Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hoe is het mogelijk haha. Als er 1 ding lekker is als je XTC is uitgewerkt, is het slapen wel. Dat is zooo fucking lekker en 3 uur slapen lijkt binnen een minuut over te zijn :D
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
dawasiknie wrote:Hoe is het mogelijk haha. Als er 1 ding lekker is als je XTC is uitgewerkt, is het slapen wel. Dat is zooo fucking lekker en 3 uur slapen lijkt binnen een minuut over te zijn :D
jaa klopt, ik heb precies hetzelfde.. me dekentjes liggen zo heerlijk, ben echt weg in een seconde! :sleep:

Hij heb weer fokking zin in zaterdag, maar kijk dar tegen op dat ie pas zondagavond weer slaapt :/
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
slapen na gebruik? is mooi nog nooit gelukt, ik ben minstens wakker tot zondag avond.. of langer soms,
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Zonder pep ook?
Donateur
last seen Oct 2023
dawasiknie wrote:Zonder pep ook?
Die vriend van mij gebruikt alleen XTC geen pep erbij, of andere dingen behalve alcohol natuurlijk :/
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
roberttt wrote:slapen na gebruik? is mooi nog nooit gelukt, ik ben minstens wakker tot zondag avond.. of langer soms,
Heb 1x niet lekker kunnen slapen en dat was na de feestfabriek... Toen had ik bijna een gram op in totaal... Spijt enzo... Maar dat zal het bij jou ook wel zijn... VEEL te veel :)

Ik slaap vaak niet heel diep na xtc :P Word om de kleinste dingetjes wakker, pissen, geluidjes, maar ik slaap ook in notime weer :) oordoppen in doen helpt altijd verdome goed :D Maar dan hoor je de piep wel verdome goed :S
Donateur
last seen Sep 2014
bij mij speelt ook een ander probleem, ik vind het zonder van me dag.. :P zit meestal de hele dag achter computer, southpark en films te kijken.. en stel me slaap gewoon uit, zodat ik in me ritme blijf.
en als ik al ga slapen, hou ik het nooit lang vol om dat ik me bed uit zweet.. :P

En misschien door de speed :whistle:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
roberttt wrote:speed
dus :yes:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
1x gehad dat ik niet snel in slaap viel en dat was 2,5 weken geleden op STRP. Was meteen ook pas 2 weken na de keer ervoor. Ik wou steeds in slaap vallen, maar snapte niet hoe zeg maar :-/ Heel apart was dat... en dan steeds proberen te concentreren op het in slaap vallen... en dan ff wegzakken en weer wakker worden. Niet echt fijn ofzo :P
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Ik kan ook nooit goed slapen na een feest en ik gebruik dan ook geen pep. Altijd eerst nog tot een uurtje
of 11 lekker tv kijken en dan kom ik er om 16.00 uur/ 17.00 uur weer een keertje uit. Dan wakker tot
ongeveer 0.00 uur en dan lekker slapen zoals normaal. Zweet inderdaad ook altijd helemaal me bed uit.
Niet normaal gewoon... :O
Hardtraxxer
351 posts member since 2010
last seen Jun 2013
Ik kan indd ook nooit slapen en gebruik ook geen speed.

Als ik dan thuis kom ga ik in mn bed liggen, dat ligt dan echt VERDOMD lekker, dan denk ik okee heerlijk slapen, en dan na 15min denk ik godver nie weer he en na een uur heel de tijd een beetje naar het plafond staren en draaien denk ik, oke ik ga eruit. Ik vind dit overigens wel een fucking groot nadeel van die troep maarja:p

Zaterdag wordt ook gewoon weer lekker een nachje doorgaan maar dat zal het helemaal waard zijn :yay:
:slow:
Donateur
last seen Oct 2023
Lars55 wrote:Ik kan indd ook nooit slapen en gebruik ook geen speed.

Als ik dan thuis kom ga ik in mn bed liggen, dat ligt dan echt VERDOMD lekker, dan denk ik okee heerlijk slapen, en dan na 15min denk ik godver nie weer he en na een uur heel de tijd een beetje naar het plafond staren en draaien denk ik, oke ik ga eruit. Ik vind dit overigens wel een fucking groot nadeel van die troep maarja:p

Zaterdag wordt ook gewoon weer lekker een nachje doorgaan maar dat zal het helemaal waard zijn :yay:
lampie! IK ben met dit onderwerp begonnen! over jou! :D omdat ik me afvroeg of meerdere mensen jou probleem hadden! :P
Hardtraxxer
last seen Jun 2013
haha goud ik heb alleen die laatste berichten gelezen en dacht hee dat kut probleem heb ik ook:p
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
:') :D
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Ik slaap toch ook echt nooit geweldig na gebruik, ben pas om 11u smiddags meestal thuis en dan kijk ik eerst nog even tv om dan een 4a5u te slapen en daarna de avond nog wakker te zijn alvorens normaal te slapen.
Donateur
last seen Sep 2014

haha dat heb ik ook, maar ik zweet ook heelveel.. dat is gewoon niet normaal :lol:
dus ik douche 2x per uur dat is ook niet normaal. maar wel lekker :P
Hardtraxxer
last seen Jun 2013
roberttt wrote:

haha dat heb ik ook, maar ik zweet ook heelveel.. dat is gewoon niet normaal :lol:
dus ik douche 2x per uur dat is ook niet normaal. maar wel lekker :P
Jaa ik douch ook altijd eerst dat is indd heerlijk, en dan lekker in je bed liggen das ook heerlijk en vervolgens niet kunnen slapen is fucking kut:p maarja dan maar filmpie kijken is ook niet verkeerd onder je dekens.
Maar zaterdag ff metholyne ofzo uitproberen hoef ik minder xtc te nemen miss dat ik dan wel kan pitten daar hoop ik op:p
Donateur
last seen Oct 2023
zoooo!! DOUCHEN Terwijl je nog uit je dak bent! :love: :worship: goddelijk!!!
dat warme water over je lichaam :D jammie :drool:
Donateur
last seen Sep 2014
Kevin-Raw wrote:zoooo!! DOUCHEN Terwijl je nog uit je dak bent! :love: :worship: goddelijk!!!
dat warme water over je lichaam :D jammie :drool:
heerlijk, al dat bier van je afspoelen :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Slapen met methylone op? Nee, gewoon nee.
Donateur
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:Slapen met methylone op? Nee, gewoon nee.
slapen is voor apen
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Ik kan zonder drugs na een feest al niet slapen.

Adrenaline ofzo? :lol:
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
roberttt wrote:
Chukkels wrote:Slapen met methylone op? Nee, gewoon nee.
slapen is voor apen
mop mop gas erop
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Ik val meteen in slaap, met of zonder drugs... maar ik neem dan ook op de fiets naar huis niet nog een lijntje :P

Wat me wel chill lijkt is idd mooi als je thuis komt even lekker douchen, jointje erbij en filmpje aan zetten en even nagenieten. Maar dat bewaar ik wel voor als ik straks op kamers zit :)
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Deeltjesversneller wrote:Ik val meteen in slaap, met of zonder drugs... maar ik neem dan ook op de fiets naar huis niet nog een lijntje :P

Wat me wel chill lijkt is idd mooi als je thuis komt even lekker douchen, jointje erbij en filmpje aan zetten en even nagenieten. Maar dat bewaar ik wel voor als ik straks op kamers zit :)
Echt kut dat ik geen jointjes verdraag :( Misschien tijdens Euphoria maar eens een grote stock weed koekjes halen in the grass company :D

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators