Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 13:01 

Donateur

Inno schreef:
Chukkels schreef:
Ey dan zit je vlak bij mijn school :) Die zit achter de ArenA ^^

*voelt zich niet veilig meer* :D

het gevaar is alweer over.. dus wees gerust :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 13:59 

Hardtraxx Veteran

Ik woon ook in Amsterdam en ik heb geen last gehad van de zwarte pieten plaag hoor. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:14 

Hardtraxx Addict

Nandohs schreef:
Ik woon ook in Amsterdam en ik heb geen last gehad van de zwarte pieten plaag hoor. xd

Van die Zwarte Pieten plaag hebben we in heel Nederland last,
alleen dat zijn geen Pieten van Sinterklaas :P (grapje)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:37 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:
Je zou juist zeggen dat je het nu wel kan i.p.v 10 jaar terug.
Aangezien je zoveel bent afgevallen, en je conditie behoorlijk beter is geworden (lijkt mij )

Klopt, respect voor de mensen die zonder iets op de hele nacht door kunnen stampen, ik kan het ook echt niet meer (10 jaar terug wel trouwens). Maar als ik niet gebruik is tegen een uur of 4 mijn kaars al uit :P

Ik hou het eigenlijk makkelijk de hele nacht vol, ook al heb ik geen geweldige conditie. Het is meer dat ik XTC gewoon wil proberen en niet dat ik het nodig heb, maar ik zit nog steeds te twijfelen of het dan wel slim is om te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:38 

Donateur

Ik gebruik X voor het gevoel, niet voor de energie. Daar heb ik wel speed voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:40 

Hardtraxx Veteran

Van XTC krijg je toch ook meer energie? Of is het meer dat je gewoon niet moe wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:43 

Hardtraxx Veteran

Nandohs schreef:
Van XTC krijg je toch ook meer energie? Of is het meer dat je gewoon niet moe wordt?

je krijgt er niet meer van nee, misschien voor je gevoel wel
maar je leent als het waren gewoon extra energie van jezelf en die klap voel je dag(en) erna wel
want dan ben je meer moe dan normaal omdat je reserves moeten herstellen waarvan je als het ware hebt geleend
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 14:56 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Nandohs schreef:

je krijgt er niet meer van nee, misschien voor je gevoel wel
maar je leent als het waren gewoon extra energie van jezelf en die klap voel je dag(en) erna wel
want dan ben je meer moe dan normaal omdat je reserves moeten herstellen waarvan je als het ware hebt geleend

Aha oke. Neem aan dat speed dan ook op die manier werkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 15:06 

Donateur

Xtc pakt gewoon de reserves van je lichaam, zelfde als bij andere drugs. Daarom ga je er ook kapot van als je te vaak gebruikt ;)

Mdma laat wel het hart sneller kloppen, waardoor je ook wel meer energie krijgt voor je gevoel
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 15:39 

Hardtraxx Elite

Nandohs schreef:
Ik hou het eigenlijk makkelijk de hele nacht vol, ook al heb ik geen geweldige conditie. Het is meer dat ik XTC gewoon wil proberen en niet dat ik het nodig heb, maar ik zit nog steeds te twijfelen of het dan wel slim is om te doen.

Het is gewoon een heerlijk gevoel, ik gebruik het zeker ook niet voor de energie. Als ik ga stappen en ik wil puur wat kunnen dansen gebruik ik wel wat anders. Nee het overheerlijke gevoel dat xtc doet daar doen we het voor, en dat je niet vermoeid raakt dat is mooi meegenomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 15:41 

Hardtraxx Addict

Ze zijn besteld :thumbsup: dusseh deze week ofzo binnen :)
Even thuis met nog 2 vrienden proberen, en dan lekker meenemen naar Hard Bass :clap: (en 1tje even testen natuurlijk ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 15:56 

Hardtraxx Veteran

qolossos schreef:
Ze zijn besteld :thumbsup: dusseh deze week ofzo binnen :)
Even thuis met nog 2 vrienden proberen, en dan lekker meenemen naar Hard Bass :clap: (en 1tje even testen natuurlijk ;))

Welke heb je besteld?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:00 

Hardtraxx Addict

Roze diamantjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:11 

Donateur

qolossos schreef:
Roze diamantjes

Zijn niet echt zware snoepjes. spreiding van 67mg - 90mg

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=22559
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:12 

Hardtraxx Veteran

Neem aan dat je dan een hele neemt? Ik wil echt de perfecte pil voor mij vinden maar dat is nogal onmogelijk. xd
Denk dat ik voor een pil ga met rond de 130mg en dan 2 halfjes over de hele nacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:13 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Nandohs schreef:

Het is gewoon een heerlijk gevoel, ik gebruik het zeker ook niet voor de energie. Als ik ga stappen en ik wil puur wat kunnen dansen gebruik ik wel wat anders. Nee het overheerlijke gevoel dat xtc doet daar doen we het voor, en dat je niet vermoeid raakt dat is mooi meegenomen :P

Helemaal mee eens. Dat je er extra energie van krijgt en langer doorkunt is wel een leuk extraatje, maar niet datgene waarvoor je het doet. Ik heb trouwens geen verschil gemerkt tussen feesten lang volhouden voordat ik wel ns xtc gebruikte en nu. Valt ook niet echt te meten, aangezien ik nu een hoop harder losga. Vind het nog steeds allemaal wel goed vol te houden als ik rond een uur of 3 ff eetpauze hou en niet te veel zuip. Ik heb (had?) overigens niet echt iets wat een conditie te noemen zou zijn. Mss dat ik sinds al die feesten wel wat beter kan rennen ofzo - nog niet echt uitgeprobeerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:16 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Mss dat ik sinds al die feesten wel wat beter kan rennen ofzo - nog niet echt uitgeprobeerd :P

Ik zal je eens mee rennen nemen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:18 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
qolossos schreef:
Roze diamantjes

Zijn niet echt zware snoepjes. spreiding van 67mg - 90mg

Klopt, maar inderdaad zoals Nandohs zegt; gewoon helen nemen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:20 

Donateur

Nandohs schreef:
Neem aan dat je dan een hele neemt? Ik wil echt de perfecte pil voor mij vinden maar dat is nogal onmogelijk. xd
Denk dat ik voor een pil ga met rond de 130mg en dan 2 halfjes over de hele nacht.

De perfecte is dan denk voor jou een rode dollars, of misschien als iets zwaarder een groene canadees ;)
Ga je eigenlijk Loudness nandohs? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:23 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
De perfecte is dan denk voor jou een rode dollars, of misschien als iets zwaarder een groene canadees ;)
Ga je eigenlijk Loudness nandohs? :P

Inderdaad groene canadeesjes, je hoeft zeker geen schrik te hebben van een dosis tot 80a90mg max. Zelfs een vriendin wat 56kg weegt ging niet te hard op een half canadeesje voor haar eerste keer terwijl vrouwen veel gevoeliger zijn voor xtc als mannen. Volgende keer krijgt ze een half q-danceje op Euphoria :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:27 

Donateur

ieder geval geen oranje q's nemen of olifantjes in 1 x .. jezus wat ga je dan hard :drool: ik hou er wel van, maar ik denk niet dat iedereen deze mening deelt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:31 

Donateur

roberttt schreef:
ieder geval geen oranje q's nemen of olifantjes in 1 x .. jezus wat ga je dan hard :drool: ik hou er wel van, maar ik denk niet dat iedereen deze mening deelt :P

ikke wel hoor robbert ;), alleen het is natuurlijk niet goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:35 

Hardtraxx Veteran

Lachen hoe je van 1 enkel Groen olifantje al kan hallucineren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:46 

Chukkels schreef:
Lachen hoe je van 1 enkel Groen olifantje al kan hallucineren xd

lolwut?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 16:56 

Hardtraxx Veteran

Moet je wel eerst kneiterdronken voor zijn tho :P
Vorige  1 ... 218, 219, 220, 221, 222, 223, 224 ... 471  Volgende