Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Vandaar dat je je niet chill voelde :whistle:
G
Chukkels wrote:
roberttt wrote: Kasper had maar 2 of 3x een halve genomen, niet 1 keer een hele :D omdat ik hem niet meer gaf. ^^
Ik heb hem stiekem ook nog een halve gegeven :$
idd, robbert was weer es weg :P
totaal volges mij dus 4 halve gehad
G
kwam deze btw net tegen op hyves, en heb em ff groen gemaakt:
te geniaal gewoon: een hakkende groene olifant :P
Drugsgebruik: Informatie, Tips, Vragen
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Mol wrote:Vandaar dat je je niet chill voelde :whistle:
dat zou best wel kunnen :P
M
KSwoosh wrote:kwam deze btw net tegen op hyves, en heb em ff groen gemaakt:
:lol:
Donateur
last seen Sep 2014
je raad nooit wat ik net vond op me kamer :D

1 olifantje en 4 canadezen xd ik was die dingen gewoon een maand kwijt. en nu lagen ze ineens weer op me kamer :lol:
M
Belooft dus niet veel goeds xd
Hoe de fak kan je dat nou kwijt raken :lol: Kijken je ouders nooit op je kamer ofzoiets :P
Donateur
last seen Sep 2014
nou ik was ze ineens kwijt, dus waarschijnlijk had me moeder ze gepakt.. en tot qlimax bewaard:P en dan nu weer terug gelegd ofzo.. heb geen idee..

Maar het rare is.. ik ben nu weer mijn q-dance pil kwijt, die ik over had van Qlimax :huh:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
roberttt wrote:nou ik was ze ineens kwijt, dus waarschijnlijk had me moeder ze gepakt.. en tot qlimax bewaard:P en dan nu weer terug gelegd ofzo.. heb geen idee..

Maar het rare is.. ik ben nu weer mijn q-dance pil kwijt, die ik over had van Qlimax :huh:
hahaha, mysterieuze snoepkabouter op je kamer! :whistle:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Je weet dat het tijd is om te stoppen als je je pillen kwijtraakt en ineens andere vind.
Hardtraxxer
928 posts member since 2010
last seen Mar 2013
roberttt wrote:je raad nooit wat ik net vond op me kamer :D

1 olifantje en 4 canadezen xd ik was die dingen gewoon een maand kwijt. en nu lagen ze ineens weer op me kamer :lol:
Vandaar dat je ouders ze vonden, je raakt ze zelf zelfs kwijt :P
M
roberttt wrote:nou ik was ze ineens kwijt, dus waarschijnlijk had me moeder ze gepakt.. en tot qlimax bewaard:P en dan nu weer terug gelegd ofzo.. heb geen idee..

Hahaha snap echt niet hoe je die shit kwijt kan raken xd
Dus je ouders weten gewoon dat je gebruikt en vinden het niet erg? :P
Donateur
last seen Sep 2014
nee ik vond dezelfde wel weer terug:P maa rik stop nu ook..

En als me ouders er achter komen.. tsja dat wil ik niet weten.. als ze me gister hadden gezien. had ik kunnen oprotten denk ik, want jezus wat zag ik er uit om 12 uur :lol:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
KSwoosh wrote:kwam deze btw net tegen op hyves, en heb em ff groen gemaakt:
:worship: :lol:
M
roberttt wrote:nee ik vond dezelfde wel weer terug:P maa rik stop nu ook..

En als me ouders er achter komen.. tsja dat wil ik niet weten.. als ze me gister hadden gezien. had ik kunnen oprotten denk ik, want jezus wat zag ik er uit om 12 uur :lol:
Geloof ik best ja :lol:
G

na Qountdown bedoel je? :whistle:
Donateur
last seen Sep 2014
KSwoosh wrote:

na Qountdown bedoel je? :whistle:
nee na qlimax :P
S
@ Roberttt, vraagje. Hoe zijn groene olifanten? Vriend van me kan ze regelen, en aangezien jij hier in dit topic met ervaring lijkt te spreken zou ik jouw mening wel eens willen weten en vergelijkingen met andere pilllen. Het nog maar 2x gedaan in m'n hele leven (vanaf 23 oktober) dus die dingen kunnen bij mij behoorlijk aanslaan :P.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Halfjes nemen haha. Maar zou ze sowieso aanschaffen; uitstekende, zuiver pillen!
G
roberttt wrote:nee na qlimax :P
we zullen ze missen, in het gebied dat niet op de kaart staat :lol:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
stefaneke wrote:@ Roberttt, vraagje. Hoe zijn groene olifanten? Vriend van me kan ze regelen, en aangezien jij hier in dit topic met ervaring lijkt te spreken zou ik jouw mening wel eens willen weten en vergelijkingen met andere pilllen. Het nog maar 2x gedaan in m'n hele leven (vanaf 23 oktober) dus die dingen kunnen bij mij behoorlijk aanslaan :P.
Is indd een topper!! van de selfde makers als de FF , :) zie sterk alleen, dus zeker met een halve beginnen!, maar als je van die een aantal voor een mooi prijsje kan inslaan!! seker doen! :thumbup:
Donateur
last seen Sep 2014
Kevin-Raw wrote:
stefaneke wrote:@ Roberttt, vraagje. Hoe zijn groene olifanten? Vriend van me kan ze regelen, en aangezien jij hier in dit topic met ervaring lijkt te spreken zou ik jouw mening wel eens willen weten en vergelijkingen met andere pilllen. Het nog maar 2x gedaan in m'n hele leven (vanaf 23 oktober) dus die dingen kunnen bij mij behoorlijk aanslaan :P.
Is indd een topper!! van de selfde makers als de FF , :) zie sterk alleen, dus zeker met een halve beginnen!, maar als je van die een aantal voor een mooi prijsje kan inslaan!! seker doen! :thumbup:
of je begint met een hele.
Dan ben je meteen goed van de wereld, is ook leuk :thumbsup:
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Doe nou eens even verstandig advies geven stelletje koekwauzen
G
Mol wrote:Doe nou eens even verstand gewoon een hele knallen
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
KSwoosh wrote: