Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 14:31 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Vriend van me gaat dit weekend voor het eerst proberen, :D Wel bij iemand thuis, hij gaat beginnen met een halve Q . dus moet goed komen :P

Dat is inderdaad de optimale setting voor de eerste keer, dus qolossos, als ik jou was zou ik zoals je plande inderdaad de eerste keer in een lekker rustige setting doen. Op een feest is het geweldig omdat je helemaal op gaat in de muziek, maar thuis of in een andere rustige setting kom je veel meer in contact met de empathische werking van mdma. En dat is prachtig, mijn allereerste keer was op het strand met mijn beste vriend op vakantie aan zee. Op een feest is leuk, maar die ervaring kan geen feest toppen door de open gesprekken die er gevoerd zijn en hoe je dan van de kleine dingen kan genieten, dat heb je op een feest niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 14:40 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
PNXRMX schreef:
Ik dacht het te lezen in een link die jij gepost had. Kwam idd neer op wat jij zei, maar was geoxideerde dopamine geloof ik ook 1 van de dingen die zich kon gaan hechten.

Citaat:

Ik had t dus hier vandaan: http://www.rollinballzcrew.com/preload.shtml
Lijkt me dat ze het over hetzelfde hebben, alleen zal het naast dopamine mss ook allerlei andere stoffen zijn. Zal wel hetzelfde zijn als die vrije radicalen (= vrije geoxideerde stoffen) waar ze t over hebben. Gewoon genoeg vitaminetjes nemen dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 14:52 

Hardtraxx Addict

Komt helemaal goed, DarkBeatz :thumbsup: Eerst nog even op zoek naar die dingen :P muhaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 15:13 

Hardtraxx Veteran

Nandohs schreef:
Haha. :P Ik ga voor m'n eerste keer denk ik beginnen met een halve Dollar of Ster, en wss na 3 uur bijnemen.

Dat lijkt me toch wel erg weinig en drie uur is denk ik een TE lange pauze ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 15:15 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Nandohs schreef:
Haha. :P Ik ga voor m'n eerste keer denk ik beginnen met een halve Dollar of Ster, en wss na 3 uur bijnemen.

Vrij weinig? Ik weeg 60kg dus ik denk dat 130mg het wel moet kunnen doen. En 3 uur tussen die 2 halfjes in lijkt me juist perfect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 15:42 

Hardtraxxer

Nandohs schreef:
Inno schreef:
Nandohs schreef:

Vrij weinig? Ik weeg 60kg dus ik denk dat 130mg het wel moet kunnen doen. En 3 uur tussen die 2 halfjes in lijkt me juist perfect.

Joh je eerste x ga je toch veel harder en doe je er ook wel wat langer mee, dus die 3uur is perfect. Zelfs nu als ik die 3uur aanhou gaat het nog perfect. Ik zeg doen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 15:46 

Hardtraxx Veteran

Ja daarom, en volgensmij is het best dom om bij de 1e keer gebruiken meteen 2x te nemen in minder dan 3 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 15:48 

Donateur

Zojuist een potje Magnesium gehaald. Er zit 300 mg Magnesium in 1 pil en 700 mg Calcium.
2 innemen een paar uur voordat je begint met slikken? Als het ook maar voor de helft het kaakschaatsen verminderd ben ik al dik tevreden, want heb weinig zin om 3 dagen erna nog met een kapotgebeten bek te lopen. + Op het einde is de druk op je kaken ongelofelijk irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 15:51 

Donateur

Een gozer die ik ken gooide vorige keer in 1x 2 dollars in ze bek :oh: Als ik dan over begin, over de schade, en dat die dom bezig is, dan zegt die van jaa seur niet zoo.. daar moet je niet over nadenken :x stront eigenwijs dat joch, hij zegt van volgende keer gooi ik gewoon 3 dollars er in 1x in, mijn vraag aan jullie wat kan er gebeuren door in 1x 350 mdma in je mik te gooien? :/

dawasiknie schreef:
Zojuist een potje Magnesium gehaald. Er zit 300 mg Magnesium in 1 pil en 700 mg Calcium.
2 innemen een paar uur voordat je begint met slikken? Als het ook maar voor de helft het kaakschaatsen verminderd ben ik al dik tevreden, want heb weinig zin om 3 dagen erna nog met een kapotgebeten bek te lopen. + Op het einde is de druk op je kaken ongelofelijk irritant.

Ik gooide er 3 in voor fusion, en had nergens last van :thumbsup: in de trein opweg naar de HMH
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 15:53 

Hardtraxx Elite

Nandohs schreef:
Ja daarom, en volgensmij is het best dom om bij de 1e keer gebruiken meteen 2x te nemen in minder dan 3 uur.

Dat heb je goed begrepen :thumbup: Een pil werk onder normale omstandigheden een 4 tal uur. Ik begrijp niet waarom je in godsnaam al na 2u dan zou gaan bijpakken (terwijl je voorgaande nog lang niet is uitgewerkt). Buiten in het geval van James die er voor kiest om een wat te lichte dosis te nemen waar hij wel een klein beetje van voelt om dan na 2u nog zo een lichte dosis te nemen om dan pas na 2.5u a 3u op zijn piek te komen. Dus je hoeft normaal nooit eerder als pas na 3u bij te pakken tenzij je gewoon te weinig hebt genomen bij je eerste dosis of wanneer je een hoge mdma tolerantie hebt gecreeerd door slecht gebruikt waardoor het sneller is uitgewerkt.

Persoonlijk zou ik met je 60kg toch iets zwaardere pillen nemen als rode dollars, een canadeesje zou beter vallen (dan zit je rond de ~70mg in een halve pil)

modernization schreef:
Joh je eerste x ga je toch veel harder en doe je er ook wel wat langer mee, dus die 3uur is perfect. Zelfs nu als ik die 3uur aanhou gaat het nog perfect. Ik zeg doen! :P

Precies, na 1.5j gebruiken hou ik er nog steeds 3u tussen, gaat perfect. Voor reinaldo geldt hetzelfde, op Q-Base had hij door omstandigheden te snel bij genomen. Resultaat: hallucineren (which again: is een teken dat er schade aan het optreden is)

dawasiknie schreef:

Zoals Kevin zegt, 3 nemen. Maar doe dat gewoon eens eerst thuis op een avondje, zien hoe je maag erop reageert ^^ Als dat goed gaat, pak je die 3 magnesium liefst zo kort mogelijk voor het gebruik (eventueel zelfs samen met je eerste pil. (Ik pak ze zelf op de heenweg in, geen zin om 3 extra pilletjes mee naar binnen te smokkelen ook al is het legaal.. dat geloven ze nl vast niet als ze ze vinden :D)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:03 

Donateur

Stel je wordt gepakt en je zegt "dat zijn 3 magnesiumpillen" worden ze doorgestuurd naar een lab en indien de uitslag dusdanig is, geen probleem allemaal.
Ik zal vanavond eens kijken hoe mijn tere maag erop reageert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:08 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Stel je wordt gepakt en je zegt "dat zijn 3 magnesiumpillen" worden ze doorgestuurd naar een lab en indien de uitslag dusdanig is, geen probleem allemaal.

Ja dat klopt wel allemaal, maarja. Men zal ook sneller 6 pillen bij je vinden als 3 uiteraard. Maar op Loudness gooi ik mijn 4-FMP al naar binnen voor de ingang, dus dan maar gelijk met de magnesium. Op Thrillogy gewoon tijdens het wandelen van het station naar de hallen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:10 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:

Ja dat klopt wel allemaal, maarja. Men zal ook sneller 6 pillen bij je vinden als 3 uiteraard. Maar op Loudness gooi ik mijn 4-FMP al naar binnen voor de ingang, dus dan maar gelijk met de magnesium. Op Thrillogy gewoon tijdens het wandelen van het station naar de hallen. :P

Heb je er dan geen last van dat het snel is uitgewerkt of neem je dan gewoon simpelweg dubbel zoveel als normaal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:16 

Hardtraxx Elite

Nandohs schreef:
Heb je er dan geen last van dat het snel is uitgewerkt of neem je dan gewoon simpelweg dubbel zoveel als normaal?

De Magnesium? Dat werkt wel even door, naar het einde van de nacht zal je wel wat strakker staan dan in het begin (je spieren) maar dat valt toch reuze mee, geen kapotte wangen etc zoals onze grootgebruikers over klagen :D

Als je pilletjes bedoelt, ik pak op een groot feest 1tje om 22u, 1 om 01u en 1 om 04u. Van het padje van 22h30 tot 07u :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:27 

Hardtraxx Veteran

Ja ik bedoelde pilletjes. Oh oke, nja 3 pillen moet kunnen toch. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:27 

Donateur

Citaat:
Een gozer die ik ken gooide vorige keer in 1x 2 dollars in ze bek :oh: Als ik dan over begin, over de schade, en dat die dom bezig is, dan zegt die van jaa seur niet zoo.. daar moet je niet over nadenken :x stront eigenwijs dat joch, hij zegt van volgende keer gooi ik gewoon 3 dollars er in 1x in, mijn vraag aan jullie wat kan er gebeuren door in 1x 350 mdma in je mik te gooien? :/

Darkbeatz had je antwoord op deze vraag? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:29 

Hardtraxx Elite

Nandohs schreef:
Ja ik bedoelde pilletjes. Oh oke, nja 3 pillen moet kunnen toch. ;)

Het is teveel, alles boven de 2mg/kg is teveel en ik vind ook niet dat ik dat dus kan adviseren. Maarja, ik hou er minstens een maand tussen en ik slik antioxidanten en 5-htp om de schade te beperken. Dus zoveel gaat het dan niet kwaad kunnen, maar ik kan niet van mezelf zeggen dat ik 100% gezond gebruikt. Maar volgens mij kan bijna niemand dat, ik weet wel dat ik gezonder en verstandiger mee omgang als meer als 90% van de mede spacers op feesten :cool:

Gewoon zorgen voor goede voeding, en je hoofdje erbij houden. En dan kan het allemaal geen kwaad. Eens je weet wat voor jou een lekkere dosis is, blijf daar dan ook bij en ga niet proberen op te zoeken hoe leuk het kan zijn met misschien een nog grotere dosis. Het probleem is dat je daar dan op blijft hangen en meer gaat nemen als wat nodig is voor een geweldige avond. Een avond zuipen is ook niet gezond dus je kan je er wel bij neerleggen dat je misschien een klein beetje schade oploopt, zolang je je maar in de hand houdt en er niet mee overdrijft (geldt voor alle drugs, ook alcohol, weed, enz...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:32 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:

Vriend van mij heeft door overmatig gebruik last gehad van zeer pijnlijke flitsen door zijn hoofd en heel lichaam, tot weken aan toe na het gebruik. Dat is iets wat al vrij aannemelijk is bij zulk idioot gedrag.

http://partyflock.nl/topic/1009708:Flit ... ssing.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:35 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Vriend van mij heeft door overmatig gebruik last gehad van zeer pijnlijke flitsen door zijn hoofd en heel lichaam, tot weken aan toe na het gebruik. Dat is iets wat al vrij aannemelijk is bij zulk idioot gedrag.

http://partyflock.nl/topic/1009708:Flit ... ssing.html

Maar hoeveel mg gooide die vriend van jou erin op een avondje? :/ vorige keer had die goser , 4 dollars , een 750mg 80% puur kristal :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:41 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Maar hoeveel mg gooide die vriend van jou erin op een avondje? :/ vorige keer had die goser , 4 dollars , een 750mg 80% puur kristal :x

Dat zijn zowiezo kansloze figuren, veel respect voor zijn lichaam heeft hij waarschijnlijk niet. Kun je niets aan doen, op lange termijn gaat hij met door te gaan met zulk gebruik waarschijnlijk zijn geheugen zwaar aantasten en van gedrag veranderen. Die flitsen had hij al bij het gebruiken van 8 a 10x zijn eigen lichaamsgewicht en met te korte pauzes. Meestal ga je bij zo iemand echt een negatieve persoonlijkheidsverandering meemaken als ze zo veel blijven gebruiken. Hun serotine geraakt uitgeput, en hun lontje word korter, sneller kwaad in normale omstandigheden enzovoort.

Vaak gebeurt het trouwens dat men er uiteindelijk mee kapt (met gebruiken) gewoon omdat het niet meer werkt, op de duur word je enkel nog maar vaag en ga je er geen plezier meer van hebben en zo zware katers krijgen dat zelfs de meest doorwinterde gebruiker het zat is. Maar uiteraard is tegen dan de schade al groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:44 

Donateur

Klopt, ja slim was die al niet, en hij jatte al alles wat los en vast zit :/ dus goed gaat het sowieso niet komen met die knul, en jaa je merkt indd dat ze lotje korter wordt, paar ECHTE vrienden van me hadden ruzie met hem.. en om helemaal niks ging die helemaal uit se plaat enzo, maar ik ga er niks meer van zeggen. Als ik er wat van zeg is ze reactie gelijk: Jaa jij moet niet zo op internet kijken wat de gevolgen zijn, en wat er kan gebeuren. Je moet t gewoon doen. :/ %&$%& megooltje dat het eigenlijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:49 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Klopt, ja slim was die al niet, en hij jatte al alles wat los en vast zit :/ dus goed gaat het sowieso niet komen met die knul, en jaa je merkt indd dat ze lotje korter wordt, paar ECHTE vrienden van me hadden ruzie met hem.. en om helemaal niks ging die helemaal uit se plaat enzo, maar ik ga er niks meer van zeggen. Als ik er wat van zeg is ze reactie gelijk: Jaa jij moet niet zo op internet kijken wat de gevolgen zijn, en wat er kan gebeuren. Je moet t gewoon doen. :/ %&$%& megooltje dat het eigenlijk is.

Precies, gewoon laten doen als ze niet willen luisteren, die vriend van mij heeft gelukkig nu wel wat meer verstand gekregen. Heb eerst ook vaak lopen zeggen dat hij zo niet moest gebruiken, maarja hij heeft eerst wat moeten lijden eer hij er uit leerde :D Zijn ook wel vaak personen die wel meer dingen als alleen mdma misbruiken merk ik vaak. Die gozer wat ik ken zat ook aan de coke en heeft ook eens een paar maanden dagelijks pep gebruikt ed. Is hij nu wel allemaal in aan het veranderen nu eens iemand heeft duidelijk gemaakt wat het allemaal doet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:55 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Precies, gewoon laten doen als ze niet willen luisteren, die vriend van mij heeft gelukkig nu wel wat meer verstand gekregen. Heb eerst ook vaak lopen zeggen dat hij zo niet moest gebruiken, maarja hij heeft eerst wat moeten lijden eer hij er uit leerde :D Zijn ook wel vaak personen die wel meer dingen als alleen mdma misbruiken merk ik vaak. Die gozer wat ik ken zat ook aan de coke en heeft ook eens een paar maanden dagelijks pep gebruikt ed. Is hij nu wel allemaal in aan het veranderen nu eens iemand heeft duidelijk gemaakt wat het allemaal doet :P

Die goser van mij, die doet echt alleen mdma niks anders :/ hij segt mdma is perfect waaorm zou ik iets anders doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 16:58 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Die goser van mij, die doet echt alleen mdma niks anders :/ hij segt mdma is perfect waaorm zou ik iets anders doen..

Ziek, nou valt nog mee op zich, op Loudness komt een meid met ons mee wat toen ze 16 was dagelijks xtc slikte (praktisch 10 jaar geleden) :x Nu gebruikt ze het helemaal niet meer uiteraard, werkt nog wel halveling maar als ze dat nu gebruikt voelt ze zich juist naar idpv chill door al de negatieve emoties wat het bij haar naar boven brengt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 17:00 

Donateur

Zou Piracetam kunnen helpen?
Vorige  1 ... 208, 209, 210, 211, 212, 213, 214 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen