Bij mij voel ik de dip ook al een beetje opkomen, niet zo erg als bij Robert, maar toch. Hopelijk overtreft het Q-Base niet.wrote:Ik stop echt, me serotine is officeel op. Nog nooit zo in een dip gezetenwrote:Dat wil ik je over een week nog wel eens horen zeggen als je van je brakdagen af bent :')wrote: En blijf de komende tijd ook wel van de drugs af, heb het er namelijk een beetje mee gehad. Na zaterdag.
M
Zirkumflexius ook op school nu?wrote:MovingMadness
Sterkte robjewrote:Ik stop echt, me serotine is officeel op. Nog nooit zo in een dip gezetenwrote:Dat wil ik je over een week nog wel eens horen zeggen als je van je brakdagen af bent :')wrote: En blijf de komende tijd ook wel van de drugs af, heb het er namelijk een beetje mee gehad. Na zaterdag.
Maar we gaan nog wel knallen op Loudness, of niet Kevin? 
sowieso!!wrote:Maar we gaan nog wel knallen op Loudness, of niet Kevin?
je mist alleen nog dewrote:sowieso!!wrote:Maar we gaan nog wel knallen op Loudness, of niet Kevin?volgas!
met die lijn omhoog kan het ook niet anders + dollars&q-dancejes! & methylone = perfect combi!

Z
Artist
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Haha ja, heledag beetje op pcwrote:Zirkumflexius ook op school nu?wrote:MovingMadness
danku, heb het nog nooit zo erg gehadwrote:
Sterkte robjeleef met je mee!
Gelukkig zie ik al een beetje je lach terugkeren op msnwrote:danku, heb het nog nooit zo erg gehadwrote:
depresief als de pest
Helemaal geen dip
Zo fit als een groene olifant 
5-HTP
Vitamine C
Al je dinsdagdip hebben om half 5 snachts op t feest zelf

5-HTP
Vitamine C
Al je dinsdagdip hebben om half 5 snachts op t feest zelf
G
wrote:danku, heb het nog nooit zo erg gehadwrote:
depresief als de pest
ik heb gelukkig geen last van een dip
heb je mazzel
dit is niet echt fijn
maarja ik stop toch..
wrote:heb je mazzeldit is niet echt fijn
maarja ik stop toch..
G
een lekkere pauze inlassen is nooit verkeerd natuurlijkwrote:heb je mazzeldit is niet echt fijn
maarja ik stop toch..
sowieso tot Decibel geen XTC meer.. daar ga ik wel weer vdk 
Z
Artist
last seen Aug 2025
Zodra je uit je dip komt gaat dit wel moeilijk worden maar zolang je niks in huis hebt gaat het al een stuk beter(Y)! En vooral nee kunnen zeggen in de weekenden hehe, omdat ik las dat je tot aan Decibel wou stoppen?wrote:heb je mazzeldit is niet echt fijn
maarja ik stop toch..
Dat staat nu zwart op wit, heb print screen gemaakt, kijken of je t volhoudtwrote:sowieso tot Decibel geen XTC meer.. daar ga ik wel weer vdk
D
lukt hem toch nietwrote:Zodra je uit je dip komt gaat dit wel moeilijk worden maar zolang je niks in huis hebt gaat het al een stuk beter(Y)! En vooral nee kunnen zeggen in de weekenden hehe, omdat ik las dat je tot aan Decibel wou stoppen?wrote:heb je mazzeldit is niet echt fijn
maarja ik stop toch..
Ja klopt, enigste nadeel. Ik heb nog wel in huis.. maarja:P daar kom ik snel genoeg van af.wrote:Zodra je uit je dip komt gaat dit wel moeilijk worden maar zolang je niks in huis hebt gaat het al een stuk beter(Y)! En vooral nee kunnen zeggen in de weekenden hehe, omdat ik las dat je tot aan Decibel wou stoppen?wrote:heb je mazzeldit is niet echt fijn
maarja ik stop toch..
En is goedwrote:Dat staat nu zwart op wit, heb print screen gemaakt, kijken of je t volhoudtwrote:sowieso tot Decibel geen XTC meer.. daar ga ik wel weer vdk
Die gaat vrijdag op Quake Dance vast wel weer 
PS. Nog steeds last van m'n bek, volgende keer toch wat meer Magnesium nemen
PS. Nog steeds last van m'n bek, volgende keer toch wat meer Magnesium nemen
Doneer nu op Giro I-N-N-Owrote: Ja klopt, enigste nadeel. Ik heb nog wel in huis.. maarja:P daar kom ik snel genoeg van af.
D
zowiezo en zeker omdat hij nog in huis heeftwrote:Die gaat vrijdag op Quake Dance vast wel weer
Z
Artist
last seen Aug 2025
Ik wens je veel succes 
hartstikke bedankt, dat jullie zo goed in me geloven dat ik het kan ! dit geeft echt zo veel zelfvertrouwen
Danku 
Z
Artist
last seen Aug 2025
Je maakt je zelf ook altijd zo geloofwaardigwrote:hartstikke bedankt, dat jullie zo goed in me geloven dat ik het kan ! dit geeft echt zo veel zelfvertrouwenDanku