Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 11:59 

Donateur

Hoe is het mogelijk haha. Als er 1 ding lekker is als je XTC is uitgewerkt, is het slapen wel. Dat is zooo fucking lekker en 3 uur slapen lijkt binnen een minuut over te zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 12:13 

Donateur

dawasiknie schreef:
Hoe is het mogelijk haha. Als er 1 ding lekker is als je XTC is uitgewerkt, is het slapen wel. Dat is zooo fucking lekker en 3 uur slapen lijkt binnen een minuut over te zijn :D

jaa klopt, ik heb precies hetzelfde.. me dekentjes liggen zo heerlijk, ben echt weg in een seconde! :sleep:

Hij heb weer fokking zin in zaterdag, maar kijk dar tegen op dat ie pas zondagavond weer slaapt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 12:18 

Donateur

slapen na gebruik? is mooi nog nooit gelukt, ik ben minstens wakker tot zondag avond.. of langer soms,
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 12:26 

Donateur

Zonder pep ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 12:27 

Donateur

dawasiknie schreef:
Zonder pep ook?

Die vriend van mij gebruikt alleen XTC geen pep erbij, of andere dingen behalve alcohol natuurlijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 12:29 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
slapen na gebruik? is mooi nog nooit gelukt, ik ben minstens wakker tot zondag avond.. of langer soms,

Heb 1x niet lekker kunnen slapen en dat was na de feestfabriek... Toen had ik bijna een gram op in totaal... Spijt enzo... Maar dat zal het bij jou ook wel zijn... VEEL te veel :)

Ik slaap vaak niet heel diep na xtc :P Word om de kleinste dingetjes wakker, pissen, geluidjes, maar ik slaap ook in notime weer :) oordoppen in doen helpt altijd verdome goed :D Maar dan hoor je de piep wel verdome goed :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 12:35 

Donateur

bij mij speelt ook een ander probleem, ik vind het zonder van me dag.. :P zit meestal de hele dag achter computer, southpark en films te kijken.. en stel me slaap gewoon uit, zodat ik in me ritme blijf.
en als ik al ga slapen, hou ik het nooit lang vol om dat ik me bed uit zweet.. :P

En misschien door de speed :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 12:53 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
speed

dus :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 13:37 

Hardtraxx Veteran

1x gehad dat ik niet snel in slaap viel en dat was 2,5 weken geleden op STRP. Was meteen ook pas 2 weken na de keer ervoor. Ik wou steeds in slaap vallen, maar snapte niet hoe zeg maar :-/ Heel apart was dat... en dan steeds proberen te concentreren op het in slaap vallen... en dan ff wegzakken en weer wakker worden. Niet echt fijn ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 15:31 

Hardtraxx Addict

Ik kan ook nooit goed slapen na een feest en ik gebruik dan ook geen pep. Altijd eerst nog tot een uurtje
of 11 lekker tv kijken en dan kom ik er om 16.00 uur/ 17.00 uur weer een keertje uit. Dan wakker tot
ongeveer 0.00 uur en dan lekker slapen zoals normaal. Zweet inderdaad ook altijd helemaal me bed uit.
Niet normaal gewoon... :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 15:41 

Hardtraxxer

Ik kan indd ook nooit slapen en gebruik ook geen speed.

Als ik dan thuis kom ga ik in mn bed liggen, dat ligt dan echt VERDOMD lekker, dan denk ik okee heerlijk slapen, en dan na 15min denk ik godver nie weer he en na een uur heel de tijd een beetje naar het plafond staren en draaien denk ik, oke ik ga eruit. Ik vind dit overigens wel een fucking groot nadeel van die troep maarja:p

Zaterdag wordt ook gewoon weer lekker een nachje doorgaan maar dat zal het helemaal waard zijn :yay:
:slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 15:42 

Donateur

Lars55 schreef:

Als ik dan thuis kom ga ik in mn bed liggen, dat ligt dan echt VERDOMD lekker, dan denk ik okee heerlijk slapen, en dan na 15min denk ik godver nie weer he en na een uur heel de tijd een beetje naar het plafond staren en draaien denk ik, oke ik ga eruit. Ik vind dit overigens wel een fucking groot nadeel van die troep maarja:p

Zaterdag wordt ook gewoon weer lekker een nachje doorgaan maar dat zal het helemaal waard zijn :yay:

lampie! IK ben met dit onderwerp begonnen! over jou! :D omdat ik me afvroeg of meerdere mensen jou probleem hadden! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 15:43 

Hardtraxxer

haha goud ik heb alleen die laatste berichten gelezen en dacht hee dat kut probleem heb ik ook:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 15:47 

Hardtraxx Veteran

:') :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 15:48 

Hardtraxx Elite

Ik slaap toch ook echt nooit geweldig na gebruik, ben pas om 11u smiddags meestal thuis en dan kijk ik eerst nog even tv om dan een 4a5u te slapen en daarna de avond nog wakker te zijn alvorens normaal te slapen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 15:50 

Donateur

Lars55 schreef:

haha dat heb ik ook, maar ik zweet ook heelveel.. dat is gewoon niet normaal :lol:
dus ik douche 2x per uur dat is ook niet normaal. maar wel lekker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 15:55 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Lars55 schreef:

haha dat heb ik ook, maar ik zweet ook heelveel.. dat is gewoon niet normaal :lol:
dus ik douche 2x per uur dat is ook niet normaal. maar wel lekker :P

Jaa ik douch ook altijd eerst dat is indd heerlijk, en dan lekker in je bed liggen das ook heerlijk en vervolgens niet kunnen slapen is fucking kut:p maarja dan maar filmpie kijken is ook niet verkeerd onder je dekens.
Maar zaterdag ff metholyne ofzo uitproberen hoef ik minder xtc te nemen miss dat ik dan wel kan pitten daar hoop ik op:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 16:06 

Donateur

zoooo!! DOUCHEN Terwijl je nog uit je dak bent! :love: :worship: goddelijk!!!
dat warme water over je lichaam :D jammie :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 16:09 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
zoooo!! DOUCHEN Terwijl je nog uit je dak bent! :love: :worship: goddelijk!!!
dat warme water over je lichaam :D jammie :drool:

heerlijk, al dat bier van je afspoelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 17:37 

Hardtraxx Veteran

Slapen met methylone op? Nee, gewoon nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 17:37 

Donateur

Chukkels schreef:

slapen is voor apen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 18:09 

Hardtraxx Veteran

Ik kan zonder drugs na een feest al niet slapen.

Adrenaline ofzo? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 18:11 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

slapen is voor apen

mop mop gas erop
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 18:12 

Hardtraxxer

Ik val meteen in slaap, met of zonder drugs... maar ik neem dan ook op de fiets naar huis niet nog een lijntje :P

Wat me wel chill lijkt is idd mooi als je thuis komt even lekker douchen, jointje erbij en filmpje aan zetten en even nagenieten. Maar dat bewaar ik wel voor als ik straks op kamers zit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 18:53 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
Ik val meteen in slaap, met of zonder drugs... maar ik neem dan ook op de fiets naar huis niet nog een lijntje :P

Wat me wel chill lijkt is idd mooi als je thuis komt even lekker douchen, jointje erbij en filmpje aan zetten en even nagenieten. Maar dat bewaar ik wel voor als ik straks op kamers zit :)

Echt kut dat ik geen jointjes verdraag :( Misschien tijdens Euphoria maar eens een grote stock weed koekjes halen in the grass company :D
Vorige  1 ... 222, 223, 224, 225, 226, 227, 228 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen