Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:17 

Hardtraxx Addict

Ik vroeg me af wat nou de beste tactiek is om je spul mee te nemen naar een feest?
Je leest al dat 't in je slipje 't handigst is, maar dat is alleen om door de fouilleer-sessies heen te komen :P
Mochten er echte drugshonden staan, gewoon even in 't algemeen, stel ze staan daar; hoe kun je het beste voorkomen dat ze iets ruiken? Is er bijv. ook een maniertje om je 'verpakking' een geur te geven ofzo waardoor de content niet wordt geroken? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:17 

Hardtraxx Veteran

Nandohs schreef:
Kan je trouwens aspirines (ubrofen) combineren met XTC? Want ik neem vaak 1 zakje ubrofen op feesten omdat ik altijd vreselijke last van me rug krijg.

Die ibuprofen (zo is het toch?) ga je niet nodig hebben wss, aangezien de XTC de pijn wel stilt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:20 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Nandohs schreef:
Kan je trouwens aspirines (ubrofen) combineren met XTC? Want ik neem vaak 1 zakje ubrofen op feesten omdat ik altijd vreselijke last van me rug krijg.

Die ibuprofen (zo is het toch?) ga je niet nodig hebben wss, aangezien de XTC de pijn wel stilt ;)

Oh oke, beter! Dus het werkt ook als pijnstiller?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:22 

Hardtraxxer

Nandohs schreef:
PNXRMX schreef:
Nandohs schreef:

Oh oke, beter! Dus het werkt ook als pijnstiller?

Soort van, je hebt gewoon geen tijd voor pijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:22 

Hardtraxx Veteran

qolossos schreef:
Ik vroeg me af wat nou de beste tactiek is om je spul mee te nemen naar een feest?
Je leest al dat 't in je slipje 't handigst is, maar dat is alleen om door de fouilleer-sessies heen te komen :P
Mochten er echte drugshonden staan, gewoon even in 't algemeen, stel ze staan daar; hoe kun je het beste voorkomen dat ze iets ruiken? Is er bijv. ook een maniertje om je 'verpakking' een geur te geven ofzo waardoor de content niet wordt geroken? >.<

:lol:

Heb je geen boxers? Maar goed in folie verpakken en beetje insprayen met deodorant. In koffiebonen verstoppen is ook een optie, daar kunnen de honden niet doorheen ruiken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:24 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Nandohs schreef:

ibuprofen 600mg :worship: al heb je pijn in je kleine teen dat spul haalt het weg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:26 

Hardtraxx Addict

Ja, dat was mijn leuke grap :x haha ..
Ja, dus iets van deodorant zou wel helpen? Of is dat een misschien :P Of dat je je verpakking nog een dag in alcohol legt ofzo :lol: haha. Maar dan loop je met koffiebonen daar te sjouwen dus?
Haha, die lui die de volgende dag de troep moeten opruimen zullen wel denken als ze die bonen vinden: :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:28 

Hardtraxx Addict

qolossos schreef:
Ja, dus iets van deodorant zou wel helpen? Of is dat een misschien :P Of dat je je verpakking nog een dag in alcohol legt ofzo :lol: haha. Maar dan loop je met koffiebonen daar te sjouwen dus?
Haha, die lui die de volgende dag de troep moeten opruimen zullen wel denken als ze die bonen vinden: :huh:

'
Schoonmaker: Godverdomme heb wel zin in bakkie koffie.
He kijk een koffie boon :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:32 

Hardtraxx Elite

Nandohs schreef:

Combineer maar niet, xtc verdoofd de pijn al vanzelf wel. En vraag het eens na op partyflock. Er zijn daar wel een paar mensen die goed advies hieromtrent kunnen geven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:37 

Hardtraxx Elite

qolossos schreef:

Dat is onzin wat Chukkels zegt over koffiebonen en deo. Een echte drugshond riekt daar gewoon door af. Als je echt wilt weten hoe dat komt kan ik je ook wel de hele uitleg gaan doen over hoe hun geurzin werkt maar daar heb ik nu even geen zin in. Het enige wat werkt is je pillen luchtdicht verpakken zo kort mogelijk voor je langs de honden door moet, want na een relatief korte tijd is de geur van de pillen alweer door de plastiek gesijpeld en kan een drugshond deze weer waarnemen. Enkel een korte periode na het luchtdicht verpakken zal de geur ondetecteerbaar zijn. En zorg dat je kleren gewassen zijn en jezelf na in aanraking zijn gekomen met drugs, want die geur blijft anders aan je hangen, ook al heb je niets bij. Daarom moet je dus ook zeker geen weed roken en dergelijke voor je iets op een feest gaat binnensmokkelen waar er kans is op een drugshond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:37 

Hardtraxx Elite

qolossos schreef:

Dat is onzin wat Chukkels zegt over koffiebonen en deo. Een echte drugshond riekt daar gewoon door af. Als je echt wilt weten hoe dat komt kan ik je ook wel de hele uitleg gaan doen over hoe hun geurzin werkt maar daar heb ik nu even geen zin in. Het enige wat werkt is je pillen luchtdicht verpakken zo kort mogelijk voor je langs de honden door moet, want na een relatief korte tijd is de geur van de pillen alweer door de plastiek gesijpeld en kan een drugshond deze weer waarnemen. Enkel een korte periode na het luchtdicht verpakken zal de geur ondetecteerbaar zijn. En zorg dat je kleren gewassen zijn en jezelf na in aanraking zijn gekomen met drugs, want die geur blijft anders aan je hangen, ook al heb je niets bij. Daarom moet je dus ook zeker geen weed roken en dergelijke voor je iets op een feest gaat binnensmokkelen waar er kans is op een drugshond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:39 

Hardtraxx Veteran

Hmm, ik kan me herrinneren dat met koffiebonen juist wel werkt. :/ Maar goed, bij welk feest zal er nou een echte drugshond staan. Die zijn allemaal nodig op Schiphol..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:47 

Hardtraxx Veteran

Deo is inderdaad onzin.

Koffiebonen/poeder schijnt wel te werken maar dan moet je toch flink wat meenemen en je spul er volledig mee omsluiten, dat is gekkenwerk ;)

Daarbij is de kans dat als je gewoon net doet of die hond er niet is (of je kijkt er even naar en doet net of t je niets boeit) dat je er alsnog zo door komt :) Vooral geen zorgen om maken anders ben je juist de lul :) Meestal zijn het nep-honden die gek worden als ze veel angst-stofjes ruiken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:50 

Donateur

Nandohs schreef:

Ik lees hier een hoop beljedokter-shit adviezen.
Heb al herhaaldelijk Ibuprofen/Paracetamol met XTC gecombineerd, en dat gaat gewoon prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 20:53 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Hmm, ik kan me herrinneren dat met koffiebonen juist wel werkt. :/ Maar goed, bij welk feest zal er nou een echte drugshond staan. Die zijn allemaal nodig op Schiphol..

Inno schreef:
Koffiebonen/poeder schijnt wel te werken maar dan moet je toch flink wat meenemen en je spul er volledig mee omsluiten, dat is gekkenwerk)

Dat is dus niet waar en een van de vele fabeltjes die er rondgaan over drugs verstoppen voor honden. Beetje research ernaar doen jongens in de plaats van zomaar alles te geloven wat er rond gaat. Het onderstaande komt trouwens uit een documentaire die gemaakt is door een vroegere begeleider van een drugs hond die zijn job gestopt is (in Amerika) omdat hij het niet meer aankon dat hij onschuldige mensen de gevangenis in liet belanden wegens het roken van marihuana (in Amerika vlieg je in het gevangenis voor bezit ervan). (Zowiezo een leuke docu wil je precies weten hoe die honden werken ;))

Citaat:
I have found pot wrapped in plastic, layered next in mustard, followed by a tinfoil layer, smeared with grease, re-wrapped with more plastic and finally blanketed with scented dryer sheets and dropped into coffee grounds! A cop dog can easily separate all these odors with a few sniffs, and is communicating with his “handler” cop at all times. If the dog could talk, it might say, “I smell plastic, mustard, tinfoil, grease, dryer sheets, coffee, and marijuana!” The dog alerts to the marijuana, and that’s when people get busted.

bron: http://www.cannabisculture.com/v2/node/8634

dawasiknie schreef:
Heb al herhaaldelijk Ibuprofen/Paracetamol met XTC gecombineerd, en dat gaat gewoon prima.

Volgens mij kan het inderdaad ook gewoon perfect en veilig, ik ben uiteraard echt zelf geen expert op dit vlak maar ik ken wel een aantal mensen op pf die daar zeker op kunnen antwoorden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 21:02 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Nandohs schreef:

Oke, mooi! Heb je het voor gebruik van XTC of erna gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 21:03 

Hardtraxx Elite

Nog een goede faq over sniffer dogs (drugshonden)

http://www.rollitup.org/general-marijua ... -need.html

Quotes:
Citaat:
Masking the odour with:
Coffee grinds DOESN’T WORK
Pepper DOESN’T WORK
Curry DOESN’T WORK!

Citaat:
Imagine a pot of soup.

We look at it and we see carrots, peas, potato, onion, cut herbs...etc.
But we only smell... SOUP.
The reason for this is because our site is so evolved we don’t need a keen sense of smell.

This is the exact opposite for dogs.
They can SMELL carrots, peas, potato, onion, cut herbs...etc
But they only SEE SOUP.

So even if you have a bag of weed inside of a bag of coffee and then taped shut the dog will smell plastic bags, coffee, and WEED (“it’s ball”) and alert the police.

Citaat:
How can the dog smell thru a sealed bag/container?
A scent is really a trail of microscopic particles that cling to certain things, and travel threw the air.

These particles are so small that given enough time they can travel thru ANY substance or container.
The smell particles will also stick to just about anything and take a long time to either be removed or dissipate. So if any part of the outside of the bag touches the weed or anything else that has touched weed, the dog will be able to smell it very easily.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 21:15 

Hardtraxx Veteran

Ok dat is dan uit de wereld :P

En over Paracetamol of Ibuprofen combineren met XTC... Ik zou het voor de zekerheid maar gewoon niet doen ;)
Het spul verdooft zelf al wel pijntjes dus het lijkt me niet nodig, en zulke dingen kan je beter niet doen zonder 100% zeker te weten dat het veilig is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 21:18 

Donateur

Vraag je doktor :x :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 21:19 

Hardtraxx Addict

Mol schreef:

precies dan weet je het helemaal zeker en hij heeft toch ook iets van zwijgplicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 21:21 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
Mol schreef:

precies dan weet je het helemaal zeker en hij heeft toch ook iets van zwijgplicht?

Vraag me af of ze 't weten, huisartsen weten vaak veel minder dan je denkt ;) Ik gok dat ze gewoon het zelfde zullen zeggen als ik :)

Daarvoor zal je bij een drugs-expert moeten zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 21:24 

Hardtraxx Elite

Vind het een beetje nutteloos advies om het aan de dokter te vragen, 90% van de dokters gaat zowiezo al een negatief advies geven over het nemen van xtc en zijn al zeker niet op de hoogte over schadelijkheid in samenwerking met medicatie. Dus met zo een vraag afkomen bij je arts lijkt me zogoed als nutteloos... Als je dan al het ergens wil navragen bel dan jellinek even op ofzo. Maar ik zal het voor alle zekerheid wel eens navragen bij iemand wat goed op de hoogte is van werking van medicatie en drugs wegens zijn opleiding en interesses.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 21:29 

DarkBeatz schreef:
Nog een goede faq over sniffer dogs (drugshonden)

precies
maar gelukkig staan er nagenoeg nooit aechte honden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 21:32 

Donateur

Nandohs schreef:
dawasiknie schreef:
Nandohs schreef:

Oke, mooi! Heb je het voor gebruik van XTC of erna gebruikt?

Ervoor, erna, tijdens... niks aan de hand en het hielp bij mij wel met hoofdpijn e.d.

Je doc vragen is zinloos, het antwoord kan ik je nu al geven: "niet doooeeeennnn!"
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 21:53 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Je doc vragen is zinloos, het antwoord kan ik je nu al geven: "niet doooeeeennnn!"

Precies, ik heb met mijn dokter wel eens over xtc gesproken. Nou ik kan je vertellen, ik wist meer over de schadelijkheid als hem :P Hij kon het me niet aanraden maar hij probeerde het me ook niet af te raden, waarschijnlijk omdat hij ook wel merkte dat ik goed ingelicht was :D
Vorige  1 ... 225, 226, 227, 228, 229, 230, 231 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen