Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:16 

Hardtraxxer

Pff heb nog steeds geen pep kunnen regelen, echt niemand kan er aan komen! Ik snap er niks van :(

Verder wel met een maat afgesproken dat ik een halve groene olifant en een halve oranje Q krijg :D
Als ik dan helemaal geen speed meer kan regelen heb ik nog altijd 1,5e pil liggen van 3 verschillende soorten.
Heb namelijk nog een halve groene canadees liggen :')

Dan heb ik:
- Groene mercedes
- Roze swirl
- Blauw AP
- Groene canadees
- Groene olifant
- Oranje Q-Dance

Volgens mij.... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:16 

Iemand ooit eens Binaural Beats geprobeerd? Ben toch wel benieuwd naar die onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:17 

stefaneke schreef:
Iemand ooit eens Binaural Beats geprobeerd? Ben toch wel benieuwd naar die onzin.

IS dat niet idoser? werd er helemaal gek van
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:19 

Is dan wel weer 2 jaar terug ofzo, dat het als een plasebo gewerkt heeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:21 

Almighty schreef:
stefaneke schreef:

Jup is I-Doser
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:23 

stefaneke schreef:
Almighty schreef:
stefaneke schreef:

Jup is I-Doser

Probeer zelf maar een keer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:29 

Hardtraxxer

Iemand bekend met een groene pil met een recycle logo erin?
Maat van mij heeft die ook liggen en zegt dat ze 150mg zijn, maar ik heb er nog nooit iets over gehoord of gelezen.
Ook op Pillreports kom ik niet echt ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:36 

Donateur

Groene rotondes heten die dingen volgens mij ook.
100 mg las ik laatst ergens op Partyflock. Maar hier zou ik echt het zekere voor het onzekere nemen en naar een testcentrum gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 00:49 

Hardtraxx Veteran

Morgen even langs mijn kamer om spulletjes voor de komende weken op te halen :) Help me herrinneren dat ik m'n shit uit m'n portemonnee moet halen, zodat ik niet in Frankfurt voor lul sta op het vliegveld xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 01:02 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Probeer zelf maar een keer :P

Ik heb I-Doser een keer geprobeerd, de ecstasy variant. half uur ofzo met oordopjes in op de balk gelegen en daarnaar geluisterd, tot ik werd gestoord door een huisgenoot dat ik met hem naar de buren moest komen. Dus ik doe die dopjes uit en sta vlug op en zijn stem klonk echt als een alien ofzo omdat ik het laatste half uur naar die herrie had zitten luisteren. Maar dit was maar 5-10 sec daarna was het weer normaal. Wel nog een kwartier heel vaag gevoeld alsof ik een beetje sliep.

Maar verder kwam het totaal niet in de buurt van een echte drugervaring :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 01:04 

Donateur

Haha dat is écht te neppe shit die Idoser. Gelijk weer van de PC afgeflikkert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 01:10 

Hardtraxx Veteran

Lol, is het een computer-programma? :P Misschien iets om aan onwetende ouders te geven? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 02:22 

nu ben ik ook wel benieuwd :P binennkort es teste :P
lijkt me sterk dat et kan werken, maar ben toch benieuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 08:45 

Lijkt me toch wel zo dat je lichaam bepaalde stoffen meer/minder kan afgeven onder invloed van die tonen. Bij een echte drugservaring ljikt het me wel te ver gaan. Voor de mensen met slaapproblemen onder ons lijkt het mij iig wel goed te werken :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 09:07 

Donateur

Ik heb van mensen gehoord die het hebben gedaan, die deden het LSD dozer, je moet het met oordopjes luisteren en je helemaal afsluiten van de buitenwereld. En je helemaal overgeven aan de muziek er helemaal in op gaan. Ze zeide dat het voelde alsof ze uit hun lichaam gingen. Wel vage shit wat je door muziek kan doen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 09:18 

Hardtraxx Elite

Hehe en dan te bedenken dat veel van jullie met jullie heldenlijst nog maar een half jaar bezig zijn :lol:

- Witte Stardust
- Roze Swirls
- Blauwe Ying Yangs
- Rode Duiven
- Groene Canadezen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 09:29 

Donateur

excuze moi? :huh:

ikke niet hoor ouwe :P niet dat het veel langer is, ong anderhalf jaar -.-

:/ en ik heb er wel meer dan 10 verschilldende gebruikt! :D
Ik noemde alleen die 10 op die ik van me pillenshirt heb gebruikt :lol:
kunnen er denk wel 5 opf 6 bij! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 10:10 

Donateur

ik gebruikte sinds mei .. >.< dus 5 maandjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 10:17 

Artiest

roberttt schreef:

En je hebt al genoeg gehad voor de komende 5 maanden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 10:24 

Donateur

Zirkumflex schreef:
roberttt schreef:

daarom ga ik ook een half jaar pauze nemen.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 10:44 

Donateur

roberttt schreef:
Zirkumflex schreef:
roberttt schreef:

daarom ga ik ook een half jaar pauze nemen.. ^^

jokkebrok! :cry: je zou met mij knallen op xq
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 11:02 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Lijkt me toch wel zo dat je lichaam bepaalde stoffen meer/minder kan afgeven onder invloed van die tonen. Bij een echte drugservaring ljikt het me wel te ver gaan. Voor de mensen met slaapproblemen onder ons lijkt het mij iig wel goed te werken :P.

hahaha maar als je slaapproblemen hebt rook je toch gwn een dikke joint voor het slapen gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 11:18 

Donateur

Intervention schreef:
stefaneke schreef:

hahaha maar als je slaapproblemen hebt rook je toch gwn een dikke joint voor het slapen gaan :P

vriend van mij kan na gebruik van xtc, gewoon niet slapen :/ terwijl ik echt slaap als een roosje.
weet iemand wat daar de rede van is? of waarom hij er wel last van hebt terwiijl hij veel minder gebruikt dan mij :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 11:25 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
vriend van mij kan na gebruik van xtc, gewoon niet slapen :/ terwijl ik echt slaap als een roosje.
weet iemand wat daar de rede van is? of waarom hij er wel last van hebt terwiijl hij veel minder gebruikt dan mij :(

Staat ie veel stil tijdens gebruik waar jij heel hard losgaat? En misschien heb jij de week er voor ook niet helemaal lekker (in een ritme) geslapen waar hij heerlijk uitgerust aan de m gaat...
Op een bepaald punt winnen de pijn- en vermoeidheidsprikkels het van de verdovingen van de mdma namelijk ;)

Ik slaap meestal in de bus of trein al, maar heb vaak ook dat ik in de laatste 2 uren al voel dat ik echt gigantisch naar de klote ben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2010 11:35 

Donateur

Inno schreef:
Kevin-Raw schreef:

Staat ie veel stil tijdens gebruik waar jij heel hard losgaat? En misschien heb jij de week er voor ook niet helemaal lekker (in een ritme) geslapen waar hij heerlijk uitgerust aan de m gaat...
Op een bepaald punt winnen de pijn- en vermoeidheidsprikkels het van de verdovingen van de mdma namelijk ;)

Ik slaap meestal in de bus of trein al, maar heb vaak ook dat ik in de laatste 2 uren al voel dat ik echt gigantisch naar de klote ben :)

jaa ik dacht eerst ook dat het zulke redenen waren, maar hij gaat net zo hard los als mij :/ en het is niet 1xtke dat ie niet inslaap valt, maar nu al denk 15x ofso dat ie heb gebruikt, terwijl we het ook wellis een chille sfeer hebben gebruikt :huh: en dan kan die ook niet slapen
Vorige  1 ... 221, 222, 223, 224, 225, 226, 227 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen