DarkBeatz schreef:
Nandohs schreef:
Ik hou het eigenlijk makkelijk de hele nacht vol, ook al heb ik geen geweldige conditie. Het is meer dat ik XTC gewoon wil proberen en niet dat ik het nodig heb, maar ik zit nog steeds te twijfelen of het dan wel slim is om te doen.
Het is gewoon een heerlijk gevoel, ik gebruik het zeker ook niet voor de energie. Als ik ga stappen en ik wil puur wat kunnen dansen gebruik ik wel wat anders. Nee het overheerlijke gevoel dat xtc doet daar doen we het voor, en dat je niet vermoeid raakt dat is mooi meegenomen

Helemaal mee eens. Dat je er extra energie van krijgt en langer doorkunt is wel een leuk extraatje, maar niet datgene waarvoor je het doet. Ik heb trouwens geen verschil gemerkt tussen feesten lang volhouden voordat ik wel ns xtc gebruikte en nu. Valt ook niet echt te meten, aangezien ik nu een hoop harder losga. Vind het nog steeds allemaal wel goed vol te houden als ik rond een uur of 3 ff eetpauze hou en niet te veel zuip. Ik heb (had?) overigens niet echt iets wat een conditie te noemen zou zijn. Mss dat ik sinds al die feesten wel wat beter kan rennen ofzo - nog niet echt uitgeprobeerd