Nandohs schreef:
Ja daarom, en volgensmij is het best dom om bij de 1e keer gebruiken meteen 2x te nemen in minder dan 3 uur.
Dat heb je goed begrepen

Een pil werk onder normale omstandigheden een 4 tal uur. Ik begrijp niet waarom je in godsnaam al na 2u dan zou gaan bijpakken (terwijl je voorgaande nog lang niet is uitgewerkt). Buiten in het geval van James die er voor kiest om een wat te lichte dosis te nemen waar hij wel een klein beetje van voelt om dan na 2u nog zo een lichte dosis te nemen om dan pas na 2.5u a 3u op zijn piek te komen. Dus je hoeft normaal nooit eerder als pas na 3u bij te pakken tenzij je gewoon te weinig hebt genomen bij je eerste dosis of wanneer je een hoge mdma tolerantie hebt gecreeerd door slecht gebruikt waardoor het sneller is uitgewerkt.
Persoonlijk zou ik met je 60kg toch iets zwaardere pillen nemen als rode dollars, een canadeesje zou beter vallen (dan zit je rond de ~70mg in een halve pil)
modernization schreef:
Joh je eerste x ga je toch veel harder en doe je er ook wel wat langer mee, dus die 3uur is perfect. Zelfs nu als ik die 3uur aanhou gaat het nog perfect. Ik zeg doen!

Precies, na 1.5j gebruiken hou ik er nog steeds 3u tussen, gaat perfect. Voor reinaldo geldt hetzelfde, op Q-Base had hij door omstandigheden te snel bij genomen. Resultaat: hallucineren (which again: is een teken dat er schade aan het optreden is)
dawasiknie schreef:
Zojuist een potje Magnesium gehaald. Er zit 300 mg Magnesium in 1 pil en 700 mg Calcium.
2 innemen een paar uur voordat je begint met slikken? Als het ook maar voor de helft het kaakschaatsen verminderd ben ik al dik tevreden, want heb weinig zin om 3 dagen erna nog met een kapotgebeten bek te lopen. + Op het einde is de druk op je kaken ongelofelijk irritant.
Zoals Kevin zegt, 3 nemen. Maar doe dat gewoon eens eerst thuis op een avondje, zien hoe je maag erop reageert

Als dat goed gaat, pak je die 3 magnesium liefst zo kort mogelijk voor het gebruik (eventueel zelfs samen met je eerste pil. (Ik pak ze zelf op de heenweg in, geen zin om 3 extra pilletjes mee naar binnen te smokkelen ook al is het legaal.. dat geloven ze nl vast niet als ze ze vinden

)