Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 12:36 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
hartstikke bedankt, dat jullie zo goed in me geloven dat ik het kan ! dit geeft echt zo veel zelfvertrouwen :thumbsup: Danku :lol:

Het gaat je lukken Robert! Ik vind wel dat je de lat wat hoog voor je legt en je gewoon realistische doelen moet stellen. Je zou beter zeggen ik ga nu zeker 2 maanden stoppen en als ik dan terug eens gebruik om het dan met wat mate en meer verstand te doen. Is echt niet zo moeilijk, zeker niet als je gewoon meespaced met sommige andere ht leden wat met plezier op je letten en de tijd voor je in de gaten houden zodat je ze niet te snel erin flikkert :P
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 12:37 

Hardtraxx Veteran

Die periode had ik na Decibel. In 7 weken tijd 5x gebruiken. Maar goed, dat is ook geschiedenis. Dat komt denk ik omdat het nieuw is en je het gevoel elke keer wil ervaren.

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:
hartstikke bedankt, dat jullie zo goed in me geloven dat ik het kan ! dit geeft echt zo veel zelfvertrouwen :thumbsup: Danku :lol:

Het gaat je lukken Robert! Ik vind wel dat je de lat wat hoog voor je legt en je gewoon realistische doelen moet stellen. Je zou beter zeggen ik ga nu zeker 2 maanden stoppen en als ik dan terug eens gebruik om het dan met wat mate en meer verstand te doen. Is echt niet zo moeilijk, zeker niet als je gewoon meespaced met sommige andere ht leden wat met plezier op je letten en de tijd voor je in de gaten houden zodat je ze niet te snel erin flikkert :P

Tja, ik kan hem natuurlijk ook helpen en de 20 Q-Dance snoepjes die ik nog voor hem heb liggen niet geven en gewoon zelf opsnoepen :P
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 12:38 

Chukkels schreef:
Die periode had ik na Decibel. In 7 weken tijd 5x gebruiken. Maar goed, dat is ook geschiedenis. Dat komt denk ik omdat het nieuw is en je het gevoel elke keer wil ervaren.

en dat is het verslavende
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 12:42 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, gelukkig is het verstand er nu voor in de plaats gekomen :)
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 12:47 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
In borstharen van Marco Kroon, drager van de Militaire Willemsorde, zijn sporen gevonden van gebruik van cocaïne en xtc. Ook zat er cocaïne in zakken van een broek en jas van Kroon. Dat stelde het Openbaar Ministerie maandag bij de militaire kamer van de rechtbank in Arnhem.

De 40-jarige Kroon uit Den Bosch wordt vervolgd voor het bezit van drugs en bezit en overdracht van stroomstootwapens.

De kapitein, die de Willemsorde kreeg voor de manier waarop hij leiding gaf aan een peloton in Afghanistan, ontkent dat hij zelf bewust drugs heeft gebruikt. De jas en broek zouden voorheen van anderen zijn geweest en Kroon– tevens eigenaar van een kroeg in Den Bosch - vermoedt eens te zijn gedrogeerd.

Afbeelding

WTF?! :lol:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 12:52 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Ja klopt, enigste nadeel. Ik heb nog wel in huis.. maarja:P daar kom ik snel genoeg van af.

Neem maar mee naar qountdown, ik neem t wel over vn je ^^
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 12:56 

Donateur

pepepe schreef:
roberttt schreef:
Ja klopt, enigste nadeel. Ik heb nog wel in huis.. maarja:P daar kom ik snel genoeg van af.

Neem maar mee naar qountdown ik neem t wel over vn je ^^

>.< nee , thrillogy heb je al van me gehad. Blijf niet uitdelen;)
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 12:57 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
pepepe schreef:
roberttt schreef:

Neem maar mee naar qountdown ik neem t wel over vn je ^^

>.< nee , thrillogy heb je al van me gehad. Blijf niet uitdelen;)

Haha ik pay gewoon hoor, net zoals op thrillogy :aww:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 13:06 

Hardtraxx Veteran

Ruilen voor Fast Forwards :)
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 13:56 

Donateur

Ik heb geen dip maar ben wel mooi ziek geworden door dat lopen in de kou. :/
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 13:58 

Donateur

dawasiknie schreef:
Ik heb geen dip maar ben wel mooi ziek geworden door dat lopen in de kou. :/

:kiss:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 15:03 

Hardtraxx Veteran

De dip blijft bij mij gelukkig ook achterwege, alhoewel ik dat gevoel vanochtend niet had. Krijg zo onderhand wel een beetje medelijden met Roberto :(
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 16:14 

Chukkels schreef:
Citaat:
In borstharen van Marco Kroon, drager van de Militaire Willemsorde, zijn sporen gevonden van gebruik van cocaïne en xtc. Ook zat er cocaïne in zakken van een broek en jas van Kroon. Dat stelde het Openbaar Ministerie maandag bij de militaire kamer van de rechtbank in Arnhem.

De 40-jarige Kroon uit Den Bosch wordt vervolgd voor het bezit van drugs en bezit en overdracht van stroomstootwapens.

De kapitein, die de Willemsorde kreeg voor de manier waarop hij leiding gaf aan een peloton in Afghanistan, ontkent dat hij zelf bewust drugs heeft gebruikt. De jas en broek zouden voorheen van anderen zijn geweest en Kroon– tevens eigenaar van een kroeg in Den Bosch - vermoedt eens te zijn gedrogeerd.

Afbeelding

WTF?! :lol:

WTF in de borstharen!? :lol:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 16:26 

Donateur

Hij legde altijd een lekker lijntje coke of ze buik, en liet het opsnuiven door hoeren :whistle:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 16:53 

Artiest

Kevin-Raw schreef:
Hij legde altijd een lekker lijntje coke of ze buik, en liet het opsnuiven door hoeren :whistle:

Bron? :lol: haha
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 17:24 

Donateur

Zirkumflex schreef:
Kevin-Raw schreef:

Bron? :lol: haha

het was ze vader.. :whistle: dus ja :P
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 17:53 

Hardtraxx Elite

Er zijn verschillende manieren om iemand te testen op drugsgebruik, urine/speeksel maar ook door een haaranalyse. Uit een haaranalyse kan men nog gebruik terugvinden van weken en maanden terug. Men heeft hier echter wel een heel hoop haren voor nodig, behaarde man dit dus :P
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 17:54 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Er zijn verschillende manieren om iemand te testen op drugsgebruik, urine/speeksel maar ook door een haaranalyse. Uit een haaranalyse kan men nog gebruik terugvinden van weken en maanden terug. Men heeft hier echter wel een heel hoop haren voor nodig, behaarde man dit dus :P

Mogen ze mij ook wel testen, ben benieuwd wat ze vinden.. vast niet veel
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 17:56 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat ik m'n kop maar kaalscheer binnenkort. En de rest.........
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 17:58 

Hardtraxx Elite

Het kan overigens ook met hoofdhaar. Aangezien hij daar niet veel van heeft hebben ze borsthaar gebruikt. Je haren slaan van alles op, hoe langer je haar hoe langer de geschiedenis (tot een bepaalde limiet natuurlijk).
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 18:02 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Ik denk dat ik m'n kop maar kaalscheer binnenkort. En de rest.........

Troost je, dit is geen test wat je ouders zomaar even kunnen aanvragen en courant is. Zoals gezegd heb je al een heel bosje haar nodig. Kost ook een 100euro, en het bosje haar moet ongeveer de dikte hebben van een potlood. Wat je gebruikt hebt is tot 3 maanden na gebruik detecteerbaar via zo een test.

Wie heeft het soms thuis ook dat wanneer ie een heerlijke set keihard heeft opstaan en een beetje aan het stampen is dat net die euforie van een xtc rush lijkt op te komen zonder dat je gebruikt hebt? Heb ik best vaak als zo een knaller voorbij komt... Brengt me steeds terug bij 1 van de voorbijgaande feesten en word er fucking euforisch van :love:
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 18:17 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Wie heeft het soms thuis ook dat wanneer ie een heerlijke set keihard heeft opstaan en een beetje aan het stampen is dat net die euforie van een xtc rush lijkt op te komen zonder dat je gebruikt hebt? Heb ik best vaak als zo een knaller voorbij komt... Brengt me steeds terug bij 1 van de voorbijgaande feesten en word er fucking euforisch van :love:

Dat had ik dus op fusion in het begin bij toneshifterz, dat begin van die set ging echt zo lekker Hard! Stefan komt naar me toe, hij zo: Ja stijn ik krijg weer een zweverig gevoel man, ik zo ja ik ook! Haha was geniaal :D
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 18:23 

Hardtraxx Elite

Timmer schreef:
Dat had ik dus op fusion in het begin bij toneshifterz, dat begin van die set ging echt zo lekker Hard! Stefan komt naar me toe, hij zo: Ja stijn ik krijg weer een zweverig gevoel man, ik zo ja ik ook! Haha was geniaal :D

Ik weet dat James het ook wel vaker op feesten heeft, ik ga niet zo vaak nuchter uit :$ Maar ik heb dat hier thuis dus best vaak.
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 18:25 

Hardtraxx Veteran

Is het dan niet tijd om te minderen? Het lijkt alsof de XTC restjes een aantal dagen/weken daarna alsnog een beetje z'n werking heeft xd
Bericht Geplaatst op 30 nov 2010 18:28 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Is het dan niet tijd om te minderen? Het lijkt alsof de XTC restjes een aantal dagen/weken daarna alsnog een beetje z'n werking heeft xd

werkt dat bij jou 4 weken lang ja?? :D
Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen