Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
roberttt wrote:hartstikke bedankt, dat jullie zo goed in me geloven dat ik het kan ! dit geeft echt zo veel zelfvertrouwen :thumbsup: Danku :lol:
Het gaat je lukken Robert! Ik vind wel dat je de lat wat hoog voor je legt en je gewoon realistische doelen moet stellen. Je zou beter zeggen ik ga nu zeker 2 maanden stoppen en als ik dan terug eens gebruik om het dan met wat mate en meer verstand te doen. Is echt niet zo moeilijk, zeker niet als je gewoon meespaced met sommige andere ht leden wat met plezier op je letten en de tijd voor je in de gaten houden zodat je ze niet te snel erin flikkert :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Die periode had ik na Decibel. In 7 weken tijd 5x gebruiken. Maar goed, dat is ook geschiedenis. Dat komt denk ik omdat het nieuw is en je het gevoel elke keer wil ervaren.
DarkBeatz wrote:
roberttt wrote:hartstikke bedankt, dat jullie zo goed in me geloven dat ik het kan ! dit geeft echt zo veel zelfvertrouwen :thumbsup: Danku :lol:
Het gaat je lukken Robert! Ik vind wel dat je de lat wat hoog voor je legt en je gewoon realistische doelen moet stellen. Je zou beter zeggen ik ga nu zeker 2 maanden stoppen en als ik dan terug eens gebruik om het dan met wat mate en meer verstand te doen. Is echt niet zo moeilijk, zeker niet als je gewoon meespaced met sommige andere ht leden wat met plezier op je letten en de tijd voor je in de gaten houden zodat je ze niet te snel erin flikkert :P
Tja, ik kan hem natuurlijk ook helpen en de 20 Q-Dance snoepjes die ik nog voor hem heb liggen niet geven en gewoon zelf opsnoepen :P
D
Chukkels wrote:Die periode had ik na Decibel. In 7 weken tijd 5x gebruiken. Maar goed, dat is ook geschiedenis. Dat komt denk ik omdat het nieuw is en je het gevoel elke keer wil ervaren.
en dat is het verslavende
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Inderdaad, gelukkig is het verstand er nu voor in de plaats gekomen :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
In borstharen van Marco Kroon, drager van de Militaire Willemsorde, zijn sporen gevonden van gebruik van cocaïne en xtc. Ook zat er cocaïne in zakken van een broek en jas van Kroon. Dat stelde het Openbaar Ministerie maandag bij de militaire kamer van de rechtbank in Arnhem.

De 40-jarige Kroon uit Den Bosch wordt vervolgd voor het bezit van drugs en bezit en overdracht van stroomstootwapens.

De kapitein, die de Willemsorde kreeg voor de manier waarop hij leiding gaf aan een peloton in Afghanistan, ontkent dat hij zelf bewust drugs heeft gebruikt. De jas en broek zouden voorheen van anderen zijn geweest en Kroon– tevens eigenaar van een kroeg in Den Bosch - vermoedt eens te zijn gedrogeerd.
Drugsgebruik: Informatie, Tips, Vragen

WTF?! :lol:
Hardtraxx Addict
1152 posts member since 2010
last seen May 2018
roberttt wrote:Ja klopt, enigste nadeel. Ik heb nog wel in huis.. maarja:P daar kom ik snel genoeg van af.
Neem maar mee naar qountdown, ik neem t wel over vn je ^^
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
pepepe wrote:
roberttt wrote:Ja klopt, enigste nadeel. Ik heb nog wel in huis.. maarja:P daar kom ik snel genoeg van af.
Neem maar mee naar qountdown ik neem t wel over vn je ^^
>.< nee , thrillogy heb je al van me gehad. Blijf niet uitdelen;)
Hardtraxx Addict
1152 posts member since 2010
last seen May 2018
roberttt wrote:
pepepe wrote:
Neem maar mee naar qountdown ik neem t wel over vn je ^^
>.< nee , thrillogy heb je al van me gehad. Blijf niet uitdelen;)
Haha ik pay gewoon hoor, net zoals op thrillogy :aww:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ruilen voor Fast Forwards :)
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ik heb geen dip maar ben wel mooi ziek geworden door dat lopen in de kou. :/
Donateur
last seen Sep 2014
dawasiknie wrote:Ik heb geen dip maar ben wel mooi ziek geworden door dat lopen in de kou. :/
:kiss:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
De dip blijft bij mij gelukkig ook achterwege, alhoewel ik dat gevoel vanochtend niet had. Krijg zo onderhand wel een beetje medelijden met Roberto :(
M
Chukkels wrote:
In borstharen van Marco Kroon, drager van de Militaire Willemsorde, zijn sporen gevonden van gebruik van cocaïne en xtc. Ook zat er cocaïne in zakken van een broek en jas van Kroon. Dat stelde het Openbaar Ministerie maandag bij de militaire kamer van de rechtbank in Arnhem.

De 40-jarige Kroon uit Den Bosch wordt vervolgd voor het bezit van drugs en bezit en overdracht van stroomstootwapens.

De kapitein, die de Willemsorde kreeg voor de manier waarop hij leiding gaf aan een peloton in Afghanistan, ontkent dat hij zelf bewust drugs heeft gebruikt. De jas en broek zouden voorheen van anderen zijn geweest en Kroon– tevens eigenaar van een kroeg in Den Bosch - vermoedt eens te zijn gedrogeerd.
Drugsgebruik: Informatie, Tips, Vragen

WTF?! :lol:
WTF in de borstharen!? :lol:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Hij legde altijd een lekker lijntje coke of ze buik, en liet het opsnuiven door hoeren :whistle:
Z
Artist
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Kevin-Raw wrote:Hij legde altijd een lekker lijntje coke of ze buik, en liet het opsnuiven door hoeren :whistle:
Bron? :lol: haha
Donateur
last seen Sep 2014
Zirkumflex wrote:
Kevin-Raw wrote:Hij legde altijd een lekker lijntje coke of ze buik, en liet het opsnuiven door hoeren :whistle:
Bron? :lol: haha
het was ze vader.. :whistle: dus ja :P
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Er zijn verschillende manieren om iemand te testen op drugsgebruik, urine/speeksel maar ook door een haaranalyse. Uit een haaranalyse kan men nog gebruik terugvinden van weken en maanden terug. Men heeft hier echter wel een heel hoop haren voor nodig, behaarde man dit dus :P
Donateur
last seen Sep 2014
DarkBeatz wrote:Er zijn verschillende manieren om iemand te testen op drugsgebruik, urine/speeksel maar ook door een haaranalyse. Uit een haaranalyse kan men nog gebruik terugvinden van weken en maanden terug. Men heeft hier echter wel een heel hoop haren voor nodig, behaarde man dit dus :P
Mogen ze mij ook wel testen, ben benieuwd wat ze vinden.. vast niet veel
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ik denk dat ik m'n kop maar kaalscheer binnenkort. En de rest.........
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Het kan overigens ook met hoofdhaar. Aangezien hij daar niet veel van heeft hebben ze borsthaar gebruikt. Je haren slaan van alles op, hoe langer je haar hoe langer de geschiedenis (tot een bepaalde limiet natuurlijk).
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Chukkels wrote:Ik denk dat ik m'n kop maar kaalscheer binnenkort. En de rest.........
Troost je, dit is geen test wat je ouders zomaar even kunnen aanvragen en courant is. Zoals gezegd heb je al een heel bosje haar nodig. Kost ook een 100euro, en het bosje haar moet ongeveer de dikte hebben van een potlood. Wat je gebruikt hebt is tot 3 maanden na gebruik detecteerbaar via zo een test.

Wie heeft het soms thuis ook dat wanneer ie een heerlijke set keihard heeft opstaan en een beetje aan het stampen is dat net die euforie van een xtc rush lijkt op te komen zonder dat je gebruikt hebt? Heb ik best vaak als zo een knaller voorbij komt... Brengt me steeds terug bij 1 van de voorbijgaande feesten en word er fucking euforisch van :love:
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
DarkBeatz wrote: Wie heeft het soms thuis ook dat wanneer ie een heerlijke set keihard heeft opstaan en een beetje aan het stampen is dat net die euforie van een xtc rush lijkt op te komen zonder dat je gebruikt hebt? Heb ik best vaak als zo een knaller voorbij komt... Brengt me steeds terug bij 1 van de voorbijgaande feesten en word er fucking euforisch van :love:
Dat had ik dus op fusion in het begin bij toneshifterz, dat begin van die set ging echt zo lekker Hard! Stefan komt naar me toe, hij zo: Ja stijn ik krijg weer een zweverig gevoel man, ik zo ja ik ook! Haha was geniaal :D
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Timmer wrote:Dat had ik dus op fusion in het begin bij toneshifterz, dat begin van die set ging echt zo lekker Hard! Stefan komt naar me toe, hij zo: Ja stijn ik krijg weer een zweverig gevoel man, ik zo ja ik ook! Haha was geniaal :D
Ik weet dat James het ook wel vaker op feesten heeft, ik ga niet zo vaak nuchter uit :$ Maar ik heb dat hier thuis dus best vaak.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Is het dan niet tijd om te minderen? Het lijkt alsof de XTC restjes een aantal dagen/weken daarna alsnog een beetje z'n werking heeft xd
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Chukkels wrote:Is het dan niet tijd om te minderen? Het lijkt alsof de XTC restjes een aantal dagen/weken daarna alsnog een beetje z'n werking heeft xd
werkt dat bij jou 4 weken lang ja?? :D

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 8 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 12 hours ago