Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:27 

Donateur

roberttt schreef:
Ja ;) meer magnesium nemen. Maar ik ga de komende tijd niet meer gebruiken.

Ga ik ook doen straks op Qountdown, hele binnenkant bij m'n mond is kapot en er zitten ook weer de traditionele gaten in mn tong (heb niet veel kauwgom gekauwd dus dan krijg je dat soort toestanden. In het begin vind je het grappig maar 3 dagen kaakpijn na een leuk avondje vind ik een beetje teveel van het goeie.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:34 

Donateur

dawasiknie schreef:
roberttt schreef:

Ga ik ook doen straks op Qountdown, hele binnenkant bij m'n mond is kapot en er zitten ook weer de traditionele gaten in mn tong (heb niet veel kauwgom gekauwd dus dan krijg je dat soort toestanden. In het begin vind je het grappig maar 3 dagen kaakpijn na een leuk avondje vind ik een beetje teveel van het goeie.

echt kut is het, bij mijn ondertand is het glazuur ofzo eraf, steeds wanneer ik adem haal doet het pijn, kauwen wil niet meer. gat in me wang. Tong is compleet naar de klote :P
is gewoon niet normaal meer. en volgens mij mist er ook wat van me ondertand af :/
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:35 

Donateur

dawasiknie schreef:
roberttt schreef:

Klopt, magnesium is echt me nieuwe beste vriend :D sinds Fusion! :P
En ik kan niet wachten om te snoepen van die Q-dancejes! :drool:
Donderdag maar ff ophalen! :yay:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:50 

roberttt schreef:
In die tussen tijd hebben we nog kswoosh gezocht, en uiteindelijk gevonden :cool: en die dropte ook maar meteen een Q.

ja klopt :P ik kon er niet mee wachten, want de show mocht wel wat vetter worden :(

roberttt schreef:
alles was wazig, voelde me behoorlijk bekeken. En kswoosh was ook IRRITANT!
hehe true, ze wilden bij mij maar niet komen he, ik kon niet wachten met de volgende te nemen xd

Citaat:
Eenmaal weer aangekomen bij chukkels en kswooshiee, was het weer tijd voor het volgende snoepje. Heb geen idee hoe laat dat was. kwart voor 5 ongeveer

had ik toen ook genomen? ik kon het me niet meer herinneren xd

Citaat:
+ chukkels en kswooshie die ook lekker vdk waren

zekeers :P ruud en timon [me maten] zijden ook dat ik zelfs nog tussen de nummers in en tijdens de breaks gewoon door bleef knallen xd te geniaal :P

Citaat:
- de foto's jezus wat sta ik er slecht op :lol: ergste ooit

+1, zelfs de fotos waarvna ik dacht dat ze supervet waren en ik nice op stond.... vallen best tegen xd

trouwes, toen jij op gegven moment bij een groep maten nog speed [volges mij] nam, terwijl je net daarvoor ook nog een q had genomen, moest je ineens naar buiten met chukkels, dat vond ik beetje jammer :(
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:52 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Nandohs schreef:
Ja inderdaad.. Nog een nadeel daarvan is dat ze alleen maar stoer om zich heen staan te kijken en voor de rest niets. Ik vindt het altijd echt een pluspunt als ik om me heen kijk en iedereen staat lekker te raggen, maar dat was gister ook weer niet het geval jammer genoeg.

dan stond je toch egt verkeerd, want ik had toch een mooie groep liefhebbers om mij heen verzameld die hard los gingen, van begin tot eind, met en zonder pillen

Ja ik stond volgensmij ook verkeerd.. ik heb het meest achteraan gestaan bij de regie, recht voor 't podium.

@ Kevin-Raw: Nope, heb niks gebruikt. Heb ook niet 't gevoel gehad dat ik iets nodig had. :P Was niet moe en ik heb sowieso genoten.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:56 

Nandohs schreef:
Ja ik stond volgensmij ook verkeerd.. ik heb het meest achteraan gestaan bij de regie, recht voor 't podium.

= bijna de allerdrukste plek van de hele vloer

Citaat:
Nope, heb niks gebruikt. Heb ook niet 't gevoel gehad dat ik iets nodig had. :P Was niet moe en ik heb sowieso genote

je hoeft het ook inet altijd nodig hte hebben, tis gewoon daardoor nog 10x zo vet :P
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:02 

Hardtraxx Addict

haha ik ken dat gevoel dat je t idee hebt dat iedereen je aankijkt en over je lult
sindsdien gewoon een snoepje minder, en lekker halfjes nemen.
daarna nooit meer last van gehad en altijd super heerlijk gegaan!

maar als andere echt gaan zeggen of het goed gaat, dat is kut..
niks heeft zoveel invloed op je space als dat, iig bij mij.
miss dat ik daarom altijd ook zeg hij gaat lekker hea
En als een ander dan ja zegt, voel ik me ook al een stuk tjiller :)
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:04 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Nandohs schreef:

= bijna de allerdrukste plek van de hele vloer

Citaat:
Nope, heb niks gebruikt. Heb ook niet 't gevoel gehad dat ik iets nodig had. :P Was niet moe en ik heb sowieso genote

je hoeft het ook inet altijd nodig hte hebben, tis gewoon daardoor nog 10x zo vet :P

Na TNT was het wel lekker rustig, alleen weinig mensen gingen los. :(
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:08 

NaarDeQlote schreef:
maar als andere echt gaan zeggen of het goed gaat, dat is kut..

te heerlijk was ook zon kerel die na mijn 2e halfje vroeg hoeveel ik op had, ik zei 1 hele maar
zei hij: ik 3, maar jij gaat wel erg hard los :P je hebt vast een hele sterke op xd

het ging toen ook wel erg lekker :P
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:10 

Hardtraxx Addict

ik bedoel van, Gaat het wel goed? meer in die zin :P
maar idd als iemand dat zegt wat jij net neerzette
dat stimuleert de boel zo erg :D
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 15:53 

Heerlijk verslag, heb weer mooi genoten :thumbsup: xd
Zo te lezen heb je VEEL te veel gehad, hoeveel heb je nou in totaal gepakt? en wtf je weegt ook niet eens zoveel toch dat je nog leeft gek :huh:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 16:03 

Donateur

MovingMadness schreef:
Zo te lezen heb je VEEL te veel gehad, hoeveel heb je nou in totaal gepakt? en wtf je weegt ook niet eens zoveel toch dat je nog leeft gek :huh:

hij weegt 65 :P toch rob?

En uit ze verhaal te zien had hij er 4 op, :D x180mg ;)
+ uit een verhaal van Kwoosh nog een beetje speed ;)
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 16:06 

Kevin-Raw schreef:
MovingMadness schreef:

En nog een beetje wiet :')

Gelukkig maar dat die bewaker je olifantjes af had gepakt :P Anders lag je misschien wel te schuimbekken in de hal
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 16:07 

Kevin-Raw schreef:
MovingMadness schreef:

:lol: kleine spaceduif! lijkt me beter dat je wat minder gaat nemen haha..
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 16:09 

Donateur

Het was op Qlimax, dus het mocht, en ik kon nog stampen, heb niet de hele avond op de tribune gezeten. Ben niet irritant gaan doen tegen andere mensen.
Dus het valt nog wel mee :$ en voortaan neem ik minder, maarja als chukkels me maar blijft voeren XD en daar kan je moeilijk nee tegen zeggen..
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 16:23 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Zo het was eindelijk 27 tijd voor Qlimax, ik had er zo veel zin in. Om weer is lekker te spacen, omdat het alweer een tijdje geleden dat ik wat had gebruikt.

Yup, 3 weken is lang ^^

roberttt schreef:
En nu was het tijd voor de controle.. waar we zo lang voor in de stress hebben gezeten.
aangekomen bij de controle werden we gefouilleerd, hij vroeg aan mij zijn al je zakken leeg, ik zij ja. Want daar ging ik wel van uit.
Maar terwijl hij wat in mijn broekzak graaide, vond ie wat. Een zakje met 2 groene olifantjes, tot mijn verbazing. Want ik dacht dat ik die kwijt was geraakt.
Hij keek er een beetje raar naar, en vroeg of ik nog meer bij me had. En toen zij ik "nee, ik wist niet eens dat ik deze bij me had :/ " en toen zij die oke, loop maar door.
Dus ik heb behoorlijk geluk gehad ^^

Dit vond ik nog wel het meest geniale van de avond!

roberttt schreef:
Toen kwamen ineens EA & Endymion alweer op, dat was best wel raar. Want ik heb dus niks mee gekregen van de set van, Zatox, Psyko punkz, DBSTF :') die heb ik eerlijk gezegt ook nooit op het podium zien, maar dat zal wel komen omdat ik te druk met me zelf bezig was.
Maar chukkeltje kwam weer bij me, en die zij kom we nemen nog een halfje. Nou ja ik nog maar wat nemen,
want ik was toch al van de wereld.

Tja, we moesten wel doorgaan, want die maat van me die wou geen snoepjes meer, zodat ik in totaal 7 Q-Dansjes had en die moesten op :P

roberttt schreef:
Toen we de zaal uitliepen kwamen we ook nog, EA en Endymion & ruffian tegen, in hun apen kostuum :lol:
Staat me vaag iets van bij ja, maar kan het me niet helemaal meer voor de geest halen. Misschien is dat toch een teken dat ik wél ver heen was :P

roberttt schreef:
Helaas kon ik nog niet slapen toen ik thuis kwam, maarja dat was ook wel te verwachten :lol:
dus heb ik de hele tijd maar wat achter de computer gezeten ^^
Gelukkig kon ik wél meteen heerlijk slapen. Heb dat ook de hele dag gedaan (werd wel om half 3 wakker voor Ajax (spontaan uit mezelf, want ik had geen wekker gezet :huh: )) en na de wedstrijd weer in slaap gevallen om tegen 11 uur wakker te worden voor m'n eten: spaghetti carbonara. Sindsdien ben ik wakker :P

Om even op mezelf in te gaan. Ik heb een aantal dingen geleerd die bewuste zaterdag:

• Magnesium werkt voor geen meter (of moet je er soms 33 van innemen?)
  • Een hele Q-Dance slaat redelijk hard in, maar minder dan een olifant of Fast Forward
  • Ga nooit meer een Groene Olifant nemen als je speedy en katsbezopen bent, 2 weken voor een feest
  • Halve Q-Dance dingen zijn kut, voortaan is het heel of niet
  • Voortaan meer bier drinken, 1 biertje is te weinig
  • Voortaan toch maar 4-FMP van tevoren nemen, is gewoon veel heldiger (zie Fusion)
  • Qlimax is niet het juiste feest om te spacen, de ultieme setting is het er niet voor
  • Maandagen hoeven niet kut te zijn!
  • Zonnebril moet voortaan toch maar op, gezien de foto's xd

Ik heb geen zin om een een heel space-report te schrijven, want dat zou niet goed zijn als bepaalde mensen dicht bij mij dat lezen :P Maar in ieder geval is Q-Base overtroffen, maar het lot heeft bepaald dat ik niet zo waus was als ik had willen zijn. Op een gegeven moment zat ik gewoon om de haveklap bij te pakken, maar het lukte gewoon niet om het ultieme gevoel te krijgen. Ik had wel het gevoel dat ik lekker euforisch was, maar niet het top gevoel wat ik normaal heb. Ik denk dat het door het feest zelf kwam, want de keren dat er een heldig nummer werd gedraaid, ging ik wel helemaal los. Maar zelfs een pil kon mij niet keihard aan het raggen brengen bij Psyko Punkz. Bij Zatox overigens wel, maar normaal maakt het mij geen donder uit wat er gedraaid wordt :P

Naarmate de nacht vorderde werd ik wel steeds vager, maar waar ik normaal gesproken bij de helft van de hoeveelheid die ik nu had al licht begon te hallucineren, bleven de hallucinaties uit. Op een paar dingetjes na, nadat ik iets te snel 2 halfjes achter elkaar had gegeten na, zag ik wel wat vage dingen maar de hekken die op de grond stonden, de slingers die aan het plafond hingen en de boxen die paraplu's waren, gingen al snel weer weg xd Mooiste was nog dat ik achter in de zaal boven de tribunes mensen zag lopen, op de bovenste verdieping. Ik dacht dus dat ik toen ook zwaar aan het hallucineren was. Maar toen we na afloop de zaal uitliepen zag ik nog steeds mensen heen en weer lopen daarboven en wist ik dat het dus geen hallucinatie was :P

Maar verder ben ik bij lange na niet zo geestelijk afwezig geweest als op eerdere feesten. Dit is denk ik mijn op 2 na 'nuchterste' feest met MDMA, na Feestfabriek en Decibel. En dat terwijl ik echt veel meer op had. Kan natuurlijk door een aantal dingen komen, zoals de setting, feeling tijdens het feest, combinaties (Fusion) of het feit dat de Fast Forward gewoon echt 10x zo goed zijn als elke andere pil (Q-Base).

Ach ja, ik zie het wel de volgende keer. Ik twijfel nu nog wel een beetje of ik het Gelredome een herkansing ga geven met MDMA of dat ik de week erna op Reverze een poging ga doen. Dat is in ieder geval 10 of 11 weken rust, dat moet te doen zijn. Loudness wordt in ieder geval een goede dosis 4-FMP en methylone, voor het eerst die combi, dat vreet tenminste niet zoveel serotonine :P
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 16:33 

Hardtraxx Veteran

Zou niet uit moeten maken welke pillen je hebt, gaat alleen om de hoeveelheid MDMA. Als je van een halve Q-dance niet lekker gaat dan doe je zelf iets mis. Als ik jullie was, zou ik een maand of 3 geen serotonine-vretende dingen doen... gewoon helemaal geen. En daarna niet meer dan eens per 5-6 weken gemiddeld en niet meer dan 250mg mdma op een avond.

Als ik jullie verhalen lees dan hebben ik en zoveel anderen die ik ken veel meer plezier, veel minder katers en natuurlijk ook veel minder schade met bovenstaande aanpak. Bericht is ook @Kasper, hele Q'tjes zijn niet slim, en je bent er ook niet stoer mee als je zoveel mogelijk pakt. Laat staan dat het pas je 2e keer was.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 16:34 

Donateur

Mooi verslagje hoor! :D Ook lekker veel genuttigd, :P
Over 2 weken gaan we het met ze alle ff knallen! :yay: nog maar 12 daagjes :$
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 16:35 

Donateur

PNXRMX schreef:
Zou niet uit moeten maken welke pillen je hebt, gaat alleen om de hoeveelheid MDMA. Als je van een halve Q-dance niet lekker gaat dan doe je zelf iets mis. Als ik jullie was, zou ik een maand of 3 geen serotonine-vretende dingen doen... gewoon helemaal geen. En daarna niet meer dan eens per 5-6 weken gemiddeld en niet meer dan 250mg mdma op een avond.

Als ik jullie verhalen lees dan hebben ik en zoveel anderen die ik ken veel meer plezier, veel minder katers en natuurlijk ook veel minder schade met bovenstaande aanpak. Bericht is ook @Kasper, hele Q'tjes zijn niet slim, en je bent er ook niet stoer mee als je zoveel mogelijk pakt. Laat staan dat het pas je 2e keer was.

Kasper had maar 2 of 3x een halve genomen, niet 1 keer een hele :D omdat ik hem niet meer gaf. ^^
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 16:35 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
  • Magnesium werkt voor geen meter (of moet je er soms 33 van innemen?)
  • Een hele Q-Dance slaat redelijk hard in, maar minder dan een olifant of Fast Forward
  • Ga nooit meer een Groene Olifant nemen als je speedy en katsbezopen bent, 2 weken voor een feest
  • Halve Q-Dance dingen zijn kut, voortaan is het heel of niet
  • Voortaan meer bier drinken, 1 biertje is te weinig
  • Voortaan toch maar 4-FMP van tevoren nemen, is gewoon veel heldiger (zie Fusion)
  • Qlimax is niet het juiste feest om te spacen, de ultieme setting is het er niet voor
  • Maandagen hoeven niet kut te zijn!
  • Zonnebril moet voortaan toch maar op, gezien de foto's xd

- Robert had 500mg magnesium op, hoeveel jij? 500mg is namelijk te weinig, je moet rond de 1000mg nemen, afhankelijk van hoe het met mijn maag is gesteld neem ik 900 of 1200mg steeds (3a4 magnesium tabletten van het kruidvat)$
- Logisch, de oranje Q's zijn dan ook de lichtste pillen uit de bunch (gewogen gemiddelde), dus ja niets bijzonder aan dat ze minder hard inslaan.
- Je bent je eigen tolerantie voor mdma aan het verneuken, nu vind ik een halve van die dingen ook niks voor een kereltje als mezelf wat 83 weegt, maar 3/4 zou meer als genoeg moeten zijn.
- Niet teveel biertjes he ;) Geeft eens je van het padje bent volgens mij echt geen meerwaarde.
- 4-FMP zal in combo zeker wel heerlijk zijn, maar denk eraan dat als je de 4-FMP puur neemt om het xtc effect te versterken, en dus niet om gewoon eerst een lichte space op deze drug alleen te hebben dat je dan een nog grotere aanslag op al je voorraden pleegt als met xtc alleen.
- Ik ben door al jullie verhalen ook serieus aan het twijfelen om volgend jaar op Qlimax ook niet te spacen, althans niet op xtc, gewoon 4-FMP+Methylone ofzo, bespaard je ook ineens een hoop gestress omtrent honden :P
- Maandagen niet, maar het is nog geen dinsdag :D
- Waar blijven de foto's?
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 16:37 

Hardtraxx Veteran

Ik zag jullie inderdaad lopen, alle 3 kauwen als wat, dus ik weet niet of je het helemaal door had, maar chic zag dat er niet echt uit ;).
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 16:37 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
PNXRMX schreef:

Kasper had maar 2 of 3x een halve genomen, niet 1 keer een hele :D omdat ik hem niet meer gaf. ^^

Ah, dan had ik m verkeerd begrepen... maar volgens mij was het als best vroeg dattie al 2 halve had. Maar goed, de totale hoeveelheid is dus prima, dus m'n opmerking richting hem kan genegeerd worden :)
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 16:43 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Het was op Qlimax, dus het mocht, en ik kon nog stampen, heb niet de hele avond op de tribune gezeten. Ben niet irritant gaan doen tegen andere mensen.
Dus het valt nog wel mee :$ en voortaan neem ik minder, maarja als chukkels me maar blijft voeren XD en daar kan je moeilijk nee tegen zeggen..

Hoezo ik bleef je voeren? Ik heb je volgens mij 2 halfjes gegeven, om half 6 en kwart over 6. Maar toen deed ik vrolijk mee, ik was van plan het op te maken. Maar gelukkig bleef er nog eentje in het zakje, want een wereldrecord neerzetten was nou ook alweer niet nodig :lol:

En ik heb trouwens ook geen één keer gezeten. De laatste keer dat ik gezeten heb die nacht was in de taxi en de eerste keer die volgende dag ook in een taxi. Das me nog niet eerder gelukt volgens mij xd

PNXRMX schreef:

Zo bedoel ik het niet dat ik niet lekker ging, ik bedoelde meer op het feit dat ik maar op 90% van de top zat die ik weet dat XTC kan bereiken. Op Q-Base zat ik op 95% en op Fusion 100%, ik wou op Qlimax naar 110% zeg maar (dacht dat het nóg beter kon dan Fusion), maar daar was het de setting niet voor. Ik heb ook helemaal geen spijt van de avond, ook niet van wat ik gepakt heb, voor mijn gevoel ben ik niet te ver gegaan, omdat ik er nu geen pijnlijke dingen aan het overgehouden en ik heb absoluut (nog?) geen kater. Het is niet zo dat ik de volgende keer weer deze hoeveelheid wil nemen, want ik weet nu gewoon dat het niet gaat lukken om te overtreffen met deze kleine pauzes. Ik had juist ingecalculeerd dat ik op Qlimax meer nodig zou hebben, omdat ik op Thrillogy al methylone op had en 2 weken terug nog een buitensetting heb gedaan. Maar nu is het ook gewoon stop tot Hardbass/Reverze, alleen op Loudness nog, want dat heb ik Kevin beloofd xd

roberttt schreef:

Ik heb hem stiekem ook nog een halve gegeven :$
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 16:52 

Donateur

PNXRMX schreef:

Maar waarom ga ik op Fusion met een veel mindere hoeveelheid en veel minder pauze veel lekkerder dan met een halve gram MDMA op Qlimax, waar ik 2 maanden tussen heb gelaten? Het kan echt aan zoveel dingen liggen of je enorm lekker gaat of wat minder.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 16:56 

Donateur

Jaa :D Maar je gaat toch alleen methylone en 4fmp gebruiken tim, :P :innocent:
Vorige  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen