Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 16:33 

Hardtraxx Veteran

Max Enforcer zuipt zich ook lam als hij aan het optreden is. Zie Decibel movie xd

En verder zien die gasten van Deepack er ook niet al te nuchter uit :P
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 16:55 

Hardtraxx Newbie

nog ff tegen de oprichter van dit bericht,
waarschijnlijk heb je dr al aangezeten maar tog,
Je moet lekker gebruiken, mensen die het nog nooit gehad hebben weten niet wat ze missen...
Het is verder niet erg verslavend evenmin als dat het schadelijk is.
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 17:00 

Donateur

wilm1 schreef:
nog ff tegen de oprichter van dit bericht,
waarschijnlijk heb je dr al aangezeten maar tog,
Je moet lekker gebruiken, mensen die het nog nooit gehad hebben weten niet wat ze missen...
Het is verder niet erg verslavend evenmin als dat het schadelijk is.

oprichter van het bericht ? :P
Je bedoelt de 1e post in dit topic van een half jaar geleden :D
of iets anders?
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 17:01 

Hardtraxx Veteran

Ja die ja. Hij heeft zich speciaal aangemeld om dat tegen hem te zeggen :lol:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 17:10 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook zo'n gevoel dat Dov en Duro wel een beetje van sos houden, gezien alle teksten en tracknamen enzo :P
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 17:24 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Ik heb ook zo'n gevoel dat Dov en Duro wel een beetje van sos houden, gezien alle teksten en tracknamen enzo :P

De showtek broers zitten wel openlijk aan de wiet in ieder geval :)
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 17:31 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
PNXRMX schreef:

De showtek broers zitten wel openlijk aan de wiet in ieder geval :)

Ja maar dat is niet eens illegaal, zou het op zich wel beter vinden als wat bekendere personen er wat opener over zouden zijn zoals dus nu al vaker op spuiten en slikken. Zo geraakt het ook nog eens uit de taboe sfeer.

Misschien eens een keer zo een dj vragen met mn spacekop als ze weer tussen het volk rondlopen :P
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 19:01 

Hardtraxx Veteran

Nee, laat het maar lekker zoals het nu is. Van mij hoeft het niet in de publiciteit te komen. Als we dit spul dan ook weer legaal maken, dan krijg je echt belachelijke problemen met XTC en dan heb ik het nog geeneens over de prijzen die dan omhoog schieten. Nee, laat het maar zo :)
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 19:10 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Nee, laat het maar lekker zoals het nu is. Van mij hoeft het niet in de publiciteit te komen. Als we dit spul dan ook weer legaal maken, dan krijg je echt belachelijke problemen met XTC en dan heb ik het nog geeneens over de prijzen die dan omhoog schieten. Nee, laat het maar zo :)

Ik vind het wel goed, ik gun iedereen het om xtc te ontdekken. Dat mensen er niet mee om kunnen gaan zul je altijd hebben, zowel in het illegale circuit als in het legale... Er zou dan tenminste eerlijke en goede voorlichting kunnen zijn in tegenstelling tot de propaganda die politiekers nu graag verspreiden!
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 19:39 

Hardtraxx Veteran

Tuurlijk iedereen moet het kunnen ontdekken, maar als je het echt wil, kun je er ook wel aan komen lijkt me. Daar hoeft het niet voor gelegaliseerd voor te zijn.
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 19:42 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Tuurlijk iedereen moet het kunnen ontdekken, maar als je het echt wil, kun je er ook wel aan komen lijkt me. Daar hoeft het niet voor gelegaliseerd voor te zijn.

Het is gewoon beter, dan krijg je tenminste wat betere voorlichting. Heb je misschien niet meer van die snotneuzen die op een feest 4 pillen van 200mg achterover gooien xd Of ja zal vast nog gebeuren, maar met betere voorlichting echt minder :P
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 19:42 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

het zou wel fijn zijn dan word het misschien meer geaccepteerd en doen je papa en mama er ook niet zo moeilijk over. Als gelegaliseerd word kan het een hoop problemen weghalen
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 19:51 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Het is gewoon beter, dan krijg je tenminste wat betere voorlichting. Heb je misschien niet meer van die snotneuzen die op een feest 4 pillen van 200mg achterover gooien xd Of ja zal vast nog gebeuren, maar met betere voorlichting echt minder :P

Ik hoop dat je het niet over mij hebt xd In my defense, het waren (na de eerste) alleen maar halfjes :$

jeone schreef:
Chukkels schreef:

het zou wel fijn zijn dan word het misschien meer geaccepteerd en doen je papa en mama er ook niet zo moeilijk over. Als gelegaliseerd word kan het een hoop problemen weghalen

Boeit mij niet veel wat m'n ouders ervan vinden eigenlijk, ik ben 20, dan beslis ik dit soort dingen zelf.
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 19:53 

Donateur

Mijn papa en mama doen er sowieso niet moeilijk over! :D

I(L)MYPARENTS! :whistle:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 19:55 

Kevin-Raw schreef:

beter :thumbsup:
als mijn ouders erachter komen ben ik dood xd
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 19:58 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

Heb jij goed voor elkaar! Wat zeggen ze ervan dan?
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 20:08 

Donateur

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:

Heb jij goed voor elkaar! Wat zeggen ze ervan dan?

Vinden het wel best, zeggen er niks van, zolang ik er maar verstandig mee om ga! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 20:21 

Hardtraxx Veteran

Relaxt, ik wil ook zulke ouders :$
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 20:24 

Hardtraxx Addict

Ik doe niet aan ouders, ik kom uit een happy-meal :)
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 20:31 

Hardtraxx Veteran

Punt is is dat zodra onze ouders weten hoe t allemaal werkt en hoe onschadelijk het kan zijn (in verhouding to alcohol), dat ze t dan vast wel goed vinden (mits je verantwoord gebruikt).

Jammer is alleen dat het anti-drugs er zo diep in zit dat ze niet willen luisteren :(
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 20:44 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Punt is is dat zodra onze ouders weten hoe t allemaal werkt en hoe onschadelijk het kan zijn (in verhouding to alcohol), dat ze t dan vast wel goed vinden (mits je verantwoord gebruikt).

Jammer is alleen dat het anti-drugs er zo diep in zit dat ze niet willen luisteren :(

Dat dus. Het kan ze niet schelen hoe schadelijk het wel of niet is, maar ze houden vast aan hun standpunt 'Het is drugs'. Belachelijk, maar goed.
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 20:44 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:

Ja idd. Als mensen er geen verstand van hebben dan is het altijd meteen slecht enzo.
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 21:11 

Hardtraxx Veteran

Even compleet terugkomend op een eerdere vraag/stelling: Wordt de beginpost nog eens geupdate met handige info omtremt XTC, Speed, 4-FMP, Methylone, 2c-X-, Paddo's, LSD, etc?
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 21:15 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Even compleet terugkomend op een eerdere vraag/stelling: Wordt de beginpost nog eens geupdate met handige info omtremt XTC, Speed, 4-FMP, Methylone, 2c-X-, Paddo's, LSD, etc?

:/ Dat is ook zo. Ben er helemaal niet meer aan toe gekomen :( Weet niet meer wie er nog meer mee bezig zou :/
Bericht Geplaatst op 09 dec 2010 22:09 

wat is een goede xtc pil om hard op te gaan? :P
Vorige  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen