Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 18:32 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Is het dan niet tijd om te minderen? Het lijkt alsof de XTC restjes een aantal dagen/weken daarna alsnog een beetje z'n werking heeft xd

Nee wat het is is dat ik zo opga in de muziek dat het herinneringen terugbrengt aan eerder gebruik en door die adrenaline van het stampen wat door mijn bloed stroomt ontstaat er dan een euforische reactie die gelijkt op een xtc rush :D
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 18:37 

Hardtraxx Veteran

Timmer schreef:
Chukkels schreef:
Is het dan niet tijd om te minderen? Het lijkt alsof de XTC restjes een aantal dagen/weken daarna alsnog een beetje z'n werking heeft xd

werkt dat bij jou 4 weken lang ja?? :D

Time-Released pillz :lol:

Wat gebruik jij dan zoal?
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 19:20 

Hardtraxx Elite

Plan lichtjes gewijzigd voor Loudness omdat ik tot Hard Bass toch niet meer aan de xtc ga hierna :$ In de plaats van 120mg 4-FMP + een groene canadees van 140mg MDMA ga ik voor 100mg 4-FMP om 21u30, 110mg MDMA in een capsule om 24u en nog eens een 110mg MDMA in een capsule om 03u. Dus 20mg 4-FMP minder en 70mg MDMA meer :loving:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 19:21 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Plan lichtjes gewijzigd voor Loudness omdat ik tot Hard Bass toch niet meer aan de xtc ga hierna :$ In de plaats van 120mg 4-FMP + een groene canadees van 140mg MDMA ga ik voor 100mg 4-FMP om 21u30, 110mg MDMA in een capsule om 24u en nog eens een 110mg MDMA in een capsule om 03u. Dus 20mg 4-FMP minder en 70mg MDMA meer :loving:

jezus, dat is best veel :oh: en dan zeggen da tik veel gebruik.. :P
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 19:24 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

Ja inderdaad ik ga 220mg MDMA op een nacht gebruiken :woot: Toch nog ietsje minder als jouw 800mg :P
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 19:33 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

Ja inderdaad ik ga 220mg MDMA op een nacht gebruiken :woot: Toch nog ietsje minder als jouw 800mg :P

ja oke :P maar die andere shit er bij.. is niet goed hoor. ^^
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 19:39 

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

:lol:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 20:17 

Timmer schreef:
DarkBeatz schreef:
Wie heeft het soms thuis ook dat wanneer ie een heerlijke set keihard heeft opstaan en een beetje aan het stampen is dat net die euforie van een xtc rush lijkt op te komen zonder dat je gebruikt hebt? Heb ik best vaak als zo een knaller voorbij komt... Brengt me steeds terug bij 1 van de voorbijgaande feesten en word er fucking euforisch van :love:

Dat had ik dus op fusion in het begin bij toneshifterz, dat begin van die set ging echt zo lekker Hard! Stefan komt naar me toe, hij zo: Ja stijn ik krijg weer een zweverig gevoel man, ik zo ja ik ook! Haha was geniaal :D

Zou kunnen dat je lichaam bepaalde impulsen koppelt aan de afgiften van serotine en/of andere stoffen en nog meer van die onzin. Ik krijg zoiezo al echt een goed en energiek gevoel als ik op zo'n feest sta :P.
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 20:20 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Timmer schreef:
DarkBeatz schreef:
Wie heeft het soms thuis ook dat wanneer ie een heerlijke set keihard heeft opstaan en een beetje aan het stampen is dat net die euforie van een xtc rush lijkt op te komen zonder dat je gebruikt hebt? Heb ik best vaak als zo een knaller voorbij komt... Brengt me steeds terug bij 1 van de voorbijgaande feesten en word er fucking euforisch van :love:

Dat had ik dus op fusion in het begin bij toneshifterz, dat begin van die set ging echt zo lekker Hard! Stefan komt naar me toe, hij zo: Ja stijn ik krijg weer een zweverig gevoel man, ik zo ja ik ook! Haha was geniaal :D

Zou kunnen dat je lichaam bepaalde impulsen koppelt aan de afgiften van serotine en/of andere stoffen en nog meer van die onzin. Ik krijg zoiezo al echt een goed en energiek gevoel als ik op zo'n feest sta :P.

als jij een halve liter cola drinkt huppel je al :D
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 20:25 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Nee wat het is is dat ik zo opga in de muziek dat het herinneringen terugbrengt aan eerder gebruik en door die adrenaline van het stampen wat door mijn bloed stroomt ontstaat er dan een euforische reactie die gelijkt op een xtc rush :D

Ik gok dat je lichaam de muziek koppelt aan grote serotonine-afgiften (door XTC) en dit dan ook enigszins nabootst. Je zal wel wat meer serotonine afgeven dan wanneer je gewoon vrolijk bent dan, en dat gevoel herken je als een XTC-gevoel :P

Ik heb het zelfde ook wel eens :) Vooral als ik een feest (niet al te lang na gebruik) helemaal nuchter (of met paar biertjes alleen) pak ;)
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 20:31 

Timmer schreef:
als jij een halve liter cola drinkt huppel je al :D

zoiezo :evil:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 20:39 

Donateur

nog een paar uurtjes, en dan eindelijk die KUT dinsdag voorbij:P hopelijk morgen wel weer fit.. maar ben bang van niet :lol:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 20:40 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
nog een paar uurtjes, en dan eindelijk die KUT dinsdag voorbij:P hopelijk morgen wel weer fit.. maar ben bang van niet :lol:

Ja een xtc kater kan jammer genoeg wel eens wat langer als 1 dag aanhouden. Maar we hopen het beste voor je :thumbup:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 20:58 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

Ja een xtc kater kan jammer genoeg wel eens wat langer als 1 dag aanhouden. Maar we hopen het beste voor je :thumbup:

weet ik :P na Q-Base was het ook 6 dagen ofzo :P was ik er van af ging ik die zaterdag weer :lol: slecht slecht slecht :P

Maar ik ben donderdag wel weer fitt
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 21:58 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

weet ik :P na Q-Base was het ook 6 dagen ofzo :P was ik er van af ging ik die zaterdag weer :lol: slecht slecht slecht :P

Maar ik ben donderdag wel weer fitt

Same here :P

Maar verbaasd me echt dat ik geen last heb, terwijl mijn gebruik zaterdag echt niet goed was :/ Zal wel komen omdat Robert 8 kilo lichter is ofzo :P
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 22:12 

Donateur

DarkBeatz schreef:

Ik heb het idd ook wel eens dat ik ineens een hele lading kippenvel krijg bij bepaalde momenten en dan ff helemaal in zo'n tripje zit, een minuut lang ofzo.

Op Houseqlassics had ik tegen het einde ook een soort van nuchtere rush. Heel raar, ik ging echt volledig op in de muziek, kreeg een heerlijk gevoel bij elk nummer, ging zelfs met mn kaken heen en weer tijdens het stampen :P . Maar dat voelde wel heel "natuurlijk" aan. Denk dat dat is omdat je hersenen dat gedrag associƫren met bepaalde situaties. Was wel grappig iig.
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 22:43 

Donateur

dawasiknie schreef:
DarkBeatz schreef:

Ik heb het idd ook wel eens dat ik ineens een hele lading kippenvel krijg bij bepaalde momenten en dan ff helemaal in zo'n tripje zit, een minuut lang ofzo.

Op Houseqlassics had ik tegen het einde ook een soort van nuchtere rush. Heel raar, ik ging echt volledig op in de muziek, kreeg een heerlijk gevoel bij elk nummer, ging zelfs met mn kaken heen en weer tijdens het stampen :P . Maar dat voelde wel heel "natuurlijk" aan. Denk dat dat is omdat je hersenen dat gedrag associƫren met bepaalde situaties. Was wel grappig iig.

Dat effect heeft toch een speciale naam, omdat je hersenen dan een soort van zelfde stof gaan aanmaken, dat je een soort space gevoel krijgt :D Ik wist altijd hoe dat heette maar ben het nu kwijt, julluie weten het vast nog wel :innocent:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 22:47 

Hardtraxxer

Afterglow?
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 22:51 

Hardtraxx Addict

Ik kijk ook uit naar hardbass zeg!! Dan is het voor mij voor het laatst op Fusion geweest dat ik snoepjes heb genomen heb. 2 oktober dus, ben benieuwd naar die groene olifanten :D xd Damn ik heb er echt al zin in :D :drool: :cool:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 22:52 

Donateur

Ik kijk ook uit naar Hardbass.. Lekker op bier spacen :love:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 22:54 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ik kijk ook uit naar Hardbass.. Lekker op een paar Afbeelding spacen :love:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 23:04 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

dat zij ik niet.. ik blijf nuchter:P anders moet ik voor sjefke harbass betalen.
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 23:05 

Donateur

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:

dat zij ik niet.. ik blijf nuchter:P anders moet ik voor sjefke harbass betalen.

:lol:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 23:07 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Dat effect heeft toch een speciale naam

Placebo-effect?

Dan 'verzin' je t gewoon zelf. Zit m puur tussen de oren :D Werkt vaak bijna net zo goed als 'echt' spul.

Kinderen krijgen ook wel eens placebo-paracetamol voor hoofdpijn. Gek genoeg werkt het altijd, maar er zit helemaal niets in. Gewoon een pilletje met bindmiddel :lol:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 23:07 

Hardtraxx Veteran

Als ik wist dat het zooooo makkelijk zou zijn om ergens gratis binnen te komen, dan had ik met jou 100000 weddenschappen aangegaan... :/

Maak dat de kat wijs jonge! :')
Vorige  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205, 206 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen