Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Kevin-Raw wrote:roze diamante
We doen morgen een bestelling :thumbup: haha ..
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Vik wrote:Vrijdag voor het eerst MDMA genomen. Ik zou het eigenlijk op Loudness voor de 1e keer doen, maar wilde het toch liever in een vertrouwde omgeving met nuchtere vrienden om me heen doen. Beviel goed! Had 1/3 groene olifant op. :)
ging je daar hard genoeg op? :innocent:

mijn eerste keer waren 3 witte mercdesjes :P

tss... en vind dit wel beetje jammer haah, maar we gaan sowieos meeten!!
Donateur
last seen Oct 2023
Vik wrote:Echt hard ging ik niet. Heb wel 1,5 a 2 uur lang vanalles lopen ondernemen, want ik kon niet stilzitten haha! Op Loudness begin ik met een halfje.

Komt goed! :thumbup: Vooraan vast tegen de hekken was het toch?

Ik loop alleen maar rondjes :D dus mij kom je overal tegen :P
heb wss me pillen shirts aan, en jij?
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Ik kijk niet echt naar schoenen in een donkere discotheek :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ik moet nog steeds even langs de apotheker gaan voor wat capsules. Alleen ik durf niet langs diegene waar wij altijd onze medicijnen halen. Ze zullen me daar wel raar aankijken haha!
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Deeltjesversneller wrote:Ik kijk niet echt naar schoenen in een donkere discotheek :P
Niet? :huh:

Ik ga altijd mensen herkennen aan hun onderbroeken, ideaal :thumbsup:
Donateur
last seen Oct 2023
Chukkels wrote:Ik moet nog steeds even langs de apotheker gaan voor wat capsules. Alleen ik durf niet langs diegene waar wij altijd onze medicijnen halen. Ze zullen me daar wel raar aankijken haha!
gewoon zeggen dat het voor een schoolproject is ! :thumbup:
Hardtraxxer
105 posts member since 2009
last seen Oct 2011
NaarDeQlote wrote:haha ik ken wel een vriendengroep, die heeft gewoon 1 gast die alles in ze mik werkt om te kijken of t goed spul is :')
Ja zo iemand ken ik ook xd Alleen moet je wel uitkijken, want hij is rond de 80kg en ik weeg nog geen 60kg dus zal t voor mij te sterk zijn als hij hard gaat...Ga toch voor de zekerheid ff langs het testcentrum :innocent:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Inno wrote:
Deeltjesversneller wrote:Ik kijk niet echt naar schoenen in een donkere discotheek :P
Niet? :huh:

Ik ga altijd mensen herkennen aan hun onderbroeken, ideaal :thumbsup:
Denkbeeldige onderbroeken na een halve gram zeker :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Kevin-Raw wrote:
Chukkels wrote:Ik moet nog steeds even langs de apotheker gaan voor wat capsules. Alleen ik durf niet langs diegene waar wij altijd onze medicijnen halen. Ze zullen me daar wel raar aankijken haha!
gewoon zeggen dat het voor een schoolproject is ! :thumbup:
Perfect!
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
ik doe geen onderbroek aan :)
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
:lol:
Hardtraxxer
351 posts member since 2010
last seen Jun 2013
Vik wrote:Nee oke, maar ze vallen wel op. :P
Zal wel iets herkenbaars aan doen.
Als je herkent wil worden moet je gewoon je hand in de lucht steken en keihard HARDTRAXX HARDTRAXX roepen en dat een keer of 100 werkt het beste, vraag maar aan kevin-raw ;)
:thumbsup:
G
Lief_Feestbeesie wrote:
NaarDeQlote wrote:haha ik ken wel een vriendengroep, die heeft gewoon 1 gast die alles in ze mik werkt om te kijken of t goed spul is :')
Ja zo iemand ken ik ook xd Alleen moet je wel uitkijken, want hij is rond de 80kg en ik weeg nog geen 60kg dus zal t voor mij te sterk zijn als hij hard gaat...Ga toch voor de zekerheid ff langs het testcentrum :innocent:
te hard gaan? wasda?
Donateur
last seen Oct 2023
jaja , mijn pillen shirt is netjes door moeders op maat gemaakt! :thumbsup: dus ik ben daarin te herkennen met volgens mij nog 10 andere :whistle: toch christian :D
S
KSwoosh wrote:
Lief_Feestbeesie wrote:
te hard gaan? wasda?
Drugsgebruik: Informatie, Tips, Vragen
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Kevin-Raw wrote:jaja , mijn pillen shirt is netjes door moeders op maat gemaakt! :thumbsup: dus ik ben daarin te herkennen met volgens mij nog 10 andere :whistle: toch christian :D
kan ze die van mij ook ffkes doen?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Kevin-Raw wrote:jaja , mijn pillen shirt is netjes door moeders op maat gemaakt! :thumbsup: dus ik ben daarin te herkennen met volgens mij nog 10 andere :whistle: toch christian :D
Nee, ik had hem vrijdag al aangehad omdat hier 200000 man hem aan zullen hebben :P Ik doe een ander shirtje aan :)
Donateur
last seen Oct 2023
Chukkels wrote:
Nee, ik had hem vrijdag al aangehad omdat hier 200000 man hem aan zullen hebben :P Ik doe een ander shirtje aan :)
:oh:
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
Valt mee hoor, zullen maar een paar mensen zijn die hem aan hebben :(
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Maar ik ga geeneens aan de snoepjes, dus waarom zou ik hem aan doen :D
Donateur
last seen Oct 2023
Chukkels wrote:Maar ik ga geeneens aan de snoepjes, dus waarom zou ik hem aan doen :D
haha, als mensen iets willen bestellen, kunnen ze bij jou ff kijke wat er in de catalogus is :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Vrijdag ook al, iemand vroeg aan mij welke snoepjes ik voor hem had, wees ik de witte powerbutton aan. Maar dan in het oranje :P
Donateur
last seen Oct 2023
haha nou ik heb dollars en q-dance zaterdag! :D

helaas staat methylone poeder er niet op! :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Wat niet is, kan nog komen :P

Beetje morsen en je hebt Meth er ook op staan xd

Active topics in Algemeen

Active topics