Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 10:52 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:
Lijkt mij dus helemaal niks! Goser die ik ken dacht lekker op houseqlassics een capsule kristalle te kopen van iemand, bleek dus een capsule 2cb zijn met een flinke dosis erin. Hij was helemaal gek geworden, was bang geworden voor iedereen, dacht dat iedereen naar hem keek, en dat iemand ze pet had gejat terwijl die die nog geeneens bij zich had. Uiteidndelijk is die neer EHBO gegaan..die konde niks doen, en toen is die maar in ze eentje naar huis gegaan :/

Als ik dat hoor wil ik nog geeneens het risico lopen, met trip drugs op feesten

Je moet wel erg veel ervaring hebben met psychedelica voor je dat op een feest doet inderdaad, zeker op een hardstyle feest. Het fucked inderdaad wel aardig met je hoofd namelijk. Op Fusion had ik ook 2cb op en het was best een unieke leuke ervaring maar ook erg vaag :P Maar Ricardo heeft dus ook al aardig wat ervaring met 2c's hoor. Op een Goa/Psytrance feest lijkt het me wel super, daar staat toch iedereen te spacen :cool:

Nou ik heb nog 1 capsule 2c-c thuis, ga het zelf nooit meer doen want vind het echt niks dat spul. Iemand misschien intresse dan voor op loudness?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 10:56 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
dawasiknie schreef:
Huh Gill ook al aan de pillen? Wat heb ik gemist dan? :/

Op Fusion hadtie z'n 1e op... en hij vond t heel lekker volgens mij :thumbsup:

Haha, dit word ook mijn 2e keer dan. Ben er ook niet zo'n voorstander van maar het geeft net wat meer energie :P. En bij Loudnessis dat zeker nodig. Maar niemand hoeft voor mij het risico te nemen om gepakt te worden met de trip naar lalaland :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 10:58 

Hardtraxx Veteran

Ik hoef die zooi ook niet, ben van te voren al veel te bang dat het mis gaat dan moet je t echt niet doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 11:03 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Nou ik heb nog 1 capsule 2c-c thuis, ga het zelf nooit meer doen want vind het echt niks dat spul. Iemand misschien intresse dan voor op loudness?

Pak mij maar mee als je het niks vind! Ik wil het zo graag eens een keer proberen (maar dan wel thuis uiteraard ;))

Trouwens wat me opvalt aan de decibel dvd (Zatox: http://www.youtube.com/watch?v=PY_wBPQ2eJE ) is dat echt praktisch iedereen met flesjes water rondloopt en maar weinig mensen lopen te bieren. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 11:15 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Pak mij maar mee als je het niks vind! Ik wil het zo graag eens een keer proberen (maar dan wel thuis uiteraard ;))

Trouwens wat me opvalt aan de decibel dvd (Zatox: http://www.youtube.com/watch?v=PY_wBPQ2eJE ) is dat echt praktisch iedereen met flesjes water rondloopt en maar weinig mensen lopen te bieren. :lol:

Is goed ouwe dan neem ik het mee, had het via daan geregelt :/ maar ben zlf niet zo fan van 2c's en andere trip dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 13:38 

Hardtraxx Veteran

Verdomme, over minder dan 36 uur lopen we allemaal alweer te spacen op de meeting :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 14:00 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Verdomme, over minder dan 36 uur lopen we allemaal alweer te spacen op de meeting :woot:

Ik loop al te spacen om 22u haha :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 14:09 

Hardtraxx Veteran

Wat ben jij 's ochtends om 11 uur van plan haha?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 14:24 

Donateur

Hij bedoelt om 22 u 's avonds, snuggere henk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 14:33 

Hardtraxx Veteran

Hmm juist. Het is nog vroeg... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 16:47 

Donateur

Half 12 ofzo. Om 3 uur die andere helft. Moet lukken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 16:47 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Ik en een maat van me hebben morgen ieder 1 groene olifant, maar ik ben bang dat we daar niet heel de avond mee zoet zijn. Hoelaat denken jullie dat ik het beste de 1e halve kan nemen zodat ik er sowieso profijt van heb tot 6 uur? :)

00:30 halfje
3:00 halfje

Denk ik zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 16:48 

Hardtraxxer

1 uur de eerste helft en 3 uur de tweede helft. Dan begint de tweede te werken net als de eerste wat minder wordt, en heb je nog mooi energie om het laatste uurtje te knallen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 16:50 

Donateur

Hij doet het voor het eerst he :P Dan kan je makkelijk wat langer door dus ook wat eerder beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 16:51 

Hardtraxx Veteran

Het duurt immers ook langer voordat je wat van de eerste merkt. Aangezien je lichaam het nieuwe stofje moet plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 16:53 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Het duurt immers ook langer voordat je wat van de eerste merkt. Aangezien je lichaam het nieuwe stofje moet plaatsen.

