roberttt schreef:
Zo het was eindelijk 27 tijd voor Qlimax, ik had er zo veel zin in. Om weer is lekker te spacen, omdat het alweer een tijdje geleden dat ik wat had gebruikt.
Yup, 3 weken is lang
roberttt schreef:
En nu was het tijd voor de controle.. waar we zo lang voor in de stress hebben gezeten.
aangekomen bij de controle werden we gefouilleerd, hij vroeg aan mij zijn al je zakken leeg, ik zij ja. Want daar ging ik wel van uit.
Maar terwijl hij wat in mijn broekzak graaide, vond ie wat. Een zakje met 2 groene olifantjes, tot mijn verbazing. Want ik dacht dat ik die kwijt was geraakt.
Hij keek er een beetje raar naar, en vroeg of ik nog meer bij me had. En toen zij ik "nee, ik wist niet eens dat ik deze bij me had

" en toen zij die oke, loop maar door.
Dus ik heb behoorlijk geluk gehad
Dit vond ik nog wel het meest geniale van de avond!
roberttt schreef:
Toen kwamen ineens EA & Endymion alweer op, dat was best wel raar. Want ik heb dus niks mee gekregen van de set van, Zatox, Psyko punkz, DBSTF

die heb ik eerlijk gezegt ook nooit op het podium zien, maar dat zal wel komen omdat ik te druk met me zelf bezig was.
Maar chukkeltje kwam weer bij me, en die zij kom we nemen nog een halfje. Nou ja ik nog maar wat nemen,
want ik was toch al van de wereld.
Tja, we moesten wel doorgaan, want die maat van me die wou geen snoepjes meer, zodat ik in totaal 7 Q-Dansjes had en die moesten op
roberttt schreef:
Toen we de zaal uitliepen kwamen we ook nog, EA en Endymion & ruffian tegen, in hun apen kostuum
Staat me vaag iets van bij ja, maar kan het me niet helemaal meer voor de geest halen. Misschien is dat toch een teken dat ik wél ver heen was

roberttt schreef:
Helaas kon ik nog niet slapen toen ik thuis kwam, maarja dat was ook wel te verwachten
dus heb ik de hele tijd maar wat achter de computer gezeten
Gelukkig kon ik wél meteen heerlijk slapen. Heb dat ook de hele dag gedaan (werd wel om half 3 wakker voor Ajax (spontaan uit mezelf, want ik had geen wekker gezet

)) en na de wedstrijd weer in slaap gevallen om tegen 11 uur wakker te worden voor m'n eten: spaghetti carbonara. Sindsdien ben ik wakker

Om even op mezelf in te gaan. Ik heb een aantal dingen geleerd die bewuste zaterdag:
- Magnesium werkt voor geen meter (of moet je er soms 33 van innemen?)
- Een hele Q-Dance slaat redelijk hard in, maar minder dan een olifant of Fast Forward
- Ga nooit meer een Groene Olifant nemen als je speedy en katsbezopen bent, 2 weken voor een feest
- Halve Q-Dance dingen zijn kut, voortaan is het heel of niet
- Voortaan meer bier drinken, 1 biertje is te weinig
- Voortaan toch maar 4-FMP van tevoren nemen, is gewoon veel heldiger (zie Fusion)
- Qlimax is niet het juiste feest om te spacen, de ultieme setting is het er niet voor
- Maandagen hoeven niet kut te zijn!
- Zonnebril moet voortaan toch maar op, gezien de foto's
Ik heb geen zin om een een heel space-report te schrijven, want dat zou niet goed zijn als bepaalde mensen dicht bij mij dat lezen

Maar in ieder geval is Q-Base overtroffen, maar het lot heeft bepaald dat ik niet zo waus was als ik had willen zijn. Op een gegeven moment zat ik gewoon om de haveklap bij te pakken, maar het lukte gewoon niet om het ultieme gevoel te krijgen. Ik had wel het gevoel dat ik lekker euforisch was, maar niet het top gevoel wat ik normaal heb. Ik denk dat het door het feest zelf kwam, want de keren dat er een heldig nummer werd gedraaid, ging ik wel helemaal los. Maar zelfs een pil kon mij niet keihard aan het raggen brengen bij Psyko Punkz. Bij Zatox overigens wel, maar normaal maakt het mij geen donder uit wat er gedraaid wordt
Naarmate de nacht vorderde werd ik wel steeds vager, maar waar ik normaal gesproken bij de helft van de hoeveelheid die ik nu had al licht begon te hallucineren, bleven de hallucinaties uit. Op een paar dingetjes na, nadat ik iets te snel 2 halfjes achter elkaar had gegeten na, zag ik wel wat vage dingen maar de hekken die op de grond stonden, de slingers die aan het plafond hingen en de boxen die paraplu's waren, gingen al snel weer weg

Mooiste was nog dat ik achter in de zaal boven de tribunes mensen zag lopen, op de bovenste verdieping. Ik dacht dus dat ik toen ook zwaar aan het hallucineren was. Maar toen we na afloop de zaal uitliepen zag ik nog steeds mensen heen en weer lopen daarboven en wist ik dat het dus geen hallucinatie was

Maar verder ben ik bij lange na niet zo geestelijk afwezig geweest als op eerdere feesten. Dit is denk ik mijn op 2 na 'nuchterste' feest met MDMA, na Feestfabriek en Decibel. En dat terwijl ik echt veel meer op had. Kan natuurlijk door een aantal dingen komen, zoals de setting, feeling tijdens het feest, combinaties (Fusion) of het feit dat de Fast Forward gewoon echt 10x zo goed zijn als elke andere pil (Q-Base).
Ach ja, ik zie het wel de volgende keer. Ik twijfel nu nog wel een beetje of ik het Gelredome een herkansing ga geven met MDMA of dat ik de week erna op Reverze een poging ga doen. Dat is in ieder geval 10 of 11 weken rust, dat moet te doen zijn. Loudness wordt in ieder geval een goede dosis 4-FMP en methylone, voor het eerst die combi, dat vreet tenminste niet zoveel serotonine