Nee leeftijd doet er niet toe hoe hard het inslaat, wel of je een vrouw of man bent. Het is meer dat als je nog erg jong bent dat je sneller onverstandige keuzes kunt maken met drugs. Als je ouder bent heb je over het algemeen wat meer verstand om er op een volwassene manier mee om te gaan, alhoewel dat ook niet altijd waar is natuurlijkwrote:Oke, tja ik ben ong. 10 jaar jonger dus misschien dat het bij mij wel harder aan komt, maar daar heb ik verder geen verstand van. Ik ben over het algemeen niet bang voor xtc of drugs maar sowieso wordt de 1e keer wel spannend.
Jep, ik vertel het gewoon tegen me ouders, vriend van me ook trouwens (lars55). Maar ik heb het geluk dat 2 vriendinnen van me moeder ook naar dancevalley en mysteryland gaan elk jaar, en daar ook een "partypiletjes"nemen, zo noemt me moeder datwrote:Vertellen jullie het dan ook altijd als je het gaat doen? M'n ouders weten het ook, maar ik ga dus echt nooit zeggen van "Mam, vanavond neem ik weer een pil, hoor!"
Ja inderdaad. Nee ik ben gelukkig wel een vrij verstandig persoon.wrote:Nee leeftijd doet er niet toe hoe hard het inslaat, wel of je een vrouw of man bent. Het is meer dat als je nog erg jong bent dat je sneller onverstandige keuzes kunt maken met drugs. Als je ouder bent heb je over het algemeen wat meer verstand om er op een volwassene manier mee om te gaan, alhoewel dat ook niet altijd waar is natuurlijkwrote:Oke, tja ik ben ong. 10 jaar jonger dus misschien dat het bij mij wel harder aan komt, maar daar heb ik verder geen verstand van. Ik ben over het algemeen niet bang voor xtc of drugs maar sowieso wordt de 1e keer wel spannend.

En voor de mensen die hem nog nooit hebben gezien, hier loop ik zaterdag in rond te stuiteren!
Nee hoor, heb vaak zat dat ik nog 1 of 2 over heb 
Gewoon meenemen wat je wilt opmaken, als een halve sterke genoeg is voor jou, dan kun je met 1 toekomen maar pak dan je eerste helft pas om 1u snachts en de 2de om 4u snachtswrote:Ja inderdaad. Nee ik ben gelukkig wel een vrij verstandig persoon.Ik ga met m'n 1e keer waarschijnlijk ook maar 1 pil meenemen naar het feest zelf. Heb hier gelezen dat als je meer bij je hebt dat alles dan ook op gaat.
ik ook!wrote:Nee hoor, heb vaak zat dat ik nog 1 of 2 over heb
ik dacht ik zoek is de eerste pil op die heb ik gehad XD
was nog best goed
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=12449
was nog best goed
wrote:En voor de mensen die hem nog nooit hebben gezien, hier loop ik zaterdag in rond te stuiteren!![]()
Ik kan ook echt wel zelf in de hand houden hoeveel ik gebruik, bij Fusion had ik er 2 bij maar zelfs bij 1tje gelaten omdat het toch al zo lekker ging
Ik moet echt stoppen met hardstyle luisteren/sites als dit lezen want ik krijg nu al vlinders in m'n buik als ik aan Loudness denk
Wat zijn jullie plannen voor zaterdag, degenen die weer gaan knallen? Ik denk dat ik er 3 van 105 mg ga nemen, verspreid over de hele avond
Last edited by Deeltjesversneller on , edited 1 time in total.
jaa die heb ik ooit ook is mogen proeven!wrote:ik dacht ik zoek is de eerste pil op die heb ik gehad XD
was nog best goed![]()
maar zoals bij vele kleuren mitsu's veel verschillende replika's waaronder McPP pillen!
thankyou! , dankzij deeltjesversneller heb ik um!wrote:Haha dat shirt is echt bruut.
Niceee! En ben je al ver gekomen met al die merken die erop staan?wrote:thankyou! , dankzij deeltjesversneller heb ik um!wrote:Haha dat shirt is echt bruut.
Ik heb er 12 van gehadwrote:Niceee! En ben je al ver gekomen met al die merken die erop staan?wrote:thankyou! , dankzij deeltjesversneller heb ik um!wrote:Haha dat shirt is echt bruut.
-rode dollarswrote:Niceee! En ben je al ver gekomen met al die merken die erop staan?wrote:thankyou! , dankzij deeltjesversneller heb ik um!wrote:Haha dat shirt is echt bruut.
-groene olifant
-kers
-mercedes
-mitsubisu
-q-dance
-hartje
-groene canadees
-blauwe diamant
-rode duif
10 dus !
Ik alleen de roze duif en blauw hartje
Heb nog een kleine verzameling liggen van vorig jaar (saaie rode zonder logo), maar zal binnenkort weer even een paar nieuwe in gaan slaan. Denk dat ik dan ook meteen wat pep erbij ga halen, wil ik nog wel een keer proberen.
neewrote:Geeneens een Fast Forward?![]()
ik heb alleen een groen nijntje gehad

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=19666
Dit was mijn eerste pil, witte molen...Had er toen nog een kwartje van nodig
Dit was mijn eerste pil, witte molen...Had er toen nog een kwartje van nodig
Haha, niks mis met die dingen!wrote:ik heb alleen een groen nijntje gehad![]()
Blauwe mercedes, mitsu, duif, byy en diamant mag ik ook afstrepen
Ik heb gehad:
Paarse sterren
Roze sterren
Witte duiven
Rode duiven
Oranje kersen
Blauwe kersen
Groene klavers
Groene olifanten
Blauwe bomen
Witte Fast Forward