Kijk wat hij zegtwrote:Dat staat nu zwart op wit, heb print screen gemaakt, kijken of je t volhoudtwrote:sowieso tot Decibel geen XTC meer.. daar ga ik wel weer vdk
Dus wss wordt het dan alleen nog pep/4fmp/methylone/2cb
D
roberttt als je zo graag wil dat we je geloven dan geloven we in jewrote:ja he :')
succes
Z
Artist
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Ongeveer 9 maanden is wel te doen toch :')
D
kan je net zogoed helemaal stoppenwrote:Ongeveer 9 maanden is wel te doen toch :')
Z
Artist
last seen Aug 2025
Inderdaadwrote:kan je net zogoed helemaal stoppenwrote:Ongeveer 9 maanden is wel te doen toch :')
D
ben blij dat ik zwz niet aan de harddrugs zit,, alleen op feesten en dat is niet zo vaakwrote:Inderdaadwrote:kan je net zogoed helemaal stoppenwrote:Ongeveer 9 maanden is wel te doen toch :')! Niet dat dat zal gebeuren maar ik ga er van uit dat je na 9 maanden niet echt meer de drang hebt lijkt mij haha
ik verlang er nu alweer na
moet je nagaan hoe dat over 9 maanden is 
jokkebrokwrote:ik verlang er nu alweer namoet je nagaan hoe dat over 9 maanden is
D
ik wil je wel geloven maar je bent toaal niet geloof waardig met je stoppen als je er nu al na verlangt dan ga je op QD zwz wel nemenwrote:ik verlang er nu alweer namoet je nagaan hoe dat over 9 maanden is
stoppen heeft volgens mij geen zin roberttt
Ik denk dat die opmerking van hem sarcastisch waswrote:ik wil je wel geloven maar je bent toaal niet geloof waardig met je stoppen als je er nu al na verlangt dan ga je op QD zwz wel nemenwrote:ik verlang er nu alweer namoet je nagaan hoe dat over 9 maanden is
![]()
Z
Artist
last seen Aug 2025
@DarkSymphony
Zo hoort het ook, en ga je het fijnst vdk
Dit ligt heel anders. Dat kun je zeggen met roken of alcohol. Van roken, krijg je geen extra gevoel. Van alcohol, ook niet. XTC geeft een gevoel, wat door niks of niemand is te overtreffen. Zelfs beter waarschijnlijk dan een pijpbeurt krijgen van Jenna Jameson. Dus vandaar dat XTC gewoon een middeltje is, wat stoppen heel erg moeilijk maakt. Het is wel zo dat mensen ervan bewust moeten zijn, dat het gevoel wat je krijgt ook minder kan worden, naarmate je veel meer gebruikt in korte tijd. Daarom zijn pauzes ook belangrijk. Maar volledig mee stoppen? No way!wrote:kan je net zogoed helemaal stoppenwrote:Ongeveer 9 maanden is wel te doen toch :')
D
alsnogwrote:Ik denk dat die opmerking van hem sarcastisch waswrote:ik wil je wel geloven maar je bent toaal niet geloof waardig met je stoppen als je er nu al na verlangt dan ga je op QD zwz wel nemenwrote:ik verlang er nu alweer namoet je nagaan hoe dat over 9 maanden is
![]()
als robertt stopt vind ik het knap
D
zekerwrote:@DarkSymphony
daar ga je toch ook voor,, lekker vdk en van de show en muziek genieten
als je veel pillen na binnen werkt schiet voor mij niet op want dan krijg ik helemaal niks meer mee
iedereen denkt hier ook dat ik verslaafd ben he 
D
hoevaak jij wel niet gebruikt is toch niet bepaald gezond ofsowrote:iedereen denkt hier ook dat ik verslaafd ben he
Z
Artist
last seen Aug 2025
@ Chukkels
Helemaal gelijk in, zou zonde zijn als je je hele leven het nooit meer zou gebruiken. Als je goed in je schoenen staat kun je er makkelijk een lange tijd vanaf blijven als je dit echt wilt!
Helemaal gelijk in, zou zonde zijn als je je hele leven het nooit meer zou gebruiken. Als je goed in je schoenen staat kun je er makkelijk een lange tijd vanaf blijven als je dit echt wilt!
Het valt allemaal wel meewrote:hoevaak jij wel niet gebruikt is toch niet bepaald gezond ofsowrote:iedereen denkt hier ook dat ik verslaafd ben he
Z
Artist
last seen Aug 2025
Iedereen heeft wel zo'n fasewrote:Het valt allemaal wel meewrote:hoevaak jij wel niet gebruikt is toch niet bepaald gezond ofsowrote:iedereen denkt hier ook dat ik verslaafd ben hezoveel heb ik niet gebruikt in totaal, ben er pas niet een halfjaar mee bezig ..
D
je moet het ook helemaal zelf wetenwrote:Het valt allemaal wel meewrote:hoevaak jij wel niet gebruikt is toch niet bepaald gezond ofsowrote:iedereen denkt hier ook dat ik verslaafd ben hezoveel heb ik niet gebruikt in totaal, ben er pas niet een halfjaar mee bezig ..
Ik stop omdat ik het zelf weer hoor
niet omdat andere zeggen dat het verstandiger is om te stoppen ...
Als ik dat zou doen zal het nooit lukken..
Klopt , ik had ook een fase dat ik elk weekend gebruikte. Was ergens in het voorjaarwrote:Het valt allemaal wel meewrote:hoevaak jij wel niet gebruikt is toch niet bepaald gezond ofsowrote:iedereen denkt hier ook dat ik verslaafd ben hezoveel heb ik niet gebruikt in totaal, ben er pas niet een halfjaar mee bezig ..
D
ik wens je suc6 en dan praten we over een aantal weken wel weer verderwrote:Ik stop omdat ik het zelf weer hoorniet omdat andere zeggen dat het verstandiger is om te stoppen ...