Je zou zeggen dat dat allemaal vanzelf gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 17:02 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Dit advies :thumbup: Dat advies van Inno en Deeltjesversneller is niet zo verstandig imo tenzij je harder wil gaan als nodig is en gezond is ;)

Vik schreef:
Tnx voor het advies! :) Het wordt dus ongeveer rond 12 a 1 uur. Als het niet genoeg is kan ik toch altijd wat over kopen van een hardtraxxer die in een goede bui is? :innocent:

Pak maar 24u en niet 01u, is echt gewoon onverstandig en onnodig om 2u na je eerste helft al bij te gaan nemen. Je eerste helft werkt dan nog volop. Die begint na 3.5u pas uit te werken dus je moet die 2e helft pas 3u later nemen zodat het opkomen van de 2e dosering gepaard gaat met een afzwakken van de 1ste. Dat compenseert elkaar dan. Voor je eerste keer zou ik zelfs om 23u je eerste helft nemen, en om 02u30 de tweede helft. Dan heb je er het langste plezier van :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 17:06 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:

Dit advies :thumbup: Dat advies van Inno en Deeltjesversneller is niet zo verstandig imo tenzij je harder wil gaan als nodig is en gezond is ;)

Nee dat hoeft van mij niet! :P
Dan werk ik m rond half 12 naar binnen zodat ik half 1 lekker loop te spacen. :D

Duurt meestal wat langer de eerste keer voordat je wat merkt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 17:06 

Hardtraxx Veteran

Ja 0:00 3:00 is prima ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 17:08 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Heb ik geen last van gehad, is enkel als je erop loopt te focusen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 17:09 

Hardtraxx Veteran

Ik stem in met het advies van half 12 - 12 uur en 3 uur ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 17:11 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Heb ik geen last van gehad, is enkel als je erop loopt te focusen.

Dan zal dat het probleem wel zijn geweest :P Maar dat lijkt me toch wel logisch als je het voor het eerst neemt? Want dan juist is het spannend met wat het spul met je gaat doen, omdat je het niet weet. En dan juist focus je je erop, lijkt me. Had ik in ieder geval wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 17:11 

Hardtraxxer

Vik schreef:
Chukkels schreef:

Heb vorige week 1/3 geprobeerd om te kijken of ik het wel chill vond. Na een half uur werkte het toch al wel hoor. :D

Woei, vik van bouweenpc? :$ Haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 17:17 

Hardtraxx Veteran

Vik schreef:
Chukkels schreef:

Heb vorige week 1/3 geprobeerd om te kijken of ik het wel chill vond. Na een half uur werkte het toch al wel hoor. :D

En? Hoe vond je het? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 17:22 

Hardtraxxer

Het ligt aan veel factoren hoe lang het duurt voor je iets merkt, maar de eerste keer is idd heel erg anders omdat je niet weet hoe je je gaat voelen, je hebt het minder in de gaten (tenminste dat was bij mij zo). Na 1,5 uur pas was ik ineens heel vrolijk terwijl ik dat eigenlijk zelf niet doorhad en pas na 2 uur dacht ik van WOW! WAT VET! :D

Maar ik had niet door dat het je eerste keer wordt, dan kan je er makkelijk wat langer over doen ja :) Half 12 innemen ofzo, dan begint ie om 12-12.30 een keer te werken en als je dan om 2.30-3 uur de andere helft inneemt volgen ze elkaar mooi op, wat dan mooi blijft werken tot het einde/je terugrit :)

Mijn eerste keer op een feestje zat ik op de terugweg alleen maar glimlachend op de achterbank in de auto een beetje naar buiten te kijken, nagenieten, ik zei geen woord meer :P
Vorige  1 ... 231, 232, 233, 234, 235, 236, 237 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen