dawasiknie schreef:
PNXRMX schreef:
Zou niet uit moeten maken welke pillen je hebt, gaat alleen om de hoeveelheid MDMA. Als je van een halve Q-dance niet lekker gaat dan doe je zelf iets mis. Als ik jullie was, zou ik een maand of 3 geen serotonine-vretende dingen doen... gewoon helemaal geen. En daarna niet meer dan eens per 5-6 weken gemiddeld en niet meer dan 250mg mdma op een avond.
Als ik jullie verhalen lees dan hebben ik en zoveel anderen die ik ken veel meer plezier, veel minder katers en natuurlijk ook veel minder schade met bovenstaande aanpak. Bericht is ook @Kasper, hele Q'tjes zijn niet slim, en je bent er ook niet stoer mee als je zoveel mogelijk pakt. Laat staan dat het pas je 2e keer was.
Maar waarom ga ik op Fusion met een veel mindere hoeveelheid en veel minder pauze veel lekkerder dan met een halve gram MDMA op Qlimax, waar ik 2 maanden tussen heb gelaten? Het kan echt aan zoveel dingen liggen of je enorm lekker gaat of wat minder.
Inderdaad, want op op voor Fusion had ik ook maar 2 weken rust en nu toch echt 7 weken. Het hangt dus echt aan de setting af, of je hard gaat, ik denk dat ik nog niet m'n serotonine helemaal verbruikt heb, want het spul deed z'n werking wel. Alleen niet in de optimale vorm.
Kevin-Raw schreef:
Jaa

Maar je gaat toch alleen methylone en 4fmp gebruiken tim,

Yup, maar ook niet te veel hoor. Denk 180mg methylone en daarna 2 shotjes van 220-200mg methylone. Planning is 10 uur 4-FMP bij binnenkomst, 12 uur eerste shot methylone en 3 uur 2e shot methylone. Dat moet me wel zoet houden