Zo gister weer een raar avondje gehad.
Het begon allemaal vrij rustig op een mooie zaterdag avond, lekker bier aan het drinken met wat maten van me.
nou ja dat de hele nacht door tot uurtje of 6 toen was ik ook al behoorlijk smoor, echt smoor gewoon.
Ook al tijden niet meer geweest.
Was allemaal wel gezellig enzo, tot dat iemand met het idee kwam om een olifantje te droppen.
Dus ja je raad het al wij om 6 uur in de ochtend een olifantje droppen, met onze dronken koppen.
niet echt het slimste wat je kan doen
nou wij naar buiten toe strompelen na dat we het snoepje hadden genomen, beetje rond lopen en naar het station gegaan om daar wat chillen.
daar aangekomen, wat lekker zitten. beetje dronken zijn
tot op een geven moment het olifantje insloeg.
Nou ik heb nog nooit zo klap gehad, was gewoon niet meer normaal.
Moest gewoon perse zitten anders kwam het niet goed, alles werd wazig zag allemaal dingen die er niet waren.
was op zich wel grappig, maar wel behoorlijk heftig.
nou ja wij wat spacen op het station, beetje raar doen daar

ging echt nergens meer over.
beetje op de bankjes zitten allemaal onzin uitkramen, en behoorlijk hallucineren.
Toen dacht ik van laat ik PNXMRX even bellen hoe het met hun was XD even gezellig met pnxmrx gepraat en met darkbeatz en Kevin-raw. Misschien nog meer maar geen idee meer

toen werd het ook alweer licht en kwam de eerste trein ook al. Dus besloten we maar om daar weg te gaan, en richting het bos te gaan om daar verder te spacen.
toen we daar aankwamen was het inmiddels alweer half 8. nou heb nog nooit zo raar door het bos gelopen, was echt vaag.zag alles wazig, alles bewoog zag overal dingen. was wel mooi
En een maatje van me dacht dat ie onzichtbaar was

dat ging echt nergens meer over, nog nooit zo gelachen

liep ie daar heel stiekem rond met het idee dat niemand hem zag, alleen dat we hem hoorden
Daar hebben we nog tot half 9 rond lopen spacen, en toen kregen we wel weer dorst op zich, dus wij weer na huis toe lopen, om daar te chillen en verder te spacen. daar eenmaal aangekomen, weer verder met bier drinken, dat viel allemaal niet echt lekker

werd alleen maar vager in me kop. Helder nadenken wou toen echt niet meer.
Rond een uurtje of 10 begon het ook alweer wat af te nemen, alleen het hallucineren was nog wel erg, maar zal wel door de combi van heel veel drank en xtc komen.
Toen maar besloten om naar huis te fietsen, was wel leuke fietstocht

leuke dingen onderweg tegengekomen.
Toen eenmaal thuis aangekomen, waren me ouders ook blijkbaar al wakker.
Was ik niet echt blij mee

heb ze maar beetje proberen te ontlopen, en maar gezegd dat ik nog dronken was.
Even broodje na binnengewerkt met pijn en moeite en toen maar lekker op bed gaan liggen, maar dat was ook niet zo'n succes. Omdat alles nog draaide, leek net of ik in de 7de hemel was. alles was wit met sterretjes, en mooie kleurtjes. Best wel geniaal was dat.
Toen toch uiteindelijk in slaap gevallen, en om 1500 weer wakker geworden.
en dat was mijn laatste space ervaring van de komende paar maanden, leuk om het zo af te sluiten.
Het was een rare maar best wel geniale avond.
Wat een combi van te veel drank en xtc wel niet met je kan doen niet best.
+ hallucineren, was gewoon geniaal.
+ dood gelachen om maten van me.
+ combi veel drank + xtc
- had toch liever op loudness gestaan
- soms last van angstaanvallen