Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 12:03 

Donateur

Inno schreef:
dawasiknie schreef:
Ja dat staat er altijd dacht ik :P
Is gewoon fouilleren.

Voor zo ver ik weet staat er altijd gewoon fouilleren en niet visiteren.

Visiteren betekent (volgens een bewaker bij qbase 2008) dat ze je zo wel van buiten als van binnen controleren... Dus even met een handschoen 'op visite' gaan ;)

Maar zal wel weer bangmakerij zijn :P Hondjes bij Qlimax waren ook een lachertje dus... :P

Duh, denk jij dat oom agent het leuk vind om ff je kringspier en alles wat daarin zit te analyseren? Nou nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 12:09 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Duh, denk jij dat oom agent het leuk vind om ff je kringspier en alles wat daarin zit te analyseren? Nou nee :P

Nou ja, stel dat het wel zo is... Dan kan je je er op voorbereiden... Lekker veel laxerend voer eten enzo, om ze even te pesten :D

Vond het al wat raar :P Die bewakert bij Q-base overdreef dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 12:16 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Dat mag niet eens door een agent, dat moet door een arts gebeuren :cool: Maar gevisiteerd worden betekent dus inderdaad dat je in je naakte gezet mag worden, maar dit is zowiezo enkel indien je eruit word gehaald door een drugshond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 13:13 

Hardtraxx Veteran

Ok, dat moet ik dus echt niet hebben hé. Dat gaatje is een uitgang, geen ingang! :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 13:15 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ok, dat moet ik dus echt niet hebben hé. Dat gaatje is een uitgang, geen ingang! :nono:

:P Ali G: I truly believe me exit hole should stay me exit hole :lol:

Maar denk niet dat het heel anders zal zijn dan bij andere feesten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 13:21 

Donateur

Inno schreef:
Chukkels schreef:

:P Ali G: I truly believe me exit hole should stay my exit hole :lol:

Maar denk niet dat het heel anders zal zijn dan bij andere feesten :)

Geniale film dat! ,

hee Fatty boy do you want another cake, bongbongbong :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:04 

Hardtraxx Veteran

Nog maar 2 daagjes en dan mogen we weer! Heb der zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:18 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Nog maar 2 daagjes en dan mogen we weer! Heb der zin in :woot:

Zoo, ik heb er ook rete veel zin in! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:46 

Hardtraxx Veteran

Zometeen maar even naar de kapper, zodat m'n tolerantie wat lager ligt, omdat ik dan minder gewicht bij hoef te dragen en even naar de apotheker om capsules op te halen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:51 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Zometeen maar even naar de kapper, zodat m'n tolerantie wat lager ligt, omdat ik dan minder gewicht bij hoef te dragen en even naar de apotheker om capsules op te halen xd

Ik morgen naar de kapper :lol: Ook wat gewicht eraf laten knippen. En straks misschien al eens wat capsuletjes vullen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 14:56 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag voor t eerst aan de pep dus (capsules)... zal wss na het feest als ik thuisben een pepreportje neerzetten aangezien slapen er vast niet in gaat zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 15:00 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Ik morgen naar de kapper :lol: Ook wat gewicht eraf laten knippen. En straks misschien al eens wat capsuletjes vullen :cool:

Hmm... Ik wacht even. Het hagelt hier nu :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 15:04 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Zaterdag voor t eerst aan de pep dus (capsules)... zal wss na het feest als ik thuisben een pepreportje neerzetten aangezien slapen er vast niet in gaat zitten :P

Haha, gewoon niet te laat bijpakken en slapen zal echt niet zo moeilijk zijn als je gedacht had.
Zelf neem ik na 12 uur 's avonds niet meer bij en slapen is voor mij geen probleem.
Prepare yourself for an awesome night!
Top spul is het, als je er verstandig mee om kan gaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 15:10 

Hardtraxxer

Ik lag na 3 sleutelpuntjes al 2 nachten wakker :D
Maar ik was overdag niet moe en voelde me gewoon goed, dus dat was niet eens erg!
Als je niet kan slapen maar wel de hele dag dood voor je uit zit te staren, dan is het wel klote :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 15:21 

Hardtraxx Elite

Ik vraag me trouwens wel regelmatig af of de bekendere hardstyle dj's ook wel eens gebruiken, op spuiten en slikken komen elke week wel bn'ers voorbij die wel eens een pilletje slikken, maar ik vraag me dan af of drugsgebruik onder de bekendere hardstyle producers/dj's ook gewoon normaal is? Je ziet ze namelijk nooit eens lekker uit hun plaat gaan op een feest op een pilletje. Ik zou het anders wel leuk vinden, het is toch zo dat het vrij maatschappelijk aanvaard is tegenwoordig, volgens mij zeker in dit wereldje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 15:23 

Hardtraxx Veteran

Heb je wel eens geprobeerd te draaien met een pilletje op? Ik heb het namelijk wel eens geprobeerd nadat ik thuis kwam (Q-Base) en het ging echt voor geen meter :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 15:25 

Donateur

Het is wel bekend dat DJ's regelmatig een lijntje sos pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 15:28 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Heb je wel eens geprobeerd te draaien met een pilletje op? Ik heb het namelijk wel eens geprobeerd nadat ik thuis kwam (Q-Base) en het ging echt voor geen meter :lol:

Ik bedoel ook niet tijdens het draaien ofzo, maar ik neem aan dat ze zelf ook wel eens genieten van een feestje ofzo. Zeker de wat jongere producers/djs? Wat Daan zegt heb ik ook wel al vaker gehoord inderdaad, niet zozeer uit het hardstyle circuit maar meer over het algemeen. Vind het best bizar dat ondanks dat zoveel nummers over drugs gaan er maar heel weinig openlijk over drugs gebruik zijn (Dano bv)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 15:33 

Hardtraxx Veteran

Nou we zullen Chris er even mee confronteren zaterdag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 15:35 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Ik bedoel ook niet tijdens het draaien ofzo, maar ik neem aan dat ze zelf ook wel eens genieten van een feestje ofzo. Zeker de wat jongere producers/djs? Wat Daan zegt heb ik ook wel al vaker gehoord inderdaad, niet zozeer uit het hardstyle circuit maar meer over het algemeen. Vind het best bizar dat ondanks dat zoveel nummers over drugs gaan er maar heel weinig openlijk over drugs gebruik zijn (Dano bv)

Zag laatst in een xtc-topic op pf een post van Scope DJ uit 2005 ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 15:38 

Donateur

En Catatonic Overload, hier paar pagina's terug haha.
Van HHZ weten we iig ook dat ie vroeger wel eens aan de zooi zat. En over Technoboy (al heeft ie dat zelf nooit toegegeven) is dat ook algemeen bekend ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 15:43 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Jaa die was bij spuiten en slikken, en gooide ff heel ze boekie open die Dano. Ook dacht dat ie een dikke lijn coke naar binnen ging snuiven, maar het bleek ketamine te zijn. Werd die ook ff naar ziekenhuis gedragen! :P maar die gebruikt nu nog steeds vaak zei die
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 15:49 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Ik vraag me trouwens wel regelmatig af of de bekendere hardstyle dj's ook wel eens gebruiken, op spuiten en slikken komen elke week wel bn'ers voorbij die wel eens een pilletje slikken, maar ik vraag me dan af of drugsgebruik onder de bekendere hardstyle producers/dj's ook gewoon normaal is? Je ziet ze namelijk nooit eens lekker uit hun plaat gaan op een feest op een pilletje. Ik zou het anders wel leuk vinden, het is toch zo dat het vrij maatschappelijk aanvaard is tegenwoordig, volgens mij zeker in dit wereldje.

Heb op thrillogy 2010 een gast van endymion zien lopen bij de HC stage. Hij was NIET nuchter hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 15:52 

Donateur

Die gasten van Endymion drinken veel te veel hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2010 15:58 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Die gasten van Endymion drinken veel te veel hahaha.

Whahaa ja, ik ga elke keer stuk om die youtube filmpjes van ze.
Gekkenwerk met die gasten.
Maar op thrillogy liep hij echt niet dronken rond haha. Ik herken gebruikers uit duizenden
Vorige  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen