Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 22:02 

Hardtraxx Veteran

Hardheadz schreef:
Oke, daar klopt niks van wat jij zegt.. Je moet is een keer kijken wat er in een pilletje zit. Daar zit echt niet alleen maar MDMA in hoor. Waarschijnlijk zit er of Speed bij in, of Caffeïne of andere troep ;)

Faal :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 22:11 

Donateur

PNXRMX schreef:
Hardheadz schreef:
Oke, daar klopt niks van wat jij zegt.. Je moet is een keer kijken wat er in een pilletje zit. Daar zit echt niet alleen maar MDMA in hoor. Waarschijnlijk zit er of Speed bij in, of Caffeïne of andere troep ;)

Ik stuurde hem ff een PM :D
over hoe en wat :P kreeg dit terug dus hij ziet het in dat hij iets fouts zij, dus balen! geen discussie dit keer :whistle:
Citaat:
:$ Sorry. Hou mijn mond wel. Fijn weekend :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 22:24 

Hardtraxx Elite

Hardheadz schreef:

:lol: Hier heb je al weer zo een typisch geval wat praktisch niets ervanaf weet en denkt dat in pillen meer zit als MDMA. In minder als 1% van de pillen die in Nederland getest worden zit speed verwerkt. Caffeine word al helemaal nooit in pillen terug gevonden. Wel andere stoffen zoals MCPP. Maar dit is de laatste tijd ook niet meer zoveel. Elke fatsoenlijk xtc pil bevat ENKEL mdma. Als jij anders denkt ben je een kneusje net zoals zovelen die op feesten rondlopen wat jammer genoeg niets afweten van wat ze gebruiken :thumbdown:

Bedoel het trouwens niet kwalijk, als je er wat van zou willen leren geef ik je er met plezier uitleg van want ik vind het erg voornaam dat mensen verstandig met drugs omgaan :thumbup:

PNXRMX schreef:

Dit dus :D

@ Kevin-raw: De energie wat je krijgt van xtc is omdat het een upper is en in de amfetamine groep thuis hoort. Het werkt net zoals pep ook op je dopamine en dit geeft je voornamelijk de energie. Volgens mij hebben die andere eigenschappen daar vrijwel niets of niets mee te maken. Zeker niet hoe een pil valt, dat hangt van externe factoren af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 22:34 

Donateur

energie van xtc? heb ik echt nog nooit gehad :lol: vet kut is dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 22:47 

Donateur

Maar nogmaals, waarom worden mensen loom en spacey van MDMA poeder of kristallen terwijl ze van pillen meer het energieke en oppeppende krijgen? Want dat hoor ik van zo veel mensen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 22:55 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Maar nogmaals, waarom worden mensen loom en spacey van MDMA poeder of kristallen terwijl ze van pillen meer het energieke en oppeppende krijgen? Want dat hoor ik van zo veel mensen :/

Zit tussen de 2 oren in, en de meesten gebruiken kristal in een thuis setting op de bank. Daar heb je met een pil ook niet zo een op peppend gevoel. Ook gebruikt men kristal vaak met vingerdipjes, waardoor men vaak hogere dosissen binnenkrijgt als bij een pil, waardoor je ook weel lomer en spacey'er word. Heeft dus puur met dosis en setting te maken, en niets met kristal ten opzichte van pil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 23:44 

Hardtraxx Elite

Moet onverwachts morgenvroeg niet op en kan heerlijk uitslapen. Dus maar besloten Reinaldo te joinen in zijn 28mg 2C-E trip, maar dan met 200mic LSD is voor mij ook alweer minstens een half jaar geleden, word gezellig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 23:48 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Moet onverwachts morgenvroeg niet op en kan heerlijk uitslapen. Dus maar besloten Reinaldo te joinen in zijn 28mg 2C-E trip, maar dan met 200mic LSD is voor mij ook alweer minstens een half jaar geleden, word gezellig :D

haha nice :D veel plezier :D

Ik blijf dit weekend nuchter.. was ik wel weer is aan toe :p

Maar verveel me nu wel dood
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 23:52 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

Veel plezier. Morgen krijgen we wel een trip report te lezen hé? Wil ook een keer doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 23:57 

Chukkels schreef:
DarkBeatz schreef:

Veel plezier. Morgen krijgen we wel een trip report te lezen hé? Wil ook een keer doen :)

en daarom dus de space meeting :P we moeten em weer op gang halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 00:20 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
en daarom dus de space meeting :P we moeten em weer op gang halen

In de zomer jongen ;) Dan organiseer ik dat wel, zoals ik al zei met zn allen spacen in het Vondelpark. Dan zorgen we wel voor paddo's voor iedereen die meedoet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 00:21 

DarkBeatz schreef:
In de zomer jongen ;) Dan organiseer ik dat wel, zoals ik al zei met zn allen spacen in het Vondelpark. Dan zorgen we wel voor paddo's voor iedereen die meedoet :loving:

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 01:35 

Hardtraxx Elite

Haha, space hem al wel aardig hard :D Morgen wel meer want typen is toch een partij moeilijk nu als je scherm constant van kleurtjes verandert :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 03:02 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht toch echt te lezen dat je bedoelde dat je morgen meer zou nemen dan de dosis die je nu nam :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 03:06 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Ik dacht toch echt te lezen dat je bedoelde dat je morgen meer zou nemen dan de dosis die je nu nam :lol:

Jezus echt 10x jouw zin moeten lezen eer ik snapte dat hij op mijn eerdere zin sloeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 04:35 

Hardtraxx Addict

Avondje met vrienden thuis aan de GBL gezeten. Haha was wel lachen. Wel zo tering geil als wat maar mijn vriendin was gvd niet in de buurt en ook niet te bereiken. Maar het was wel gezellig haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 11:02 

Hardtraxx Elite

:lol: Nu pas terug met mijn kop volledig boven water. Terug een scherm voor me wat niet constant de pixels lopen ter veranderen van kleuren etc. Nog even naar de bakker voor lekker vers brood en dan lekker slapen :sleep:

Als je klein idee wilt hebben wat me vannacht heeft bezig gehouden moet je dit maar eens proberen op te zetten en gewoon heel erg aandachtig luisteren, manman wat heb ik in de scheur gelegen met dit nummer omdat ik het 'begreep' onder invloed, alsof het een openbaring was rofl :D

http://www.youtube.com/watch?v=jznfI0O2v9E
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 11:29 

DarkBeatz schreef:
:lol: Nu pas terug met mijn kop volledig boven water. Terug een scherm voor me wat niet constant de pixels lopen ter veranderen van kleuren etc. Nog even naar de bakker voor lekker vers brood en dan lekker slapen :sleep:

Als je klein idee wilt hebben wat me vannacht heeft bezig gehouden moet je dit maar eens proberen op te zetten en gewoon heel erg aandachtig luisteren, manman wat heb ik in de scheur gelegen met dit nummer omdat ik het 'begreep' onder invloed, alsof het een openbaring was rofl :D

Haha klinkt goed, was je gewoon alleen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 11:46 

Hardtraxx Elite

MovingMadness schreef:
DarkBeatz schreef:

Haha klinkt goed, was je gewoon alleen?

Nee samen met Reinaldo (rcm010) die 28mg 2C-E ophad en zijn openbaringen heeft gehad tijdens het kijken van Baraka ( http://www.imdb.com/title/tt0103767/ ) :thumbsup: Hij was wel tegen een uur of 5u al uitgespaced aangezien ik wat later ben begonnen (gisterenavond gewerkt tot 22u). Ik moest opeens vandaag niet vroeg op (maar goed ook want moet nog gaan slapen dus) dus dacht ik pak gewoon een stevige dosis 2c-b (werkt 4a6u) maar dan kom je erachter dat die zogoed als op is van in de zomer op vakantie eraan te snoepen. :x 2C-E had ik echt geen zin in wegens een heftige bodyload wat je erbij krijgt dus dan maar het enige wat overschoot gedaan, 4 hoffman 2010 zegeltjes van ieder 50mics (duurt 8a12u). Heb echt nog nooit zo hard gespaced en kleuren zien morphen en tekeningen en beelden in aquarel zien uitlopen of zoiets. En als ik nu terug luister naar dat nummer van Infected Mushroom klinkt het ook nog eens gewoon compleet anders als het vannacht voor me klonk :huh: Dus blijkbaar werd mijn gehoor ook aardig beinvloed. Wel de mooiste trip tot nu toe geweest moet ik zeggen, en dat terwijl het voor een keer is niet geplanned is. (En toch al wel echt minstens een half jaar geleden is dat ik nog eens lsd heb gebruikt, zou me zelfs niet verbazen als het al een jaar geleden is.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 12:09 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 12:45 

en daarom noemen ze et nou Psychedellic Goa Trance :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 12:58 

Donateur

KSwoosh schreef:

Kom je vast wel achter als je dit beluisterd met LSD in je mik haha.
Eigenlijk zijn de psychedelische drugs de enige die ik nog een keer wil proberen, op methylone na dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 13:57 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
KSwoosh schreef:

Kom je vast wel achter als je dit beluisterd met LSD in je mik haha.
Eigenlijk zijn de psychedelische drugs de enige die ik nog een keer wil proberen, op methylone na dan.

Is een dikke aanrader dit ja als je het mij vraagt. :thumbsup: Lijkt wel of ik vannacht in een andere dimensie geleefd heb ofzo waarin ik werd begeleid door Infected Mushroom :D Haha, Psytrance doet em het altijd goed inderdaad op psychedelics :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 15:51 

Hardtraxx Veteran

Klinkt alsof je een leuke avond hebt gehad ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2010 16:23 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Josh-T schreef:
No offense hoor, maar hoort dit topic eigenlijk niet bij Off-Topic te staan?

Nee het hoort een eigen forum te hebben :lol: Zou wel op zich handig trouwens haha, dan komt tenminste niet alle zever in 1 topic voorbij, en dan heeft niemand er last van wat er geen interesse in heeft. Voor de rest staat drugs volgens mij wel met de meeste ook hand in hand met hun andere passie (hardstyle). Maar ik snap wel waarom je zou zeggen dat het eventueel in off-topic zou moeten.

Ja oké, maar dingen als Lionstyle Battleshow, en van Deenite die op tv kwam staan dan weer wel in Off-topic, die zouden dan hier moeten komen te staan vind ik.
Vorige  1 ... 213, 214, 215, 216, 217, 218, 219 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen