Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 23:13 

Donateur

Juist het Placebo effect! :D Thankyou Inno,
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 23:27 

Als het ergens is waar het super is om vdk te zijn is het Hardbass wel xd veel succes robert :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 23:38 

Donateur

Hardbass misschien een keer methylone proberen. Anders kleine hoeveelheid MDMA i.v.m. vrij korte pauze daarvóór. Of misschien ook helemaal niks... we zien wel haha. Das nog zo ver weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 23:39 

Donateur

dawasiknie schreef:
Hardbass misschien een keer methylone proberen. Anders kleine hoeveelheid MDMA i.v.m. vrij korte pauze daarvóór. Of misschien ook helemaal niks... we zien wel haha. Das nog zo ver weg.

Ging je loudness nuchter daan?? .. ik ga daar methylone proberen namelijk! :whistle: doe anders ook mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 23:40 

Donateur

Bedankt voor het aanbod maar ik ga idd nuchter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 23:47 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Methylone heb je toch al een keer geprobeerd? Of was dat 4-FMP? Bij mij gaat die combi er in ieder geval in op LN :) En heel misschien een Q-Dance erbij, ligt eraan hoe hard ik ga. Ben in ieder geval niet van plan om weer zoveel methylone in m'n strot te gooien als op Thrillogy. Want dat was gewoon veel te veel voor een RC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 23:55 

Donateur

Methylone nog nooit geprobeerd want kan dr voorlopig niet aan komen. Was idd 4-fmp. Maar dat ga ik niet meer gebruiken zonder XTC. Ideale energie/love combi, maar aangezien ik niet weet hoe schadelijk die is, ga ik dat zeker niet vaker doen dan 3 keer per jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 23:58 

Hardtraxx Veteran

4-FMP is goddelijk icm met XTC
Methylone is goddelijk icm met XTC

Ben dus benieuwd hoe goddelijk 4-FMP icm Methylone is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 00:14 

Methylone kun je toch in de Smartshops halen, of is dat al 5 jaar niet meer zo? :P

Wat is trouwens het beste oppeppende uit de smart? Keertje uittesten :P Cafeïne snuiven is echt 10x niks XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 00:19 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Kevin-Raw schreef:
Dat effect heeft toch een speciale naam

Placebo-effect?

Dan 'verzin' je t gewoon zelf. Zit m puur tussen de oren :D Werkt vaak bijna net zo goed als 'echt' spul.

Kinderen krijgen ook wel eens placebo-paracetamol voor hoofdpijn. Gek genoeg werkt het altijd, maar er zit helemaal niets in. Gewoon een pilletje met bindmiddel :lol:

Dat had ik heel sterk een half uur lang op deicbel toen activator bezig was, heerlijk !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 12:02 

die vitamine c pillen zijn btw egt magic, heb helemaal geen dip gehad tot nu toe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 12:04 

Donateur

KSwoosh schreef:
die vitamine c pillen zijn btw egt magic, heb helemaal geen dip gehad tot nu toe :P

heb je weer is geluk :D ik ben eindelijk van me dip af.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 12:11 

Donateur

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:

mooizo! :D Op naar de volgende dinsdagdip :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 12:13 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
KSwoosh schreef:

mooizo! :D Op naar de volgende dinsdagdip :whistle:

zaterdag misschien naar nightmare :$ maja dan blijven we nuchter natuurlijk.. dus geen dinsdag dipjes meer voor mij -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 12:15 

Donateur

jaa dat is een superfeest!! :yay: maaru ik bespaar me energie en serotonine lekker voor Loudnesssssss!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 12:20 

Donateur

ik twijfel nog wel heel erg, want wil ook wel XXlerator.

Of heel misschien echt heel misschien een weekendje rust.. maar dat zit er denk ik niet in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 13:50 

iemand ervaring met Xplosion uit de smart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 13:54 

Donateur

Xplosion is een andere naam voor methylone dacht ik, maar volgens mij is de echte niet meer in de smartshops te verkrijgen, maarja misschien hebben ze het wel, want ik kan bijv ook nog gewoon paddo's kopen in de smartshop als je erom vraagt ;) Methylone staat nog niet op de opiumlijst, dus het zou best kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 13:55 

Morgen is ff kijken dan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 14:04 

Hardtraxx Veteran

Anders vergeteet mijn lichaam even de dagen van de week en heb ik nu een enorme woensdagdip. Tering, dis niet leuk. Nergens zin in... :cry:

Almighty schreef:
iemand ervaring met Xplosion uit de smart?

Geen ervaring met explosion uit de smartshop, maar het is methylone (of althans, dat hoort het te zijn) en dat is heldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 14:17 

Hardtraxx Elite

Ja Explosion is Methylone, zit geloof ik 150mg in. 1 buisje is dus geloof ik 1 dosis. Je betaalt het stukken duurder zo als via een research chemical dealer. Maar het is wel gewoon in de shop voor iets wat praktisch even hard gaat als xtc :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 14:20 

En ik wil het als een soort voorbereiding op xtc oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 14:23 

Donateur

Almighty schreef:

En ga je die explosion toevallig dan gebruiken op loudness? :D want dan gaan we ff knallen daar!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 14:35 

Hardtraxx Elite

Almighty schreef:

Je neemt beter gewoon xtc, effect is praktisch net hetzelfde. Enkel is xtc goedkoper en toch iets veiliger, aangezien er veel meer onderzoek is gedaan naar xtc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 14:37 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Almighty schreef:

Je neemt beter gewoon xtc, effect is praktisch net hetzelfde. Enkel is xtc goedkoper en toch iets veiliger, aangezien er veel meer onderzoek is gedaan naar xtc.

Alleen je bent dan wel illegaal bezig :nono: :nono:
Vorige  1 ... 201, 202, 203, 204, 205, 206, 207 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen