Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 19:00 

Hardtraxx Addict

Zodra ik in de trein naar huis stap van een feest pleur ik in slaap. Heb tot nu toe over 3 jaar 7 keer gebruikt:

1e keer: qlimax 2007: waardeloos pilletje, weet niet meer welke maar voelde heeeeel licht het M gevoel.
2e keer: reverze 2008: goede shit, eentje op en voor het eerst keihard gegaan
3e keer qlimax 2008: wederom goede shit, nog harder gegaan dan op reverze. (was een blauwe met een grote X als ik het me goed herinner, eentje op iig)

4e keer qlimax 2009: redelijk goede shit, best wel lekker gegaan hier.
5e keer defqon 2010: 1,5 groene canadezen op met wat alcohol (voor gebruik x alcohol op)
6e keer decibel 2010: keihard gegaan op groene canadezen (2,5 op denk ik), ook best veel alcohol op (niet tijdens gebruik though, ervoor..)
7e keer Q-dance presents Fusion: 2 groene canadezen op ofzo.
8e keer wordt: HARDBASSSSS!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 19:01 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Deeltjesversneller schreef:
Ik val meteen in slaap, met of zonder drugs... maar ik neem dan ook op de fiets naar huis niet nog een lijntje :P

Wat me wel chill lijkt is idd mooi als je thuis komt even lekker douchen, jointje erbij en filmpje aan zetten en even nagenieten. Maar dat bewaar ik wel voor als ik straks op kamers zit :)

Echt kut dat ik geen jointjes verdraag :( Misschien tijdens Euphoria maar eens een grote stock weed koekjes halen in the grass company :D

Dat kan ook, maar ik vind het wel fijn dat het meteen werkt en snel weer weg is. Bij eten duurt het juist erg lang (kan soms wel 2 uur duren) en blijft het ook lang aanhouden. Waarom verdraag je jointjes niet? Krijg je geirriteerde longen?

Bij Loudness ga ik 1 voorgedraaide in een plastic buisje ergens in de grond steken voor bij de terugrit, heerlijk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 19:21 

Hardtraxx Elite

Dat kan ook, maar ik vind het wel fijn dat het meteen werkt en snel weer weg is. Bij eten duurt het juist erg lang (kan soms wel 2 uur duren) en blijft het ook lang aanhouden. Waarom verdraag je jointjes niet? Krijg je geirriteerde longen?

Bij Loudness ga ik 1 voorgedraaide in een plastic buisje ergens in de grond steken voor bij de terugrit, heerlijk (L)

Ja ik rook dus niet, dus als ik dan al probeer op mijn longen te roken ga ik bijna over mijn nek (tenzij ik van de kaart ben). Waarom in de grond steken? Gewoon wat weed in je boxer, dat is daar geen probleem hoor, alleen op grote feesten waar kans is op honden zou ik geen weed meenemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 19:24 

Hardtraxxer

Ik rook ook niet en blow ook maar een paar keer per jaar dus ik heb zo geen losse wiet, heb laatst 2 hasjjointjes gehaald dus 1 neem ik nu mee. Gaat ook niet zo makkelijk in m'n boxer (bij die pillen) en het is een beetje onnodig risico dus ik verstop hem buiten wel ergens, is toch voor op de terugrit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 19:46 

Hardtraxx Elite

Ik rook ook niet en blow ook maar een paar keer per jaar dus ik heb zo geen losse wiet, heb laatst 2 hasjjointjes gehaald dus 1 neem ik nu mee. Gaat ook niet zo makkelijk in m'n boxer (bij die pillen) en het is een beetje onnodig risico dus ik verstop hem buiten wel ergens, is toch voor op de terugrit :)

Is een hasjjoint dan veel lichter dan weed? Of hoe rook jij dan op je longen als je normaal niet rookt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 20:03 

Hardtraxxer

Hasj is niet lichter qua rook maar wel qua effect, van wiet raak ik echt stoned en heb ik geen zin meer om een glas drinken van tafel te pakken, met hasj kan ik nog wel gewoon lopen :thumbup: maar was vooral om te proberen, ik vind het allebei wel lekker.

Maar ik heb nooit hoeven hoesten ofzo, zelfs de 1e keer niet (en ik rookte eerst wiet voor ik een sigaretje probeerde :')). Komt misschien omdat mijn moeder vroeger wel rookte en ik dus wel het één en ander binnen kreeg? Wat als je gewoon kleine hijsjes neemt, lukt dat beter? Het heeft volgens mij sowieso geen zin om heel veel rook in 1x naar binnen te werken, en vasthouden heeft ook niet veel zin want die longblaasjes kunnen toch maar een maximum hoeveelheid rook tegelijk vasthouden/absorberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 20:25 

Hardtraxx Elite

Binnenkort 4-Aco-DMT bestellen :yay: Paddo's zonder de smerige smaak en misselijkheid! :loving:

PiKHAL schreef:
Psilocybin, present in magic mushrooms, is metabolized into psilocin; a similar situation likely occurs with 4-Acetoxy-DMT being metabolized into psilocin. The effects of 4-Acetoxy-DMT are said to be very similar to the effects of psilocybin/psilocin, although enough users have reported some differences that it is speculated that 4-Acetoxy-DMT may be uniquely active on its own, and not simply active due to (probably) being metabolized into psilocin. Users report dose-dependent colorful visual effects and a sense of physical energy or euphoria, sometimes accompanied by abstract, associative, "trippy" thought patterns, or derealization.

Several available reports of 4-Acetoxy-DMT compare it favorably to psilocybin, describing it as more euphoric, gentle, warm, and colorful. It has also been described as less jarring, and less likely to produce nausea. However, most of these comparisons are made with mushrooms, not pure psilocybin. In addition, it is unknown to what degree expectancy plays a role in shaping such experiences.

Bluelight.ru schreef:
For me and the people I know who have eaten it, this is basically tripping on shrooms minus everything that sucks about shrooms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 20:44 

DarkBeatz schreef:
Binnenkort 4-Aco-DMT bestellen :yay: Paddo's zonder de smerige smaak en misselijkheid! :loving:

PiKHAL schreef:
Psilocybin, present in magic mushrooms, is metabolized into psilocin; a similar situation likely occurs with 4-Acetoxy-DMT being metabolized into psilocin. The effects of 4-Acetoxy-DMT are said to be very similar to the effects of psilocybin/psilocin, although enough users have reported some differences that it is speculated that 4-Acetoxy-DMT may be uniquely active on its own, and not simply active due to (probably) being metabolized into psilocin. Users report dose-dependent colorful visual effects and a sense of physical energy or euphoria, sometimes accompanied by abstract, associative, "trippy" thought patterns, or derealization.

Several available reports of 4-Acetoxy-DMT compare it favorably to psilocybin, describing it as more euphoric, gentle, warm, and colorful. It has also been described as less jarring, and less likely to produce nausea. However, most of these comparisons are made with mushrooms, not pure psilocybin. In addition, it is unknown to what degree expectancy plays a role in shaping such experiences.

Bluelight.ru schreef:
For me and the people I know who have eaten it, this is basically tripping on shrooms minus everything that sucks about shrooms.

lol vet :P
had er dr laatst nog met Chukkels over :P
dit mag mee naar de space meeting :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 20:46 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
dit mag mee naar de space meeting :P

Precies, dit is het ideale goedje om op te spacen in het park zonder eerst veel te veel smerige paddo's moeten weg te werken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 20:47 

Hardtraxx Veteran

Ik wil gewoon LSD, hoef die smerige troep niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 20:52 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

:lol: Dit is wel een stuk minder heftig hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 21:08 

Chukkels schreef:

dat is nou juist het voordeel wat darkbeatz verteld, die shit is niet smerig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 21:21 

Hardtraxx Veteran

Een zegeltje op m'n tong lekker lijkt me een stuk plezanter dan een vervormde balzak in m'n bek te proppen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 21:24 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Een zegeltje op m'n tong lekker lijkt me een stuk plezanter dan een vervormde balzak in m'n bek te proppen xd

Wat voor perverse gedachten heb jij weer, niemand heeft het over balzakken gehad hoor :thumbdown: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 22:20 

Hardtraxxer

Met oud en nieuw denk ik voor het eerst lsden! :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 22:44 

Donateur

hsrobin schreef:

Dan ga je trippen met al dat vuurwerk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 23:43 

Donateur

zoo we gaan al bijna naar de 300 posten in het drugstopic! :lol: t gaat hard :thumbup:

morgen alweer woensdag! :D weer bijna weekend!! en dan knallen maar!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 23:46 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
morgen alweer woensdag! :D weer bijna weekend!! en dan knallen maar!! :yay:

:bomb:

Zo benieuwd naar speed :D :P

Heb besloten dat ik misschien toch wel ga snuivenG :/ Heb echt t geduld niet om te wachten bij een bommetje en mijn darmen zijn net zo onvoorspelbaar als SC Heerenveen :/ Als t me niet bevalt maakt het niet uit, want denk niet dat ik t vaker dan 1x ga doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 00:16 

Inno schreef:
zo onvoorspelbaar als SC Heerenveen

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 00:18 

Hardtraxxer

Ik zou ook gewoon snuiven. Bommen is allemaal veelte veel gedoe :')
Als je het later echt vaak gaat gebruiken kun je nog altijd bommen maken.
Als je het nu gaat proberen is snuiven gewoon veeel makkelijker. Je kan ook gewoon bijpakken hoeveel, wanneer en zovaak je wilt.
Ook is de schade bij 1 keer snuiven uiteraard te verwaarlozen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 00:21 

Donateur

ja echt :P sleutel in het zakje en snuiven maar XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 00:23 

roberttt schreef:

Pak je sleutels!!! Het is tijd op te snuiven!!!! Snuivesnuivesnuivesnuivesnuivesnuivesnuivesnuive!!!!!
PAK EEN PUNT!! PAK EEN PUNT!! PAK EEN PUNT!! HET IS TIJD OM TE SNUIIIVVVVVEEEEEEEEH

bron: doorgesnoven dirk
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 01:17 

Hardtraxxer

:evil:
hsrobin schreef:

Kan je eindelijk je pf nicknaam waarheid maken meneer spacebin :P lijkt me voor een eerste x wel heftig om gelijk met vuurwerk te doen, maargoed ieder zo zijn ding xd jij bent toch knettergek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 01:19 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Doe mij toch maar capsules. Gewoon weinig per ding zodat je die ook gewoon lekker bij kunt pakken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2010 07:46 

Hardtraxxer

Als je een pilletje neemt moet je toch ook geduld hebben? Snuiven werkt wel sneller, maar als je het voor de eerste keer doet kan t misschien wel een beetje pijn aan je neus doen.
Vorige  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen