wrote:Wat niet is, kan nog komen
Beetje morsen en je hebt Meth er ook op staan
METHYLONE
wrote:Wat niet is, kan nog komen
Beetje morsen en je hebt Meth er ook op staan
Ah joh beter neem je niks danIk neem ook pas de laatste uren wat voor de energie want anders trek ik het niet
Ik kan slecht tegen caffeine dus dat zit er al niet inwrote:Tussendoor ff slapen en je oogjes zijn weer zo goed als normaal als je thuis komt.
Ah joh beter neem je niks danIk neem ook pas de laatste uren wat voor de energie want anders trek ik het niet. Gewoon ff redbulltje pakken of ff kwartiertje rusten en dan over dat dooie punt heen
als ik dit zo lees ben je net die vriend van chuykkels @ qlimax: had 1 pil fzo op, en stond de hele avond stil, wat een r-tard...wrote:Ik kan slecht tegen caffeine dus dat zit er al niet inwrote:Tussendoor ff slapen en je oogjes zijn weer zo goed als normaal als je thuis komt.
Ah joh beter neem je niks danIk neem ook pas de laatste uren wat voor de energie want anders trek ik het niet. Gewoon ff redbulltje pakken of ff kwartiertje rusten en dan over dat dooie punt heen
rust zou kunnen, zit alleen altijd met het punt dat ik echt totaaal inkak en blijf zitten ook. En heb ook wel weer trek in iets. Alweer aantal maandjes geleden.
duus dat waren al die flitsen tijdens thrillogy!wrote:wrote:te hard gaan? wasda?
Die gast was helemaal van het padje... Eerste keer XTC terwijl hij al wel eens coke en weet ik veel wat gehad heeft. Maar hij vond XTC totaal geen succes, vond het niet fijn om de 'controle' kwijt te raken zei hij. Verder heeft hij wel een leuk feestje gehad hoor, heb voor de rest zelf niet zoveel op hem gelet, aangezien ik meer met mezelf bezig wasals ik dit zo lees ben je net die vriend van chuykkels @ qlimax: had 1 pil fzo op, en stond de hele avond stil, wat een r-tard...
Dan haal je toch bij een smartshop?wrote:Ik moet nog steeds even langs de apotheker gaan voor wat capsules. Alleen ik durf niet langs diegene waar wij altijd onze medicijnen halen. Ze zullen me daar wel raar aankijken haha!
Ik weet niet hoever het voor jou reizen is, maar als je eenmaal gewoon daglicht ziet, zijn je ogen gewoon weer klein!wrote:Ik wil zaterdag eigenlijk wel weer eens een keer goed hard gaan, laatste keer was bij Hardbass, daar had ik er 3,5 van 80mg op geloof ik, dat was m'n 1e keer op een feest en erg lekkerDaarna heb ik het alleen maar heel verstandig gedaan met niet meer dan 2 of 3 mg/kg voor de hele nacht.
Probleem is alleen dat ik als ik thuis ben weer kleine oogjes wil hebben, nou is dat met Rotterdam niet zo'n heel groot probleem aangezien het wel een paar uur duurt voor ik weer thuis benHoudt er iemand nog een afterparty in Nijmegen?
moet je gewoon niet veel nemenwrote:Als ik nu zo lees dat die vriend van Chukkels bij de eerste keer gebruiken de hele nacht stil stond weet ik nog niet zo zeker of ik het wel wil proberen bij X-Qlusive.
Ik lees hierboven toch echt 1 pil.wrote:moet je gewoon niet veel nemenwrote:Als ik nu zo lees dat die vriend van Chukkels bij de eerste keer gebruiken de hele nacht stil stond weet ik nog niet zo zeker of ik het wel wil proberen bij X-Qlusive.want wat hij op had, niet normaal
gewoon niet aanstellen en knallen maar!! , desnoods knal je er nog wat speed erbij!wrote:Als ik nu zo lees dat die vriend van Chukkels bij de eerste keer gebruiken de hele nacht stil stond weet ik nog niet zo zeker of ik het wel wil proberen bij X-Qlusive.
hmm nou volgens mij niet..wrote:Ik lees hierboven toch echt 1 pil.wrote:moet je gewoon niet veel nemenwrote:Als ik nu zo lees dat die vriend van Chukkels bij de eerste keer gebruiken de hele nacht stil stond weet ik nog niet zo zeker of ik het wel wil proberen bij X-Qlusive.want wat hij op had, niet normaal
oh okewrote:Haha nee ik ga niet de 1e keer meteen combineren. Ik knal wel gewoon 2 halfjes.
magnesium slikken voor gebruik, meer dan 1000mg . (moet helpen, al merk ik er niks van)wrote:Ff een vraagie, elke keer als ik gesnoept heb. is me hele bek aan gort de volgende dag, ik kauw wel op kauwgum
en ik weet dat het gewoon normaal is dat je smoelwerk kapot gaat. maar nu kan ik niet eens knap eten en had maar anderhalf genomen.
Iemand tips?
Denk Dollars ofzo.. iig geen hele hoge dosis.wrote:oh okewrote:Haha nee ik ga niet de 1e keer meteen combineren. Ik knal wel gewoon 2 halfjes.welke soort ga je nemen dan?
Koop magnesium supplementen, die ontspannen je spieren. Dus ook je kaken.wrote:Ff een vraagie, elke keer als ik gesnoept heb. is me hele bek aan gort de volgende dag, ik kauw wel op kauwgum
en ik weet dat het gewoon normaal is dat je smoelwerk kapot gaat. maar nu kan ik niet eens knap eten en had maar anderhalf genomen.
Iemand tips?
wrote:Ff een vraagie, elke keer als ik gesnoept heb. is me hele bek aan gort de volgende dag, ik kauw wel op kauwgum
Iemand tips?
http://www.deonlinedrogist.nl/magnesium ... -8540.htmlwrote:wrote:Ff een vraagie, elke keer als ik gesnoept heb. is me hele bek aan gort de volgende dag, ik kauw wel op kauwgum
Iemand tips?Wat kevin zegt, ik heb nog nooit last gehad van mijn kaken achteraf.. Dus om het te zien als wat normaals wat erbij hoort is onzin, magnesium kopen en geen kauwgom kauwen helpt ook al
Dit bestaat uit 150 mg elementair magnesium en 850 mg van de natuurlijke stof malaat (appelzuur).wrote: http://www.deonlinedrogist.nl/magnesium ... -8540.html
dan kan je beste die nemenzijn tenminste sterk.