We doen morgen een bestellingwrote:roze diamante
ging je daar hard genoeg op?wrote:Vrijdag voor het eerst MDMA genomen. Ik zou het eigenlijk op Loudness voor de 1e keer doen, maar wilde het toch liever in een vertrouwde omgeving met nuchtere vrienden om me heen doen. Beviel goed! Had 1/3 groene olifant op.
mijn eerste keer waren 3 witte mercdesjes
tss... en vind dit wel beetje jammer haah, maar we gaan sowieos meeten!!
wrote:Echt hard ging ik niet. Heb wel 1,5 a 2 uur lang vanalles lopen ondernemen, want ik kon niet stilzitten haha! Op Loudness begin ik met een halfje.
Komt goed!Vooraan vast tegen de hekken was het toch?
Ik loop alleen maar rondjes
heb wss me pillen shirts aan, en jij?
Ik kijk niet echt naar schoenen in een donkere discotheek 
Ik moet nog steeds even langs de apotheker gaan voor wat capsules. Alleen ik durf niet langs diegene waar wij altijd onze medicijnen halen. Ze zullen me daar wel raar aankijken haha!
Niet?wrote:Ik kijk niet echt naar schoenen in een donkere discotheek
Ik ga altijd mensen herkennen aan hun onderbroeken, ideaal
gewoon zeggen dat het voor een schoolproject is !wrote:Ik moet nog steeds even langs de apotheker gaan voor wat capsules. Alleen ik durf niet langs diegene waar wij altijd onze medicijnen halen. Ze zullen me daar wel raar aankijken haha!
Ja zo iemand ken ik ookwrote:haha ik ken wel een vriendengroep, die heeft gewoon 1 gast die alles in ze mik werkt om te kijken of t goed spul is :')
Denkbeeldige onderbroeken na een halve gram zekerwrote:Niet?wrote:Ik kijk niet echt naar schoenen in een donkere discotheek
Ik ga altijd mensen herkennen aan hun onderbroeken, ideaal
Perfect!wrote:gewoon zeggen dat het voor een schoolproject is !wrote:Ik moet nog steeds even langs de apotheker gaan voor wat capsules. Alleen ik durf niet langs diegene waar wij altijd onze medicijnen halen. Ze zullen me daar wel raar aankijken haha!
Als je herkent wil worden moet je gewoon je hand in de lucht steken en keihard HARDTRAXX HARDTRAXX roepen en dat een keer of 100 werkt het beste, vraag maar aan kevin-rawwrote:Nee oke, maar ze vallen wel op.
Zal wel iets herkenbaars aan doen.
G
te hard gaan? wasda?wrote:Ja zo iemand ken ik ookwrote:haha ik ken wel een vriendengroep, die heeft gewoon 1 gast die alles in ze mik werkt om te kijken of t goed spul is :')Alleen moet je wel uitkijken, want hij is rond de 80kg en ik weeg nog geen 60kg dus zal t voor mij te sterk zijn als hij hard gaat...Ga toch voor de zekerheid ff langs het testcentrum
jaja , mijn pillen shirt is netjes door moeders op maat gemaakt!
dus ik ben daarin te herkennen met volgens mij nog 10 andere
toch christian 
S
wrote:te hard gaan? wasda?wrote:Ja zo iemand ken ik ookwrote:haha ik ken wel een vriendengroep, die heeft gewoon 1 gast die alles in ze mik werkt om te kijken of t goed spul is :')Alleen moet je wel uitkijken, want hij is rond de 80kg en ik weeg nog geen 60kg dus zal t voor mij te sterk zijn als hij hard gaat...Ga toch voor de zekerheid ff langs het testcentrum

Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.
kan ze die van mij ook ffkes doen?wrote:jaja , mijn pillen shirt is netjes door moeders op maat gemaakt!dus ik ben daarin te herkennen met volgens mij nog 10 andere
toch christian
Nee, ik had hem vrijdag al aangehad omdat hier 200000 man hem aan zullen hebbenwrote:jaja , mijn pillen shirt is netjes door moeders op maat gemaakt!dus ik ben daarin te herkennen met volgens mij nog 10 andere
toch christian
wrote:Nee, ik had hem vrijdag al aangehad omdat hier 200000 man hem aan zullen hebbenwrote:jaja , mijn pillen shirt is netjes door moeders op maat gemaakt!dus ik ben daarin te herkennen met volgens mij nog 10 andere
toch christian
Ik doe een ander shirtje aan
Valt mee hoor, zullen maar een paar mensen zijn die hem aan hebben 
Maar ik ga geeneens aan de snoepjes, dus waarom zou ik hem aan doen 
haha, als mensen iets willen bestellen, kunnen ze bij jou ff kijke wat er in de catalogus iswrote:Maar ik ga geeneens aan de snoepjes, dus waarom zou ik hem aan doen
Vrijdag ook al, iemand vroeg aan mij welke snoepjes ik voor hem had, wees ik de witte powerbutton aan. Maar dan in het oranje 
haha nou ik heb dollars en q-dance zaterdag!
helaas staat methylone poeder er niet op!
helaas staat methylone poeder er niet op!