Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 17:32 

Hardtraxxer

Zo gisteren uiteindelijk 28 mg 2c-e genomen.Ik heb gisteren de hevigste trip ervaring tot nu toe gehad.Zeer veel visuals gehad(muren,meubels,tv,beeldscherm van mijn laptop was niet meer te volgen), en toen als klap op de vuurpijl nog wat spacende films gezien.
Ben begonnen met een dvd van shpongle live.Na een half uurtje wou ik iets met wat meer diepgang dus heeft mijn maat darkbeatz de film Baraka opgezet.Wat een ervaring was dat.Ik ging volledig op in de film ,en ook al zat er geen enkele tekst in begreep ik het verhaal helemaal.Ik raad die film alleen niet aan voor onervaren trippers want er zitten niet alleen leuke beelden in maar ook hele schokkende.Na baraka heb ik nog enter the void zitten kijken,wat ook een zeer spacende film is.Na die film was het al aan het uitwerken en ben ik ook naar bed gegaan.Als jullie interesse hebben in psychedelica is 2c-e wel een aanrader.De bodyload is wel een beetje kut.Maar het is het zeker waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 18:26 

Hardtraxx Elite

rcm010 schreef:
Als jullie interesse hebben in psychedelica is 2c-e wel een aanrader.De bodyload is wel een beetje kut.Maar het is het zeker waard.

:lol: Aan de beginners gelijk 2ce aanraden hehe, laat ze maar even beginnen bij paddo's/2c-b en dergelijke of zelfs lsd, de zware visuals die je van 2ce kan krijgen en heel erg zware bodyload (lichamelijke ongemakken) maken het toch wel een erg heftig tripmiddel. Dus jongens beter met wat lichter beginnen met een minder zware bodyload.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 18:38 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
rcm010 schreef:
Als jullie interesse hebben in psychedelica is 2c-e wel een aanrader.De bodyload is wel een beetje kut.Maar het is het zeker waard.

laat ze maar even beginnen bij paddo's/2c-b en dergelijke of zelfs lsd, de zware visuals die je van 2ce kan krijgen en heel erg zware bodyload (lichamelijke ongemakken) maken het toch wel een erg heftig tripmiddel. Dus jongens beter met wat lichter beginnen met een minder zware bodyload.

Ok dat is waar.Enige ervaring met trip middelen is wel vereist voor je aan 2c-e begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 18:58 

Hardtraxxer

Is 2C-E zwaarder dan LSD dan? Ik dacht dat LSD zo'n beetje de zwaarste was, op DMT na. Maar ik heb me er verder ook nog niet echt in verdiept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 19:50 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
Is 2C-E zwaarder dan LSD dan? Ik dacht dat LSD zo'n beetje de zwaarste was, op DMT na. Maar ik heb me er verder ook nog niet echt in verdiept.

Niet noodzakelijk heftiger maar LSD geeft geen bodyload en 2C-E juist wel een erg zware, voor onervaren trippers kan dat de trip negatief beinvloeden. En 2C-E is bekend als 1 van de zwaardere 2C's met heel intense visuals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 19:54 

Hardtraxx Veteran

Wat heb ik zin in mijn eerste keer volgende week bij Loudness :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 19:55 

Donateur

93Wesley93 schreef:

:yay: en wij gaan zeker meeten!!

hoe zie je eruit?
wat heb je aan?
wat ga je gebruiken? (wss xtc) maar wat voor pil?
als je meer wil? moet je mij maar zoeken ahahah :whistle:

nog maar 7½ dag!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 19:58 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
93Wesley93 schreef:

hoe zie je eruit?
wat heb je aan?

Laat hem maar rustig beginnen in plaats van hem meteen helemaal vol te gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 19:59 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
93Wesley93 schreef:

hoe zie je eruit?
wat heb je aan?

nog maar dag!! :bomb:

7,5 ? Naar welke Loudness ga jij :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 20:07 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
93Wesley93 schreef:

hoe zie je eruit?
wat heb je aan?

Ik kom ook wel naar de meeting waarschijnlijk, maar ik heb hopelijk me Fusion shirt aan (als hij eindelijk eens binnen komt ergens deze week..) Ben ongeveer 1.90, licht getint, zwart haar. Vrij makkelijk te herkennen dus :D Ik ga idd xtc gebruiken, oranje kersjes , beginnen met halfjes.

En volgens mij bedoel je 6½ dag, en da's maar beter ook! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 20:18 

Donateur

ojaa 6½ foutje :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 20:25 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Niet noodzakelijk heftiger maar LSD geeft geen bodyload en 2C-E juist wel een erg zware, voor onervaren trippers kan dat de trip negatief beinvloeden. En 2C-E is bekend als 1 van de zwaardere 2C's met heel intense visuals.

Ok :) Ik heb de Avatar Bluray al gedownload voor wanneer ik een psychedelische drug ga proberen, 2C-B staat wel hoog op mijn verlanglijstje. Misschien aankomende zomer :)

93Wesley93 schreef:

Dat zal een avond worden die je nooit meer gaat vergeten, veel plezier :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 20:42 

Hardtraxx Veteran

Mensen nog tips voor mij voor eerste keer speed?

Wat is beste hoeveelheden/timing van bijpakken etcetera? :D

En wat zou t max voor 1 avond moeten zijn voor de eerste keer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 20:47 

Donateur

Inno schreef:

Neem niet teveel, halve gram moet wel voldoende zijn. probeer na gebruik wel te eten, heb je minder last van een kater. en een breaker na gebruik, doet wonderen :drool: das echt fijn dan.

en bijpakken :P ik doe altijd op gevoel XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 20:56 

Hardtraxx Veteran

weet iemand wat over blauwe diamantjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 20:58 

Hardtraxx Newbie

roberttt schreef:
Inno schreef:

Neem niet teveel, halve gram moet wel voldoende zijn. probeer na gebruik wel te eten, heb je minder last van een kater. en een breaker na gebruik, doet wonderen :drool: das echt fijn dan.

Ik ga zaterdag speed voor het eerst proberen bij loudness. En wat ik zo hier en daar heb gelezen is dat aan 50 mg! je de eerste keer wel genoeg aan hebt en anders nog een keertje 50 mg bijpakken, maar een halve gram is wel erg veel naar mijn idee en dan ben je mischien ook nog wel is 2 nachten achter elkaar wakker? Ik pak het eerste bommetje om 22:00 en als dat genoeg is hoop ik de volgende morgen om 9 uur wel weer te kunnen slapen haha:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 21:00 

Hardtraxx Addict

Name: Blue Diamond/Blauwe Diamant (Shape/vorm) *update2*
State/Province: Gelderland
Logo: no logo
Colour: Blue
Shape: Diamond
Height: 6 mm
Width: 8 mm
Texture: hard
Report Quality Rating: (5 stars, 2 votes)
Description: Height/width could be a slight diff (0.05mm)
They are very hard to break

I will go to the testcentre in Arnhem to let them test at thursday so I will probably update this report thursday eve or friday.

If there’s any other info needed please let me know, I want everyone to space like it should, no crap/toxic in our bodies.

Suspected Contents: MDMA
Rating: MDxx Medium
Warning: no
Tested: no
Consumed: yes
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 21:01 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:

Volgens mij is er ook een ouder rapport op pillreports. Zou rond 80mg in zitten dacht k.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 21:03 

Donateur

Pothoofd schreef:
roberttt schreef:
Inno schreef:

Ik ga zaterdag speed voor het eerst proberen bij loudness. En wat ik zo hier en daar heb gelezen is dat aan 50 mg! je de eerste keer wel genoeg aan hebt en anders nog een keertje 50 mg bijpakken, maar een halve gram is wel erg veel naar mijn idee en dan ben je mischien ook nog wel is 2 nachten achter elkaar wakker? Ik pak het eerste bommetje om 22:00 en als dat genoeg is hoop ik de volgende morgen om 9 uur wel weer te kunnen slapen haha:P

50 mg is klein sleutelpuntje.. daar merk je niet super veel van lijkt mij, om het leuke effect van speed te bereiken moet je sowieso wel meer gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 21:04 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Oxbow schreef:

Volgens mij is er ook een ouder rapport op pillreports. Zou rond 80mg in zitten dacht k.

kutpillen dus :D
maarja geef er eerst wel even een aan een maat van me, kijken of hij hard gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 21:06 

Donateur

Oxbow schreef:
PNXRMX schreef:
Oxbow schreef:

hahaha :P je gebruikt dus mensen op te testen, te lui om naar een test centrum te gaan? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 21:06 

Hardtraxxer

Oxbow schreef:

Geen kutpillen... superpillen voor een 1e keer, of om bij te nemen. Kutpillen zijn mCPP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 21:08 

Hardtraxx Addict

haha ik ken wel een vriendengroep, die heeft gewoon 1 gast die alles in ze mik werkt om te kijken of t goed spul is :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 21:12 

Donateur

NaarDeQlote schreef:
haha ik ken wel een vriendengroep, die heeft gewoon 1 gast die alles in ze mik werkt om te kijken of t goed spul is :')

tjaa, daar kan ik maar 1 ding van zeggen,.. wat een mongool! :D Ken ook zoon goser die dat doet.. maarja die komen er vroeg of later wel achter wat de gevolgen ervan zijn!

ojaa en kijk uit met diamantjes, zijn genoeg replika's op de markt, had zelf oooit roze diamante waar Mcpp inzat :(

edit: en op hysteria ook blauwe diamantjes gekocht, waar wss ook (op eigen gevoel, misselijkheid,koppijn,) ook McPP inzat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 21:36 

Hardtraxx Veteran

Ik heb vrijdag een beetje de Kevin-rol gespeeld in Lucky. Had 4 Q's mee genomen omdat maten van me eraan wilden, waaronder 1 voor het eerst. Dat ging dus wel goed, maar ook nog wat andere kennissen kwam ik daar tegen en die wilden ook. Zo kwam ik onverwacht toch nog van m'n snoepgoed af, voelde me net Zwarte Piet xd
Vorige  1 ... 214, 215, 216, 217, 218, 219, 220 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen