Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 10:28 

Hardtraxx Veteran

rcm010 schreef:
Als je een pilletje neemt moet je toch ook geduld hebben? Snuiven werkt wel sneller, maar als je het voor de eerste keer doet kan t misschien wel een beetje pijn aan je neus doen.

Snuiven doe ik al alleen als noodoplossing, als ik geen vloeitjes heb of er niet aan kan komen (zie Fusion after), maar ben er totaal geen fan van. Veel liever bommetjes, vooral met dit weer als je veel verkouden bent. Bloedneuzen zijn immers ook niet leuk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 10:40 

Donateur

Chukkels schreef:
rcm010 schreef:
Als je een pilletje neemt moet je toch ook geduld hebben? Snuiven werkt wel sneller, maar als je het voor de eerste keer doet kan t misschien wel een beetje pijn aan je neus doen.

Snuiven doe ik al alleen als noodoplossing, als ik geen vloeitjes heb of er niet aan kan komen (zie Fusion after), maar ben er totaal geen fan van. Veel liever bommetjes, vooral met dit weer als je veel verkouden bent. Bloedneuzen zijn immers ook niet leuk :(

Je kan het toch altijd nog in een flesje water doen of een ander drankje? :huh:
dus door je neus zou nooit hoeven toch, ik ben geen expert in dit want heb het zelf nog nooit gedaan,
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 10:43 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
rcm010 schreef:

Je kan het toch altijd nog in een flesje water doen of een ander drankje? :huh:
dus door je neus zou nooit hoeven toch, ik ben geen expert in dit want heb het zelf nog nooit gedaan,

Er was helemaal niks open, zelfs niks om drinken te halen :P Maar dat lijkt me ook ranzig, gezien de smaak van pep niet geheel mijn favoriet is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 11:04 

Donateur

ik doe het wel is in cola :D

En wat drink ik dan Pepsi -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 11:25 

Hardtraxx Veteran

:lol:

Spulletjes gisteren van m'n kamer gehaald, nu maar hopen dat m'n ouders het niet (weer) vinden xd Ook maar even wat Q's meegenomen, voor het geval dat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 11:39 

Donateur

roberttt schreef:
ik doe het wel is in cola :D

En wat drink ik dan Pepsi -.-

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 12:13 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Ook maar even wat Q's meegenomen, voor het geval dat :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 13:43 

Hardtraxx Veteran

Moet ook wat hebben voor Fusion hé de week erna :P Maar ga denk ik dan los aan de 4-FMP. Maar Robert komt langs en je weet hoe hij is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 14:09 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Moet ook wat hebben voor Fusion hé de week erna :P Maar ga denk ik dan los aan de 4-FMP. Maar Robert komt langs en je weet hoe hij is ;)

Jij klinkt nog erger als hem de laatste tijd haha :lol: Los aan de 4-FMP heb ik moeite om te geloven want dat gaat toch niet zo keihard? Ik vind het wel lekker omdat ik niet iedere keer behoefte heb aan lekker vaag te zijn. Misschien dus toch ooit ook eens een keer pep in een bommetje proberen, alleen wil ik kunnen slapen nadien en dan lijkt doseren me moeilijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 14:13 

Donateur

Wat waarom word ik er bij gehaald :P en john pest die jongen niet zo.. hij heeft 't al moeilijk zat met ze verslaving :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 14:16 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Jij klinkt nog erger als hem de laatste tijd haha :lol: Los aan de 4-FMP heb ik moeite om te geloven want dat gaat toch niet zo keihard? Ik vind het wel lekker omdat ik niet iedere keer behoefte heb aan lekker vaag te zijn. Misschien dus toch ooit ook eens een keer pep in een bommetje proberen, alleen wil ik kunnen slapen nadien en dan lijkt doseren me moeilijk.

Dat komt omdat het in Zwolle is en ik daar veel te veel mensen ken. Ik moet er dus niet waus uitzien :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 14:17 

Donateur

en je ziet er van metholyne niet waus uit.. thrillogy :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 14:20 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Wat waarom word ik er bij gehaald :P en john pest die jongen niet zo.. hij heeft 't al moeilijk zat met ze verslaving :kiss:

Ik zal je nog eens verdedigen :( Van 4-FMP kan je keihard waus gaan uitzien als je beetje teveel op hebt (me @ Fusion....)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 14:20 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Daarom hou ik het ook bij 4-FMP en een overvloed aan bier :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 14:59 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Daarom hou ik het ook bij 4-FMP en een overvloed aan bier :innocent:

Of gewoon geen drugs.. kan ook wel is goed zijn. want echt wat gebruik jij veel :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 15:04 

Donateur

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 15:45 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, zo'n lage reactie had ik van Robert zeker niet verwacht :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 19:46 

Hardtraxx Addict

Hahah je gaat dus klein beetje spacen bij Fusion chukkels? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 19:48 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:

Heel klein beetje maar hoor, jij ook? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 19:49 

Chukkels schreef:
jeone schreef:

`
Welke fusion?

Fusion of Sound!?

Samens pacen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 19:52 

Hardtraxx Veteran

Nee, Fusion of Dance ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 19:55 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
jeone schreef:

Nah word hem niet echt.

Ik had een meneer met een grote bek van jaaaaaaaa ik regel wel en jaaaaaaaah wat moet je hebben.
Ik kan aan aaaalllllleeeeeees komen wat je maar wilt blablablabalbal 5 eurie de pil etc.

Ik zei ja is goed. Krijg ik later te horen ja nee kan eigenlijk toch niet meer die gast is gestopt in handelen.
Dus heel misschien even iets uit de smartshop trekken. Me neef zei dat daar nog wel goeie capsules waren.
En anders niet.

Het is nu ook nog kort dag om wat te zoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 19:58 

Hardtraxx Elite

Ik heb verdomd zin in een avondje drugs gebruiken! :$ Nog tot zaterdag, haha en te bedenken dat het nog maar van zaterdagnacht geleden is dat ik volop lag te spacen (op lsd weliswaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:09 

Hardtraxx Veteran

Kan je trouwens aspirines (ubrofen) combineren met XTC? Want ik neem vaak 1 zakje ubrofen op feesten omdat ik altijd vreselijke last van me rug krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:11 

Donateur

Pas heel erg op met medicijnen! Unity kan je hier op ook niet adviseren, lees de bijsluiter en bel je doktor!
De bijsluiter zal het sowieso afraden maar een doktor kan er meer duidelijkheid over geven.
Vorige  1 ... 224, 225, 226, 227, 228, 229, 230 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen