Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:34 

Donateur

Nandohs schreef:
Deeltjesversneller schreef:
Denk dat mede daarom Loudness alles goed gaat maken :)

Ja bij dat soort feestjes heb je volgensmij wel meer dat iedereen los gaat want daar komt iedereen ook gewoon voor de muziek en natuurlijk het plezier. Jammer genoeg kan ik daar niet bij zijn.

Had je eigenlijk nog wat gebruikt gistere nandohs? :innocent:
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:35 

Nandohs schreef:
Ja inderdaad.. Nog een nadeel daarvan is dat ze alleen maar stoer om zich heen staan te kijken en voor de rest niets. Ik vindt het altijd echt een pluspunt als ik om me heen kijk en iedereen staat lekker te raggen, maar dat was gister ook weer niet het geval jammer genoeg.

dan stond je toch egt verkeerd, want ik had toch een mooie groep liefhebbers om mij heen verzameld die hard los gingen, van begin tot eind, met en zonder pillen
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:38 

Donateur

Ja wij gingen gister wel goed los :D
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 00:26 

Hardtraxx Veteran

Was gister weer ellende.

Eerste witte duif rond 12 uur naar binnen gegooid. Kwam na een kwartier erg langzaam op. Na 40 minuten op z'n top. Toen ging ik erg lekker tot een uur of 2. Uurtje na die duif wat MDMA gelikt, halfuurtje later halve olifant... Maar het werkte allemaal niet meer. Vanaf half 4 was ik weer redelijk helder op enkele wouse momenten na (met soms korte hallucinaties), en vanaf 4:00 was ik ongesteld ofzo, zo sjacherijnig was ik :( Nog wel een hele verkruimelde blauwe boom naar binnen gewerkt, halve olifant en restje MDMA, deed niets meer :(

Leek wel of alleen de eerste werkte, daarna heel af en toe nog wat gehallucineerd maar het leek wel of m'n serotonine-afgave helemaal was stopgezet. 8 weken lang niets genomen dus leeg was m'n potje niet :/ Snap er niets van :(
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 01:18 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Pff dat was wel even stressen .. Die pillen zaten in sluitbaarzakje , in een kleine broekzak. Nooit meer aangedacht.. Maar gelukkig kon ik door lopen :lol:

Maar vanavond was me laatste keer X, heb et er helemaal mee gehad ..
Hele bek is naar de klote, gat in me wang :/ en ik moest Zo nodig samen met chukkels om half 7 nog een kwart van zon ding te nemn .. Dus voel hem nu nog steeds :mad: heb het er echt mee gehad !

Ach ja, die laatste kon er dan ook nog wel bij. Moet je niet van opkijken als je ziet wat we erin hebben gegooit :P
Maar vond het wel een mindere beleving dan normaal. Of dat komt, omdat ik in de MDMA rust-pauzes nog wel methylone heb gebruikt (Thrillogy)? Nee, ik denk het niet. Ik denk dat het gewoon omdat het feest niet top was. Ik vond het wel weer heel lekker, maar het gevoel bereikte niet het 'geile toppunt' wat ik gewent ben. Maar goed, nu even flink de serotonine weer op pijl brengen en dan gaan we voor een herkansing op Loudness. Dan weliswaar aan de 4-FMP en methylone. Voorlopig even geen XTC meer.

PS. Hulde voor de Q-Dance pillenmakers: ze kruimelen niet als je halfjes neemt, een enorm voordeel dat ze niet afbokkelen. Top! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 10:05 

Hardtraxxer

Denk dat het eerder komt door dat olifantje paar weken terug.Dan telt je pauze natuurlijk niet meer he ;)
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 10:08 

Hardtraxx Elite

rcm010 schreef:
Denk dat het eerder komt door dat olifantje paar weken terug.Dan telt je pauze natuurlijk niet meer he ;)

Inderdaad, iedereen wat ik ken wat zo kort achter elkaar gebruikt weet me te vertellen dat het niet meer dat geweldig effect geeft. Dusja gaat zeker weten liggen aan het gebruik tijdens je 'pauzes'. 2 weekjes terug is er toch nog een pil geslikt, dus je serotine is dan al zowiezo niet op pijl, en ook al word er minder serotine gebruikt bij 4fmp en methylone, je lichaam heeft toch nog steeds een behoorlijke hersteltijd nodig om dat terug op te bouwen.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 10:15 

Donateur

Tjaa.. Veel hadden dus geen top avond.
Het heeeft natuurlijk ook veel te maken met de stemming en de sfeer van het feest.
Jullie heb 2 weken om te leren , en dan krijgen jullie een herkansing :list:
Ik zal et direct nakijken en zegge of je ben geslaagd op loudness :P
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 10:30 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Tjaa.. Veel hadden dus geen top avond.
Het heeeft natuurlijk ook veel te maken met de stemming en de sfeer van het feest.
Jullie heb 2 weken om te leren , en dan krijgen jullie een herkansing :list:
Ik zal et direct nakijken en zegge of je ben geslaagd op loudness :P

Kijk er al lekker naar uit :P Bij mij zit wel weer alles lekker op niveau, en volgende week zowiezo nog een paar dagen aan de 5-HTP en vitamine C. En dan lekker om 22u een cap van 120mg 4-FMP erin flikkeren en om 02u30 een lekker snoepje :cool:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 10:32 

Donateur

Mijn ervaring was Zaterdag ook niet echt prettig .. Ik was echt behoorlijk vdk.. Zo erg nog nooit gehad
En voelde me op sommige momenten er ook niet fijn.
Iedereen keek mee aan, of zo voelde het.
Misschien had ik ook wel teveel gehad..

Iedergeval ik ben nu nog compleet naar de klote >.<

Niks werkt mee, vannochtend was ik alles kwijt, eerst me fiets sleutel toen me huissleutel
Echt wat een kut dag!! En dan moet morgen nog komen ..
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 10:43 

Donateur

Sorry dat ik zo'n satan ben af en toe :P maar zoiets zat er ook wel een keer aan te komen,
als ik jullie verslagen hier steeds lees.. :P Succes vandaag & morgen!
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 10:48 

Hardtraxx Addict

Vind het wel klote voor jullie maar als een grote verassing komt het niet. Misschien toch eens een pauze nemen van minimaal 5 a 6 maanden?

Anyway veel sterkte inderdaad! :P
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 11:00 

Donateur

Haha het zat er ook wel aan te komen ..
En ik ben ook weer kaak schaats kampioen geworden.
Hele Mond licht open :x Stuk uit me wang gebeten, binnenkant van me lippen liggen open.
En dan over me kaken niet te spreken. Kan niet eens een stuk brood eten zo pijn doet et kauwen ..
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 11:30 

Donateur

Een leer voor de volgende keer? :D
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 11:36 

Donateur

Ja ;) meer magnesium nemen. Maar ik ga de komende tijd niet meer gebruiken.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 12:57 

Donateur

Nou hier van mij dan maar even een space report van Qlimax ^^

Zo het was eindelijk 27 tijd voor Qlimax, ik had er zo veel zin in. Om weer is lekker te spacen, omdat het alweer een tijdje geleden dat ik wat had gebruikt.

Rond een uurtje of 1800 ging ik vanuit Sneek naar chukkeltje toe, om daar nog even te chillen, en de spulletjes goed in te pakken, aangezien we nog al bang waren voor de hondjes hadden we het heel goed ingepakt.

Om uurtje of 8 kwam ook zijn andere maat, dus waren we klaar om naar Arnhem te gaan.
Om half 9 namen we de trein naar Arnhem, zodat we daar om 21:50 aankwamen volgens mij :P

Eenmaal aangekomen in Arnhem, namen we een taxi naar het geldredome.
Na een half uur wachten voor de ticket controle konden we eindelijk naar binnen, duurde allemaal veels te lang.
Nou ja kluisje gehuurd etc..

En nu was het tijd voor de controle.. waar we zo lang voor in de stress hebben gezeten.
aangekomen bij de controle werden we gefouilleerd, hij vroeg aan mij zijn al je zakken leeg, ik zij ja. Want daar ging ik wel van uit.
Maar terwijl hij wat in mijn broekzak graaide, vond ie wat. Een zakje met 2 groene olifantjes, tot mijn verbazing. Want ik dacht dat ik die kwijt was geraakt.
Hij keek er een beetje raar naar, en vroeg of ik nog meer bij me had. En toen zij ik "nee, ik wist niet eens dat ik deze bij me had :/ " en toen zij die oke, loop maar door.
Dus ik heb behoorlijk geluk gehad ^^

Toen we daarna na de trap liepen, zagen we de hondjes ongeveer 200 meter verder op staan. Dus we hadden alweer geluk :)

Toen we om 22:50 ofzo eindelijk binnen waren was het tijd om te spacen.
Om kwart over 11 namen we meteen een q-snoepje.
en nu was het wachten wanneer dat ding zo inklappen.
In die tussen tijd hebben we nog kswoosh gezocht, en uiteindelijk gevonden :cool: en die dropte ook maar meteen een Q.

Toen gingen we wat vooraan staan, en toen begon ik al wat te merken dat ie opkwam.
terwijl we aan het stampen waren sloeg ie in, nou dat was een beste klapper.
Ik was in een keer compleet van de kaart, zo erg heb ik het nog nooit gehad,
alles was wazig, voelde me behoorlijk bekeken. En kswoosh was ook IRRITANT!
dus het werd me eigenlijk een beetje teveel van het goede.
Maar naar een half uurtje ging het op zich wel weer.
Toen ben ik een beetje gaan rond stuiteren, ben volgens mij wel in elke hoek van het stadium geweest.
Enigste vervelende tijdens het rond stuiteren was; dat iedereen me DOM aankeek, omdat ik behoorlijk aan het stuiteren was, en ja dat is nogal raar. Als je los gaat, want dat hoort niet op zo'n feest >.< .
Uiteindelijk kwam ik weer terecht bij chukkels en kswooshie, dat was volgens mij om kwart voor 1 ofzo.

En het was dus eigenlijk tijd voor de meeting, maar omdat we helemaal vooraan stonden, en niet echt zin hadden om te lopen, waar ik ook niet echt veel zin in had, omdat ik behoorlijk van het padje was >.< hebben we maar besloten om er niet heen te gaan,
naar wat verder spacen, en heel veel rondjes gelopen, was het maar weer tijd voor het volgende snoepje, en nam ik nog een halve Q, dat was volgens mij half 2.

Merkte er niet zoveel van, alleen dat ik nog minder zag, en dat ik me sms'jes helaas niet meer kon lezen.
omdat alle letters nog al wazig waren, kon hooguit 1 woordje lezen en dan was het weer 1 grote waas , was op zich wel grappig :P
Oh ja en me kaak was nu echt op de vrije loop gegaan, dit was niet meer normaal. Hoe dat ding van links naar recht vloog, echt in een record tempo :lol:

en toen het om half 3 ietsje minder werd, kwam chukkels al weer aanlopen. Om de volgende helft te nemen.
Van dat halfje merkte ik maar vrij weinig, dus dropten we om 3 uur weer een halfje >.< toen dat insloeg, eccht niet best, heb ik wat rond gelopen en ik was toen echt van de kaart, was gewoon niet meer NORMAAL.
maar wel grappig. ik wil niet weten hoe ik er bij liep, vast niet goed :lol:

En om half 4 ofzo kwam kswooshie weer bij me, want die wou ze volgende halfje hebben. Dus pakte ik weer een halfje, en beet er de helft vanaf. Zodat hij een halfje had.
Maarja toen zat ik met die andere helft, dus die heb ik zelf maar opgesnoept. Was toch al VDK dus dat 1ne halfje kon er nog wel bij, toen ben ik even opzoek gegaan naar mijn maten uit Sneek, die ik uiteindelijk ook vond. En die gingen ook lekker volgens mij :P
toen heb ik daar even gestaan tot kwart over 4 ofzo en toen ging ik weer naar chukkeltje om verder te spacen. helaas was deze stuiter tocht niet zo groot succes, omdat ik nogal vreemd aan werd gekeken, en vaak werd aangesproken over mijn kaak, die ik niet meer in bedwang had. en of het nogwel goed ging etc.
Dat was behoorlijk min puntje van de space ervaring. Omdat ik me toen niet goed voelde, heel raar gevoel had ik toen. maarja.

Eenmaal weer aangekomen bij chukkels en kswooshiee, was het weer tijd voor het volgende snoepje. Heb geen idee hoe laat dat was. kwart voor 5 ongeveer. Maar als ik nu achteraf denk, had ik deze beter niet kunnen nemen, aangezien ik daarna helemaal in me eigen wereld zat.
Zat ik al de hele avond, maar bereikte nu toch echt het toppunt ervan.
Heel raar was alles, begon behoorlijk te hallucineren want zag van alles wat er toch echt niet was :lol:
Was in het begin nog wel leuk maar werd steeds erger.. op een geven keek weer iedereen me aan, maar dan ook echt die HELE ZAAL. wat was dat kut zeg.. niet best. iedereen praatte tegen mij, was niet zo maar dat dacht ik. Echt dat gevoel wil ik nooit meer. voor de rest ben ik eigenlijks alles wel vergeten wat ik heb gedaan
in die tussen tijd, maar zal we niet veel goeds zijn :lol:

Toen kwamen ineens EA & Endymion alweer op, dat was best wel raar. Want ik heb dus niks mee gekregen van de set van, Zatox, Psyko punkz, DBSTF :') die heb ik eerlijk gezegt ook nooit op het podium zien, maar dat zal wel komen omdat ik te druk met me zelf bezig was.
Maar chukkeltje kwam weer bij me, en die zij kom we nemen nog een halfje. Nou ja ik nog maar wat nemen,
want ik was toch al van de wereld.

Heb toen nog wat staan te hakken, en toen was het ook alweer afgelopen helaas. Maar ja ik was nog steeds compleet van de kaart, en het feest was afgelopen. das niet echt goed.

Toen ging ik samen met chukkels weer naar de uitgang, maar tijdens het lopen kwam ik erachter, dat ik nog 12 muntjes over had :huh:
en Chukkeltje had er ook nog behoorlijk wat over, dus gingen we op zoek naar de free record stand.
Hebben een heel rondje gelopen in het stadium, daar boven dan langs die eet tentjes etc, maar we vonden niks. Dus vroegen we maar aan een bewakertje, en die zij dat het in de zaal was..
Dus moesten we weer helemaal naar beneden, de zal in.
Wij eindelijk aangekomen bij de FRS tent, waren ze GVD uitverkocht :S hoe dom kunnen ze zijn :/ maarja het was inmiddels ook alweer half 8 dus ik moest maar snel weg, anders vertrok de bus zonder mij. Toen we de zaal uitliepen kwamen we ook nog, EA en Endymion & ruffian tegen, in hun apen kostuum :lol:

Maar ja uiteindelijk aangekomen bij kluisjes, spul gepakt en naar de bus toe.
Toen ik die bus inliep keken de mensen me behoorlijk vaag aan :lol: omdat ik nog compleet van het padje was :P

Toen ben ik naar boven gegaan in de bus (was dubbeldekker) en daar zaten mijn maten ook al, die ook nog vdk waren. en toen vertrok de bus weer naar Sneek, maarja het feest ging nog wel even door in de bus :lol:
ben ik wat heen en weer gaan lopen in de bus, toen zag ik dat er ook nog een maatje van me in de bus zat. en die had nog lekkere wiet :drool:
Dus je raad het vast al, hebben we nog even lekker gesmoked in de bus, nou ja toen was ik helemaal raar :lol:
en voor ik het wist waren we ook alweer in Sneek, en kon ik naar huis lopen. omdat ik geen fiets bij station had.. liep ik dan om 11 uur s'ochtends met een spacende kop over straat :') hoop dat ik geen bekende tegen ben gekomen.. maarja dat zal wel weer zo zijn.
Eenmaal thuis aangekomen, meteen naar boven gegaan. Want me ouders moesten me maar niet zien in deze status. want dan waren ze nogal boos geweest denk ik.

Helaas kon ik nog niet slapen toen ik thuis kwam, maarja dat was ook wel te verwachten :lol:
dus heb ik de hele tijd maar wat achter de computer gezeten ^^

Maarja dit was mijn space verslag .. niet echt duidelijk, maar dat komt omdat ik niet zoveel meer weet :lol:

Plus punten:
+ de snoepjes waren goed
+ veel nieuwe mensen ontmoet ( helaas ben ik alle namen weer vergeten)
+ de bewaker die me door liet lopen, nadat ie 2 snoepjes had afgepakt.
+ en ja de space ervaring was wel leuk op de meeste momenten.
+ chukkels en kswooshie die ook lekker vdk waren :D
Min punten:
- kaken die ik niet meer in bedwang had
- mensen die me hele tijd aankeken
- Heb niks mee gekregen van show en de setjes :cry:
- weet vrijwel niks meer van de nacht.
- iets te veel van het goede op sommige moment.
- de foto's jezus wat sta ik er slecht op :lol: ergste ooit
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 13:05 

Donateur

:lol: Wat een verhaal zeg! :D

Citaat:
de foto's jezus wat sta ik er slecht op ergste ooit

Komen die online? :whistle:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 13:11 

Hardtraxx Veteran

Haha, robertt... Enige wat ik er uit kan opmaken is dat je gewoon veel te veel hebt genomen en daaruit kwamen alle negatieve punten :P Volgende keer gewoon maar 2 meenemen ofzo dan kan je t ook niet voor jezelf verpesten :P
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 13:21 

Hardtraxxer

Idd man wat een verhaal, lijkt me teveel van et goede genome ^^
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 13:34 

Hardtraxx Addict

Haha tering. Lekker verslagje :P
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 13:35 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
Haha, robertt... Enige wat ik er uit kan opmaken is dat je gewoon veel te veel hebt genomen en daaruit kwamen alle negatieve punten :P Volgende keer gewoon maar 2 meenemen ofzo dan kan je t ook niet voor jezelf verpesten :P

Hehe inderdaad, beter geef je volgende keer je snoepjes aan mij en word ik je verdeelautomaat Robert. Dan zorgen we wel eens een keertje dat je gewoon normaal en lekker spaced de hele nacht. Dat op gevoel bijpakken loopt toch altijd fout :lol:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 13:57 

Hardtraxx Elite

Yay!!!! Net vernomen dat ik eindelijk terug fatsoenlijke acid zegeltjes kan krijgen. Eigenlijk is het trouwens nog maar de eerste keer dat ik ze kan krijgen. Hiervoor altijd hoffman's gehad van 50mic (veel te licht, moet je 3 zegelt vreten, is ook maar niks). Nu Alex Grey's van 150mic :woot: Word binnenkort weer dik spacen tijdens de feestdagen haha!
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:04 

Bierkoning

heb laatste tijd de hele tijd harley's
zijn wel ok opzich maar ik kan nergens meer aan smiley's komen :oh:
die vind ik echt perfect, ze zijn niet zo zwaar maar ze geven bij mij wel het perfecte gevoel ;)
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:09 

Donateur

roberttt schreef:

Zo het was eindelijk 27 tijd voor Qlimax, ik had er zo veel zin in. Om weer is lekker te spacen, omdat het alweer een tijdje geleden dat ik wat had gebruikt.

Rond een uurtje of 1800 ging ik vanuit Sneek naar chukkeltje toe, om daar nog even te chillen, en de spulletjes goed in te pakken, aangezien we nog al bang waren voor de hondjes hadden we het heel goed ingepakt.

Om uurtje of 8 kwam ook zijn andere maat, dus waren we klaar om naar Arnhem te gaan.
Om half 9 namen we de trein naar Arnhem, zodat we daar om 21:50 aankwamen volgens mij :P

Na een half uur wachten voor de ticket controle konden we eindelijk naar binnen, duurde allemaal veels te lang.

En nu was het tijd voor de controle.. waar we zo lang voor in de stress hebben gezeten.
aangekomen bij de controle werden we gefouilleerd, hij vroeg aan mij zijn al je zakken leeg, ik zij ja. Want daar ging ik wel van uit.
Maar terwijl hij wat in mijn broekzak graaide, vond ie wat. Een zakje met 2 groene olifantjes, tot mijn verbazing. Want ik dacht dat ik die kwijt was geraakt.
Hij keek er een beetje raar naar, en vroeg of ik nog meer bij me had. En toen zij ik "nee, ik wist niet eens dat ik deze bij me had :/ " en toen zij die oke, loop maar door.

Toen we daarna na de trap liepen, zagen we de hondjes ongeveer 200 meter verder op staan. Dus we hadden alweer geluk :)

In die tussen tijd hebben we nog kswoosh gezocht, en uiteindelijk gevonden :cool: en die dropte ook maar meteen een Q.

Toen gingen we wat vooraan staan, en toen begon ik al wat te merken dat ie opkwam.
Toen ben ik een beetje gaan rond stuiteren, ben volgens mij wel in elke hoek van het stadium geweest.
Enigste vervelende tijdens het rond stuiteren was; dat iedereen me DOM aankeek, omdat ik behoorlijk aan het stuiteren was, en ja dat is nogal raar. Als je los gaat, want dat hoort niet op zo'n feest >.< .
Uiteindelijk kwam ik weer terecht bij chukkels en kswooshie, dat was volgens mij om kwart voor 1 ofzo.

En het was dus eigenlijk tijd voor de meeting, maar omdat we helemaal vooraan stonden, en niet echt zin hadden om te lopen, waar ik ook niet echt veel zin in had, omdat ik behoorlijk van het padje was >.< hebben we maar besloten om er niet heen te gaan,
naar wat verder spacen, en heel veel rondjes gelopen, was het maar weer tijd voor het volgende snoepje, en nam ik nog een halve Q, dat was volgens mij half 2.

Merkte er niet zoveel van, alleen dat ik nog minder zag, en dat ik me sms'jes helaas niet meer kon lezen.
omdat alle letters nog al wazig waren, kon hooguit 1 woordje lezen en dan was het weer 1 grote waas , was op zich wel grappig :P
Oh ja en me kaak was nu echt op de vrije loop gegaan, dit was niet meer normaal. Hoe dat ding van links naar recht vloog, echt in een record tempo :lol:

en toen het om half 3 ietsje minder werd, kwam chukkels al weer aanlopen. Om de volgende helft te nemen.
Van dat halfje merkte ik maar vrij weinig, dus dropten we om 3 uur weer een halfje >.< toen dat insloeg, eccht niet best, heb ik wat rond gelopen en ik was toen echt van de kaart, was gewoon niet meer NORMAAL.

En om half 4 ofzo kwam kswooshie weer bij me, want die wou ze volgende halfje hebben. Dus pakte ik weer een halfje, en beet er de helft vanaf. Zodat hij een halfje had.
Maarja toen zat ik met die andere helft, dus die heb ik zelf maar opgesnoept. Was toch al VDK dus dat 1ne halfje kon er nog wel bij, toen ben ik even opzoek gegaan naar mijn maten uit Sneek, die ik uiteindelijk ook vond. En die gingen ook lekker volgens mij :P
toen heb ik daar even gestaan tot kwart over 4 ofzo en toen ging ik weer naar chukkeltje om verder te spacen. helaas was deze stuiter tocht niet zo groot succes, omdat ik nogal vreemd aan werd gekeken, en vaak werd aangesproken over mijn kaak, die ik niet meer in bedwang had. en of het nogwel goed ging etc.
Dat was behoorlijk min puntje van de space ervaring. Omdat ik me toen niet goed voelde, heel raar gevoel had ik toen. maarja.

Eenmaal weer aangekomen bij chukkels en kswooshiee, was het weer tijd voor het volgende snoepje. Heb geen idee hoe laat dat was. kwart voor 5 ongeveer. Maar als ik nu achteraf denk, had ik deze beter niet kunnen nemen, aangezien ik daarna helemaal in me eigen wereld zat.
Heel raar was alles, begon behoorlijk te hallucineren want zag van alles wat er toch echt niet was :lol:
Was in het begin nog wel leuk maar werd steeds erger.. op een geven keek weer iedereen me aan, maar dan ook echt die HELE ZAAL. wat was dat kut zeg.. niet best. iedereen praatte tegen mij, was niet zo maar dat dacht ik. Echt dat gevoel wil ik nooit meer. voor de rest ben ik eigenlijks alles wel vergeten wat ik heb gedaan

Toen kwamen ineens EA & Endymion alweer op, dat was best wel raar. Want ik heb dus niks mee gekregen van de set van, Zatox, Psyko punkz, DBSTF :') die heb ik eerlijk gezegt ook nooit op het podium zien, maar dat zal wel komen omdat ik te druk met me zelf bezig was.
Maar chukkeltje kwam weer bij me, en die zij kom we nemen nog een halfje. Nou ja ik nog maar wat nemen,

Heb toen nog wat staan te hakken, en toen was het ook alweer afgelopen helaas. Maar ja ik was nog steeds compleet van de kaart, en het feest was afgelopen. das niet echt goed.

Toen ging ik samen met chukkels weer naar de uitgang, maar tijdens het lopen kwam ik erachter, dat ik nog 12 muntjes over had :huh:
en Chukkeltje had er ook nog behoorlijk wat over, dus gingen we op zoek naar de free record stand.
Hebben een heel rondje gelopen in het stadium, daar boven dan langs die eet tentjes etc, maar we vonden niks. Dus vroegen we maar aan een bewakertje, en die zij dat het in de zaal was..
Wij eindelijk aangekomen bij de FRS tent, waren ze GVD uitverkocht :S hoe dom kunnen ze zijn :/ maarja het was inmiddels ook alweer half 8 dus ik moest maar snel weg, anders vertrok de bus zonder mij. Toen we de zaal uitliepen kwamen we ook nog, EA en Endymion & ruffian tegen, in hun apen kostuum :lol:

Toen ik die bus inliep keken de mensen me behoorlijk vaag aan :lol: omdat ik nog compleet van het padje was :P

Toen ben ik naar boven gegaan in de bus (was dubbeldekker) en daar zaten mijn maten ook al, die ook nog vdk waren. en toen vertrok de bus weer naar Sneek, maarja het feest ging nog wel even door in de bus :lol:
ben ik wat heen en weer gaan lopen in de bus, toen zag ik dat er ook nog een maatje van me in de bus zat. en die had nog lekkere wiet :drool:
Dus je raad het vast al, hebben we nog even lekker gesmoked in de bus, nou ja toen was ik helemaal raar :lol:
en voor ik het wist waren we ook alweer in Sneek, en kon ik naar huis lopen. omdat ik geen fiets bij station had.. liep ik dan om 11 uur s'ochtends met een spacende kop over straat :') hoop dat ik geen bekende tegen ben gekomen.. maarja dat zal wel weer zo zijn.
Eenmaal thuis aangekomen, meteen naar boven gegaan. Want me ouders moesten me maar niet zien in deze status. want dan waren ze nogal boos geweest denk ik.

Helaas kon ik nog niet slapen toen ik thuis kwam, maarja dat was ook wel te verwachten :lol:

Maarja dit was mijn space verslag .. niet echt duidelijk, maar dat komt omdat ik niet zoveel meer weet :lol:

Plus punten:
+ de snoepjes waren goed
Min punten:

Laat dit een wijze les zijn voor andere ;)
Hij heb hier nu zelf wel van geleerd.. :P
Sterkte met je kaken, haha
ouwe kaakschaatskampioen van me :innocent:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2010 14:20 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

Plus punten:
+ de snoepjes waren goed
Min punten:

Laat dit een wijze les zijn voor andere ;)
Hij heb hier nu zelf wel van geleerd.. :P
Sterkte met je kaken, haha
ouwe kaakschaatskampioen van me :innocent:

erg leuk verslag..heb het met plezier gelezen xd
maar jij was dus focking van de kaart lees ik wel:P
ik moet ook van die q-snoepjes hebben :$
maar erg leuk verslag :thumbsup:
Vorige  1 ... 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen