Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 22:27 

Hardtraxx Veteran

de 4-fmp is inmiddels ingenomen evenals 3 magnesium haha. Wordt een top avond. Meest geniale trein reis ooit trouwens. Details morgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2010 22:50 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
de 4-fmp is inmiddels ingenomen evenals 3 magnesium haha. Wordt een top avond. Meest geniale trein reis ooit trouwens. Details morgen :)

Ben benieuwd! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 07:49 

Donateur

Pfff partij van de kaart weer, is godverdomme niet normaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 13:22 

ik had het gister met me broer (die studeert geneeskunde) beetje gehad over drugsgebruik (pillen) op feesten enzo
en op gegeven moment hadden we et dr over dat het drinken van zoveel water en heel veel zweten eigenlijk best gevaarlijk is, omdat je je waterniveau wel bijtankt, maar geen zout meer opneemt, waardoor er teveel zout in je bloed (volgens mij, ik weet het niet meer precies) zou komen.

wat weten jullie hier van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 14:32 

KSwoosh schreef:
ik had het gister met me broer (die studeert geneeskunde) beetje gehad over drugsgebruik (pillen) op feesten enzo
en op gegeven moment hadden we et dr over dat het drinken van zoveel water en heel veel zweten eigenlijk best gevaarlijk is, omdat je je waterniveau wel bijtankt, maar geen zout meer opneemt, waardoor er teveel zout in je bloed (volgens mij, ik weet het niet meer precies) zou komen.

je zet me wel ff aan het denken.. dit had ik niet verwacht maar je broer zal best gelijk hebben en ik hou dit wel in me achterhoofd :thumbup:
bedankt voor de info man :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 14:37 

Hardtraxxer

Mn kaken trillen godver nog steeds, had 3 magnesium pillen op voor ik naar binnen ging.

Heb ook teveel gebruikt

Metholyne (1 capsule)
1,5 Q-dance pil (verdeeld in halfjes)
en nog mdma capsule (via kevin van darkbeatz geloof ik)
0,5 Q-dance pil

En ik was alleen energiek had totaal het euforisch gevoel niet en kreeg hem maar niet te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 14:49 

Hardtraxx Elite

Nuchter feesten is veel beter haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 15:07 

Artiest

roberttt schreef:
Pfff partij van de kaart weer, is godverdomme niet normaal

wanneer begint je pauze van 8 maanden? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 15:51 

KSwoosh schreef:

Bedoel je niet doordat je te veel zweet je al het zout uit je lichaam zweet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:40 

echte_oostzaner schreef:
KSwoosh schreef:

Bedoel je niet doordat je te veel zweet je al het zout uit je lichaam zweet?

ja precies, dat bedacht ik me net ook al, maar dat dus iig, dat je eigenlijk zout moet eten, maar als je pillen hebt krijg je absoluut niks naar binnen...

zou die vitamin water zout bevatten? sportdrank wel weet ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:43 

Hardtraxx Veteran

Dus kort samengevat is het niet goed dat je zoveel zout verliest als je pillen op heb? Dan kan je ook een patatje gaan eten ofzo toch? Tenminste ik weet niet of je wel normaal kan eten met pillen op maar goed. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:51 

Hardtraxx Addict

NandoHS schreef:
Dus kort samengevat is het niet goed dat je zoveel zout verliest als je pillen op heb? Dan kan je ook een patatje gaan eten ofzo toch? Tenminste ik weet niet of je wel normaal kan eten met pillen op maar goed. xd

Nee da gaat 'm niet worden op zo'n momentje :P
Dan krijg je echt niks naar binnen (99 van de 100 man in ieder geval). ;)
Kon da maar wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:57 

Hardtraxxer

Blauwe bomen (L) Jezus wat een verdomd goed pilletje is dat, maar verdeeld over 2x een halve. Half 1 ingenomen, en sloeg in als een bom om 1uur. Stond te trillen op me benen, ebte na een kwartiertje weg. En toen sloeg die weer in! Stond er helemaal van te shaken en moest zelfs even gaan zitten. Echt gemerkt dat deze veel ups en downs heeft, dan is erg overheersen en dan weer minder.
3uur andere helft erin gegooid, na halfuur merkt ik er een beetje van, liep via de bovenkant naar voren toen, sloeg tie knetterhard in, ging zowat over me nek ervan :P
Rond 6 uur was het wel over, perfect getimed dus! Ideaal! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 16:58 

Hardtraxx Veteran

Haha. Tja dan zou je op een andere manier zout binnen moeten krijgen. Misschien zoals KSwoosh al zegt, vitamin water? Volgensmij is het trouwens niet echt gevaarlijk voor je om één nacht zout te verliezen en niet binnen te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 18:37 

Hardtraxx Veteran

Had jou ook nog gezien op het einde :D Ben zelf weer aardig bijgekomen van een heerlijke nacht. Wel een hele rare nacht, maar zeer zeker vermaakt. Echt top dat heel veel Hardtraxxers voor het eerst hebben genomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 18:46 

Vik schreef:
Gisteren mijn 1e keer en ik vond het heeeerlijk! :drool:
Rond kwart voor 12 had ik de eerste halve groene olifant genomen. Die sloeg een half uur a drie kwartier later lekker hard in. Heerlijk los gegaan en rondjes gelopen. Veel hardtraxxers gezien! Ik weet alleen echt alle namen niet meer. :P
Daarna rond 3 uur de 2e halve. Een half uur later sloeg die echt als een bom in! Ik werd duizelig en misselijk, maar dat was gelukkig snel over. Maar godverdomme wat ging ik hard op die 2e helft. Ik ben echt nog nooit zo heerlijk los gegaan! :D Verder dacht ik wel van mezelf dat ik irritant bezig was. Weet niet of iemand dit zo vond? :$

Nu heb ik werkelijk overal last van. Vanaf m'n grote teen tot in mijn kaak ernstige spierpijn. Gelukkig kon ik vanochtend in de trein wel heerlijk slapen toen het uit was gewerkt. Ik ging zitten en ik viel meteen in slaap. :D

modernization schreef:
Blauwe bomen (L) Jezus wat een verdomd goed pilletje is dat, maar verdeeld over 2x een halve. Half 1 ingenomen, en sloeg in als een bom om 1uur. Stond te trillen op me benen, ebte na een kwartiertje weg. En toen sloeg die weer in! Stond er helemaal van te shaken en moest zelfs even gaan zitten. Echt gemerkt dat deze veel ups en downs heeft, dan is erg overheersen en dan weer minder.
3uur andere helft erin gegooid, na halfuur merkt ik er een beetje van, liep via de bovenkant naar voren toen, sloeg tie knetterhard in, ging zowat over me nek ervan :P

Ja toen ik je zag was je m redelijk aan het shaken inderdaad! Je handen had je ook al niet meer onder controle!

Ps: De knuffels die ik van PNXRMX gehad heb vergeet ik nooit meer! :woot:

Waar was je toen je naar mij belde? Werkte ie toen nog? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 18:48 

Hardtraxx Veteran

Gisteren ook mijn eerste keer en wat ging het lekker zeg. :woot: Om 23.15 eerste halfje van een oranje kers ingenomen samen met een maat, na 45 minuten voelde we beide nog steeds niets eigenlijk.. Toen was er wel even teleurstelling en besloten we na een uur wachten het tweede halfje te nemen. Daarna sloeg het bij ons allebei heel wat sneller en best hard in volgens mij :drool: Normaal kan ik met alcohol alleen al ook flink uit me plaat gaan, maar dit overtrof echt alles, wát een energie, nog nooit zo hard uit me plaat kunnen gaan. :D Alleen aan het begin alleen wel een momentje dat ik me wat kutter ging voelen, kreeg het benauwder en ging opeens bij alles nadenken waar ik nog al gek van werd. xd Dat gevoel was gelukkig al weer snel verdwenen. Kan me niet echt herinneren wanneer ik een derde halfje innam maar volgens mij was dit rond 3.00, weet wel dat het prima getimed was. :) Elke keer dat ik op me gsm naar de tijd keek, waren we 2 uur verder terwijl het voelde als 10 minuten. :P De meeting helaas gemist, dus ben rond 3 uur maar naar linksvoor gegaan waar ik wat Hardtraxxers gesproken had, o.a. Chukkels en Darkbeatz, vast nog wel meer maar kan me dit zo ver ik weet niet herinneren. Had eigenlijk vanaf begin af aan gewoon linksvoor moeten staan, wat ging het daar heerlijk los. Ook met andere onbekende mensen voor me veel onnozele gesprekken gehad uit het niets, zelfs met de buurman van B-Front :lol: Kortom heerlijke avond gehad en heb me conditie na gisteren weer voor het komende jaar verbeterd. :P Eigenlijk totaal ook nergens last van nu, maar dat zal vast nog wel gaan komen morgen of dinsdag denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 18:55 

Hardtraxxer

Hoe komen jullie in godsnaam aan die pillen? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:00 

Hardtraxxer

Haha ja oke.
Maar als je hebt gebruikt, weet je dan nog wel wat je doet enzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:06 

Donateur

Mike-O schreef:
Nuchter feesten is veel beter haha :P

Beviel echt prima gisteren. Had het geweldig naar m'n zin, stond te rossen als een idioot en ik heb me nog nooit zo fit en fris gevoeld na een feest als vandaag. Nuchter blijven is bij deze een van de beste drugs die er is :D (oké een pils of 5 had ik wel nodig ;) )

Met pillen is het achteraf altijd zo irritant (ook voor anderen) dat je om de 2 minuten wat anders wil gaan doen. Dan weer losgaan, dan weer ouwehoeren, dan weer roken, dan weer dit dan weer dat. Dan kan ik mn aandacht niet bij het feest zelf houden en dat had ik zeker voor gisteren wel jammer gevonden. Ik was gisteren blij volledig de controle over mezelf te hebben. Dan neem ik het wel voor lief dat ik een half uur voor het einde lichamelijk naar de klote ben.
Citaat:
Verder dacht ik wel van mezelf dat ik irritant bezig was. Weet niet of iemand dit zo vond?
.
Op het moment zelf ben ik daar niet zo mee bezig want ik ga altijd hele gesprekken aan, maar achteraf denk ik echt "damn heus werden mensen niet moe van mij" :P
Citaat:
Maar als je hebt gebruikt, weet je dan nog wel wat je doet enzo?

Je hebt wel door wat je doet, maar wat je aan het doen bent is niet echt normaal meestal haha. Het niet normaal zijn maakt het ook juist leuk, zeker met mensen die ook hebben gebruikt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:26 

Donateur

zooo wat een topfeest!!
Ging precies hard genoeg! :D
Om half 11 een capsule met 160mg methylone gedropt, van chukkelz gekocht.
Vond het inslaan beetje tegenvallen, heb er 1½ uur op zitten wachten, en dacht daarna van jaa laat ik maar een halve Q erbij gooien.
Die sloeg verdomd hard in, kreeg beetje last van me evenwicht, tintels door heel me lijf!! maar daarna ging ik perfect.
Volgens mij echt genoeg hardtraxxers blij gemaakt, met een flinktal rode dollars/groene canadezen maar ook een paar Q weggegeven/verkocht.

Zelf als respect aan daan en tel, ook een lekker redbulltje voor hun gekocht! :thumbup:

in totaal volgens mij 2 q-dancejes op! Ging er pefect op! Lekker veel nieuwe vriendne gemaakt, veel mensen blij gemaakt. Veel wauze mensen gezien! (toch VIK :whistle: )
Jij ging me toch een partij lekker.

Zelf met me wause kop, voor 20 euro 40 lolly's gekocht, en in een tasje lopen uitdelen door heel die zaal :D

Helaas geen Geschiedenis kunnen schrijven met me pen :(

maar wat ging ik lekker!, wel een beukgeweld werd er door die speakers geknald!!, veel hardtraxxers ontmoet :thumbsup:

+ q-dancejes waren geweldig
+/- vond de methylone niet zo bijzonder.
+ wat een geluid, en wat een geweld
+ weer nuttige info gekregen van de unitygroep :thumbup:

- bij de rookruimte hadden ze best een lekker muziekje mogen neerknallen
- flesje mocht niet gevuld worde in de wc
- ze hadden voor de nugtere mensen best een eetkraampje mogen neerzetten
- ik miste me rakketjes :(
- IK MISTE ROBERTTT :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:29 

Donateur

Hahaha ja jij was echt de held van de avond met je lolly's :D Tsja je moet wat met al die overgebleven muntjes, heb er zelf ook nog veel te veel. Wilde er nog mn taxi mee betalen maar dat wilde de sjoof niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:34 

Hardtraxx Veteran

Zo :D Wát een feest, wat een sfeer! :D

Even een turboverslagje:

Toch één van m'n beste space ervaringen ooit meegemaakt. Begon met een klein beetje speed, vond ik te weinig, nog klein beetje, toen was het al op >.< Totaal denk ik nog geen 100mg gehad...

Toen maar een half boompje om kwart voor 1 ofzo... Duurde lang voor die op kwam, maar toen ging ik heerlijk. Was echt heel helder, maar voelde me gewoon lekker. Niet overdreven blij, gewoon lekker. Kon de hele tijd beuken :D

Om 3 uur nog een half boompje naar binnen gegooid. Normaal houdt het voor mij na de eerste gewoon op en werkt de rest niet meer... Maar gister kwam rond een uur of 4 toch langzaam weer energie in m'n lijf. Ik voelde me weer lekker, de pijn in m'n benen verdween... Heerlijk :D

Zo rond half 6 was ik toch wel kapot... Speed begon wat uit te werken denk ik. In de metro naar centraal al weer kunnen slapen en toen ik om 10 uur thuis was het beste geslapen na een feest OOIT :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:39 

Hardtraxxer

Vik schreef:
modernization schreef:

Ja toen ik je zag was je m redelijk aan het shaken inderdaad! Je handen had je ook al niet meer onder controle!

Ps: De knuffels die ik van PNXRMX gehad heb vergeet ik nooit meer! :woot:

Haha, je had me moeten zien toen die insloeg, ik kon gewoon niet meer staan, moest me snel beethouden aan een paal :P Toch echt ideaal om paar maandjes te stoppen, zo vaak gebruiken is echt een killer voor je serotine xd Jij had ook goed naar je zin zo te zien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2010 19:42 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Je krijgt volgens mij juist veel te weinig zout in je lichaam omdat je alles uitzweet. En zout is de belangrijkste vochtopnemer ;) Dus met weinig zout neem je weinig vocht op en pis je t gewoon meteen weer uit.

Ik neem altijd een theelepeltje zout als ik thuis kom, gooi t achter in m'n keel, snel warm water (beter voor de maag) om het weg te spoelen. Daardoor krijg je (bijna) geen kater :D Het is even vies, maar lang zo vies niet als MDMA :P
Vorige  1 ... 237, 238, 239, 240, 241, 242, 243 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen