Chukkels schreef:
nee hoor, heb dit al sinds fusion gezegd. Ik vind dit de lekkerste combi tot nu toe en Fusion vond ik mijn leukste space ervaring. Een hele boel mensen vinden het ook een goede combo. Maar cross tolerance is onzin, dat zeggen ze bij alles, ook bij xtc en speed. Zelfs bij xtc en alcohol.
Kruis tolerantie is helemaal geen onzin! Als jij Methylone pakt, en dan mooi 3u wacht en daarna een xtc pil neemt, kan die inderdaad een verminderd effect hebben (Hoogst waarschijnlijk). Methylone vreet even zeer aan je serotine voorraden waardoor je xtc minder word. Wat ik meer vermoed is dat Christian zijn xtc innam terwijl zijn Methylone nog volop aan het werken was, wat hetzelfde effect geeft als gewoon 2 xtc tabletten naar binnen smijten zonder misschien de hallucinaties omdat Methylone niet word omgezet naar MDA in je lichaam. Uiteindelijk ga je gewoon keihard, maar richt je uiteraard ook veel meer schade aan als wanneer je je zoud beperken tot mdma oftewel methylone. Ik zou de combi niet aanraden, en Methylone gebruiken wanneer je toch eens iets gaat gebruiken terwijl je pauze eventueel te kort is. Het is nog steeds af te raden, maar het gebruikt iets minder serotine als xtc.