Kevin-Raw schreef:
James!

neem je weer je vriendin meee?

Die ging me namelijk toch een partij hard op Fusion niet normaaaal!

Kevin-Raw schreef:
James!

Ik hoorde al van darkbeatz dat je meisie weer mee gaat, maar jij ging dit keer niet aan de X, maar aan de speed.. gaat zij wel aan de X of ook speed proberen?

PS: als je de speed niks vind kan je altijd nog mij opzoeken met me heerlijke dollars net als bij Fusion!! daar ging je toen aardig lekker op!

Ze gaat weer mee ja, maar niet aan de drugs. Ik ga peppen en we vinden t niet echt een goed plan als zij daar ook al aan begint voordat ik het goed heb verkend. Misschien later of misschien niet, maar iig niet meteen

Op Fusion had ze zelfs minder dan een hele dollar op kwam k laatst achter. Had voor de zekerheid van de halfjes nog kleine stukjes afgebeten om weg te gooien omdat ze bang was dat t te veel zou zijn... dus 3/4 of 0,8 ofzo. Had ze beter kunnen zeggen voordat ze 1,5 op at op een ander feest 3 weken terug

Maar goed, ging sowieso niet te hard, gewoon buitengewoon lekker

Wel mooi dat ze zich er gewoon helemaal aan over geeft steeds en er echt het meeste van maakt enzo.

Heb overigens nog een hele zak dollars liggen en wat kristalletjes dus komt wel goed als ik er weer zin in heb. Zoals John zei ben ik gewoon lekker zuinig aan t doen op m'n serotonine. Mandi en ik hebben 3 weken geleden al gepakt op STRP dus (en ik 2 weken daarvoor ook al... mag niet

). Volgende keer voor mij over 2 weken op Prspct XL! Voor haar wordt t Hard Bass pas