 mg. Ik ga er even naar googlen, kreeg er ook pas last van 3,5 uur na de 2e en laatste pil toen de positieve effecten al weg waren.

Kevin-Raw schreef:
Volgens feesie lust ik wel een lekker biertje van je! :drool:

Is goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:07 

Donateur

Tsja James ik las dat je in de trein ook weer kon slapen, zegt denk ik genoeg over de kwaliteit van je pep. Dramatisch dus :( Denk als je echt goeie hebt dat het dan ook een stuk leuker wordt.

Btw zo'n dip had ik ook een keer een paar uur na een feest, dan wil je je het liefst voor de trein gooien. Vreselijk kut idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:08 

Donateur

dan was het echt niet goede pep, als je zo snel na gebruik al kan slapen.
opzich wel voordeel dat je zo snel weer kan slapen :P maar wel klote dat het op het feest al uitwerkt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:09 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Kettingzaag schreef:

SSRI?

Ik weet ook niet waarom ik SSRI's noem inderdaad, zijn anti-depressiva. Staan hier soms te veel vensters open.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:14 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:

Ik gebruik niet vaker dan 1x per 2 maanden en dan ook nooit echt meer dan 200 mg. Ik ga er even naar googlen, kreeg er ook pas last van 3,5 uur na de 2e en laatste pil toen de positieve effecten al weg waren.

Ow dat is wel heftig. Wat had je precies dan, kan er weinig info over vinden in het Nederlands over brainzaps. Heb je dat dan alleen op bepaalde momenten, zoals bij veel licht/strobes, of echt gewoon op willekeurige momenten? Lijkt me zwaar kut.

Kettingzaag schreef:
Chukkels schreef:
Kettingzaag schreef:

SSRI?

Ik weet ook niet waarom ik SSRI's noem inderdaad, zijn anti-depressiva. Staan hier soms te veel vensters open.

Nu snap ik er nog minder van :huh: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:18 

Hardtraxx Veteran

Ik begin nu toch wel echt te twijfelen of ik er wel mee moet beginnen. Ik zou het wel graag willen proberen, maar ik wil er niet aan vast zitten. En ik lees hier toch van iedereen dat ze wel ieder feest weer gebruiken. Ik ben bang dat als ik eenmaal gebruik dat ik dan geen een feest meer zonder kan, en dat kan wel gevolgen hebben voor later. XTC is misschien niet slecht voor je als je het weinig gebruikt, maar ik denk dat 1x in de 2 maanden non-stop wel schadelijk kan zijn, misschien helemaal op mijn leeftijd (17). Ik weet dus echt niet of ik er mee moet wachten of niet. En ik twijfel ook over het effect zelf, soms zie ik mensen aan de drugs die bv niet mee kunnen schreeuwen omdat ze zo lopen te schaatsen met hun bek, en het lijkt soms alsof ze maar gewoon los gaan maar niet weten op welk nummer enzo. Voor mij is 1 van de belangrijkste dingen op een feest dat ik echt alles mee maak en juist dat ik lekker kan meeschreeuwen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:21 

NandoHS schreef:
Ik begin nu toch wel echt te twijfelen of ik er wel mee moet beginnen. Ik zou het wel graag willen proberen, maar ik wil er niet aan vast zitten. En ik lees hier toch van iedereen dat ze wel ieder feest weer gebruiken. Ik ben bang dat als ik eenmaal gebruik dat ik dan geen een feest meer zonder kan, en dat kan wel gevolgen hebben voor later. XTC is misschien niet slecht voor je als je het weinig gebruikt, maar ik denk dat 1x in de 2 maanden non-stop wel schadelijk kan zijn, misschien helemaal op mijn leeftijd (17). Ik weet dus echt niet of ik er mee moet wachten of niet. En ik twijfel ook over het effect zelf, soms zie ik mensen aan de drugs die bv niet mee kunnen schreeuwen omdat ze zo lopen te schaatsen met hun bek, en het lijkt soms alsof ze maar gewoon los gaan maar niet weten op welk nummer enzo. Voor mij is 1 van de belangrijkste dingen op een feest dat ik echt alles mee maak en juist dat ik lekker kan meeschreeuwen etc.

1. je kan stoppen wanneer je wilt, als je maar 1x per 2 maanden gebruikt
2. 1x per 2 maanden gebruiken is niet schadelij, als je gezond eet iig
3. niet mee kunnen schreeuwen? onzin :P meer dat ze et gewoon missen omdat ze em helemaal aan et spacen zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:24 

Hardtraxx Addict

NandoHS schreef:

ik gebruik ook af en toe, maar als ik wil kan ik zo een feestje zonder doen :)
gister ook weer een feestje gedaan op 2 energy, 2 redbull en 2 water :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 22:24 

Hardtraxx Veteran

NandoHS schreef:

Als je zulke dingen belangrijk vindt, dan is de kans wel groot dat jij er juist 1 bent die er meer van houdt om maar een beetje te doen en dan ook best zonder kan (zoals ik). Eens in de paar maanden een kleine hoeveelheid is vrijwel niet schadelijk, vooral als je genoeg vitamines neemt etc. Als je nu nuchtere feesten hartstikke leuk vindt, dan blijf je dat ook wel vinden en kun je in de tussentijd ook gewoon prima zonder. Je moet wel verwachten dat je na een maand ofzo niet gebruiken wel echt zin krijgt in de volgende keer, maar dat is gewoon omdat het zo leuk is. Als je iemand bent die normaal makkelijk nee kan zeggen tegen verleidingen dan moet het wel goed komen.
Vorige  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen