Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 15:03 

Hardtraxx Veteran

No offense hoor, maar hoort dit topic eigenlijk niet bij Off-Topic te staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 15:06 

Inno schreef:
Nog een weekje dan ga ik er achter komen wat speed nou precies met je doet :yay:

Ben echt benieuwd :huh:

Ga je snatsen of aan de bommen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 15:41 

Hardtraxx Elite

Josh-T schreef:

Nee het hoort een eigen forum te hebben :lol: Zou wel op zich handig trouwens haha, dan komt tenminste niet alle zever in 1 topic voorbij, en dan heeft niemand er last van wat er geen interesse in heeft. Voor de rest staat drugs volgens mij wel met de meeste ook hand in hand met hun andere passie (hardstyle). Maar ik snap wel waarom je zou zeggen dat het eventueel in off-topic zou moeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 16:10 

Hardtraxx Veteran

Josh-T schreef:

Nee, drugs is al vanaf t begin van de scene erg sterk aanwezig en misschien zelfs wel belangrijk voor de scene geweest :P Dus offtopic zou ik t niet noemen :D

MovingMadness schreef:

Denk dat ik bommen ga vouwen, mijn neus zit met dit weer sowieso al vol en dat ding is altijd al achterlijk gevoelig, ik blijf bij m'n principes: niets door de neus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 16:39 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:

MovingMadness schreef:

Denk dat ik bommen ga vouwen, mijn neus zit met dit weer sowieso al vol en dat ding is altijd al achterlijk gevoelig, ik blijf bij m'n principes: niets door de neus :D

+100 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 16:46 

Donateur

Aangezien we in algemeen ook discuzeveren over of iemand wel of niet een wijde broek aan mag hebben op een feest, vind ik het hier wel goed staan ;) . Het gaat hier 9 van de 10 keer ook over drugsgebruik op feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 18:57 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Aangezien we in algemeen ook discuzeveren over of iemand wel of niet een wijde broek aan mag hebben op een feest, vind ik het hier wel goed staan ;) . Het gaat hier 9 van de 10 keer ook over drugsgebruik op feesten.

Maar zo wordt het toch weer gegeneraliseerd. Ik bedoel maar, op house-feesten zie je ook genoeg drugskoppen. Hoewel het me wel opviel dat zelfs gewoon meer dan de helft gisteren in discotheek(!) Lucky had gebruikt, lijkt het me toch dat op Dirty Dutch ofzo ook genoeg gebruikt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 19:07 

Inno schreef:
Josh-T schreef:

Nee, drugs is al vanaf t begin van de scene erg sterk aanwezig en misschien zelfs wel belangrijk voor de scene geweest :P Dus offtopic zou ik t niet noemen :D

MovingMadness schreef:

Dan kan je idd beter bommetjes doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 19:36 

Donateur

MovingMadness schreef:
Inno schreef:
Josh-T schreef:

MovingMadness schreef:

Dan kan je idd beter bommetjes doen :P

snuiven is beter hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 19:38 

Hardtraxx Veteran

Niks door de neus, is een goede keus! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 19:38 

Donateur

Chukkels schreef:

juist :thumbup:

nog 7 daagjes!! :yay: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 19:40 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:

vanavond! :yay: :bomb:

maar door de neus kan wel.. is wel beter, deed ik op qlimax ook XD kreeg toen meteen chill gevoel nadat ik me neus vol had gehaald :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 19:44 

Donateur

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:

vanavond! :yay: :bomb:

maar door de neus kan wel.. is wel beter, deed ik op qlimax ook XD kreeg toen meteen chill gevoel nadat ik me neus vol had gehaald :P

:nono: gaa jij nuchter vanavond? :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 19:46 

Donateur

nope ga aan de drank, en wat daarna komt .. zie ik dan wel XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 19:46 

Donateur

roberttt schreef:

:D ik weet al genoeg ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 19:47 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

ga niet aan de xtc of andere HARDERE drugs hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 19:52 

Hardtraxx Veteran

Speed? Methylone? Stackers? Allemaal minder harde drugs dan XTC :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 20:03 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Stackers?

Telt dat nou ook al als drugs :D Is gewoon een capsule vol met energietroep zoals caffeine en andere redbull achtige zooi..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 20:04 

Hardtraxx Veteran

:yes:

Zeer verslavend spul :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 20:05 

Donateur

Chukkels schreef:
:yes:

Zeer verslavend spul :P

ervaring mee?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 20:06 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
ervaring mee?:P

Ik anders wel :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 20:07 

Hardtraxx Veteran

Serieus nog nooit zo'n ding gehad haha. Maar maatje van me elk weekend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 21:26 

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

ga niet aan de xtc of andere HARDERE drugs hoor ;)

beton bolletjes!
DAS pas hard -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 21:50 

Hardtraxx Newbie

Nandohs schreef:
DarkBeatz schreef:
Mol schreef:
Ja inderdaad! :) Welke kleur heb je :innocent:

Sommige groepen op feesten zijn te stoer om tegen elkaar te zeggen hoeveel ze gebruiken, of dat ze genoeg hebben gehad. Hier willen we met de Partyfriends campagne iets aan doen.

Groen :cool: Denk dat het grootste probleem met drugsmisbruik eigenlijk juist in groep gebeurt. Zo ervaar ik het toch steeds, vrienden wat veel en snel bijpakken en dan proberen te volgen. En jammer genoeg weten veel te weinig mensen waar ze mee bezig zijn. Maar dat merk je vast ook wel op de stand. Het is triest dat zo weinig mensen weten dat bv mdma en xtc hetzelfde zijn. Of dat er echt gewoon mensen rondlopen wat menen dat een xtc pil bestaat uit mdma en speed. :/ Iedereen moest eigenlijk vriendjes hebben zoals ons haha :D

Er is nu je het zegt een gozer die ik ken die al een aantal keer XTC gebruikt heeft, en die beweerde idd dat MDMA iets anders was dan XTC. Dus toen liet ik hem een keer zien dat het niet zo was, en toen was het opeens: Nee dat zei ik helemaal niet! En toen zei die dat XTC uit MDMA en speed bestaat, maar zelfs ik weet dat dat niet zo is. Best wel schandalig eigenlijk, dat je er zo weinig vanaf weet maar wel meerdere keren zelf hebt gebruikt.

Oke, daar klopt niks van wat jij zegt.. Je moet is een keer kijken wat er in een pilletje zit. Daar zit echt niet alleen maar MDMA in hoor. Waarschijnlijk zit er of Speed bij in, of Caffeïne of andere troep ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2010 22:01 

Donateur

@Hardheadz

Ten eerste wij van dit forum laten al onze pillen testen!!

XTC in Nederland bevat vrijwel altijd alleen mdma (3,4-methylenedioxymethamphetamine), bindmiddel (oa. magnesiumstearaat, niet schadelijk) en eventueel een kleurstof.

Pillen met andere inhoud zijn er wel, maar gering en worden vaak niet als XTC verkocht. De laatste tijd zijn er wel pillen met mCPP, een niet-lekkere piperazine, in de omloop. Van die stof moeten veel mensen overgeven en wordt het als niet lekker ervaren.
Dus waar jij het vandaan haalt, zal het wel niet goed zijn ;) ouwe! en wordt je keihard genaait, maar het hoort gewoon zuiver te zijn :D

Mensen vragen zich wellis af waar dat energie dan vandaan komt, dat heb ik even opgezocht en ik kwam hier op uit.

Er zijn 2 typen (isomeren) MDMA; de "r" en "s" isomeer. Bijde hebben een verschil in werking waarvan de s-isomeer de prettigste heeft.
Door deze 2 isomeren kan het dus zo zijn dat 2 pillen van dezelfde MDMA hoeveelheid toch andere uitwerking kan hebben.
Dit kan niet getest worden! Maar de meeste pillen bevatten een (racemisch) mengsel van links- en rechtsdragend en het is niet makkelijk ze te scheiden.

Dus hardheadz als je twijfelt aan de inhoud, rij naar het eerste beste testcenter en laat je pillen testen, is gewoon anoniem

http://www.drugs-test.nl/
Vorige  1 ... 212, 213, 214, 215, 216, 217, 218 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen