qolossos schreef:
Mol schreef:
Mooie waardes om mee te beginnen!
Good, good

Daar zaten we eigenlijk ook aan te denken, maar als ik de tip van Inno (2x mg/kg) ook als advies kan nemen, nemen we die denk ik dan misschien voor bij Hard Bass ofzo. Even zien.
Thanks anyway

2mg/kg is de safety grens zo een beetje. Nu gaat zowat iedereen daar wel over en ik ook. Maar het is alleszins echt bewezen dat als je daar niet boven gaat op een avond er geen permanente schade optreed. Persoonlijk raad ik voor je eerste keer gewoon een oranje Q, blauwe boom of groene olifant aan. Allemaal rond de 160mg of iets zwaarder. Gewoon 1 pil voor de hele avond, je pakt een halve daarvan, en 3u later neem je de andere helft. Op die manier kan je 7uur lang genieten van het effect, en dat is dan ook gelijk het maximum wat je eruit kan halen. Vind ik persoonlijk ook gewoon het verstandigste

Er word je hier zoveel verschillende soorten advies gegeven, waaronder te kiezen voor een pil van 120mg en dan een halfje te nemen. Nu punt 1, als je zo een halfje neemt, en het gaat net niet sterk genoeg zijn (wat erg reeel is bij deze dosis, een gebruikers dosis ligt tussen de 1 en 1.5mg/kg, pak je een halve - van 120mg - ga je dus net onder die 1mg/kg zitten, lijkt me net te licht) ga je er waarschijnlijk nog een halfje bijgooien na een uur. En dat is weer gelijk een veel te hoge dosis. Vind ik geen goede optie. Punt 2, ik heb rekening gehouden bij mijn advies met de beschikbaarheid. De 3 vermelde pillen zijn de meest courante op de markt op het moment, 95% kans dat het deze pillen gaan zijn die je gaat tegenkomen. Ik hoop dat je gewoon dus voor je eerste keer gewoon een goede dosis neemt (80a90mg lijkt me perfect! niet te sterk maar wel sterk genoeg voor jouw gewicht om een heerlijke 4u te hebben zonder iets moeten bij te nemen) en niet op de adviezen afgaat om op gevoel te gaan bijpakken. Zijn er zoveel die dat doen, en allemaal zijn ze wel eens TE fel van het padje af geweest. Het is veel verstandiger de klok als maatstaf te gebruiken wanneer je moet bijnemen, en niet je gevoel. En dat is dan om de 3u bijnemen.
Lees en vraag eventueel ook advies op fora als drugsforum.nl , daar zitten toch mensen met net dat tikkeltje meer kennis als hier vaak en ga je ook een veel meer uniform advies krijgen