Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5 qdansjes en olifant! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
qolossos schreef:
Almighty schreef:
Hardbass word dus een mooi feestje hahah

Hopen we, ja! :P

dat wordt egt te erg, alleen maar HT kaakschaatsers daar dan xd


Dan voer ik hem toch net zoals op qlimax :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 22:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dat wordt egt te erg

Zou leuk zijn hè :P Ik heb er iig kneiterveel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 22:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

daar voerde we hem met ze 2en. :P maar hardbass, krijgt kswoossh van mij niets meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij kreeg mar een halfje van mij hoor :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nooit advies aannemen van roberttt als je geen ervaring hebt met drugs! :P
(drugsadvies van het jaar 2010)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 23:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Nooit advies aannemen van roberttt als je geen ervaring hebt met drugs! :P
(drugsadvies van het jaar 2010)


:lol:

Mijn HARDBASS kaartje is binnen! niemand van me maten wil mee :P dus wss ga ik in me eentje en zie ik jullie allemaal wel daarzo! wordt in iig 1 knalfeest! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Nooit advies aannemen van roberttt!
(advies van het jaar 2010)


Beter zo toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Mol schreef:
Nooit advies aannemen van roberttt als je geen ervaring hebt met drugs! :P
(drugsadvies van het jaar 2010)


:lol:

Mijn HARDBASS kaartje is binnen! niemand van me maten wil mee :P dus wss ga ik in me eentje en zie ik jullie allemaal wel daarzo! wordt in iig 1 knalfeest! :drool:


Heb hetzelfde probleem, want de week erop gaan we met 8 man naar Reverze, weekendje Antwerpen in een huisje :) Dus dan ook maar 'alleen' naar HardBass. ^_^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 23:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Mol schreef:
Nooit advies aannemen van roberttt als je geen ervaring hebt met drugs! :P
(drugsadvies van het jaar 2010)


:lol:

Mijn HARDBASS kaartje is binnen! niemand van me maten wil mee :P dus wss ga ik in me eentje en zie ik jullie allemaal wel daarzo! wordt in iig 1 knalfeest! :drool:

Niet? Schandalig! Sluit je maar bij mij aan, wij gaan sowieso heel het Dome kapotknallen daar :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 23:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Mol schreef:
altijd advies aannemen van roberttt! Geheid een geslaagde avond!
(advies van het jaar 2010)


Beter zo toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absoluut, dan heb je sowieso de avond van je leven!

De woensdag is minder, maar dan kun je vrij nemen, altijd goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 23:26 
 

PNXRMX schreef:
Mol schreef:
altijd advies aannemen van roberttt! Geheid een geslaagde avond!
(advies van het jaar 2010)


Beter zo toch :P


Chukkels schreef:
De woensdag is minder, maar dan kun je vrij nemen, altijd goed :D



Wat hij zegt :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 23:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Te bedenken dat ik bij me eerste x meer dan 7 uur uber waus was op alleen een blauwe mercedes. Met caffeine er nog in ook. Wat was dat goud zeg. Volgende hardbass wil ik toch wel weer zoiets, alleen gooi ik er wel meer in :d
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 23:32 
 

modernization schreef:
Te bedenken dat ik bij me eerste x meer dan 7 uur uber waus was op alleen een blauwe mercedes. Met caffeine er nog in ook. Wat was dat goud zeg. Volgende hardbass wil ik toch wel weer zoiets, alleen gooi ik er wel meer in :d

erin blijven gooien tot je gaat schuimbekken, dat is pas vet!






:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 23:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

of zo er bij lopen (wel triest dat het gefilmd is )

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dies heldig! Dat hele topic trouwens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 23:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Absoluut, dan heb je sowieso de avond van je leven!

De woensdag is minder, maar dan kun je vrij nemen, altijd goed :D

Woensdag is prima juist, nergens last van gehad vandaag. Verwacht de komende dagen ook geen moeilijkheden.

Hopelijk dat straks die magnesium werkt, want dan is het doeidoei voor alles van de XTC-kater :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij jou wel ja, bij mij was de woensdag de kutste dinsdagdip ooit :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 23:55 
 

KSwoosh schreef:
qolossos schreef:
Almighty schreef:
Hardbass word dus een mooi feestje hahah

Hopen we, ja! :P

dat wordt egt te erg, alleen maar HT kaakschaatsers daar dan xd

Ik stel een knuffelmeeting voor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 00:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha, Almighty heeft er zin in hoor :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 00:05 
 

Hehe, duurt nog wel even :P Weet al wel dat de partybril en kauwgom mee gaan. Gelredome staat hier 5km vandaan en komen ziek veel bekenden :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 00:06 
 

Almighty schreef:
Ik stel een knuffelmeeting voor :lol:

vind et goed :P
al moet je dan wel meer als 1 hele op hebben denkik, want @ qlimax was de knuffel met maaarten toch neit zo gewelig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat voor nut heeft het eigenlijk om er Vitamine C bij te nemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2010 00:25 
 

Dinsdagdip en je kutgevoel komende dagen word minder + het vult je afgebroken stoffen bij


TOCH?
Vorige  1 ... 206, 207, 208, 209, 210, 211, 212 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen