Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 11:14 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:
http://www.deonlinedrogist.nl/magnesium ... -8540.html
dan kan je beste die nemen :P zijn tenminste sterk.

Dit bestaat uit 150 mg elementair magnesium en 850 mg van de natuurlijke stof malaat (appelzuur).

Moet je er nog 6 van vreten :lol: Nee nee beter gewoon magnesium bij de drogist halen.

oh lol :P dacht dat het 1000mg magnesium was :lol: dan maar ff verder zoeken
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 11:17 

Donateur

Ik heb ze bij de tuinen gekocht, tabletten van 300mg! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 11:19 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Ik heb ze bij de tuinen gekocht, tabletten van 300mg! :thumbup:

Jeps, bij het kruidvat zijn ze ook 300mg. Is ideaal, zijn erg kleine pilletjes dus is niet moeilijk om er 3 van weg te kappen :P
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 11:19 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
als ik dit zo lees ben je net die vriend van chuykkels @ qlimax: had 1 pil fzo op, en stond de hele avond stil, wat een r-tard...

Haha, ben ik het mee oneens, maar als ik gewoon niks gebruik heb ik een moment, meestal rond 3/4 uur dat ik breek en gewoon niet meer kan. En op zo'n moment zou ik dus liever wat gebruiken, zodat ik daar geen last van heb. Sowieso doe ik het niet voor de energie, de rest eromheen is ook heerlijk.
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 11:25 

Hardtraxx Elite

modernization schreef:
Haha, ben ik het mee oneens, maar als ik gewoon niks gebruik heb ik een moment, meestal rond 3/4 uur dat ik breek en gewoon niet meer kan. En op zo'n moment zou ik dus liever wat gebruiken, zodat ik daar geen last van heb. Sowieso doe ik het niet voor de energie, de rest eromheen is ook heerlijk.

Klopt, respect voor de mensen die zonder iets op de hele nacht door kunnen stampen, ik kan het ook echt niet meer (10 jaar terug wel trouwens). Maar als ik niet gebruik is tegen een uur of 4 mijn kaars al uit :P
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 11:26 

Hardtraxx Veteran

Nandohs schreef:
Haha nee ik ga niet de 1e keer meteen combineren. Ik knal wel gewoon 2 halfjes. ^^

Combineren is sowieso geen goed plan als je van je lichaam houdt :P

En 1000mg Magnesium is inderdaad de beste dosis lijkt me. Minder helpt wel, maar slechts een beetje... En als je écht veel dan 1000mg gaat eten ga je aan de diarree :D En aangezien het spierontspannend werkt, werkt t ook op uw anusspier, reken maar uit :D
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 11:32 

Donateur

DarkBeatz schreef:
modernization schreef:

Klopt, respect voor de mensen die zonder iets op de hele nacht door kunnen stampen, ik kan het ook echt niet meer (10 jaar terug wel trouwens). Maar als ik niet gebruik is tegen een uur of 4 mijn kaars al uit :P

Je zou juist zeggen dat je het nu wel kan i.p.v 10 jaar terug.
Aangezien je zoveel bent afgevallen, en je conditie behoorlijk beter is geworden (lijkt mij )
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 11:35 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Aangezien je zoveel bent afgevallen, en je conditie behoorlijk beter is geworden (lijkt mij )

Cellen worden oud robert :P

Ooit een voetballer van 28 gezien die er vér bovenuit stak ten op zichte van de broekjes van 19? :D

Die zou ook zijn afgevallen en z'n conditie zou zeker beter moeten zijn (lijkt mij) :P :P
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 11:40 

Donateur

Inno schreef:
roberttt schreef:

Cellen worden oud robert :P

Ooit een voetballer van 28 gezien die er vér bovenuit stak ten op zichte van de broekjes van 19? :D

Die zou ook zijn afgevallen en z'n conditie zou zeker beter moeten zijn (lijkt mij) :P :P

hmm oke :P heb je wel gelijk in.. :lol:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 11:48 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

Aangezien je zoveel bent afgevallen, en je conditie behoorlijk beter is geworden (lijkt mij )[/quote]

10 jaar terug was ik ook niet zo dik als een jaar geleden. Toen woog ik 95kg ofzo (nu 83kg) dus ik was wel iets dikker toen ik 18 was maar dat viel nog wel mee dus ^^. Maarja toen was het wel 2x per week lekker de kroegen in de stad sochtends om 7u afsluiten op biertjes, enige volledig nuchter feestje dat ik heb gehad was Black 2009 en daar heb ik me lekker gegeven tot een uur of 5 toen kwam de hardcore en dat ging nuchter gewoon niet meer.
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 11:52 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
modernization schreef:

Ik heb juist geen idee of ik het vol kan houden zonder. Ik kon het altijd wél, maar sinds ik ben begonnen op de Feestfabriek, heb ik op elk ID&T feest wel wat gebruikt haha. Ben ook niet van plan om het uit te proberen of ik het nog wel kan uithouden xd
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 11:53 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Toen woog ik 95kg ofzo (nu 83kg) dus ik was wel iets dikker toen ik 18 was maar dat viel nog wel mee dus ^^. Maarja toen was het wel 2x per week lekker de kroegen in de stad sochtends om 7u afsluiten op biertjes, enige volledig nuchter feestje dat ik heb gehad was Black 2009 en daar heb ik me lekker gegeven tot een uur of 5 toen kwam de hardcore en dat ging nuchter gewoon niet meer.

Dan ben je toch wel flink afgevallen. Denk dat je meer spiermassa hebt nu dan 10 jaar geleden ;)

Dat heb ik ook altijd :P Kan op hardstyle meestal wel lang door... Maar als m'n spieren dan na een uurtje of 5 nonstop stampen naar hakmodus moeten trekken ze t niet meer :P Als je maar steeds ongeveer dezelfde beweging maakt kan je echt lang door :)
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 11:57 

Donateur

Inno schreef:
DarkBeatz schreef:
Toen woog ik 95kg ofzo (nu 83kg) dus ik was wel iets dikker toen ik 18 was maar dat viel nog wel mee dus ^^. Maarja toen was het wel 2x per week lekker de kroegen in de stad sochtends om 7u afsluiten op biertjes, enige volledig nuchter feestje dat ik heb gehad was Black 2009 en daar heb ik me lekker gegeven tot een uur of 5 toen kwam de hardcore en dat ging nuchter gewoon niet meer.

Dan ben je toch wel flink afgevallen. Denk dat je meer spiermassa hebt nu dan 10 jaar geleden ;)

Dat heb ik ook altijd :P Kan op hardstyle meestal wel lang door... Maar als m'n spieren dan na een uurtje of 5 nonstop stampen naar hakmodus moeten trekken ze t niet meer :P Als je maar steeds ongeveer dezelfde beweging maakt kan je echt lang door :)

bijpakken of inkakken he ;)

Maar ik heb nooit zoveel problemen om hele tijd door te raggen :whistle:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 11:59 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:

Ja die 12kg sinds toen is niks, ik ben zowat 60kg kwijt sinds verleden jaar :x . Zal zeker wel wat meer spiermassa hebben en ook een betere conditie (loop nu vrij makkelijk 10+km aan een stuk door). Maar toch een hardstyle feest is natuurlijk ook heel wat actiever dansen als kroegen aflopen wat ik vroeger deed. En voor de mensen wat me kennen van op feesten weten wel dat ik niet echt een rustige danser ben :D Dat word nuchter zwaar, na paar uurtjes kunnen de benen dan al niet meer. Als ik naar Q-Xlusive ga ga ik het wel eens nuchter doen, of althans tot een uur of 2 en daarna wat 4fmp om de laatste uren te trekken.

roberttt schreef:
bijpakken of inkakken he

De meeste mensen kakken juist in als ze teveel op hebben ook :P Iets wat met jouw advies wel eens kan voorkomen
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 12:04 

Hardtraxx Addict

Gast,

Ik wou gisteren slapen en zag in 1 keer allemaal schaduwen bewegen en later werd alles blauw voor me ogen.
super raar al tijden niets gebruikt en al helemaal geen trip middelen,
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 12:17 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:
bijpakken of inkakken he

De meeste mensen kakken juist in als ze teveel op hebben ook :P Iets wat met jouw advies wel eens kan voorkomen

ik bedoel dan speed he ;)
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 12:21 

Hardtraxx Veteran

jeone schreef:
Gast,

Ik wou gisteren slapen en zag in 1 keer allemaal schaduwen bewegen en later werd alles blauw voor me ogen.

Je wordt volwassen... Je gave tot Ghost whisperer komt langzaam tot uiting ;)

Als je al heel lang niets gehad hebt kan dat het niet zijn lijkt me. Sliep je niet gewoon al? Of half? Lijkt me niet iets om je zorgen om te maken, tenzij je zulke dingen ook had in de tijd dat je wel veel rotzooi gebruikte ofzo :P
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 12:23 

Hardtraxx Addict

Inno schreef:
jeone schreef:
Gast,

Je wordt volwassen... Je gave tot Ghost whisperer komt langzaam tot uiting ;)

Als je al heel lang niets gehad hebt kan dat het niet zijn lijkt me. Sliep je niet gewoon al? Of half? Lijkt me niet iets om je zorgen om te maken, tenzij je zulke dingen ook had in de tijd dat je wel veel rotzooi gebruikte ofzo :P

Nee was klaar wakker kon niet slapen omdat ik hele dag had geslapen en had akelig veel zin in een peukie.
Maar daar kan het ook niet aanliggen dat alles voor me ogen blauw werd was wel super vet maar die schaduwen minder.
Werd der bijna angstig van elke keer als ik licht uit deed leek het of er iets op me af kwam
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 12:26 

Donateur

jeone schreef:
Gast,

Heb je toevallig een boom voor je raam? Want het waaide gister wel, dat kan de bewegende schaduwen verklaren ;)
Nee maar is vast niets ergs , En heeft sowieso niet met drugs te maken. Aanraken jij nog maar 1x had gebruikt toch ?
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 12:28 

Hardtraxx Addict

Ja precies nee heb geen boom voor me raam. Precies nog maar 1 echt wat leuks gebruikt dus.
Maar dat blauwe wil ik wel weer mee maken :D
Misschien was het ook wel een droom die ik niet door had?
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 12:36 

Donateur

jeone schreef:
Ja precies nee heb geen boom voor me raam. Precies nog maar 1 echt wat leuks gebruikt dus.
Maar dat blauwe wil ik wel weer mee maken :D
Misschien was het ook wel een droom die ik niet door had?

dat zou best kunnen ;) ik heb ook altijd de meest rare dromen :lol: maar dat doet er niet toe.
maar het was gister ook pakjes avond he ;) dus kan ook een verklaring zijn voor de schaduwen :lol:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 12:38 

Hardtraxx Veteran

Tja, als je in Amsterdam woont, dan is het een verklaring jah. Maar ik ben gisteren ook speciaal in Kampen gebleven, omdat ik het op m'n kamer niet vertrouw terwijl het volle maan en 5 december is :cry:

Maar zover ik hoorde, zijn er in omgeving Zwolle geen doden/gewonden gevallen ^^
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 12:40 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Tja, als je in Amsterdam woont, dan is het een verklaring jah. Maar ik ben gisteren ook speciaal in Kampen gebleven, omdat ik het op m'n kamer niet vertrouw terwijl het volle maan en 5 december is :cry:

Maar zover ik hoorde, zijn er in omgeving Zwolle geen doden/gewonden gevallen ^^

:lol:

Ach, ik zit midden in de bijlmer... Allemaal evil zwarte pieten hier :/

Ik heb t ook overleefd :D
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 12:43 

Hardtraxx Veteran

Ey dan zit je vlak bij mijn school :) Die zit achter de ArenA ^^
Bericht Geplaatst op 06 dec 2010 12:50 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ey dan zit je vlak bij mijn school :) Die zit achter de ArenA ^^

*voelt zich niet veilig meer* :D
Vorige  1 ... 217, 218, 219, 220, 221, 222, 223 ... 471  Volgende