oh lolwrote:Dit bestaat uit 150 mg elementair magnesium en 850 mg van de natuurlijke stof malaat (appelzuur).wrote: http://www.deonlinedrogist.nl/magnesium ... -8540.html
dan kan je beste die nemenzijn tenminste sterk.
Moet je er nog 6 van vretenNee nee beter gewoon magnesium bij de drogist halen.
Ik heb ze bij de tuinen gekocht, tabletten van 300mg! 
Jeps, bij het kruidvat zijn ze ook 300mg. Is ideaal, zijn erg kleine pilletjes dus is niet moeilijk om er 3 van weg te kappenwrote:Ik heb ze bij de tuinen gekocht, tabletten van 300mg!
Haha, ben ik het mee oneens, maar als ik gewoon niks gebruik heb ik een moment, meestal rond 3/4 uur dat ik breek en gewoon niet meer kan. En op zo'n moment zou ik dus liever wat gebruiken, zodat ik daar geen last van heb. Sowieso doe ik het niet voor de energie, de rest eromheen is ook heerlijk.wrote: als ik dit zo lees ben je net die vriend van chuykkels @ qlimax: had 1 pil fzo op, en stond de hele avond stil, wat een r-tard...
Klopt, respect voor de mensen die zonder iets op de hele nacht door kunnen stampen, ik kan het ook echt niet meer (10 jaar terug wel trouwens). Maar als ik niet gebruik is tegen een uur of 4 mijn kaars al uitwrote:Haha, ben ik het mee oneens, maar als ik gewoon niks gebruik heb ik een moment, meestal rond 3/4 uur dat ik breek en gewoon niet meer kan. En op zo'n moment zou ik dus liever wat gebruiken, zodat ik daar geen last van heb. Sowieso doe ik het niet voor de energie, de rest eromheen is ook heerlijk.
Combineren is sowieso geen goed plan als je van je lichaam houdtwrote:Haha nee ik ga niet de 1e keer meteen combineren. Ik knal wel gewoon 2 halfjes.
En 1000mg Magnesium is inderdaad de beste dosis lijkt me. Minder helpt wel, maar slechts een beetje... En als je écht veel dan 1000mg gaat eten ga je aan de diarree
Je zou juist zeggen dat je het nu wel kan i.p.v 10 jaar terug.wrote:Klopt, respect voor de mensen die zonder iets op de hele nacht door kunnen stampen, ik kan het ook echt niet meer (10 jaar terug wel trouwens). Maar als ik niet gebruik is tegen een uur of 4 mijn kaars al uitwrote:Haha, ben ik het mee oneens, maar als ik gewoon niks gebruik heb ik een moment, meestal rond 3/4 uur dat ik breek en gewoon niet meer kan. En op zo'n moment zou ik dus liever wat gebruiken, zodat ik daar geen last van heb. Sowieso doe ik het niet voor de energie, de rest eromheen is ook heerlijk.
Aangezien je zoveel bent afgevallen, en je conditie behoorlijk beter is geworden (lijkt mij )
Cellen worden oud robertwrote: Je zou juist zeggen dat je het nu wel kan i.p.v 10 jaar terug.
Aangezien je zoveel bent afgevallen, en je conditie behoorlijk beter is geworden (lijkt mij )
Ooit een voetballer van 28 gezien die er vér bovenuit stak ten op zichte van de broekjes van 19?
Die zou ook zijn afgevallen en z'n conditie zou zeker beter moeten zijn (lijkt mij)
hmm okewrote:Cellen worden oud robertwrote: Je zou juist zeggen dat je het nu wel kan i.p.v 10 jaar terug.
Ooit een voetballer van 28 gezien die er vér bovenuit stak ten op zichte van de broekjes van 19?
Die zou ook zijn afgevallen en z'n conditie zou zeker beter moeten zijn (lijkt mij)![]()
Je zou juist zeggen dat je het nu wel kan i.p.v 10 jaar terug.wrote:Klopt, respect voor de mensen die zonder iets op de hele nacht door kunnen stampen, ik kan het ook echt niet meer (10 jaar terug wel trouwens). Maar als ik niet gebruik is tegen een uur of 4 mijn kaars al uit
Aangezien je zoveel bent afgevallen, en je conditie behoorlijk beter is geworden (lijkt mij )[/quote]
10 jaar terug was ik ook niet zo dik als een jaar geleden. Toen woog ik 95kg ofzo (nu 83kg) dus ik was wel iets dikker toen ik 18 was maar dat viel nog wel mee dus
Ik heb juist geen idee of ik het vol kan houden zonder. Ik kon het altijd wél, maar sinds ik ben begonnen op de Feestfabriek, heb ik op elk ID&T feest wel wat gebruikt haha. Ben ook niet van plan om het uit te proberen of ik het nog wel kan uithoudenwrote:Klopt, respect voor de mensen die zonder iets op de hele nacht door kunnen stampen, ik kan het ook echt niet meer (10 jaar terug wel trouwens). Maar als ik niet gebruik is tegen een uur of 4 mijn kaars al uitwrote:Haha, ben ik het mee oneens, maar als ik gewoon niks gebruik heb ik een moment, meestal rond 3/4 uur dat ik breek en gewoon niet meer kan. En op zo'n moment zou ik dus liever wat gebruiken, zodat ik daar geen last van heb. Sowieso doe ik het niet voor de energie, de rest eromheen is ook heerlijk.
Dan ben je toch wel flink afgevallen. Denk dat je meer spiermassa hebt nu dan 10 jaar geledenwrote: Toen woog ik 95kg ofzo (nu 83kg) dus ik was wel iets dikker toen ik 18 was maar dat viel nog wel mee dus. Maarja toen was het wel 2x per week lekker de kroegen in de stad sochtends om 7u afsluiten op biertjes, enige volledig nuchter feestje dat ik heb gehad was Black 2009 en daar heb ik me lekker gegeven tot een uur of 5 toen kwam de hardcore en dat ging nuchter gewoon niet meer.
Dat heb ik ook altijd
bijpakken of inkakken hewrote:Dan ben je toch wel flink afgevallen. Denk dat je meer spiermassa hebt nu dan 10 jaar geledenwrote: Toen woog ik 95kg ofzo (nu 83kg) dus ik was wel iets dikker toen ik 18 was maar dat viel nog wel mee dus. Maarja toen was het wel 2x per week lekker de kroegen in de stad sochtends om 7u afsluiten op biertjes, enige volledig nuchter feestje dat ik heb gehad was Black 2009 en daar heb ik me lekker gegeven tot een uur of 5 toen kwam de hardcore en dat ging nuchter gewoon niet meer.
Dat heb ik ook altijdKan op hardstyle meestal wel lang door... Maar als m'n spieren dan na een uurtje of 5 nonstop stampen naar hakmodus moeten trekken ze t niet meer
Als je maar steeds ongeveer dezelfde beweging maakt kan je echt lang door
Maar ik heb nooit zoveel problemen om hele tijd door te raggen
Ja die 12kg sinds toen is niks, ik ben zowat 60kg kwijt sinds verleden jaarwrote:Dan ben je toch wel flink afgevallen. Denk dat je meer spiermassa hebt nu dan 10 jaar geleden
Dat heb ik ook altijdKan op hardstyle meestal wel lang door... Maar als m'n spieren dan na een uurtje of 5 nonstop stampen naar hakmodus moeten trekken ze t niet meer
Als je maar steeds ongeveer dezelfde beweging maakt kan je echt lang door
De meeste mensen kakken juist in als ze teveel op hebben ookwrote:bijpakken of inkakken he
Gast,
Ik wou gisteren slapen en zag in 1 keer allemaal schaduwen bewegen en later werd alles blauw voor me ogen.
super raar al tijden niets gebruikt en al helemaal geen trip middelen,
Ik wou gisteren slapen en zag in 1 keer allemaal schaduwen bewegen en later werd alles blauw voor me ogen.
ik bedoel dan speed hewrote:De meeste mensen kakken juist in als ze teveel op hebben ookwrote:bijpakken of inkakken heIets wat met jouw advies wel eens kan voorkomen
Je wordt volwassen... Je gave tot Ghost whisperer komt langzaam tot uitingwrote:Gast,
Als je al heel lang niets gehad hebt kan dat het niet zijn lijkt me. Sliep je niet gewoon al? Of half? Lijkt me niet iets om je zorgen om te maken, tenzij je zulke dingen ook had in de tijd dat je wel veel rotzooi gebruikte ofzo
Nee was klaar wakker kon niet slapen omdat ik hele dag had geslapen en had akelig veel zin in een peukie.wrote:Je wordt volwassen... Je gave tot Ghost whisperer komt langzaam tot uitingwrote:Gast,
Als je al heel lang niets gehad hebt kan dat het niet zijn lijkt me. Sliep je niet gewoon al? Of half? Lijkt me niet iets om je zorgen om te maken, tenzij je zulke dingen ook had in de tijd dat je wel veel rotzooi gebruikte ofzo
Maar daar kan het ook niet aanliggen dat alles voor me ogen blauw werd was wel super vet maar die schaduwen minder.
Werd der bijna angstig van elke keer als ik licht uit deed leek het of er iets op me af kwam
Heb je toevallig een boom voor je raam? Want het waaide gister wel, dat kan de bewegende schaduwen verklarenwrote:Gast,
Nee maar is vast niets ergs , En heeft sowieso niet met drugs te maken. Aanraken jij nog maar 1x had gebruikt toch ?
Ja precies nee heb geen boom voor me raam. Precies nog maar 1 echt wat leuks gebruikt dus.
Maar dat blauwe wil ik wel weer mee maken
Misschien was het ook wel een droom die ik niet door had?
Maar dat blauwe wil ik wel weer mee maken
dat zou best kunnenwrote:Ja precies nee heb geen boom voor me raam. Precies nog maar 1 echt wat leuks gebruikt dus.
Maar dat blauwe wil ik wel weer mee maken![]()
maar het was gister ook pakjes avond he
Tja, als je in Amsterdam woont, dan is het een verklaring jah. Maar ik ben gisteren ook speciaal in Kampen gebleven, omdat ik het op m'n kamer niet vertrouw terwijl het volle maan en 5 december is 
Maar zover ik hoorde, zijn er in omgeving Zwolle geen doden/gewonden gevallen
wrote:Tja, als je in Amsterdam woont, dan is het een verklaring jah. Maar ik ben gisteren ook speciaal in Kampen gebleven, omdat ik het op m'n kamer niet vertrouw terwijl het volle maan en 5 december is
Ach, ik zit midden in de bijlmer... Allemaal evil zwarte pieten hier
Ik heb t ook overleefd
Ey dan zit je vlak bij mijn school
Die zit achter de ArenA