Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 23:49 

Donateur

Chukkels schreef:
Wat niet is, kan nog komen :P

Beetje morsen en je hebt Meth er ook op staan xd

:lol: of ff zelf met witte stift erop schrijven :D

METHYLONE
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 23:52 

Hardtraxx Veteran

Gewoon wat poedersuiker meenemen. het is toch bijna Oud & Nieuw :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 23:53 

Hardtraxxer

Ik wil zaterdag eigenlijk wel weer eens een keer goed hard gaan, laatste keer was bij Hardbass, daar had ik er 3,5 van 80mg op geloof ik, dat was m'n 1e keer op een feest en erg lekker :) Daarna heb ik het alleen maar heel verstandig gedaan met niet meer dan 2 of 3 mg/kg voor de hele nacht.

Probleem is alleen dat ik als ik thuis ben weer kleine oogjes wil hebben, nou is dat met Rotterdam niet zo'n heel groot probleem aangezien het wel een paar uur duurt voor ik weer thuis ben :( Houdt er iemand nog een afterparty in Nijmegen? :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 23:58 

Hardtraxxer

Niet doen dan, of weinig pakken dat je net een beetje zweeft. Ik neem ook pas de laatste uren wat voor de energie want anders trek ik het niet. Rood dollartje ofso(kevin (a)). Weinig pakken is dan het slimst als het toch doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 00:00 

Donateur

Tussendoor ff slapen en je oogjes zijn weer zo goed als normaal als je thuis komt.

Citaat:
Ik neem ook pas de laatste uren wat voor de energie want anders trek ik het niet

Ah joh beter neem je niks dan ;) . Gewoon ff redbulltje pakken of ff kwartiertje rusten en dan over dat dooie punt heen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 00:13 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Tussendoor ff slapen en je oogjes zijn weer zo goed als normaal als je thuis komt.

Citaat:
Ik neem ook pas de laatste uren wat voor de energie want anders trek ik het niet

Ah joh beter neem je niks dan ;) . Gewoon ff redbulltje pakken of ff kwartiertje rusten en dan over dat dooie punt heen :)

Ik kan slecht tegen caffeine dus dat zit er al niet in :P rust zou kunnen, zit alleen altijd met het punt dat ik echt totaaal inkak en blijf zitten ook. En heb ook wel weer trek in iets. Alweer aantal maandjes geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 00:30 

modernization schreef:
dawasiknie schreef:

Citaat:

Ik kan slecht tegen caffeine dus dat zit er al niet in :P rust zou kunnen, zit alleen altijd met het punt dat ik echt totaaal inkak en blijf zitten ook. En heb ook wel weer trek in iets. Alweer aantal maandjes geleden.

als ik dit zo lees ben je net die vriend van chuykkels @ qlimax: had 1 pil fzo op, en stond de hele avond stil, wat een r-tard...

stefaneke schreef:
KSwoosh schreef:
te hard gaan? wasda?

Afbeelding

duus dat waren al die flitsen tijdens thrillogy!
en ik maar denken dat er strobes hingen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 00:43 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
als ik dit zo lees ben je net die vriend van chuykkels @ qlimax: had 1 pil fzo op, en stond de hele avond stil, wat een r-tard...

Die gast was helemaal van het padje... Eerste keer XTC terwijl hij al wel eens coke en weet ik veel wat gehad heeft. Maar hij vond XTC totaal geen succes, vond het niet fijn om de 'controle' kwijt te raken zei hij. Verder heeft hij wel een leuk feestje gehad hoor, heb voor de rest zelf niet zoveel op hem gelet, aangezien ik meer met mezelf bezig was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 01:40 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik moet nog steeds even langs de apotheker gaan voor wat capsules. Alleen ik durf niet langs diegene waar wij altijd onze medicijnen halen. Ze zullen me daar wel raar aankijken haha!

Dan haal je toch bij een smartshop? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 09:08 

Donateur

Deeltjesversneller schreef:
Ik wil zaterdag eigenlijk wel weer eens een keer goed hard gaan, laatste keer was bij Hardbass, daar had ik er 3,5 van 80mg op geloof ik, dat was m'n 1e keer op een feest en erg lekker :) Daarna heb ik het alleen maar heel verstandig gedaan met niet meer dan 2 of 3 mg/kg voor de hele nacht.

Probleem is alleen dat ik als ik thuis ben weer kleine oogjes wil hebben, nou is dat met Rotterdam niet zo'n heel groot probleem aangezien het wel een paar uur duurt voor ik weer thuis ben :( Houdt er iemand nog een afterparty in Nijmegen? :bomb:

Ik weet niet hoever het voor jou reizen is, maar als je eenmaal gewoon daglicht ziet, zijn je ogen gewoon weer klein! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 09:53 

Hardtraxx Veteran

Als ik nu zo lees dat die vriend van Chukkels bij de eerste keer gebruiken de hele nacht stil stond weet ik nog niet zo zeker of ik het wel wil proberen bij X-Qlusive. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 10:04 

Donateur

Nandohs schreef:
Als ik nu zo lees dat die vriend van Chukkels bij de eerste keer gebruiken de hele nacht stil stond weet ik nog niet zo zeker of ik het wel wil proberen bij X-Qlusive. xd

moet je gewoon niet veel nemen :lol: want wat hij op had, niet normaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 10:04 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Nandohs schreef:

Ik lees hierboven toch echt 1 pil. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 10:07 

Donateur

Nandohs schreef:

gewoon niet aanstellen en knallen maar!! , desnoods knal je er nog wat speed erbij! :D maar ik kan jou zeggen dat je met goede xtc, en niet in combo met coke , je niet stil staat heel de avond :yay: dat kan ik jou verzekeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 10:08 

Donateur

Nandohs schreef:
roberttt schreef:
Nandohs schreef:

Ik lees hierboven toch echt 1 pil. :lol:

hmm nou volgens mij niet.. >.< en ik was er echt bij :lol:

maarja gewoon knallen, en anders clean blijven XD
en wat kevin zegt speed erbij :D is goeie combi :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 10:48 

Hardtraxx Veteran

Haha nee ik ga niet de 1e keer meteen combineren. Ik knal wel gewoon 2 halfjes. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 10:52 

Donateur

Nandohs schreef:
Haha nee ik ga niet de 1e keer meteen combineren. Ik knal wel gewoon 2 halfjes. ^^

oh oke :P welke soort ga je nemen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 10:57 

Hardtraxxer

Ff een vraagie, elke keer als ik gesnoept heb. is me hele bek aan gort de volgende dag, ik kauw wel op kauwgum
en ik weet dat het gewoon normaal is dat je smoelwerk kapot gaat. maar nu kan ik niet eens knap eten en had maar anderhalf genomen.
Iemand tips?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 10:58 

Donateur

Blazed schreef:
Ff een vraagie, elke keer als ik gesnoept heb. is me hele bek aan gort de volgende dag, ik kauw wel op kauwgum
en ik weet dat het gewoon normaal is dat je smoelwerk kapot gaat. maar nu kan ik niet eens knap eten en had maar anderhalf genomen.
Iemand tips?

magnesium slikken voor gebruik, meer dan 1000mg . (moet helpen, al merk ik er niks van)

Ik had na qlimax ook me bek aan schijt, gat in me wang. Glazuur van me tanden, was gewoon niet meer normaal :lol: (is nu nog steeds zo)

Maar enigste tip die ik nu voor je heb nog.
Niet aanstellen :P en goed je tanden poetsen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 10:59 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Nandohs schreef:

oh oke :P welke soort ga je nemen dan?

Denk Dollars ofzo.. iig geen hele hoge dosis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 10:59 

Donateur

Blazed schreef:
Iemand tips?

Koop magnesium supplementen, die ontspannen je spieren. Dus ook je kaken.
neem voordat je naar een feest gaan 1000mg magnesium, en je hebt veel minder last!

Voorderest kan je er niet veel tegen doen, misschien een lolly is je bek douwen heel de avond.

maar magnesium is echt een aanrader! kan je gewoon kopen bij de drogist, of een andere vitamine zaakie ofso. Kost ong. 8 euro ofso voor 100 tabletten van 300mg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 11:00 

Donateur

magnesium helpt bij mij niet :lol: zal wel door de hoeveelheid mdma komen wat ik gebruik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 11:02 

Hardtraxx Elite

Blazed schreef:
Iemand tips?

^^ Wat kevin zegt, ik heb nog nooit last gehad van mijn kaken achteraf.. Dus om het te zien als wat normaals wat erbij hoort is onzin, magnesium kopen en geen kauwgom kauwen helpt ook al :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 11:04 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Blazed schreef:
Iemand tips?

^^ Wat kevin zegt, ik heb nog nooit last gehad van mijn kaken achteraf.. Dus om het te zien als wat normaals wat erbij hoort is onzin, magnesium kopen en geen kauwgom kauwen helpt ook al :P

http://www.deonlinedrogist.nl/magnesium ... -8540.html
dan kan je beste die nemen :P zijn tenminste sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2010 11:11 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
http://www.deonlinedrogist.nl/magnesium ... -8540.html
dan kan je beste die nemen :P zijn tenminste sterk.

Dit bestaat uit 150 mg elementair magnesium en 850 mg van de natuurlijke stof malaat (appelzuur).

Moet je er nog 6 van vreten :lol: Nee nee beter gewoon magnesium bij de drogist halen.
Vorige  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen