het gevaar is alweer over.. dus wees gerustwrote:*voelt zich niet veilig meer*wrote:Ey dan zit je vlak bij mijn schoolDie zit achter de ArenA
Ik woon ook in Amsterdam en ik heb geen last gehad van de zwarte pieten plaag hoor. 
N
Hardtraxx Addict
1982 posts member since 2010
last seen Mar 2021
Van die Zwarte Pieten plaag hebben we in heel Nederland last,wrote:Ik woon ook in Amsterdam en ik heb geen last gehad van de zwarte pieten plaag hoor.
alleen dat zijn geen Pieten van Sinterklaas
Ik hou het eigenlijk makkelijk de hele nacht vol, ook al heb ik geen geweldige conditie. Het is meer dat ik XTC gewoon wil proberen en niet dat ik het nodig heb, maar ik zit nog steeds te twijfelen of het dan wel slim is om te doen.wrote:Klopt, respect voor de mensen die zonder iets op de hele nacht door kunnen stampen, ik kan het ook echt niet meer (10 jaar terug wel trouwens). Maar als ik niet gebruik is tegen een uur of 4 mijn kaars al uitwrote:Je zou juist zeggen dat je het nu wel kan i.p.v 10 jaar terug.
Aangezien je zoveel bent afgevallen, en je conditie behoorlijk beter is geworden (lijkt mij )
Last edited by Nando on , edited 2 times in total.
Ik gebruik X voor het gevoel, niet voor de energie. Daar heb ik wel speed voor
Van XTC krijg je toch ook meer energie? Of is het meer dat je gewoon niet moe wordt?
je krijgt er niet meer van nee, misschien voor je gevoel welwrote:Van XTC krijg je toch ook meer energie? Of is het meer dat je gewoon niet moe wordt?
maar je leent als het waren gewoon extra energie van jezelf en die klap voel je dag(en) erna wel
want dan ben je meer moe dan normaal omdat je reserves moeten herstellen waarvan je als het ware hebt geleend
Aha oke. Neem aan dat speed dan ook op die manier werkt?wrote:je krijgt er niet meer van nee, misschien voor je gevoel welwrote:Van XTC krijg je toch ook meer energie? Of is het meer dat je gewoon niet moe wordt?
maar je leent als het waren gewoon extra energie van jezelf en die klap voel je dag(en) erna wel
want dan ben je meer moe dan normaal omdat je reserves moeten herstellen waarvan je als het ware hebt geleend
Xtc pakt gewoon de reserves van je lichaam, zelfde als bij andere drugs. Daarom ga je er ook kapot van als je te vaak gebruikt 
Mdma laat wel het hart sneller kloppen, waardoor je ook wel meer energie krijgt voor je gevoel
Mdma laat wel het hart sneller kloppen, waardoor je ook wel meer energie krijgt voor je gevoel
Het is gewoon een heerlijk gevoel, ik gebruik het zeker ook niet voor de energie. Als ik ga stappen en ik wil puur wat kunnen dansen gebruik ik wel wat anders. Nee het overheerlijke gevoel dat xtc doet daar doen we het voor, en dat je niet vermoeid raakt dat is mooi meegenomenwrote:Ik hou het eigenlijk makkelijk de hele nacht vol, ook al heb ik geen geweldige conditie. Het is meer dat ik XTC gewoon wil proberen en niet dat ik het nodig heb, maar ik zit nog steeds te twijfelen of het dan wel slim is om te doen.
Ze zijn besteld
dusseh deze week ofzo binnen 
Even thuis met nog 2 vrienden proberen, en dan lekker meenemen naar Hard Bass
(en 1tje even testen natuurlijk
)
Even thuis met nog 2 vrienden proberen, en dan lekker meenemen naar Hard Bass
Welke heb je besteld?wrote:Ze zijn bestelddusseh deze week ofzo binnen
Even thuis met nog 2 vrienden proberen, en dan lekker meenemen naar Hard Bass(en 1tje even testen natuurlijk
)
Zijn niet echt zware snoepjes. spreiding van 67mg - 90mgwrote:Roze diamantjes
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=22559
Neem aan dat je dan een hele neemt? Ik wil echt de perfecte pil voor mij vinden maar dat is nogal onmogelijk.
Denk dat ik voor een pil ga met rond de 130mg en dan 2 halfjes over de hele nacht.
Denk dat ik voor een pil ga met rond de 130mg en dan 2 halfjes over de hele nacht.
Helemaal mee eens. Dat je er extra energie van krijgt en langer doorkunt is wel een leuk extraatje, maar niet datgene waarvoor je het doet. Ik heb trouwens geen verschil gemerkt tussen feesten lang volhouden voordat ik wel ns xtc gebruikte en nu. Valt ook niet echt te meten, aangezien ik nu een hoop harder losga. Vind het nog steeds allemaal wel goed vol te houden als ik rond een uur of 3 ff eetpauze hou en niet te veel zuip. Ik heb (had?) overigens niet echt iets wat een conditie te noemen zou zijn. Mss dat ik sinds al die feesten wel wat beter kan rennen ofzo - nog niet echt uitgeprobeerdwrote:Het is gewoon een heerlijk gevoel, ik gebruik het zeker ook niet voor de energie. Als ik ga stappen en ik wil puur wat kunnen dansen gebruik ik wel wat anders. Nee het overheerlijke gevoel dat xtc doet daar doen we het voor, en dat je niet vermoeid raakt dat is mooi meegenomenwrote:Ik hou het eigenlijk makkelijk de hele nacht vol, ook al heb ik geen geweldige conditie. Het is meer dat ik XTC gewoon wil proberen en niet dat ik het nodig heb, maar ik zit nog steeds te twijfelen of het dan wel slim is om te doen.
Ik zal je eens mee rennen nemenwrote:Mss dat ik sinds al die feesten wel wat beter kan rennen ofzo - nog niet echt uitgeprobeerd
Klopt, maar inderdaad zoals Nandohs zegt; gewoon helen nemenwrote:Zijn niet echt zware snoepjes. spreiding van 67mg - 90mgwrote:Roze diamantjes
De perfecte is dan denk voor jou een rode dollars, of misschien als iets zwaarder een groene canadeeswrote:Neem aan dat je dan een hele neemt? Ik wil echt de perfecte pil voor mij vinden maar dat is nogal onmogelijk.![]()
Ga je eigenlijk Loudness nandohs?
Inderdaad groene canadeesjes, je hoeft zeker geen schrik te hebben van een dosis tot 80a90mg max. Zelfs een vriendin wat 56kg weegt ging niet te hard op een half canadeesje voor haar eerste keer terwijl vrouwen veel gevoeliger zijn voor xtc als mannen. Volgende keer krijgt ze een half q-danceje op Euphoriawrote:De perfecte is dan denk voor jou een rode dollars, of misschien als iets zwaarder een groene canadees![]()
Ga je eigenlijk Loudness nandohs?
ieder geval geen oranje q's nemen of olifantjes in 1 x .. jezus wat ga je dan hard
ik hou er wel van, maar ik denk niet dat iedereen deze mening deelt 
ikke wel hoor robbertwrote:ieder geval geen oranje q's nemen of olifantjes in 1 x .. jezus wat ga je dan hardik hou er wel van, maar ik denk niet dat iedereen deze mening deelt
Lachen hoe je van 1 enkel Groen olifantje al kan hallucineren 
G
lolwut?wrote:Lachen hoe je van 1 enkel Groen olifantje al kan hallucineren