Nee wat het is is dat ik zo opga in de muziek dat het herinneringen terugbrengt aan eerder gebruik en door die adrenaline van het stampen wat door mijn bloed stroomt ontstaat er dan een euforische reactie die gelijkt op een xtc rushwrote:Is het dan niet tijd om te minderen? Het lijkt alsof de XTC restjes een aantal dagen/weken daarna alsnog een beetje z'n werking heeft
Time-Released pillzwrote:werkt dat bij jou 4 weken lang ja??wrote:Is het dan niet tijd om te minderen? Het lijkt alsof de XTC restjes een aantal dagen/weken daarna alsnog een beetje z'n werking heeft
Wat gebruik jij dan zoal?
Plan lichtjes gewijzigd voor Loudness omdat ik tot Hard Bass toch niet meer aan de xtc ga hierna
In de plaats van 120mg 4-FMP + een groene canadees van 140mg MDMA ga ik voor 100mg 4-FMP om 21u30, 110mg MDMA in een capsule om 24u en nog eens een 110mg MDMA in een capsule om 03u. Dus 20mg 4-FMP minder en 70mg MDMA meer 
jezus, dat is best veelwrote:Plan lichtjes gewijzigd voor Loudness omdat ik tot Hard Bass toch niet meer aan de xtc ga hiernaIn de plaats van 120mg 4-FMP + een groene canadees van 140mg MDMA ga ik voor 100mg 4-FMP om 21u30, 110mg MDMA in een capsule om 24u en nog eens een 110mg MDMA in een capsule om 03u. Dus 20mg 4-FMP minder en 70mg MDMA meer
Ja inderdaad ik ga 220mg MDMA op een nacht gebruikenwrote:jezus, dat is best veelen dan zeggen da tik veel gebruik..
ja okewrote:Ja inderdaad ik ga 220mg MDMA op een nacht gebruikenwrote:jezus, dat is best veelen dan zeggen da tik veel gebruik..
Toch nog ietsje minder als jouw 800mg
M
wrote:Ja inderdaad ik ga 220mg MDMA op een nacht gebruikenwrote:jezus, dat is best veelen dan zeggen da tik veel gebruik..
Toch nog ietsje minder als jouw 800mg
S
Zou kunnen dat je lichaam bepaalde impulsen koppelt aan de afgiften van serotine en/of andere stoffen en nog meer van die onzin. Ik krijg zoiezo al echt een goed en energiek gevoel als ik op zo'n feest stawrote:Dat had ik dus op fusion in het begin bij toneshifterz, dat begin van die set ging echt zo lekker Hard! Stefan komt naar me toe, hij zo: Ja stijn ik krijg weer een zweverig gevoel man, ik zo ja ik ook! Haha was geniaalwrote: Wie heeft het soms thuis ook dat wanneer ie een heerlijke set keihard heeft opstaan en een beetje aan het stampen is dat net die euforie van een xtc rush lijkt op te komen zonder dat je gebruikt hebt? Heb ik best vaak als zo een knaller voorbij komt... Brengt me steeds terug bij 1 van de voorbijgaande feesten en word er fucking euforisch van
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
als jij een halve liter cola drinkt huppel je alwrote:Zou kunnen dat je lichaam bepaalde impulsen koppelt aan de afgiften van serotine en/of andere stoffen en nog meer van die onzin. Ik krijg zoiezo al echt een goed en energiek gevoel als ik op zo'n feest stawrote:Dat had ik dus op fusion in het begin bij toneshifterz, dat begin van die set ging echt zo lekker Hard! Stefan komt naar me toe, hij zo: Ja stijn ik krijg weer een zweverig gevoel man, ik zo ja ik ook! Haha was geniaalwrote: Wie heeft het soms thuis ook dat wanneer ie een heerlijke set keihard heeft opstaan en een beetje aan het stampen is dat net die euforie van een xtc rush lijkt op te komen zonder dat je gebruikt hebt? Heb ik best vaak als zo een knaller voorbij komt... Brengt me steeds terug bij 1 van de voorbijgaande feesten en word er fucking euforisch van.
Ik gok dat je lichaam de muziek koppelt aan grote serotonine-afgiften (door XTC) en dit dan ook enigszins nabootst. Je zal wel wat meer serotonine afgeven dan wanneer je gewoon vrolijk bent dan, en dat gevoel herken je als een XTC-gevoelwrote:Nee wat het is is dat ik zo opga in de muziek dat het herinneringen terugbrengt aan eerder gebruik en door die adrenaline van het stampen wat door mijn bloed stroomt ontstaat er dan een euforische reactie die gelijkt op een xtc rushwrote:Is het dan niet tijd om te minderen? Het lijkt alsof de XTC restjes een aantal dagen/weken daarna alsnog een beetje z'n werking heeft
Ik heb het zelfde ook wel eens
S
zoiezowrote:als jij een halve liter cola drinkt huppel je al
nog een paar uurtjes, en dan eindelijk die KUT dinsdag voorbij:P hopelijk morgen wel weer fit.. maar ben bang van niet 
Ja een xtc kater kan jammer genoeg wel eens wat langer als 1 dag aanhouden. Maar we hopen het beste voor jewrote:nog een paar uurtjes, en dan eindelijk die KUT dinsdag voorbij:P hopelijk morgen wel weer fit.. maar ben bang van niet
weet ikwrote:Ja een xtc kater kan jammer genoeg wel eens wat langer als 1 dag aanhouden. Maar we hopen het beste voor jewrote:nog een paar uurtjes, en dan eindelijk die KUT dinsdag voorbij:P hopelijk morgen wel weer fit.. maar ben bang van niet
Maar ik ben donderdag wel weer fitt
Same herewrote:weet ikwrote:Ja een xtc kater kan jammer genoeg wel eens wat langer als 1 dag aanhouden. Maar we hopen het beste voor jewrote:nog een paar uurtjes, en dan eindelijk die KUT dinsdag voorbij:P hopelijk morgen wel weer fit.. maar ben bang van nietna Q-Base was het ook 6 dagen ofzo
was ik er van af ging ik die zaterdag weer
slecht slecht slecht
Maar ik ben donderdag wel weer fitt
Maar verbaasd me echt dat ik geen last heb, terwijl mijn gebruik zaterdag echt niet goed was
Ik heb het idd ook wel eens dat ik ineens een hele lading kippenvel krijg bij bepaalde momenten en dan ff helemaal in zo'n tripje zit, een minuut lang ofzo.wrote:Wie heeft het soms thuis ook dat wanneer ie een heerlijke set keihard heeft opstaan en een beetje aan het stampen is dat net die euforie van een xtc rush lijkt op te komen zonder dat je gebruikt hebt? Heb ik best vaak als zo een knaller voorbij komt... Brengt me steeds terug bij 1 van de voorbijgaande feesten en word er fucking euforisch van
Op Houseqlassics had ik tegen het einde ook een soort van nuchtere rush. Heel raar, ik ging echt volledig op in de muziek, kreeg een heerlijk gevoel bij elk nummer, ging zelfs met mn kaken heen en weer tijdens het stampen
Dat effect heeft toch een speciale naam, omdat je hersenen dan een soort van zelfde stof gaan aanmaken, dat je een soort space gevoel krijgtwrote:Ik heb het idd ook wel eens dat ik ineens een hele lading kippenvel krijg bij bepaalde momenten en dan ff helemaal in zo'n tripje zit, een minuut lang ofzo.wrote:Wie heeft het soms thuis ook dat wanneer ie een heerlijke set keihard heeft opstaan en een beetje aan het stampen is dat net die euforie van een xtc rush lijkt op te komen zonder dat je gebruikt hebt? Heb ik best vaak als zo een knaller voorbij komt... Brengt me steeds terug bij 1 van de voorbijgaande feesten en word er fucking euforisch van
Op Houseqlassics had ik tegen het einde ook een soort van nuchtere rush. Heel raar, ik ging echt volledig op in de muziek, kreeg een heerlijk gevoel bij elk nummer, ging zelfs met mn kaken heen en weer tijdens het stampen. Maar dat voelde wel heel "natuurlijk" aan. Denk dat dat is omdat je hersenen dat gedrag associëren met bepaalde situaties. Was wel grappig iig.
Ik kijk ook uit naar hardbass zeg!! Dan is het voor mij voor het laatst op Fusion geweest dat ik snoepjes heb genomen heb. 2 oktober dus, ben benieuwd naar die groene olifanten
Damn ik heb er echt al zin in

Ik kijk ook uit naar Hardbass.. Lekker op bier spacen 
wrote:Ik kijk ook uit naar Hardbass.. Lekker op een paarspacen
dat zij ik niet.. ik blijf nuchter:P anders moet ik voor sjefke harbass betalen.wrote:wrote:Ik kijk ook uit naar Hardbass.. Lekker op een paarspacen
wrote:dat zij ik niet.. ik blijf nuchter:P anders moet ik voor sjefke harbass betalen.wrote:wrote:Ik kijk ook uit naar Hardbass.. Lekker op een paarspacen
Placebo-effect?wrote: Dat effect heeft toch een speciale naam
Dan 'verzin' je t gewoon zelf. Zit m puur tussen de oren
Kinderen krijgen ook wel eens placebo-paracetamol voor hoofdpijn. Gek genoeg werkt het altijd, maar er zit helemaal niets in. Gewoon een pilletje met bindmiddel
spacen