Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 22:13 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
wat is een goede xtc pil om hard op te gaan? :P

ik dat dat Q pillen en Groene Canadezen wel goeie zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 22:13 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:

Als ik het hier zo allemaal lees denk ik Q-dance pillen. Zit ook een aardig hoge dosis MDMA in (geloof rond de 180).
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 22:19 

NandoHS schreef:
DarkSymphony schreef:

Als ik het hier zo allemaal lees denk ik Q-dance pillen. Zit ook een aardig hoge dosis MDMA in (geloof rond de 180).

ja alleen die Q-pillen kan ik niet krijgen hier in deventer >.<
en ja via hier vragen enzo lijkt me niet handig :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 22:20 

NandoHS schreef:
DarkSymphony schreef:

idd
al ging ik harder op de groene olifanten harder (@Thrillogy) los als op de QDance (@Qlimax), maar dat kan wel komen doordat @Thrillogy me eerste keer was en qlimax zwaar tegen viel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 22:20 

Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
NandoHS schreef:
DarkSymphony schreef:

ja alleen die Q-pillen kan ik niet krijgen hier in deventer >.<
en ja via hier vragen enzo lijkt me niet handig :huh:

Anders ga je hier een beetje rondkijken: http://www.pillreports.com/ Het is misschien ook wel handig om te vragen waar je wél aan kan komen, dan kan je op die site checken of het goede pillen zijn etc. ;)

EDIT:
@ Kswoosh, had je meteen groene olifanten genomen bij je 1e keer? Dan zal je idd wel hard zijn gegaan of niet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 22:27 

Hardtraxx Veteran

Q's zijn rond de 170, Olifanten rond de 180. (tenminste die van mij). Ging ook harder op een olifant dan op een Q. Maar goed, de heldigste zijn de Fast Forwards. Als je daar aan weet te komen... PM me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 22:28 

Donateur

Jaja! deze zaterdag ga ik die Q-tjes voor het eerst proeven! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 22:30 

Hardtraxx Veteran

Ow jah, probleempje Kev. Ik kreeg geen capsules mee, ze verkochten ze niet los. Ga morgen nog naar een andere apotheker en anders moeten we het met bommetjes doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 22:43 

Hardtraxx Addict

Oké, net die dingen binnengekregen :yay:
Maarrrrrrrr, zonder wat te zeggen heeft die dude me blauwe diamantjes gegeven ipv roze :huh:
Vrij weinig verschil, alleen ieeets sterker? Pill Reports heeft vrij weinig goeie die overeenkomen met die ik hier heb .. 1tje die getest is op 94.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 22:47 

Donateur

Testcentrum is je vriend ;) Meer kan ik er ook niet over zeggen.
Ik had 1 keer blauwe diamantjes uit de omgeving Amersfoort op InQontrol, en dat was wel MDMA iig. Maar niet sterker dan 100 mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 22:49 

Hardtraxx Veteran

qolossos schreef:
Maarrrrrrrr, zonder wat te zeggen heeft die dude me blauwe diamantjes gegeven ipv roze :huh:
Vrij weinig verschil, alleen ieeets sterker? Pill Reports heeft vrij weinig goeie die overeenkomen met die ik hier heb .. 1tje die getest is op 94.

Ik zeg heel snel 1 opsturen/wegbrengen en laten testen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 22:50 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Q's zijn rond de 170, Olifanten rond de 180. (tenminste die van mij). Ging ook harder op een olifant dan op een Q. Maar goed, de heldigste zijn de Fast Forwards. Als je daar aan weet te komen... PM me :P

Lulkoek, er zit een spreiding op je pillen. Het is niet omdat je 1 pil uit je grabbelzak laat testen op 180mg dat daarvoor niet de rest maar 170 of nog lichter kan zijn... 1 pil laten testen zegt absoluut niets over hoeveel precies in je andere pillen zit. En enkel de 3e batch van de fast forwards waren zo zwaar, en die zijn maar heel even in omloop geweest (collectors item :D), op Thrillogy verkocht die gast ook van de 2e batch nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 22:50 

Donateur

ja echt, en anders niet nemen.. want een ritje na de E.H.B.O zit je ook niet op te wachten lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 22:51 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Lulkoek, er zit een spreiding op je pillen. Het is niet omdat je 1 pil uit je grabbelzak laat testen op 180mg dat daarvoor niet de rest maar 170 of nog lichter kan zijn... 1 pil laten testen zegt absoluut niets over hoeveel precies in je andere pillen zit. En enkel de 3e batch van de fast forwards waren zo zwaar, en die zijn maar heel even in omloop geweest (collectors item :D), op Thrillogy verkocht die gast ook van de 2e batch nog.

van die 3e batch had ik er 25 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 22:52 

Hardtraxx Elite

qolossos schreef:

Zullen vast deze zijn: http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=23503 ;) Zijn volgens mij althans geen slechte van in omloop dus zou je niet teveel druk maken, enkel wel beginnen met 3/4 ofzo :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 22:55 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
van die 3e batch had ik er 25 :loving:

Ik 60 :cool: En loop die jongen nou allemaal niet zo bang te maken, zo gevaarlijk is het nou allemaal ook niet meer. Als je er trouwens mee naar het testcentrum gaat zullen ze hem heus wel in de databank terug vinden en dan krijg je onmiddelijk het resultaat van de gekende spreiding :thumbup: Wil je niet naar het testcentrum en toch echt zeker zijn van de inhoud haal je dan een EZ test kitje en test je pil zelf even, dan weet je tenminste dat er MDMA inzit, en voor de dosis kun je wel veilig afgaan van de info op pillreports
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 22:55 

Donateur

alle 60 opgemaakt :oh: en je zij dat ik erg was.. ik heb er maar.. gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 23:03 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
alle 60 opgemaakt :oh: en je zij dat ik erg was.. ik heb er maar.. gehad

:lol: Ik schiet met mensen zoals jou op he, grootverbruikers :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 23:11 

Donateur

James! :D Ik hoorde al van darkbeatz dat je meisie weer mee gaat, maar jij ging dit keer niet aan de X, maar aan de speed.. gaat zij wel aan de X of ook speed proberen? :D PS: als je de speed niks vind kan je altijd nog mij opzoeken met me heerlijke dollars net als bij Fusion!! daar ging je toen aardig lekker op! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 23:18 

Hardtraxx Veteran

Ik wil d'r oo kwel 1 van jouw kevin.. :P Als ik d'r zin in heb xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 23:21 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
James! :D Ik hoorde al van darkbeatz dat je meisie weer mee gaat, maar jij ging dit keer niet aan de X, maar aan de speed.. gaat zij wel aan de X of ook speed proberen? :D PS: als je de speed niks vind kan je altijd nog mij opzoeken met me heerlijke dollars net als bij Fusion!! daar ging je toen aardig lekker op! :yay:

Haha James wil eens een lekker verstandig doen en zn serotine wat opsparen en dan ga jij hem lopen lekker maken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 23:21 

Donateur

G1LL schreef:
Ik wil d'r oo kwel 1 van jouw kevin.. :P Als ik d'r zin in heb xd

hahahaa ik heb jou 1e keer mogen mee maken op fusion! :D Ik weet nog dat ik helemaal zat aan te dringen dat je moest nemen!! hhaha

Had ik jou er niet 1 gegeven toen? :P

maar ik ben van de partij, neem TE veel mee.. vind ik te riskant, maar zal voor HTers altijd paraat staan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 23:25 

Donateur

te veel mee nemen doe ik ook altijd. geen aanrader kevin! ik eet dan altijd veels te veel..

Maar voor hters kan altijd, decibel had ik er 20 mee.. XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 23:28 

Donateur

roberttt schreef:
te veel mee nemen doe ik ook altijd. geen aanrader kevin! ik eet dan altijd veels te veel..

Maar voor hters kan altijd, decibel had ik er 20 mee.. XD

tjaa , sowieso heb ik alles thuis liggen.. wss moeten er al 15 mee voor me 4 vrienden en mij! :lol: en dan nog voor de HTers :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 23:28 

Hardtraxxer

Hoop dat de politie niet preventief staat de fouilleren op het treinstation, zoals wel eens vaker gebeurt de laatste tijd in de randstad -.-
Vorige  1 ... 229, 230, 231, 232, 233, 234, 235 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen