Chukkels schreef:
Hmm, ik kan me herrinneren dat met koffiebonen juist wel werkt.

Maar goed, bij welk feest zal er nou een echte drugshond staan. Die zijn allemaal nodig op Schiphol..
Inno schreef:
Koffiebonen/poeder schijnt wel te werken maar dan moet je toch flink wat meenemen en je spul er volledig mee omsluiten, dat is gekkenwerk)
Dat is dus niet waar en een van de vele fabeltjes die er rondgaan over drugs verstoppen voor honden. Beetje research ernaar doen jongens in de plaats van zomaar alles te geloven wat er rond gaat. Het onderstaande komt trouwens uit een documentaire die gemaakt is door een vroegere begeleider van een drugs hond die zijn job gestopt is (in Amerika) omdat hij het niet meer aankon dat hij onschuldige mensen de gevangenis in liet belanden wegens het roken van marihuana (in Amerika vlieg je in het gevangenis voor bezit ervan). (Zowiezo een leuke docu wil je precies weten hoe die honden werken

)
Citaat:
I have found pot wrapped in plastic, layered next in mustard, followed by a tinfoil layer, smeared with grease, re-wrapped with more plastic and finally blanketed with scented dryer sheets and dropped into coffee grounds! A cop dog can easily separate all these odors with a few sniffs, and is communicating with his “handler” cop at all times. If the dog could talk, it might say, “I smell plastic, mustard, tinfoil, grease, dryer sheets, coffee, and marijuana!” The dog alerts to the marijuana, and that’s when people get busted.
bron:
http://www.cannabisculture.com/v2/node/8634dawasiknie schreef:
Ik lees hier een hoop beljedokter-shit adviezen.
Heb al herhaaldelijk Ibuprofen/Paracetamol met XTC gecombineerd, en dat gaat gewoon prima.
Volgens mij kan het inderdaad ook gewoon perfect en veilig, ik ben uiteraard echt zelf geen expert op dit vlak maar ik ken wel een aantal mensen op pf die daar zeker op kunnen antwoorden.