Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 17:01 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Maar waarom ga ik op Fusion met een veel mindere hoeveelheid en veel minder pauze veel lekkerder dan met een halve gram MDMA op Qlimax, waar ik 2 maanden tussen heb gelaten? Het kan echt aan zoveel dingen liggen of je enorm lekker gaat of wat minder.

Het punt blijft dat je niet die halve gram nodig hebt om een geweldige avond te hebben op mdma. Je plezier gaat niet recht evenredig omhoog met de hoeveelheid mdma die je erin flikkert. Iets wat sommigen een beetje lijken te hebben. Jij hebt toch zelf ook lopen bij te gooien puur omdat je dacht dat het dan beter zou gaan worden, nou dat heeft het ook niet gedaan en achteraf gezien heb je alleen maar meer schade aan jezelf toegebracht als iets anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 17:03 

Donateur

Ja maar dat kwam omdat ik normaal als ik er een 2e halfje bij gooi wel vol aan m'n piek kom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 17:04 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
PNXRMX schreef:
Zou niet uit moeten maken welke pillen je hebt, gaat alleen om de hoeveelheid MDMA. Als je van een halve Q-dance niet lekker gaat dan doe je zelf iets mis. Als ik jullie was, zou ik een maand of 3 geen serotonine-vretende dingen doen... gewoon helemaal geen. En daarna niet meer dan eens per 5-6 weken gemiddeld en niet meer dan 250mg mdma op een avond.

Als ik jullie verhalen lees dan hebben ik en zoveel anderen die ik ken veel meer plezier, veel minder katers en natuurlijk ook veel minder schade met bovenstaande aanpak. Bericht is ook @Kasper, hele Q'tjes zijn niet slim, en je bent er ook niet stoer mee als je zoveel mogelijk pakt. Laat staan dat het pas je 2e keer was.

Maar waarom ga ik op Fusion met een veel mindere hoeveelheid en veel minder pauze veel lekkerder dan met een halve gram MDMA op Qlimax, waar ik 2 maanden tussen heb gelaten? Het kan echt aan zoveel dingen liggen of je enorm lekker gaat of wat minder.

Inderdaad, want op op voor Fusion had ik ook maar 2 weken rust en nu toch echt 7 weken. Het hangt dus echt aan de setting af, of je hard gaat, ik denk dat ik nog niet m'n serotonine helemaal verbruikt heb, want het spul deed z'n werking wel. Alleen niet in de optimale vorm.

Kevin-Raw schreef:
Jaa :D Maar je gaat toch alleen methylone en 4fmp gebruiken tim, :P :innocent:

Yup, maar ook niet te veel hoor. Denk 180mg methylone en daarna 2 shotjes van 220-200mg methylone. Planning is 10 uur 4-FMP bij binnenkomst, 12 uur eerste shot methylone en 3 uur 2e shot methylone. Dat moet me wel zoet houden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 17:06 

Hardtraxx Elite

7 Weken... :huh: (Selectief geheugen?) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 17:08 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
7 Weken... :huh: (Selectief geheugen?) :D

Ik reken de olifant voor de shizzle niet mee :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 17:12 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Ik reken de olifant voor de shizzle niet mee :$

Ja is toch wel behoorlijke rekenfout.. Anyway natuurlijk is je serotine niet op, als dat zo was zat je in een zware diepe depressie, maar je systeem is al een tijd niet bijgevuld geraakt en je reserves slinken wel verder en verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 18:15 

Hardtraxx Veteran

Fusion was 8 weken geleden. 2 weken terug heb ik maar 1 olifant gehad, dus 2 weken eraf + 1 week erbij = 7 weken xd

Toen op Fusion had ik 2 weken ervoor anderhalf Fast Forward gehad op Project N50, de week daarvoor zelfs iets meer FF op Q-Base en 2 weken voor Qlimax had ik een Groene Olifant en daar 6 weken voor op Fusion 450mg(?) met een heleboel verschillende dingen. Dus de rust is veel groter geweest en het verschil in mg ook en eigenlijk het enige wat ik kan bedenken is: Dit dus...

Ow en trouwens, ik weet nu ook waarom de magnesium niet werkte. Je zei toch dat je ongeveer 1 gram moet hebben, John? Nou, in mijn magnesium pillen zit 150mg :lol:

Sorry Robert, je wang is mijn fout :( :aww: :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 18:25 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Ow en trouwens, ik weet nu ook waarom de magnesium niet werkte. Je zei toch dat je ongeveer 1 gram moet hebben, John? Nou, in mijn magnesium pillen zit 150mg :lol:

Inderdaad, dan doet je magnesium geen reet... En ja, kijk je haalt het zelf al aan, 11/09 18/09 02/10 30/10 13/11 27/11. En dan heb ik het nog niet over de zomer en andere feestjes waar 4fmp of methylone is genuttigd. Aangezien je lichaam in normale omstandigheden en bij normaal gebruik (wat jouw gebruik op sommige dagen zeker niet is) minimum 1 a 2 maanden nodig heeft om te recupereren kun je wel nagaan dat het bij jou allemaal niet meer zo werkt als dat het hoort te werken. :P Ik kan je 1 ding garanderen, je serotine niveau is nowhere near op pijl
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 19:13 

Donateur

zonet alle foto's gezien, 1 woord.. GENIAAL :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 19:20 

Hardtraxx Veteran

Gezien de foto's neem ik terug wat ik heb gezegd. Fuck it, ik MOET me wel geniaal gevoeld hebben, maar ben dat dan waarschijnlijk vergeten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 19:24 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

Upload eens op pf dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 19:29 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:

Upload eens op pf dan :P

Afbeelding

De enigste die je te zien krijgt, rest is rated 80+ inclusief dementie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 19:31 

Hardtraxx Elite

Deze heb ik al gezien, ik wil de rest zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 19:33 

Donateur

kij kmaar meeting topic qlimax :P staan wat in
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 19:35 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Grapje zeker? :huh: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 19:37 

Chukkels schreef:
roberttt schreef:

chukkels en roberttt volgens mij gebruiken jullie best wel vaak xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 19:57 

Donateur

DarkSymphony schreef:
Chukkels schreef:
roberttt schreef:

chukkels en roberttt volgens mij gebruiken jullie best wel vaak xd

nee hoor valt mee ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 19:59 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
nee hoor valt mee ...

Mag je wel liegen van je moeder? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 20:03 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
roberttt schreef:
nee hoor valt mee ...

Zolang het andere mensen niet schaadt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 20:05 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

eeuh ik kan het qlimax topic niet vinden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 20:17 

Donateur

the sidespinnars schreef:
roberttt schreef:

eeuh ik kan het qlimax topic niet vinden :$

moet je beter zoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 20:46 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Inno schreef:
roberttt schreef:
nee hoor valt mee ...

Zolang het andere mensen niet schaadt...

Allemaal kindertjes van net 18 hebben nu elke nacht nachtmerries van een eng klein monstertje dat net deed of hij ze op wilde eten hoor :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 21:00 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Fusion was 8 weken geleden. 2 weken terug heb ik maar 1 olifant gehad, dus 2 weken eraf + 1 week erbij = 7 weken xd

Toen op Fusion had ik 2 weken ervoor anderhalf Fast Forward gehad op Project N50, de week daarvoor zelfs iets meer FF op Q-Base en 2 weken voor Qlimax had ik een Groene Olifant en daar 6 weken voor op Fusion 450mg(?) met een heleboel verschillende dingen. Dus de rust is veel groter geweest en het verschil in mg ook en eigenlijk het enige wat ik kan bedenken is: Dit dus...

Je weet dat je te veel drugs gebruikt als:
[*] Je 1 sterke pil (die olifanten zijn 140 mg ofzo?) al niet meer onder gebruiken vind vallen
[*] Vul maar aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 21:04 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
[*] Je 1 sterke pil (die olifanten zijn 140 mg ofzo?)

olifanten zijn 164-178 volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2010 21:36 

Donateur

trouwens niet best, heb zaterdag gewoon bijna 800 mg mdma gehad :lol: das niet echt gezond :lol:
Vorige  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen