Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 dec 2010 00:37 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Op Fusion had je 4-fmp en pillen klaas vaag :P

Methylone werkt anders dan 4-fmp dus ik denk niet dat het een erg nuttige combi is. Ik zou als ik Kevin was gewoon alleen aan de pillen gaan :thumbup:

Sorry, mijn fout... Ik bedoelde Thrilogy :$

Beste trip tot dusver!
Bericht Geplaatst op 03 dec 2010 01:02 

Donateur

Je had toen toch alleen methylone op en geen mdma verder?
Bericht Geplaatst op 03 dec 2010 08:01 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
nee hoor, heb dit al sinds fusion gezegd. Ik vind dit de lekkerste combi tot nu toe en Fusion vond ik mijn leukste space ervaring. Een hele boel mensen vinden het ook een goede combo. Maar cross tolerance is onzin, dat zeggen ze bij alles, ook bij xtc en speed. Zelfs bij xtc en alcohol.

Kruis tolerantie is helemaal geen onzin! Als jij Methylone pakt, en dan mooi 3u wacht en daarna een xtc pil neemt, kan die inderdaad een verminderd effect hebben (Hoogst waarschijnlijk). Methylone vreet even zeer aan je serotine voorraden waardoor je xtc minder word. Wat ik meer vermoed is dat Christian zijn xtc innam terwijl zijn Methylone nog volop aan het werken was, wat hetzelfde effect geeft als gewoon 2 xtc tabletten naar binnen smijten zonder misschien de hallucinaties omdat Methylone niet word omgezet naar MDA in je lichaam. Uiteindelijk ga je gewoon keihard, maar richt je uiteraard ook veel meer schade aan als wanneer je je zoud beperken tot mdma oftewel methylone. Ik zou de combi niet aanraden, en Methylone gebruiken wanneer je toch eens iets gaat gebruiken terwijl je pauze eventueel te kort is. Het is nog steeds af te raden, maar het gebruikt iets minder serotine als xtc.
Bericht Geplaatst op 03 dec 2010 09:52 

Donateur

We zullen het zien op Loudness! :thumbup: Maar bedankt voor de reacties & info! :innocent:
Bericht Geplaatst op 03 dec 2010 14:16 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
We zullen het zien op Loudness! :thumbup: Maar bedankt voor de reacties & info! :innocent:

Als je maar uit kijkt :thumbup:
Bericht Geplaatst op 03 dec 2010 15:09 

Donateur

Kevin-Raw schreef:

Wees voorzichtig jongeman :thumbup: :kiss:
Bericht Geplaatst op 03 dec 2010 16:55 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

Wees voorzichtig jongeman :thumbup: :kiss:

Wees maar niet bang hoor, ik let wel op hem :aww:

Heb er weer helemaal zin in, nog maar 8 dagen :yay:
Bericht Geplaatst op 03 dec 2010 17:02 

Donateur

Chukkels schreef:
Heb er weer helemaal zin in, nog maar 28 dagen :yay:

Ik voel me echt braaf haha.
Bericht Geplaatst op 03 dec 2010 17:38 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Moeilijk advies over te geven zonder je gewicht en de sterkte van je pillen. Ik ga er maar vanuit dat je 70kg weegt en dat je pilletjes hebt van 160mg. Om dan zo lang mogelijk ervan te genieten neem je een halve (80mg) en dan na 3u nog een halve. Zorg dat je eerste dosis tussen de 1 en 1.5mg/kg dat je weegt is. Dus voor iemand van 70kg tussen de 70 en 105mg mdma in je pil. Weeg je dus 70kg en heb je pillen van 100mg, ga dan geen halve nemen, want dat is nutteloos. Hopelijk legt dat het duidelijk genoeg uit.

Als je trouwens bedoelt dat je 70kg weegt maar bijvoorbeeld pillen hebt van 120mg en dat je dan een halve zou willen nemen en dan na 2u nog een halve, wat je dan gaat hebben is eerst een lichte high, dan wanneer je de 2e erbij gooit voor een uurtje een sterkere high en daarna weer terug een zwakkere. Ook niet optimaal (vind ik zelf dan), ik heb liefst zolang mogelijk gewoon een lekkere roll

ok thx, dan gaan we dus meteen voor een hele, nou alweer zin in ^^
Bericht Geplaatst op 03 dec 2010 18:27 

Chukkels schreef:
Blijf lekker nuchter tot aan QountDown. Morgen ook lekker 'BOB' spelen ^_^
Bericht Geplaatst op 03 dec 2010 18:58 

Hardtraxxer

Zin in loudness.Zit te twijfelen of ik 4-fmp neem en daarna xtc,of alleen xtc.
Morgen 25 mg 2c-e pakken.Wordt hevig.
Bericht Geplaatst op 03 dec 2010 19:21 

Donateur

rcm010 schreef:

En wat is dat ? Lsd ??
Bericht Geplaatst op 03 dec 2010 19:25 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
rcm010 schreef:

En wat is dat ? Lsd ??

Het is ook psychedelisch inderdaad, en 25mg is geen beginnersdosis :D Extreem heftige trip is dat wat ook 8 a 10u aanhoud. Ook een research chemical zoals 4-fmp en methylone. Komt uit de 2c groep waar ook de bekendere 2c-b inzit, 2c-e is 1 van de zwaardere uit de 2c'tjes.
Bericht Geplaatst op 03 dec 2010 19:39 

Donateur

Psychedelische RC's zou ik helemaal mee oppassen.... Iets als mephedrone oke, maar een ongeteste Research Chemical... nee dankje, die laat ik even voor wat het zijn! :D
Bericht Geplaatst op 03 dec 2010 19:44 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
Psychedelische RC's zou ik helemaal mee oppassen.... Iets als mephedrone oke, maar een ongeteste Research Chemical... nee dankje, die laat ik even voor wat het zijn! :D

Haha, die 2c's zijn algemeen wel geweten dat die zogoed als zeker onschadelijk zijn. Worden al geruime tijd gebruikt, en is nog nooit iets mee misgelopen. Buiten een hospitaalopname hier en daar wegens een extreme dosis, maar zelfs dan is het steeds goedgekomen nadien. Je hebt ook totaal geen kater ervan, zoals bij LSD. Anyway door de chemische gelijkenis met wat meer onderzochte stoffen kan men vrij zeker zijn dat de meeste 2c's helemaal niet schadelijk zijn ^^
Bericht Geplaatst op 03 dec 2010 19:47 

Hardtraxxer

Mol schreef:

Ja inderdaad.Het is niet voor iedereen weggelegd, niet echt een partydrug.Ben begonnen met 16 mg.daarna paar keer lichtjes opgebouwd.NU ga ik 25 of 30 pakken.25 ging vorige keer wel lekker.Veel mensen vinden de bodyload veel te hoog.Maar heb t er voor over. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 dec 2010 21:05 

Hardtraxx Veteran

Ik wil ook een keer een Psychedelic Trip meemaken. Lijkt me zwaar vet :)
Bericht Geplaatst op 03 dec 2010 22:28 

Chukkels schreef:

:yes:
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 01:07 

Donateur

Chukkels , kan e anders Lsd regelen :-) gaan we dat nemen ipv naar een feest te gaan :-)
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 02:04 

Hardtraxxer

xxlerator iemand morgen?:D iemand wat dingetjes hebben :P? hehehehe

jumbo's/qdance/blauwe boompjes xd
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 04:32 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Chukkels , kan e anders Lsd regelen :-) gaan we dat nemen ipv naar een feest te gaan :-)

Lieve roberttt en Chukkels mag ik mee aan de LSD? :innocent: :P
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 05:45 

Hardtraxx Veteran

Natuurlijk! Kunnen we bij jou zitten? Ik ben niet in een positie om thuis te gebruiken xd
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 13:24 

Chukkels schreef:

+1
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 13:30 

Hardtraxx Elite

Nog een weekje :yay:

(Morgen Methylone, MDMA, Ketamine & 4-FMP ophalen en dinsdag mijn Oranje Q's :woot: ) We kunnen ertegenaan met Loudness haha
Bericht Geplaatst op 04 dec 2010 14:23 

Hardtraxx Veteran

Nog een weekje dan ga ik er achter komen wat speed nou precies met je doet :yay:

Ben echt benieuwd :huh:
Vorige  1 ... 211, 212, 213, 214, 215, 216, 217 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen