vanavond maar even testenwrote:Moet je wel eerst kneiterdronken voor zijn tho
Of eigenlijk, moet je eerst een dosis Speed op hebben, zodat je niet meer merkt dat je dronken bent. 
Valt bij mij altijd reuze meewrote:je krijgt er niet meer van nee, misschien voor je gevoel welwrote:Van XTC krijg je toch ook meer energie? Of is het meer dat je gewoon niet moe wordt?
maar je leent als het waren gewoon extra energie van jezelf en die klap voel je dag(en) erna wel
want dan ben je meer moe dan normaal omdat je reserves moeten herstellen waarvan je als het ware hebt geleend
Je bent dan vooral naar de klote omdat je een hele nacht hebt doorgetrokken en hebt lopen sporten
En de energie die je voelt komt simpelweg omdat je je zo gelukkig voelt.
Ga maar eens nuchter proberen een heel nummer dat je niets aan vindt snoeihard te stampen...
En doe het zelfde voor een nummer wat je helemaal geweldig vindt en kippenvel van krijgt. Je kan als het goed is bij die tweede 10x langer door
Het is allemaal in je lichaam zelf
Heb deze ook en heb inderdaad liever iets zwaarder. maar deze zijn prima voor de 1e keer. en daarna ook wel, als je tolerantie op een normaal niveau ligt tenminste.wrote:Zijn niet echt zware snoepjes. spreiding van 67mg - 90mgwrote:Roze diamantjes
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=22559
G
volges mij was jij gewoon dit filmpje aan het kijken:wrote:Nu pas terug met mijn kop volledig boven water. Terug een scherm voor me wat niet constant de pixels lopen ter veranderen van kleuren etc. Nog even naar de bakker voor lekker vers brood en dan lekker slapen
Als je klein idee wilt hebben wat me vannacht heeft bezig gehouden moet je dit maar eens proberen op te zetten en gewoon heel erg aandachtig luisteren, manman wat heb ik in de scheur gelegen met dit nummer omdat ik het 'begreep' onder invloed, alsof het een openbaring was rofl![]()
View on YouTube
View on YouTube
moet je maar es kijken en dan full screen en volledig focussen op et filmpje
vannavond 21:00 en om 23:00 of 00:00 weet laatse niet zeker.
Weer een nieuwe drugsInc op Natgeo deze keer Cocain
Weer een nieuwe drugsInc op Natgeo deze keer Cocain
vorige week ging het over meth en dan heb ik het niet over methylone
was wel interessant
was wel interessant
Begrijp helemaal niet wat je hiermee bedoelt hoor...wrote: volges mij was jij gewoon dit filmpje aan het kijken:
moet je maar es kijken en dan full screen en volledig focussen op et filmpje
Ik heb ze alle 4 al gezien, interessant iddwrote:vorige week ging het over meth en dan heb ik het niet over methylone![]()
was wel interessant
Ja ik zat ook al te denken aan rode dollars. En nope ik ga helaas niet naar Loudness, ben nog geen 18.wrote:De perfecte is dan denk voor jou een rode dollars, of misschien als iets zwaarder een groene canadeeswrote:Neem aan dat je dan een hele neemt? Ik wil echt de perfecte pil voor mij vinden maar dat is nogal onmogelijk.![]()
Denk dat ik voor een pil ga met rond de 130mg en dan 2 halfjes over de hele nacht.![]()
Ga je eigenlijk Loudness nandohs?
@ DarkBeatz:
Oooh oke, maar hoe oud is die vriendin van jou?
@ Robert:
Haha eindelijk serieus advies van jou.
Ze is even oud als mij, 28 dus. Ik weet niet wat dat er echter toe doetwrote:@ DarkBeatz:
Oooh oke, maar hoe oud is die vriendin van jou?"
Oke, tja ik ben ong. 10 jaar jonger dus misschien dat het bij mij wel harder aan komt, maar daar heb ik verder geen verstand van. Ik ben over het algemeen niet bang voor xtc of drugs maar sowieso wordt de 1e keer wel spannend.wrote:Ze is even oud als mij, 28 dus. Ik weet niet wat dat er echter toe doetwrote:@ DarkBeatz:
Oooh oke, maar hoe oud is die vriendin van jou?"Ze was heel bang voor xtc, of harddrugs in het algemeen. Maar wegens mijn lovende gesprekken wou ze het toch een keer proberen, omdat ze in april ook meeging naar een feest. Nu ja het is haar goed bevallen en nu gaat ze zowel in januari als februari ook al mee naar feesten
huh ?? waar dat danwrote:
@ Robert:
Je zei voor 't eerst dat ik beter GEEN olifantjes of Q's kon nemen bij de 1e keer.wrote:huh ?? waar dat danwrote:
@ Robert:
ow wat heb ik zin in zaterdag!
na 2½ maand weer ff volgas raggen!! en wel met die fantastische line up!
en jammer dat het zonder robertt is
morgen alweer dinsdag jo , weer bijna weekendd
na 2½ maand weer ff volgas raggen!! en wel met die fantastische line up!
en jammer dat het zonder robertt is
hahawrote:ow wat heb ik zin in zaterdag!![]()
na 2½ maand weer ff volgas raggen!! en wel met die fantastische line up!![]()
en jammer dat het zonder robertt is![]()
wrote:hahawrote:ow wat heb ik zin in zaterdag!![]()
morgen alweer dinsdag jo , weer bijna weekenddhelaas wel, maar ik moet toch nuchter blijven.. nog maar 9 maanden
dan mag ik weer
wrote:wrote:hahawrote:ow wat heb ik zin in zaterdag!![]()
morgen alweer dinsdag jo , weer bijna weekenddhelaas wel, maar ik moet toch nuchter blijven.. nog maar 9 maanden
dan mag ik weer
en onze afspraak op Xq dan?
9 maanden? Ben je zwanger?wrote:hahawrote:ow wat heb ik zin in zaterdag!![]()
dan mag ik weer
Morgen idd alweer dinsdag, vanaf morgen nog maar een week tot aan de dip
Is ook nergens voor nodigwrote:Ik ben over het algemeen niet bang voor xtc of drugs maar sowieso wordt de 1e keer wel spannend.
Heel veel mensen zien XTC als een hele gevaarlijke drug (Al onze ouders zaten in de periode dat het heeel negatief in de media naar voren kwam, ook omdat de markt naar de klote was en er veel rotzooi in omloop was). Alle informatie die ze er over weten te vertellen klopt bijna nooit en ze hebben geen idee wat het nou eigenlijk met een mens doet. Maar jezelf lam zuipen kan altijd wel, terwijl dat nog veel slechter is.
Punt is dat je de tijd neemt om t iemand uit te leggen, vaak hebben ze dan wel door dat het allemaal wel mee valt
Vertellen jullie het dan ook altijd als je het gaat doen? M'n ouders weten het ook, maar ik ga dus echt nooit zeggen van "Mam, vanavond neem ik weer een pil, hoor!"
je weet hetwrote:9 maanden? Ben je zwanger?wrote:hahawrote:ow wat heb ik zin in zaterdag!![]()
dan mag ik weer
![]()
Morgen idd alweer dinsdag, vanaf morgen nog maar een week tot aan de dip
Vorige week heb ik hem onverwacht uitgesteld. Was al blij dat ik dinsdag geen dip had, ik helemaal vrolijk, kreeg ik hem woensdag 
Nee, ik lieg er nog wel om, maar dat is gewoon beterwrote:Vertellen jullie het dan ook altijd als je het gaat doen? M'n ouders weten het ook, maar ik ga dus echt nooit zeggen van "Mam, vanavond neem ik weer een pil, hoor!"
Als ze vragen of ik niets raars ga doen zeg ik: Nee joh, kreeg paar weken geleden al last van m'n hart door energiedrink (Was echt zo), dan ga ik echt niet aan nóg belastendere rotzooi zitten
Dezelfde avond vliegt er opgeteld 500 mg mdma naar binnen