Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 14:17 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Zo nodig alle ruimte voor zich zelf dan moeten hebben ...

Maar niet om los te gaan he, nee om boos te kijken naar mensen die die herrie wel leuk vinden >.<
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 14:23 

Donateur

Deeltjesversneller schreef:
roberttt schreef:
Zo nodig alle ruimte voor zich zelf dan moeten hebben ...

Maar niet om los te gaan he, nee om boos te kijken naar mensen die die herrie wel leuk vinden >.<

Klopt , vanavond was er ook zo een.. Loopt ie een paar rondjes, iedereen te beuken.. Waaronder ik, en had net energie drank.. Was weer lekker plakkerig dus ..

Zulke mensen moet echt een feest verbod krijgen !
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 14:40 

Donateur

Ik heb ook al een paar keer aangegeven dat ik de sfeer op de grote hardstyle feesten echt vies tegen vind vallen vergeleken met de grote hardcore-feesten. Je hebt er zeker net zoveel drugsgebruikers maar het lijkt wel alsof de mensen daar volwassener zijn en er beter mee omgaan. Hardcore-party's zijn echt gegarandeerd supergezellig. Bij de meeste hardstyle-feesten vond ik het tot nu toe zeker niet ongezellig, maar ik vond ook vaak dat er een beetje een rare sfeer hangt.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 14:45 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik heb ook al een paar keer aangegeven dat ik de sfeer op de grote hardstyle feesten echt vies tegen vind vallen vergeleken met de grote hardcore-feesten. Je hebt er zeker net zoveel drugsgebruikers maar het lijkt wel alsof de mensen daar volwassener zijn en er beter mee omgaan. Hardcore-party's zijn echt gegarandeerd supergezellig. Bij de meeste hardstyle-feesten vond ik het tot nu toe zeker niet ongezellig, maar ik vond ook vaak dat er een beetje een rare sfeer hangt.

Vond dit bij DefQon zeker meevallen, bijna hele dag in de Blue gestaan. Denk dat je er daar sowieso wat minder last van hebt omdat er daar meer liefhebbers te vinden zijn.
Bij Qbase had ik hier echter wel last van, 1 gast was ons met opzet aan het irriteren en mijn handen begonnen ontzettend te jeuken!
Maar wist wel dat ie drugs op had, ken zelf de gevolgen niet van pillen dus ik hield me in :D
Maar het blijft idd irritant.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 15:04 

Hardtraxx Elite

http://www.flevocourant.nl/index.php/en ... /5524.html

Wat een zielige faalactie weer, staan ze er zogezegd vooral voor dealers etc, is de grootste vangst die ze gedaan hebben 20 pillen :/ Trieste boel, weer allemaal onschuldige feesterdjes de kneus dus. 120m is toch weer genoeg naar mijn mening.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 15:07 

Donateur

20 pillen staat er he ;)
120 op de 30.000 ofzo is nog steeds een schijntje.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 15:08 

Donateur

Waaronder 2 pillen van mij :lol:
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 15:33 

Hardtraxx Elite

Ja dat was een typo, 20 is best nog steeds een kleinschalige vangst toch!
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 15:41 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:

Echt ja? Ik had juist het idee dat die irritante mensen van de hardcore komen, dat ze de hele tijd gaan vervelen omdat ze de muziek kut vinden maar komen om het laatste uurtje te gaan hakken.

Want op de 100% hardstyle feesten vind ik de sfeer altijd beter dan die waar het laatste uur hardcore wordt gedraaid, of waar een andere hardcore zaal is.

Maar ik ben nog nooit op een echt hardcore feest geweest dus ik weet niet hoe de sfeer daar is.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 15:46 

Donateur

Qlimax had nog niet eens 1/10e van de gezelligheid van Dominator dit jaar.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 16:43 

dawasiknie schreef:

nou... ik heb toch met flink wat mensen staan praten en raggen :P

die 2 Q's vielen trouwes echt heel anders als de 1/2 canadees + 1/2 olifant
ik had veeeel minder last van kaakschaatsen en het duurde naar mijn idee veel langer tot ze begonnen te werken [kan ook zijn omdat het toen egt kut was, in het begin, en omdat ik ongeveer een uur naar robert en chukkels had zitten zoeken :P
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 16:46 

Donateur

KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:

nou... ik heb toch met flink wat mensen staan praten en raggen :P

en jij was ook irritant >.< niet best
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 16:55 

Donateur

Ik heb wel genoeg gezellige mensen ontmoet gisteren maar als ik naar het totaalbeeld qua publiek kijk dan was het waardeloos. Je ziet ook hoe andere mensen met elkaar omgaan. En dat was op Dominator echt fantastisch. Iedereen was elkaars vriend en je hoort bij elkaar omdat je dezelfde liefde voor muziek deelt. Op Qlimax keek iedereen elkaar nijdig en boos aan als je ook maar 1 verkeerde beweging zette. Das een essentieel verschil.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 16:57 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Ik heb wel genoeg gezellige mensen ontmoet gisteren maar als ik naar het totaalbeeld qua publiek kijk dan was het waardeloos. Je ziet ook hoe andere mensen met elkaar omgaan. En dat was op Dominator echt fantastisch. Iedereen was elkaars vriend en je hoort bij elkaar omdat je dezelfde liefde voor muziek deelt. Op Qlimax keek iedereen elkaar nijdig en boos aan als je ook maar 1 verkeerde beweging zette. Das een essentieel verschil.

Op een feest als dominator is waarschijnlijk het vdk van xtc gehalte ook wel een aantal maal hoger als op Qlimax, want hoe je het draait of keert, op Qlimax loopt in vergelijking met andere feesten ook nog veel volk rond wat gewoon loopt te zuipen etc, en die zijn vaak toch sneller slecht gezind als iemand wat een pilletje op heeft.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 17:14 

roberttt schreef:
en jij was ook irritant >.< niet best

ja, kwam door et kut begin en dat ze zo lang duurde om te werken :P ik wilde onderhand es los gaan xd
maar wel relax, ik weet de [nagenoeg] de hele avond nog!
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 19:49 

Wat voor drug is vloeibaar dat je kan snuiven? Zag dat al die Spanjaarden doen, GHB?
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 20:22 

Donateur

roberttt schreef:
Waaronder 2 pillen van mij :lol:

wat een geluk heb jij gehad! :D lekkere slimme actie ahahahh,. gelukkig dat je mog doorlopen :whistle:
maarja het was geen succes kwa drugs las ik net?

Ging je te hard? , hoe was het feest verder,... beeter dan vorig jaar??
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 21:34 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
http://www.flevocourant.nl/index.php/entertainment/5524.html

Wat een zielige faalactie weer, staan ze er zogezegd vooral voor dealers etc, is de grootste vangst die ze gedaan hebben 20 pillen :/ Trieste boel, weer allemaal onschuldige feesterdjes de kneus dus. 120m is toch weer genoeg naar mijn mening.

huh, ok.. toen ik binnen kwam zag ik dat de beveiliging een formulier invulde waar op stond dat er 61 pillen waren gevonden bij één persoon..
verder vond ik de sfeer ook niet optimaal op Qlimax. veel stilstaand volk. niet heel veel spacers gezien, tenminste een stuk minder dan op Q-base / Fusion bijvoorbeeld.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 21:45 

Djenz schreef:
niet heel veel spacers gezien

Heb de 1e nokkie zien zitten/liggen om 22.15 :') Vond juist dat er wel veel spacers rondliepen, aan meeste niet gestoord. Behalve aan de buitenlandse feestgangers, stampen? Hoo maar. Was meer een variatie van Showballet, Melbourne Shuffle en Line Dancing
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 21:56 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Djenz schreef:
niet heel veel spacers gezien

Heb de 1e nokkie zien zitten/liggen om 22.15 :') Vond juist dat er wel veel spacers rondliepen, aan meeste niet gestoord. Behalve aan de buitenlandse feestgangers, stampen? Hoo maar. [youtube]Was meer een variatie van Showballet, Melbourne Shuffle en Line Dancing[/youtube]

:lol:
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:06 

Donateur

Ik denk dat het ook aan het feest lag dat ik maar half zo hard ging. Zelfs drugs konden een hoop dingen van dit feest niet verbloemen. Normaal gesproken is alles een stuk mooier dan het echt is maar daar keek ik deze keer makkelijk doorheen. Ik had misschien ook iets teveel verwacht van de trip door mn redelijk lange pauze en mn ervaringen daarvoor. Normaal gesproken heb ik altijd een gevoel van net-niet maximaal na het eerste halfje, en na een 2e halfje komt dat gevoel naar z'n hoogtepunt. Maar dat bleef uit en ik snapte niet waarom, dus bleef ik maar doorslikken in de hoop dat het een keer kwam maar het lukte simpelweg niet. Had aan het einde van de avond in totaal 1 olifant en 2 q-dance weggesnoept.

Maar goed, wéér wat geleerd. T blijft altijd één grote verrassing wat het gaat worden met XTC. Nu weet ik dat het ondanks lange pauzes ed ook niet uitmaakt hoe hard je gaat. Zinvolle ervaring uiteindelijk, zo word je met de dag verstandiger. Toch gek, vond het nuchter op Houseqlassics veel leuker dan gister met snoep.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:24 

Hardtraxx Veteran

Maar ik vind het zo jammer dat je op techno feesten een super sfeer hebt en allemaal mensen die helemaal verliefd zijn op de muziek, maar op hardstyle feesten heb je tegenwoordig zowat alleen maar macho's die 10 pillen naar binnen gooien en dan tegen iedereen aan gaan lopen omdat ze niet meer rechtop kunnen staan :/

Ja inderdaad.. Nog een nadeel daarvan is dat ze alleen maar stoer om zich heen staan te kijken en voor de rest niets. Ik vindt het altijd echt een pluspunt als ik om me heen kijk en iedereen staat lekker te raggen, maar dat was gister ook weer niet het geval jammer genoeg.
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:25 

Hardtraxxer

Denk dat mede daarom Loudness alles goed gaat maken :)
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:26 

Donateur

:yay: en daar ben ik van de partij!!!!! :clap:
Bericht Geplaatst op 28 nov 2010 22:29 

Hardtraxx Veteran

Ja bij dat soort feestjes heb je volgensmij wel meer dat iedereen los gaat want daar komt iedereen ook gewoon voor de muziek en natuurlijk het plezier. Jammer genoeg kan ik daar niet bij zijn.
Vorige  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen