Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 17:02 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Nandohs schreef:
Ja daarom, en volgensmij is het best dom om bij de 1e keer gebruiken meteen 2x te nemen in minder dan 3 uur.

Dat heb je goed begrepen :thumbup: Een pil werk onder normale omstandigheden een 4 tal uur. Ik begrijp niet waarom je in godsnaam al na 2u dan zou gaan bijpakken (terwijl je voorgaande nog lang niet is uitgewerkt). Buiten in het geval van James die er voor kiest om een wat te lichte dosis te nemen waar hij wel een klein beetje van voelt om dan na 2u nog zo een lichte dosis te nemen om dan pas na 2.5u a 3u op zijn piek te komen. Dus je hoeft normaal nooit eerder als pas na 3u bij te pakken tenzij je gewoon te weinig hebt genomen bij je eerste dosis of wanneer je een hoge mdma tolerantie hebt gecreeerd door slecht gebruikt waardoor het sneller is uitgewerkt.

Klein beetje is wel overdreven hoor, ik zit na de eerste halve al wel op een procentje of 70% denk hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 17:07 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Klein beetje is wel overdreven hoor, ik zit na de eerste halve al wel op een procentje of 70% denk hoor :)

Ja ok, maar als je nu gewoon ineens in de plaats van een halve dollar 3/4 zou nemen. Zou je gewoon lekker gaan, dan na 3u nog eens 3/4 en dan 3u later nog eens 3/4 dan zou je met 3 kwartjes meer wel verschillende uren toevoegen aan je space, of door gewoon maar 2x te nemen, even lang lekker gaan op full speed op dezelfde dosis :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 17:21 

Donateur

Ik denk dat ik de adviezen van Darkbeatz maar eens ga uitproberen, met 3/4e Q-dance om de 3 uur op Qountdown.

Plan wordt dan:
23:00 - Buisje/cap 4-fmp
1:00 - 3/4e Q-dance
4:00 - halve of weer 3/4e Q-dance (afhankelijk van hoe het ervoor staat op dat moment).

Vorige keer op Fusion had ik minder en toen was ik zegmaar van half 2 tot half 8 helemaal wappiedepappie. Als ik er nou wat later nog iets bij pak kan ik het denk ik een beetje lekker spreiden :) . Ik ga er deze keer iig ook niet teveel van verwachten zoals vorige week toen het zwaar tegen viel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 17:26 

Hardtraxx Addict

Gewoon de andere helft bijnemen op gevoel, dat werkt het beste.
De tijd daar let je toch niet meer op als je wappie bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 18:50 

Hardtraxx Elite

pepepe schreef:
Gewoon de andere helft bijnemen op gevoel, dat werkt het beste.
De tijd daar let je toch niet meer op als je wappie bent.

Slecht advies :thumbdown: En ik let altijd op de tijd als ik wappie ben ook, omdat ik zolang mogelijk van het effect wil genieten. En als ik sneller zou inpakken heb ik op het einde van de avond een inkakmoment want ik pak NIETS meer mee als nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:03 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Slecht advies :thumbdown: En ik let altijd op de tijd als ik wappie ben ook, omdat ik zolang mogelijk van het effect wil genieten. En als ik sneller zou inpakken heb ik op het einde van de avond een inkakmoment want ik pak NIETS meer mee als nodig.

En daarom zeg ik ook.. bijpakken op je gevoel.
Luister naar je lichaam. Je kan het allemaal hartstikke leuk gaan plannen, maar als jij volledig uit je dak bent en je hebt de volgende(helft) gepland, 3 uur later, dan wil het nog eens zo zijn dat meneer te hard gaat.
Als ik op een feest sta zorg ik altijd dat ik er 2 of 3 bij me heb, maar ik plan echt niks.
Ik slik bij als ik vind dat dat nodig is. Op deze manier heb ik de afgelopen 4 feesten niet meer dan 2 pillen gesnoept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:05 

Donateur

Dat kan voor jou misschien wel werken pepepe, maar dat kan je niet zomaar aan mensen aanraden!
Een maat van mij had op Q-base, zonder het mij te melden, al 3 goeie pillen naar binnen gewerkt!
En dat terwijl het z'n eerste keer was! Hij zei dat ie er niks van voelde.

Ik heb 'm dus maar snel aangeraden om een flinke snats naar binnen te werken,
had geen zin in rondje EHBO in Duitsland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:06 

Hardtraxx Addict

Trouwens, roze diamanten bijv. zijn heel licht: gemiddelde van 70 ofzo.
Maakt het dan nog uit of je dan bijv. een hele diamant neemt, of een halve weet-ik-veel-wat van 140?
Lijkt me niet toch? :P En dan 3u later nog weer een hele diamant?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:07 

Donateur

Het lijkt mij dan beter om gewoon minder sterke hele pillen te nemen.
Soms zit er meer MDMA in de ene helft dan de andere, zo kan je voor verrassingen komen te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:07 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Luister naar je lichaam. Je kan het allemaal hartstikke leuk gaan plannen, maar als jij volledig uit je dak bent en je hebt de volgende(helft) gepland, 3 uur later, dan wil het nog eens zo zijn dat meneer te hard gaat.
Als ik op een feest sta zorg ik altijd dat ik er 2 of 3 bij me heb, maar ik plan echt niks.
Ik slik bij als ik vind dat dat nodig is. Op deze manier heb ik de afgelopen 4 feesten niet meer dan 2 pillen gesnoept.

Jou lukt het dus om bij te pakken op gevoel, maar bij heel veel gaat dat fout denk ik :)

En btw @ DarkBeatz, ik denk dat ik de volgende keer ook wel met 3/4 begin en dan 1/4 bijpak ipv een halve de eerste keer. Ligt er ook wel aan waar ik zin in heb, hoe lang geleden dat het is, etc.

@qolossos, idd gewoon hele pakken daarvan :) Komt hetzelfde over als een halve van 140 dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:10 

Hardtraxx Elite

pepepe schreef:

Nou leuk als dat zo voor jou werkt! Maar dit is ronduit slecht advies, 99% van de mensen wat op gevoel slikken nemen veel te snel een pil bij.. Als je 3u wacht (of langer als je gevoel dat zegt, dat is geen slecht advies..) dan ga je dat inkakmoment niet hebben omdat een pil voor iemand met geen hoge tolerantie ongeveer na 4u is uitgewerkt (op de afterglow niet nagerekend dan die tot 6u kan duren). Aangezien het een uurtje duurt eer je pil volledig aan het werken is, neem je dus best rond de 3u na je eerste pil de volgende.

Iedereen wat wel eens xtc gebruikt weet dat het effect soms met vlagen komt, als je dan je inname niet plant ga je bijnemen op een nuchter moment, terwijl je een kwartier later misschien weer zo koekwaus bent als ervoor. (Ook zonder die pil..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:16 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Jou lukt het dus om bij te pakken op gevoel, maar bij heel veel gaat dat fout denk ik :)

En btw @ DarkBeatz, ik denk dat ik de volgende keer ook wel met 3/4 begin en dan 1/4 bijpak ipv een halve de eerste keer. Ligt er ook wel aan waar ik zin in heb, hoe lang geleden dat het is, etc.

@qolossos, idd gewoon hele pakken daarvan :) Komt hetzelfde over als een halve van 140 dan.

Dat 1/4 bijnemen gaat dan niet veel effect hebben, omdat je normaal van 3/4 al op een goede roll af gaat die gewoon lekker een 4tal uur zou moeten aanhouden. Op zich kun je dan ook gewoon 3u wachten en dan nog eens 3/4 nemen, dan ben je met 1.5 pil zeven uur zoet. Komt op zich op hetzelfde neer als dat je nu doet, alleen dat je nu die 7u op hetzelfde niveau blijft in de plaats van rustiger te beginnen en rustiger te eindigen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:17 

Hardtraxx Addict

Mol schreef:
Dat kan voor jou misschien wel werken pepepe, maar dat kan je niet zomaar aan mensen aanraden!
Een maat van mij had op Q-base, zonder het mij te melden, al 3 goeie pillen naar binnen gewerkt!
En dat terwijl het z'n eerste keer was! Hij zei dat ie er niks van voelde.

Ik heb 'm dus maar snel aangeraden om een flinke snats naar binnen te werken,
had geen zin in rondje EHBO in Duitsland.

Ik krijg het gevoel dat ik hier als "onverstandige gebruiker" bestempeld word, maar die maat van jou had zich wel eens mogen inlezen over het gebruik van drugs voordat hij aan zoiets begint.
Zie dit niet als een directe aanval of iets dergelijks, ik weet dat jij ook een hele hoop weet over dit onderwerp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:25 

Hardtraxx Elite

pepepe schreef:
Ik krijg het gevoel dat ik hier als "onverstandige gebruiker" bestempeld word, maar die maat van jou had zich wel eens mogen inlezen over het gebruik van drugs voordat hij aan zoiets begint.
Zie dit niet als een directe aanval of iets dergelijks, ik weet dat jij ook een hele hoop weet over dit onderwerp.

Is niet aanvallend bedoeld van Mol ook niet, het is mooi dat jij verstandig op gevoel kan bijnemen maar dat adviseren aan anderen is gewoon slecht want bijna niemand neemt in wappie toestand op een verstandige manier bij tenzij je het plant. Getuige zijn de verhalen die je hier wel hoort voorbijkomen van verschillende gebruikers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:26 

Donateur

Nee dat is m'n bedoeling ook niet maar ik wil voorkomen dat ''noobs'' je post lezen en niet verder kijken en denken; oooh dat kan wel! Trips komen in golven en dat weet je niet tenzij je het gehoord hebt.

Die maat van me heeft veel gehoord/geleerd van vrienden en was dus wel redelijk geïnformeerd.
Andere vrienden van me konden er zeer goed tegen door veel ervaring, en hij dacht dat ga ik ook even doen.
Maar hij is dus een eigenwijs stuk vreten en was te trots om te zeggen hoe of wat ie ging doen.
Op een gegeven moment wonnen z'n zenuwen het toch gelukkig.

(denk dat PNX wel weet over wie ik het heb :D :x )

We proberen met de Partyfriends campagne ook te bevorderen dat iedereen tegen zijn/haar vriendengroep
zegt wat en hoeveel hij/zij gaat gebruiken. Dit bespaart een hoop narigheid op de EHBO!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:30 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
We proberen met de Partyfriends campagne ook te bevorderen dat iedereen tegen zijn/haar vriendengroep
zegt wat en hoeveel hij/zij gaat gebruiken. Dit bespaart een hoop narigheid op de EHBO!

Dat is waar die coole sleutelhangers van zijn toch? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:31 

Donateur

Ja inderdaad! :) Welke kleur heb je :innocent:

Sommige groepen op feesten zijn te stoer om tegen elkaar te zeggen hoeveel ze gebruiken, of dat ze genoeg hebben gehad. Hier willen we met de Partyfriends campagne iets aan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:39 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:

Sommige groepen op feesten zijn te stoer om tegen elkaar te zeggen hoeveel ze gebruiken, of dat ze genoeg hebben gehad. Hier willen we met de Partyfriends campagne iets aan doen.

Groen :cool: Denk dat het grootste probleem met drugsmisbruik eigenlijk juist in groep gebeurt. Zo ervaar ik het toch steeds, vrienden wat veel en snel bijpakken en dan proberen te volgen. En jammer genoeg weten veel te weinig mensen waar ze mee bezig zijn. Maar dat merk je vast ook wel op de stand. Het is triest dat zo weinig mensen weten dat bv mdma en xtc hetzelfde zijn. Of dat er echt gewoon mensen rondlopen wat menen dat een xtc pil bestaat uit mdma en speed. :/ Iedereen moest eigenlijk vriendjes hebben zoals ons haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:51 

Donateur

Inderdaad :P hadden ze dat maar!
Veel mensen denken dat in iedere XTC pil MDMA & speed zit, ze weten niet dat MDMA op zowel de serotonine als de dopamine werkt waardoor je een beetje dezelfde sensatie krijgt als speed. Veel te weinig mensen
weten echt wat ze doen inderdaad en daarom ben ik ook bij Unity gegaan. Het zou relaxed zijn
als iedereen weet hoe ie er mee om moet gaan, zodat op termijn de slechte naam verdwijnt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 19:53 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Mol schreef:

Groen :cool: Denk dat het grootste probleem met drugsmisbruik eigenlijk juist in groep gebeurt. Zo ervaar ik het toch steeds, vrienden wat veel en snel bijpakken en dan proberen te volgen. En jammer genoeg weten veel te weinig mensen waar ze mee bezig zijn. Maar dat merk je vast ook wel op de stand. Het is triest dat zo weinig mensen weten dat bv mdma en xtc hetzelfde zijn. Of dat er echt gewoon mensen rondlopen wat menen dat een xtc pil bestaat uit mdma en speed. :/ Iedereen moest eigenlijk vriendjes hebben zoals ons haha :D

hahaha das idd wel handig:P...voor mensen die niet weten wat ze gebruiken..wat trouwens ook dom is :/ ...je gaat toch niet iets gebruiken als je neit weet wat het is? :oh: (ik niet tenminste)...maar voor mensen die 1x willen gebruiken...daarvoor is het wel handig dat er mensen in zijn/haar vriendengroep zitten die ervaring hebben :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 20:35 

Hardtraxx Addict

Of dat je hier gaat rondneuzen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 20:58 

Donateur

Heb net met chukkels besloten, dat we zaterdag aan de metholyne gaan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 21:00 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Of die speed van jou is zo fucking goed, dat ik me niet meer kan herrinneren dat ik dit heb gezegd, of je lult gewoon weer BS. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 21:04 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Of die speed van jou is zo fucking goed, dat ik me niet meer kan herrinneren dat ik dit heb gezegd, of je lult gewoon weer BS. :/

zou je vast wel vergeten zijn, ^^ maar dan doen we het niet jo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 21:06 

Donateur

Goed bezig jongens.
Vorige  1 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen