Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 17:25 

Hardtraxx Veteran

Ok, nu weet ik het zeker. Ik wil in de kerstvakantie een LSD-tripje of Paddo-trip uitproberen. We hebben de kerstversiering klaar hier en het ziet er nu al hartstikke vet uit met al die lichtjes. Moet je nagaan hoe dat eruit ziet als je een psychedelic drug op hebt?! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 17:30 

Hardtraxx Veteran

Laatste 2 feesten begon het bij mij al te werken na een kwartiertje... na 40 min op z'n top ofzo..

Heb een nieuw trucje uitgevonden :P Ga 'm op qountdown weer testen :D

10 minuten voor ik naar binnen gooi eet ik een pizzapunt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 17:35 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Laatste 2 feesten begon het bij mij al te werken na een kwartiertje... na 40 min op z'n top ofzo..

Heb een nieuw trucje uitgevonden :P Ga 'm op qountdown weer testen :D

10 minuten voor ik naar binnen gooi eet ik een pizzapunt :D

Ik eet nooit (meer) op feesten. Maakt mij niet uit hoe laat hij opkomt, ik weet dat hij toch wel werkt. Geduld is een schone zaak ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 17:42 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik eet nooit (meer) op feesten. Maakt mij niet uit hoe laat hij opkomt, ik weet dat hij toch wel werkt. Geduld is een schone zaak ^^

Ik vind het lekker om wat in m'n maag te hebben... Als ik al heel lang niets gegeten heb en dan gooi ik de boel er pas in dan is m'n maag halverwege de avond helemaal leeg op wat vocht na... Dat trekt ie niet dan word ik misselijk (ook van elk slokje drinken), dus ik eet zo laat mogelijk nog wat om dat zo ver mogelijk uit te stellen :)

Als ik een keer ben begonnen aan de zooi eet ik niet meer, al ga ik dat volgende keer ook weer eens proberen. Gewoon broodje hotdog met water wegspoelen :P Of een pizzapunt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 17:45 

Donateur

Als ik ga gebruiken op een feest en het duurt langer dan 10 uur eet ik in het begin wel altijd ff iets. Een hamburger of een pizzapuntje. Dat ik iig wat in mn maag heb. Hoef toch nooit te kotsen van de inslag ofzo, dus kan alles best hebben. Vooral op festivals is eten een must. Zo tast je ook wat minder je reserves aan uiteindelijk omdat je een natuurlijke bodem hebt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 17:45 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
al ga ik dat volgende keer ook weer eens proberen. Gewoon broodje hotdog met water wegspoelen :P

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 17:58 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Inno schreef:
al ga ik dat volgende keer ook weer eens proberen. Gewoon broodje hotdog met water wegspoelen :P

Liever even moeite met wat eten dan de hele avond heel langzaam moeten drinken (en op een gegeven moment wil zelfs het kleinste slokje water al moeilijk doen) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 18:13 

Hardtraxxer

Inno schreef:
DarkBeatz schreef:
Inno schreef:

Liever even moeite met wat eten dan de hele avond heel langzaam moeten drinken (en op een gegeven moment wil zelfs het kleinste slokje water al moeilijk doen) :)

Daar heb ik ook een keer last van gehad, kotsneiging bij elke slok, aan het einde van Koninginnedag toen ik bijna niks (of helemaal niks, weet niet meer) op had. Maar over het kotsen bij de inslag, volgens mij komt dat meer doordat je NIET vantevoren gegeten zou hebben dan dat je WEL wat eet. Van veel alcohol op een lege maag moet je ook kotsen omdat het % gif in je maag dan heel hoog is. Ik eet altijd een goed bord pasta 4 uur voor een spaceavond dan heb ik nergens last van :thumbsup:

Eten tijdens het spacen gaat mij echt niet lukken, 1 frietje duurde op Fusion al een paar minuten... en gemengd met 5 slokken water was het net zaagsel, nooit meer >.< Misschien een keer zo'n vruchtenbakje proberen, dat schijnt wel goed te lukken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 18:15 

Hardtraxxer

Een goede bodem voor dat je gaat werkt ook altijd erg goed bij mij. Voor het snoepen, meestal 15min ervoor eet ik ook altijd wel wat. Al zijn het een paar happen, dan is iig je maag wakker en ready to go! Voor de rest van de avond krijg ik niks door me keel, of het gaat bijzonder goed en moet helaas daarna haast maken want het wil er 10x zo hard weer uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 18:34 

Hardtraxxer

haha eten gaat bij mij ook niet zo gemakkelijk.Na fusion dacht ik mezelf te slim af te zijn door snoepjes te halen op het station.Nou zelfs dat ging er niet in.Niet te doen gewoon. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 18:39 

Hardtraxx Elite

Ik eet wel raketjes :lol: En gebruiken op een volle maag kan er wel voor zorgen dat je pil minder hard werkt en langer duurt eer hij opkomt. Dus ik gebruik lekker pas een paar uur na het eten. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 18:43 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Ik eet wel raketjes :lol: En gebruiken op een volle maag kan er wel voor zorgen dat je pil minder hard werkt en langer duurt eer hij opkomt. Dus ik gebruik lekker pas een paar uur na het eten. :cool:

Tip:
Haal een pizzapunt voordat je je 1e pil slikt.
Slik je pil en eet daarna zo snel mogelijk die pizzapunt op, nu het nog kan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 18:45 

Hardtraxxer

Zo heb ik er eigenlijk nog nooit over gedacht ja ;)
Gewoon eerst je pil droppen, dan kwartiertje wachten, en dan nog even iets eten.
Dan is die pil al in je maag aan het oplossen, en heb je toch nog wat eten binnen.
Zo wordt de pil ook beter opgenomen dan met een volle maag voordat je hem pakt.
Én je zit niet zo te wachten tot de inslag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 18:53 

Hardtraxx Veteran

Kevin, ik heb goed nieuws! Ik heb bij de apotheker 10 capsules opgehaald. Gratis! :woot:

Dat mens stond me raar aan te kijken, haha. Ze vroeg echt op zo'n rare toon: "En waar heb jij dat voor nodig?"
"Schoolopdracht" :innocent: zei ik. Toen moest ze even overleggen met haar baas en kreeg ik 10 medium grote dingen mee. Probleempje: er past niet meer dan 160 in, volgens m'n weegschaaltje. Maar goed, niet zo'n groot punt, was toch van plan om minder dan de 200mg te gebruiken die ik op Thrillogy nam. Hopelijk lossen deze dingen wat sneller op dan vloeitjes. Maar wat een tyfuswerk om die capsules te vullen. Heb de helft gemorst, omdat die dingen zo klein zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 18:55 

Hardtraxx Addict

DarkNoize schreef:
Gewoon eerst je pil droppen, dan kwartiertje wachten, en dan nog even iets eten.
Dan is die pil al in je maag aan het oplossen, en heb je toch nog wat eten binnen.

Haha slim hé.
Alleen een kwartiertje wachten duurt mij al te lang.
Vind het gewoon slimmer om de pil te droppen en gelijk je pizza als een speer naar binnen te schuiven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 18:56 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Kevin, ik heb goed nieuws! Ik heb bij de apotheker 10 capsules opgehaald. Gratis! :woot:

Dat mens stond me raar aan te kijken, haha. Ze vroeg echt op zo'n rare toon: "En waar heb jij dat voor nodig?"
"Schoolopdracht" :innocent: zei ik. Toen moest ze even overleggen met haar baas en kreeg ik 10 medium grote dingen mee. Probleempje: er past niet meer dan 160 in, volgens m'n weegschaaltje. Maar goed, niet zo'n groot punt, was toch van plan om minder dan de 200mg te gebruiken die ik op Thrillogy nam. Hopelijk lossen deze dingen wat sneller op dan vloeitjes. Maar wat een tyfuswerk om die capsules te vullen. Heb de helft gemorst, omdat die dingen zo klein zijn :lol:

oeh beter kregen wij dat hier maar bij apotheek :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 18:56 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
DarkNoize schreef:

Haha slim hé.
Alleen een kwartiertje wachten duurt mij al te lang.
Vind het gewoon slimmer om de pil te droppen en gelijk je pizza als een speer naar binnen te schuiven.

Stop gewoon die pil op de pizzapunt en je hebt een wel heeeeeeeeel lekkere pizza :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 19:27 

Hardtraxx Veteran

Die pizzapunten dichtbij het droppen is inderdaad heldig, was ik op Fusion dus achter gekomen en op Qlimax werkte het weer top :D

Chukkels schreef:
Stop gewoon die pil op de pizzapunt en je hebt een wel heeeeeeeeel lekkere pizza :drool:

:lol:

Meteen in de bus terug uit Qlimax heb ik een witte boterham (Blue band, dus nep-volkoren:D) zonder korst weggekregen met wat water... En ik kan je vertellen dat het ondanks de moeite het vele malen waard was. Voelde me een half uurtje later meteen een stuk beter en m'n maag deed totaal niet rot meer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 19:29 

Hardtraxx Veteran

Jongens, yoghurt en dat soort toetjes, liefst met fruit erin, of muesli met yoghurt, dat soort dingen :thumbsup:

Boordevol appeltaart van Mona geloof ik is ECHT een aanrader. Heb daarvan en van een paar andere dingetjes al een hele voorraad in m'n koelkast voor zondagmorgen/middag :)
Bij STRP ook zo aangepakt, en na een paar uurtjes was ik gewoon vrijwel niet meer brak :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 19:29 

Hardtraxx Veteran

Ik weet nog dat Robert en z'n maat mij op Q-Base een broodje hamburger aansmeerde, op het moment dat de Fast Forward insloeg. Kreeg hem totaal niet weg en was dus een verspeelde 7 euro 50! Dure Fast Forward als je het zo bekijkt! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 19:33 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik weet nog dat Robert en z'n maat mij op Q-Base een broodje hamburger aansmeerde, op het moment dat de Fast Forward insloeg. Kreeg hem totaal niet weg en was dus een verspeelde 7 euro 50! Dure Fast Forward als je het zo bekijkt! :mad:

:lol:

Mijn beste maat ook bij onze eerste keer X, we wisten echt van niets en hij haalt ook een broodje hamburger (we hadden wel echt honger, spul werkte anderhalf uur ofzo)...

Heb nog nooit zo gelachen :P Zijn kop echt onbetaalbaar :lol: Hij heeft met 1,5 hap geworsteld en flikkerde toen het hele broodje in de prullenbak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 19:35 

Hardtraxx Elite

Haha ik heb vandaag ook al mijn zondagshoppen gedaan, 4 bussen sinaasappelsap voor Reinaldo en mij en 2 bussen multivitamienen vruchtensap Morgen nog wat verse bananen halen voor zondag, en uiteraard ook lekkere sinaasappelen in de frigo. En gisteren ook begonnen met preloaden uiteraard, 5-htp gisteren en vandaag, en 1000mg vit c elke dag dus ook morgen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 19:36 

Hardtraxx Addict

Klinkt maybe raar, maar noodles zijn ook zeer goed weg te krijgen na een avondje spacen!
Er zit zelfs smaak aan haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 19:44 

Hardtraxx Elite

pepepe schreef:
Klinkt maybe raar, maar noodles zijn ook zeer goed weg te krijgen na een avondje spacen!
Er zit zelfs smaak aan haha.

Erna kan ik eigenlijk wel alles binnenwerken, sochtends eet ik meestal al wel een appeltaartje ofzo :D Als het maar lekker is, moet ik misschien iets meer kauwen als normaal maar het lukt.. Zondagavond een heerlijke friet en bicky haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 19:48 

Hardtraxx Veteran

Morgen nog even naar de Albert Heijn inderdaad :D Zak van die geschrapte worteltjes halen, pak melk (heilig, god wat streelt dat je mond :loving: ), krentenbollen (die gaan er achterlijk goed in altijd) en Blik knakworsten voor 's avonds laat :D (2 uren voor de eerste 5-htp er in gaat)

Vitamine C en Multivitame pillen vreet ik elke dag al :P

Maar 5-htp preloaden de laatste dagen voor een feest? Dat heeft toch helemaal geen nut? En zorgt er toch juist voor dat de circulatie zo vlak voor gebruik niet natuurlijk gaat? Voor zover ik weet is t alleen goed in de dagen na gebruik, weekje ofzo.
Vorige  1 ... 232, 233, 234, 235, 236, 237, 238 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen