Juist het Placebo effect!
Thankyou Inno,
M
Als het ergens is waar het super is om vdk te zijn is het Hardbass wel
veel succes robert
Hardbass misschien een keer methylone proberen. Anders kleine hoeveelheid MDMA i.v.m. vrij korte pauze daarvóór. Of misschien ook helemaal niks... we zien wel haha. Das nog zo ver weg.
Ging je loudness nuchter daan?? .. ik ga daar methylone proberen namelijk!wrote:Hardbass misschien een keer methylone proberen. Anders kleine hoeveelheid MDMA i.v.m. vrij korte pauze daarvóór. Of misschien ook helemaal niks... we zien wel haha. Das nog zo ver weg.
Bedankt voor het aanbod maar ik ga idd nuchter 
Methylone heb je toch al een keer geprobeerd? Of was dat 4-FMP? Bij mij gaat die combi er in ieder geval in op LNwrote:Hardbass misschien een keer methylone proberen. Anders kleine hoeveelheid MDMA i.v.m. vrij korte pauze daarvóór. Of misschien ook helemaal niks... we zien wel haha. Das nog zo ver weg.
Methylone nog nooit geprobeerd want kan dr voorlopig niet aan komen. Was idd 4-fmp. Maar dat ga ik niet meer gebruiken zonder XTC. Ideale energie/love combi, maar aangezien ik niet weet hoe schadelijk die is, ga ik dat zeker niet vaker doen dan 3 keer per jaar.
4-FMP is goddelijk icm met XTC
Methylone is goddelijk icm met XTC
Ben dus benieuwd hoe goddelijk 4-FMP icm Methylone is
Methylone is goddelijk icm met XTC
Ben dus benieuwd hoe goddelijk 4-FMP icm Methylone is
A
Methylone kun je toch in de Smartshops halen, of is dat al 5 jaar niet meer zo? 
Wat is trouwens het beste oppeppende uit de smart? Keertje uittesten
Cafeïne snuiven is echt 10x niks XD
Wat is trouwens het beste oppeppende uit de smart? Keertje uittesten
Last edited by Almighty on , edited 1 time in total.
Dat had ik heel sterk een half uur lang op deicbel toen activator bezig was, heerlijk !wrote:Placebo-effect?wrote: Dat effect heeft toch een speciale naam
Dan 'verzin' je t gewoon zelf. Zit m puur tussen de orenWerkt vaak bijna net zo goed als 'echt' spul.
Kinderen krijgen ook wel eens placebo-paracetamol voor hoofdpijn. Gek genoeg werkt het altijd, maar er zit helemaal niets in. Gewoon een pilletje met bindmiddel
G
die vitamine c pillen zijn btw egt magic, heb helemaal geen dip gehad tot nu toe 
heb je weer is gelukwrote:die vitamine c pillen zijn btw egt magic, heb helemaal geen dip gehad tot nu toe
mooizo!wrote:heb je weer is gelukwrote:die vitamine c pillen zijn btw egt magic, heb helemaal geen dip gehad tot nu toeik ben eindelijk van me dip af..
zaterdag misschien naar nightmarewrote:mooizo!wrote:heb je weer is gelukwrote:die vitamine c pillen zijn btw egt magic, heb helemaal geen dip gehad tot nu toeik ben eindelijk van me dip af..
Op naar de volgende dinsdagdip
jaa dat is een superfeest!!
maaru ik bespaar me energie en serotonine lekker voor Loudnesssssss!! 
ik twijfel nog wel heel erg, want wil ook wel XXlerator.
Of heel misschien echt heel misschien een weekendje rust.. maar dat zit er denk ik niet in.
Of heel misschien echt heel misschien een weekendje rust.. maar dat zit er denk ik niet in.
A
iemand ervaring met Xplosion uit de smart?
Xplosion is een andere naam voor methylone dacht ik, maar volgens mij is de echte niet meer in de smartshops te verkrijgen, maarja misschien hebben ze het wel, want ik kan bijv ook nog gewoon paddo's kopen in de smartshop als je erom vraagt
Methylone staat nog niet op de opiumlijst, dus het zou best kunnen.
A
Morgen is ff kijken dan. 
Anders vergeteet mijn lichaam even de dagen van de week en heb ik nu een enorme woensdagdip. Tering, dis niet leuk. Nergens zin in...
Geen ervaring met explosion uit de smartshop, maar het is methylone (of althans, dat hoort het te zijn) en dat is heldig!wrote:iemand ervaring met Xplosion uit de smart?
Ja Explosion is Methylone, zit geloof ik 150mg in. 1 buisje is dus geloof ik 1 dosis. Je betaalt het stukken duurder zo als via een research chemical dealer. Maar het is wel gewoon in de shop voor iets wat praktisch even hard gaat als xtc 
A
En ik wil het als een soort voorbereiding op xtc oid.
En ga je die explosion toevallig dan gebruiken op loudness?wrote:En ik wil het als een soort voorbereiding op xtc oid.
Je neemt beter gewoon xtc, effect is praktisch net hetzelfde. Enkel is xtc goedkoper en toch iets veiliger, aangezien er veel meer onderzoek is gedaan naar xtc.wrote:En ik wil het als een soort voorbereiding op xtc oid.
Alleen je bent dan wel illegaal bezigwrote:Je neemt beter gewoon xtc, effect is praktisch net hetzelfde. Enkel is xtc goedkoper en toch iets veiliger, aangezien er veel meer onderzoek is gedaan naar xtc.wrote:En ik wil het als een soort voorbereiding op xtc oid.