Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:59 

Donateur

Chukkels schreef:
Moet je wel eerst kneiterdronken voor zijn tho :P

vanavond maar even testen :x :lol:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 17:06 

Hardtraxx Veteran

Of eigenlijk, moet je eerst een dosis Speed op hebben, zodat je niet meer merkt dat je dronken bent. :lol:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 17:34 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Nandohs schreef:
Van XTC krijg je toch ook meer energie? Of is het meer dat je gewoon niet moe wordt?

je krijgt er niet meer van nee, misschien voor je gevoel wel
maar je leent als het waren gewoon extra energie van jezelf en die klap voel je dag(en) erna wel
want dan ben je meer moe dan normaal omdat je reserves moeten herstellen waarvan je als het ware hebt geleend

Valt bij mij altijd reuze mee :P Ben zelfs meer naar de klote de dag na een nuchter feest dan na 1 met xtc :P Maar dat zijn meer de restjes die nog t een en ander verdoven :P
Je bent dan vooral naar de klote omdat je een hele nacht hebt doorgetrokken en hebt lopen sporten ;)

En de energie die je voelt komt simpelweg omdat je je zo gelukkig voelt.

Ga maar eens nuchter proberen een heel nummer dat je niets aan vindt snoeihard te stampen...
En doe het zelfde voor een nummer wat je helemaal geweldig vindt en kippenvel van krijgt. Je kan als het goed is bij die tweede 10x langer door :P

Het is allemaal in je lichaam zelf :) Het zijn inderdaad gewoon de reserves die je aanpakt. En de pijnprikkels worden wel een beetje verdoofd door de MDMA :)
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:31 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
qolossos schreef:
Roze diamantjes

Zijn niet echt zware snoepjes. spreiding van 67mg - 90mg

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=22559

Heb deze ook en heb inderdaad liever iets zwaarder. maar deze zijn prima voor de 1e keer. en daarna ook wel, als je tolerantie op een normaal niveau ligt tenminste.
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:40 

DarkBeatz schreef:
:lol: Nu pas terug met mijn kop volledig boven water. Terug een scherm voor me wat niet constant de pixels lopen ter veranderen van kleuren etc. Nog even naar de bakker voor lekker vers brood en dan lekker slapen :sleep:

Als je klein idee wilt hebben wat me vannacht heeft bezig gehouden moet je dit maar eens proberen op te zetten en gewoon heel erg aandachtig luisteren, manman wat heb ik in de scheur gelegen met dit nummer omdat ik het 'begreep' onder invloed, alsof het een openbaring was rofl :D

http://www.youtube.com/watch?v=jznfI0O2v9E

volges mij was jij gewoon dit filmpje aan het kijken:

moet je maar es kijken en dan full screen en volledig focussen op et filmpje :woot:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:42 

Hardtraxx Addict

vannavond 21:00 en om 23:00 of 00:00 weet laatse niet zeker.

Weer een nieuwe drugsInc op Natgeo deze keer Cocain
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:47 

Hardtraxx Elite

vorige week ging het over meth en dan heb ik het niet over methylone :P
was wel interessant
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 18:58 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
volges mij was jij gewoon dit filmpje aan het kijken:

moet je maar es kijken en dan full screen en volledig focussen op et filmpje :woot:

Begrijp helemaal niet wat je hiermee bedoelt hoor... :/
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 19:43 

Hardtraxxer

Rickie schreef:
vorige week ging het over meth en dan heb ik het niet over methylone :P
was wel interessant

Ik heb ze alle 4 al gezien, interessant idd :yes: Jammer dat ze er niet ook één over xtc hebben gemaakt, al die docu's die er nu zijn zijn al 15 jaar oud en vaak gericht op Amerika.
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 19:58 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Nandohs schreef:
Neem aan dat je dan een hele neemt? Ik wil echt de perfecte pil voor mij vinden maar dat is nogal onmogelijk. xd
Denk dat ik voor een pil ga met rond de 130mg en dan 2 halfjes over de hele nacht.

De perfecte is dan denk voor jou een rode dollars, of misschien als iets zwaarder een groene canadees ;)
Ga je eigenlijk Loudness nandohs? :P

Ja ik zat ook al te denken aan rode dollars. En nope ik ga helaas niet naar Loudness, ben nog geen 18. :(

@ DarkBeatz:
Oooh oke, maar hoe oud is die vriendin van jou?

@ Robert:
Haha eindelijk serieus advies van jou. :P
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:04 

Hardtraxx Elite

Nandohs schreef:
@ DarkBeatz:
Oooh oke, maar hoe oud is die vriendin van jou?"

Ze is even oud als mij, 28 dus. Ik weet niet wat dat er echter toe doet :thumbup: Ze was heel bang voor xtc, of harddrugs in het algemeen. Maar wegens mijn lovende gesprekken wou ze het toch een keer proberen, omdat ze in april ook meeging naar een feest. Nu ja het is haar goed bevallen en nu gaat ze zowel in januari als februari ook al mee naar feesten :D
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:06 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Nandohs schreef:
@ DarkBeatz:
Oooh oke, maar hoe oud is die vriendin van jou?"

Ze is even oud als mij, 28 dus. Ik weet niet wat dat er echter toe doet :thumbup: Ze was heel bang voor xtc, of harddrugs in het algemeen. Maar wegens mijn lovende gesprekken wou ze het toch een keer proberen, omdat ze in april ook meeging naar een feest. Nu ja het is haar goed bevallen en nu gaat ze zowel in januari als februari ook al mee naar feesten :D

Oke, tja ik ben ong. 10 jaar jonger dus misschien dat het bij mij wel harder aan komt, maar daar heb ik verder geen verstand van. Ik ben over het algemeen niet bang voor xtc of drugs maar sowieso wordt de 1e keer wel spannend. :P
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:07 

Donateur

Nandohs schreef:

@ Robert:

huh ?? waar dat dan :P
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:08 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Nandohs schreef:

@ Robert:

huh ?? waar dat dan :P

Je zei voor 't eerst dat ik beter GEEN olifantjes of Q's kon nemen bij de 1e keer. :P haha
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:13 

Donateur

ow wat heb ik zin in zaterdag! :yay:
na 2½ maand weer ff volgas raggen!! en wel met die fantastische line up! :yay:
en jammer dat het zonder robertt is :cry:

morgen alweer dinsdag jo , weer bijna weekendd :D
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:14 

Donateur

Kevin-Raw schreef:

haha :P helaas wel, maar ik moet toch nuchter blijven.. nog maar 9 maanden :D dan mag ik weer
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:14 

Donateur

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

haha :P helaas wel, maar ik moet toch nuchter blijven.. nog maar 9 maanden :D dan mag ik weer

:oh: en onze afspraak op Xq dan? :cry:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:15 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

:oh: en onze afspraak op Xq dan? :cry:

:innocent: wat? ik weet geen afspraak :whistle:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:18 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

9 maanden? Ben je zwanger? :woot:

Morgen idd alweer dinsdag, vanaf morgen nog maar een week tot aan de dip :(
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:20 

Hardtraxx Veteran

Nandohs schreef:
Ik ben over het algemeen niet bang voor xtc of drugs maar sowieso wordt de 1e keer wel spannend. :P

Is ook nergens voor nodig :D

Heel veel mensen zien XTC als een hele gevaarlijke drug (Al onze ouders zaten in de periode dat het heeel negatief in de media naar voren kwam, ook omdat de markt naar de klote was en er veel rotzooi in omloop was). Alle informatie die ze er over weten te vertellen klopt bijna nooit en ze hebben geen idee wat het nou eigenlijk met een mens doet. Maar jezelf lam zuipen kan altijd wel, terwijl dat nog veel slechter is.

Punt is dat je de tijd neemt om t iemand uit te leggen, vaak hebben ze dan wel door dat het allemaal wel mee valt :) Heeft voor mij bij m'n ouders ook heel lang geduurd. Ze accepteren nu dat ik het heeeel soms doe ( :whistle: ) maar zijn er nog steeds niet blij mee, meer kan ik er niet uithalen vrees ik :P
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:23 

Hardtraxx Veteran

Vertellen jullie het dan ook altijd als je het gaat doen? M'n ouders weten het ook, maar ik ga dus echt nooit zeggen van "Mam, vanavond neem ik weer een pil, hoor!"
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:23 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

9 maanden? Ben je zwanger? :woot:

Morgen idd alweer dinsdag, vanaf morgen nog maar een week tot aan de dip :(

je weet het :P je kan em uitstellen.. als je em nou uitstelt tot zaterdag.. kan je dan weer knallen XD en heb je dip in de vakantie :P is veel beter
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:24 

Hardtraxx Veteran

Vorige week heb ik hem onverwacht uitgesteld. Was al blij dat ik dinsdag geen dip had, ik helemaal vrolijk, kreeg ik hem woensdag :cry:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:26 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Vertellen jullie het dan ook altijd als je het gaat doen? M'n ouders weten het ook, maar ik ga dus echt nooit zeggen van "Mam, vanavond neem ik weer een pil, hoor!"

Nee, ik lieg er nog wel om, maar dat is gewoon beter :P

Als ze vragen of ik niets raars ga doen zeg ik: Nee joh, kreeg paar weken geleden al last van m'n hart door energiedrink (Was echt zo), dan ga ik echt niet aan nóg belastendere rotzooi zitten :/

Dezelfde avond vliegt er opgeteld 500 mg mdma naar binnen :whistle:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 20:40 

Hardtraxx Veteran

Ach ja, zo doe ik het ook. Elk feest dat ik ga zeg ik, nee ga vanavond niks doen, alleen aan de drank. En toch gooi ik altijd wat anders door m'n strot heen :lol:

Hoe minder ouders weten, hoe beter!
Vorige  1 ... 219, 220, 221, 222, 223, 224, 225 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen