Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 14:38 

Kevin-Raw schreef:
Almighty schreef:
En ik wil het als een soort voorbereiding op xtc oid.

En ga je die explosion toevallig dan gebruiken op loudness? :D want dan gaan we ff knallen daar!!

Nee :P Misschien op Fusion of Sound Tour in Time Out..

Wil mss mijn eerste halfje op hardbass pakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 14:52 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Almighty schreef:
En ik wil het als een soort voorbereiding op xtc oid.

Je neemt beter gewoon xtc, effect is praktisch net hetzelfde. Enkel is xtc goedkoper en toch iets veiliger, aangezien er veel meer onderzoek is gedaan naar xtc.

Maar Methylone pleegt een veel minder grote aanslag op je lichaam waardoor je gezonder bezig bent en de kater veel milder zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 15:07 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig wel, want zoals ik me nu voel wil ik nooit meer :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 15:09 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Maar Methylone pleegt een veel minder grote aanslag op je lichaam waardoor je gezonder bezig bent en de kater veel milder zal zijn.

Dat is puur speculatie, er is geen onderzoek geweest naar de schadelijkheid, for all we know can Methylone veel schadelijker zijn als xtc, zowiezo is de aanslag op je lichaam niet veel minder groot. Dat heb je bij 4-FMP wel aangezien dat toch een stuk milder is, bij wat lichtere dosissen uiteraard. Maar dan nog weet je niet wat voor oxidatieve stress erop treedt bij gebruik. Daarom zijn het research chemicals, omdat er weinig bekend is over de veiligheid van deze producten... Zeker op lange termijn kan men er niks over zeggen omdat deze dingen nog niet zo heel lang in het circuit zijn, zo blijkt ook nu pas dat bv Mephedrone erg verslavend kan zijn. Worden al gevallen gerapporteerd van gebruikers die het even verslavend vinden als coke ed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 15:19 

Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
die vitamine c pillen zijn btw egt magic, heb helemaal geen dip gehad tot nu toe :P

helpt bij mij wel verminderen maar gister toch een dipje hoor :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 15:21 

Donateur

mijn dip was gister zo erg ! jezus man niet best :P voortaan maar aan de 5-htp
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 15:21 

Hardtraxx Elite

Djenz schreef:
KSwoosh schreef:
die vitamine c pillen zijn btw egt magic, heb helemaal geen dip gehad tot nu toe :P

Helpt een klein beetje ja, maar het was pas Kasper zijn 2e keer. Als je verstandig gebruikt en pre- en postload dan heb je geen dipjes (Gebruik nu 1.5j, nog nooit een dinsdagdip gehad)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 15:22 

Donateur

hoe bedoel je 1,5j ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 15:23 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Djenz schreef:
KSwoosh schreef:

Helpt een klein beetje ja, maar het was pas Kasper zijn 2e keer. Als je verstandig gebruikt en pre- en postload dan heb je geen dipjes (Gebruik nu 1.5j, nog nooit een dinsdagdip gehad)

pre- en postload, wat houdt dat in? ook van tevoren vitamine C?/andere middelen?

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
hoe bedoel je 1,5j ?

Dat ik onderhalf jaar geleden voor de eerste maal xtc heb gebruikt :cool:

Donateur

@ John,
Als ik bijv. op Fok of drugsforum kijkt bij mensen die methylone gebruiken en het vergelijken met MDMA dan is de kater van methylone bij vrijwel iedereen een stuk minder hard. En dinsdagdipjes blijven meestal ook uit. Dan heb je wellicht geen wetenschappelijk bewijs, maar ik vind het wel voldoende bewijsmateriaal om te stellen dat het minder heftig spul is dan MDMA. Tenminste, wat betreft de korte termijn gevolgen.

Dat Mephedrone erg verslavend was, las ik in een bericht van 2 jaar geleden op Erowid ook al, alles wat (ervaren) gebruikers ervaren tijdens en na het gebruiken van een drug is eigenlijk al een hele goede indicator van wat een drug allemaal met je doet. Ik geloof er iig heilig in dat MDMA een stuk meer schade toebrengt aan een mens dan Methylone. Want op het moment dat je lichaam en geest aangetast wordt, voel je dat wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 15:24 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:
hoe bedoel je 1,5j ?

Dat ik onderhalf jaar geleden voor de eerste maal xtc heb gebruikt :cool:

ooh, ik gebruik nu 5 maanden XTC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 15:24 

Hardtraxx Elite

Djenz schreef:
pre- en postload, wat houdt dat in? ook van tevoren vitamine C?/andere middelen?

Precies!

:list: http://media.enlighten.org.au/literatur ... oading.pdf

roberttt schreef:
ooh, ik gebruik nu 5 maanden XTC. valt dus nog wel mee met mij

Maar jij heb op die 5 maanden misschien al bijna 5x zoveel gebruikt als mij op dat onderhalf jaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 15:27 

Donateur

ja oke dat klopt, daarom ben ik nu ook gestopt. ik heb denk een stuk of 50 pillen weg gesnoept in die paar maandjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 15:29 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
ja oke dat klopt, daarom ben ik nu ook gestopt. ik heb denk een stuk of 50 pillen weg gesnoept in die paar maandjes

Thanks Robert, je bent een goede vriend. Deze post heeft ervoor gezorgd dat ik vandaag voor het eerst een glimlach op m'n gezicht heb gezien ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 15:33 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

Thanks Robert, je bent een goede vriend. Deze post heeft ervoor gezorgd dat ik vandaag voor het eerst een glimlach op m'n gezicht heb gezien ^^

hahaha bij mij dus ook! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 15:36 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
@ John,
Als ik bijv. op Fok of drugsforum kijkt bij mensen die methylone gebruiken en het vergelijken met MDMA dan is de kater van methylone bij vrijwel iedereen een stuk minder hard. En dinsdagdipjes blijven meestal ook uit. Dan heb je wellicht geen wetenschappelijk bewijs, maar ik vind het wel voldoende bewijsmateriaal om te stellen dat het minder heftig spul is dan MDMA. Tenminste, wat betreft de korte termijn gevolgen.

Dat Mephedrone erg verslavend was, las ik in een bericht van 2 jaar geleden op Erowid ook al, alles wat (ervaren) gebruikers ervaren tijdens en na het gebruiken van een drug is eigenlijk al een hele goede indicator van wat een drug allemaal met je doet. Ik geloof er iig heilig in dat MDMA een stuk meer schade toebrengt aan een mens dan Methylone. Want op het moment dat je lichaam en geest aangetast wordt, voel je dat wel ;)

Persoonlijk ben ik het hier niet mee eens, maar inderdaad van hoe men reageert erop en dergelijke kan men een sterk vermoeden plaatsen dat het misschien minder schadelijk is als xtc. Maar om dat dan onmiddelijk als zekerheid te gaan verkondigen? Van weed en ghb krijg je ook geen kater, toch zijn ze schadelijker als xtc. Zou je ook niet zomaar vermoeden... Zelfde geld voor hopen medicijnen (benzo's anyone?). Je kan echt niet zomaar afgaan op wat je de dagen erna voelt als indicatie wat het op lange termijn met je doet. Ken zat mensen die klagen over xtc dat ze nooit meer dezelfde persoon zijn geworden bij abuse. Gewoon dat ze zelf merken dat ze een slechter geheugen hebben enzo. Dat staat echt volledig los van de kater van xtc maar is iets wat pas bij lange termijn komt opsteken. Methylone kan net zo goed interne schade aanrichten die pas na jaren naar buiten komt. Op erowid staan trouwens ook al tripreports van bepaalde middelen LANG voordat ze een courante drug waren (2c's, methylone, mephedrone). Ik doelde er meer op dat het nu pas stilletjes tot de community van rc gebruikers begint door te dringen hoe verslavend mephedrone werkelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 15:36 

Hardtraxx Elite

tering 50 pillen in 5 maanden :lol: das echt niet gezond

ik ga op qoundown weer aan de snoepjes wordt me 2de keer, heb er echt weer rete veel zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 15:39 

Hardtraxx Elite

Ik 15 pillen op 1.5jaar tijd xd Heb ze maar eens even geteld, ben al trots dat dat nog lukt :P En het heeft gelukkig niets te maken met beschikbaarheid, altijd wel wat in huis :D (Ik voorzie voor volgend jaar wel een wat groter aantal - 20a30 :$ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 15:41 

Donateur

ach ja, ik heb een periode gehad waar ik 4 x per maand naar een feest ging, steeds gebruikte ik. Als ik geen feest had, gingen we wel naar een bos toe, om daar te spacen.

Maarja ik ben nu gestopt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 16:05 

Hardtraxx Veteran

Ik realiseer me net dat ik pas een stuk of 8 pillen op heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 16:15 

Donateur

Hmm wel een goede argumenten die je aanhaalt Darkbeatz. Maar in het geval van wiet en GHB heb je het niet over uppers wat wellicht ook een essentieel verschil zou kunnen zijn m.b.t. katers.

Het boeit eigenlijk ook niet, we hebben het hier over iemand die voor het eerst gaat gebruiken, dan is er in haast geen enkel geval sprake van een grote gezondheidsschade die iemand oploopt. We weten allemaal dat XTC nauwelijks kwaad kan in geringe dosis, en voor je eerste keer zal je ook niet veel nodig hebben ;)
Citaat:
ik ga op qoundown weer aan de snoepjes wordt me 2de keer, heb er echt weer rete veel zin in.

Join de group haha. Fusion was je eerste keer toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 16:18 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:

Haha ik join de group ook.
Is niet erg toch? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 16:21 

Donateur

pepepe schreef:
dawasiknie schreef:

nee jij mag altijd mee doen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2010 16:23 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
pepepe schreef:
dawasiknie schreef:

nee jij mag altijd mee doen :$

Hihi, dat doet me goed!
Als er een meeting is, ben ik erbij!
Vorige  1 ... 202, 203, 204, 205, 206, 207, 208 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen