Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 23:34 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
qolossos schreef:
Oké, net die dingen binnengekregen :yay:
Maarrrrrrrr, zonder wat te zeggen heeft die dude me blauwe diamantjes gegeven ipv roze :huh:
Vrij weinig verschil, alleen ieeets sterker? Pill Reports heeft vrij weinig goeie die overeenkomen met die ik hier heb .. 1tje die getest is op 94.

Zullen vast deze zijn: http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=23503 ;) Zijn volgens mij althans geen slechte van in omloop dus zou je niet teveel druk maken, enkel wel beginnen met 3/4 ofzo :cool:

Nee: http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=23278 ;) Ten minste, wat ik er van kan zien lijkt 't me die te zijn; rond aan de onderkant, bovenkant gespitst in diamant vorm.. Maarja, inderdaad we laten er 1 testen. Ik maak me verder ook niet echt druk ofzo .. hij vroeg zelfs, als we wat overhielden, of hij er 1 mocht :P hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 23:38 

Donateur

Jep gewoon laten testen! :thumbup: Dan weet je het zeker, of ff naar de smartshop rijden voor 15 euro EZ-tester halen zoals darkbeatz zegt, dan ff druppeltje erop gooien.. wordt die donkerblauw/zwart dan weet je dat er iig MDMA inzit en kan je er vanuit gaan dat het geen MCPP is! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 23:38 

Donateur

ik raad je toch aan om oranje Q's te nemen of de dollars van kevin.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 23:41 

Donateur

roberttt schreef:
ik raad je toch aan om oranje Q's te nemen of de dollars van kevin.. :P

jaa maar hij gaat niet naar Loudness, zijn eerste keer wordt ergens gewoon chill om te proberen. En ze 2e keer of misschien dan al ze 5e hahaha wordt HARDBASSS!! waar wij 2 natuurlijk ook aanwaazig zijn! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 23:42 

Hardtraxx Addict

Joepieeeee :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 23:46 

Hardtraxxer

qolossos schreef:
DarkBeatz schreef:
qolossos schreef:
Oké, net die dingen binnengekregen :yay:
Maarrrrrrrr, zonder wat te zeggen heeft die dude me blauwe diamantjes gegeven ipv roze :huh:
Vrij weinig verschil, alleen ieeets sterker? Pill Reports heeft vrij weinig goeie die overeenkomen met die ik hier heb .. 1tje die getest is op 94.

Zullen vast deze zijn: http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=23503 ;) Zijn volgens mij althans geen slechte van in omloop dus zou je niet teveel druk maken, enkel wel beginnen met 3/4 ofzo :cool:

Nee: http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=23278 ;) Ten minste, wat ik er van kan zien lijkt 't me die te zijn; rond aan de onderkant, bovenkant gespitst in diamant vorm.. Maarja, inderdaad we laten er 1 testen. Ik maak me verder ook niet echt druk ofzo .. hij vroeg zelfs, als we wat overhielden, of hij er 1 mocht :P hahaha

die zijn prima kan ik je vertellen. ik vind ze zelfs beter dan die roze. kan ook wel komen omdat ik die roze pakte op Qlimax en dat was 3 weken na XXLerator waar ik ook wat op had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 23:46 

roberttt schreef:
te veel mee nemen doe ik ook altijd. geen aanrader kevin! ik eet dan altijd veels te veel..

Maar voor hters kan altijd, decibel had ik er 20 mee.. XD

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 23:48 

Donateur

Als ik volgend jaar naar Defqon ga neem ik een hele shitload mee, die buitenlanders betalen de meest idiote prijzen voor een pilletje :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 23:52 

Donateur

haha zeg dat wel :P defqon hgad ik 2 canadezen verkocht voor 20 euries :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 00:24 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Ik wil d'r oo kwel 1 van jouw kevin.. :P Als ik d'r zin in heb xd

Haha, ik begon me al af te vragen of je het wel leuk vond een pilletje :P Je was behoorlijk stil in dit topic na Fusion xd Maar toch geslaagd blijkbaar, 2e keer wordt nog leuker, als je wat meer neemt ;)

@ Kevin, jammer joh, ik gaf hem z'n eerste op Fusion! :yay:

roberttt schreef:
haha zeg dat wel :P defqon hgad ik 2 canadezen verkocht voor 20 euries :lol: :lol: :lol:

Wat ben ik blij dat je aardig was tegen mij op Decibel en me een Fast Forward en een Canadees gaf voor 5 euro totaal :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 00:41 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
James! :D neem je weer je vriendin meee? :P Die ging me namelijk toch een partij hard op Fusion niet normaaaal! :yay:

Kevin-Raw schreef:
James! :D Ik hoorde al van darkbeatz dat je meisie weer mee gaat, maar jij ging dit keer niet aan de X, maar aan de speed.. gaat zij wel aan de X of ook speed proberen? :D PS: als je de speed niks vind kan je altijd nog mij opzoeken met me heerlijke dollars net als bij Fusion!! daar ging je toen aardig lekker op! :yay:

Ze gaat weer mee ja, maar niet aan de drugs. Ik ga peppen en we vinden t niet echt een goed plan als zij daar ook al aan begint voordat ik het goed heb verkend. Misschien later of misschien niet, maar iig niet meteen ;)

Op Fusion had ze zelfs minder dan een hele dollar op kwam k laatst achter. Had voor de zekerheid van de halfjes nog kleine stukjes afgebeten om weg te gooien omdat ze bang was dat t te veel zou zijn... dus 3/4 of 0,8 ofzo. Had ze beter kunnen zeggen voordat ze 1,5 op at op een ander feest 3 weken terug :P Maar goed, ging sowieso niet te hard, gewoon buitengewoon lekker :woot: Wel mooi dat ze zich er gewoon helemaal aan over geeft steeds en er echt het meeste van maakt enzo. :)

Heb overigens nog een hele zak dollars liggen en wat kristalletjes dus komt wel goed als ik er weer zin in heb. Zoals John zei ben ik gewoon lekker zuinig aan t doen op m'n serotonine. Mandi en ik hebben 3 weken geleden al gepakt op STRP dus (en ik 2 weken daarvoor ook al... mag niet :innocent: ). Volgende keer voor mij over 2 weken op Prspct XL! Voor haar wordt t Hard Bass pas :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 00:41 

Donateur

10 EURo voor 2 hè ;) kosten voor het meesmokellen ..chukkels
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 00:43 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Nee hoor! Ik betaalde zeker geen 10 voor 2, dat weet ik nog wel. Volgens mij was het echt 5. Maar goed, maakt ook niks uit. Heb me er wel mee vermaakt. Alleen durfde de laatste helft van de FF niet meer aan. :(
In plaats daarvan had ik toen een halve Rode Duif genomen tegen 9 uur xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 00:44 

Artiest

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Nee hoor! Ik betaalde zeker geen 10 voor 2, dat weet ik nog wel. Volgens mij was het echt 5. Maar goed, maakt ook niks uit. Heb me er wel mee vermaakt. Alleen durfde de laatste helft van de FF niet meer aan. :(

Haha lijkt wel of je kan toveren, alle soorten en maten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 00:45 

Hardtraxx Veteran

Zirkumflex schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Haha lijkt wel of je kan toveren, alle soorten en maten :lol:

Zo voelde het wel op dat moment, was pas m'n 2e keer :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 00:49 

Donateur

Huh Gill ook al aan de pillen? Wat heb ik gemist dan? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 00:51 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Huh Gill ook al aan de pillen? Wat heb ik gemist dan? :/

Op Fusion hadtie z'n 1e op... en hij vond t heel lekker volgens mij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 00:57 

Donateur

Niks van gemerkt. Terwijl ik toch een tijdje bij hem heb gestaan samen met Khadber. Dacht dat ie van de pils was en niet van de pils met dubbele L :P

'T is dat ik hier nog maar 2 schamele Q's heb liggen en ik niks wil meenemen naar Loudness voor m'n eigen bestwil, anders had ik je graag geholpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 01:38 

Hardtraxx Addict

Djenz schreef:
Die zijn prima kan ik je vertellen. ik vind ze zelfs beter dan die roze. kan ook wel komen omdat ik die roze pakte op Qlimax en dat was 3 weken na XXLerator waar ik ook wat op had.

Dat belooft wat :yes: We hebben er zin in, en jullie horen 't wel keertje over die 1e keer bij iemand thuis :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 03:09 

Hardtraxx Veteran

Toppie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 08:59 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Die kan je ook niet missen op PF. Net zoals Ricardo Espanyol. Lunatics :lol:

Ga het hier maar zetten "quote uit Loudness topic". Ging erna over hun op Q-Base, Ricardo had daar gewoon een dikke dosis 2c-e op :oh: Zwaar spacende shit, echt een held voor zo een actie te durven. Hij vond het er een beetje allemaal uitzien als Avatar maar ging nog steeds zwaar los haha :thumbsup: In de zomer gaan we wsl eens naar een dik psytrance festival met hem erbij, lekker een heel weekend trippen op alles wat god verboden heeft (of gecreëerd) :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 09:01 

Donateur

En jahoor het is vrijdag!!! :yay: Nog maar 1 nachtje slapen! :bomb: :innocent: En bemklatsbampangboembouw! raggen!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 10:28 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Ga het hier maar zetten "quote uit Loudness topic". Ging erna over hun op Q-Base, Ricardo had daar gewoon een dikke dosis 2c-e op :oh: Zwaar spacende shit, echt een held voor zo een actie te durven. Hij vond het er een beetje allemaal uitzien als Avatar maar ging nog steeds zwaar los haha :thumbsup: In de zomer gaan we wsl eens naar een dik psytrance festival met hem erbij, lekker een heel weekend trippen op alles wat god verboden heeft (of gecreëerd) :$

:D

Die gast is heldig idd :P Dat avatar-verhaal is classic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 10:36 

Donateur

Inno schreef:
DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

:D

Die gast is heldig idd :P Dat avatar-verhaal is classic :P

Lijkt mij dus helemaal niks! Goser die ik ken dacht lekker op houseqlassics een capsule kristalle te kopen van iemand, bleek dus een capsule 2cb zijn met een flinke dosis erin. Hij was helemaal gek geworden, was bang geworden voor iedereen, dacht dat iedereen naar hem keek, en dat iemand ze pet had gejat terwijl die die nog geeneens bij zich had. Uiteidndelijk is die neer EHBO gegaan..die konde niks doen, en toen is die maar in ze eentje naar huis gegaan :/

Als ik dat hoor wil ik nog geeneens het risico lopen, met trip drugs op feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2010 10:46 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Lijkt mij dus helemaal niks! Goser die ik ken dacht lekker op houseqlassics een capsule kristalle te kopen van iemand, bleek dus een capsule 2cb zijn met een flinke dosis erin. Hij was helemaal gek geworden, was bang geworden voor iedereen, dacht dat iedereen naar hem keek, en dat iemand ze pet had gejat terwijl die die nog geeneens bij zich had. Uiteidndelijk is die neer EHBO gegaan..die konde niks doen, en toen is die maar in ze eentje naar huis gegaan :/

Als ik dat hoor wil ik nog geeneens het risico lopen, met trip drugs op feesten

Je moet wel erg veel ervaring hebben met psychedelica voor je dat op een feest doet inderdaad, zeker op een hardstyle feest. Het fucked inderdaad wel aardig met je hoofd namelijk. Op Fusion had ik ook 2cb op en het was best een unieke leuke ervaring maar ook erg vaag :P Maar Ricardo heeft dus ook al aardig wat ervaring met 2c's hoor. Op een Goa/Psytrance feest lijkt het me wel super, daar staat toch iedereen te spacen :cool:
Vorige  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen